Jump to content

Rezista masinile BMW la accidente sau doar la crash-teste?


WIN60

Recommended Posts

zilele astea am avut un Mustang 2019 pe elevator...era model de US importat la noi...mi s-a parut oribila masina pe sub la partea de insonorizare care lipseste cu desavarsire, arhitectura caroseriei, suspensie, etc...sincer Dacia sta mai bine la capitolul insonorizare si ceruire cavitati, Mustang nu avea nimic din astea...efectiv o tabla goala, vopsita si atat...are 50k km masina aia, dupa cateva ierni mai serioase cred ca nici la remat nu o mai ia ca nu au ce topi din ea 🙂 .

Referitor la BMW si accidente...nu poti compara ce se intampla la EuroNcap cu infinitul de posibilitati din viata reala...la 200kmh sau si la 100kmh sansele de supravietuire sunt mici...si in tanc mori daca nu esti prins in centuri, chiar daca nu se va deforma o sa absorbi tu toata energia aia si probabil si prins in centuri poti muri la G mare la care vei fi expus...

Edited by mik15
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

tine si de educatia populatiei care e zero , iar o masina cu 2 stele n-ar trebui sa fie pe piata .Imi imaginez chinezariile cum sunt , conserve ambulante , la 200 clar nu mai conteaza cu ce masina esti la impactul cu tir , si eu cred ca acolo protectia e proasta ,macar la auto sar capotele sa protejeze pieton 

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca multi oameni se uita la aspectele de siguranta cand cumpara o masina, majoritatea sunt fascinati de cum arata, de tablete, de chestiuni de genul acesta....uita-te la cate masini scumpe sunt pe strada incaltate cu anvelope proaste made in China...iti dai seama ca aia au facut pipi pe R&D astora de la BMW, Merc, Audi etc care s-au straduit sa faca masinile alea cat mai safe, cand au pus chinezariile alea...am un amic cu un GLE, masina luata cu cca 40k km care a venit cu gume premium pe ea si cand a venit vremea sa le schimbe si a primit cotatie de vreo 8000ron l-a luat cu frisoane si a cautat pana a gasit niste chinezarii cu 2500ron toate 4...si ca el sunt multi din pacate, asta macar merge usor nu ca un bizon dar in caz de urgenta sigur nu se va opri la timp.

Asa ca nu-i de mirare ca se vand la greu masini care stau la slab la EuroNcap, desi si testele lor sunt discutabile intrucat acum masinile iau stele daca au sisteme active de protectie chiar daca la impact stau prost tot vor lua 1-2 stele daca are radar si cateva airbag-uri, pe cand inainte accentul era pus pe impact si protectia ocupantilor in astfel de situatii. De asta ai acum radar pe Logan sau pe orice alta conserva de genul acesta.

Edited by mik15
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Intrucat observ ca in acest topic se discuta si despre alte marci, iata un link catre un articol din anul 2003 (de tradus cu Google). Un VW broasca proiectat la sfarsitul anilor '30 se descurca mai onorabil in testele crash decat un VW Golf II proiectat cca. 40 (!)  de ani mai tarziu - chiar daca amandoua erau lamentabile, avand in vedere normele de crash valabile in 2003.

https://www.autobild.de/artikel/crash-vergleich-vw-kaefer-golf-ii-golf-iv-40065.html

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.