Jump to content

Regenerari foarte frecvente


Recommended Posts

@Romulus

Super tare, cu atentionare la adresa mea ai rezolvat efectul nu cauza, dar cine sunt eu sa judec cui i se scade nota la purtare.

Pastrati pe forum toti “bagatorii de seama” care comenteaza irelevant la orice topic si ne invata cum sa schimbam placutele de frana in spatele blocului si sa bagam ulei de drujba in motoare… am pretentia ca nu mai avem tractoare, cel putin  nu in Bucuresti. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Alex313 said:

sunt absolut sigur ca problema este versiunea de soft din 07.2023 si cel mai probabil din cauza tuv germania / austria unde se masoara particulele de liberate de masina pe evacuare, am citit f mult pe forumuri din germania si austria. Are ceva logica, daca filtrul este lasat sa se incarce mult va elibera si particule in atmosfera, cu cat se regenereaza mai des si mai complet cu atat va scoate mai putine particule.

Si daca stiai asta, de ce te mai miri acum ca se regenereaza mai des? 

..De ce nu ai spus si altora ce stiai? Mi-a scapat postarea? Ai putea sa o arati?

..De ce nu suni la BMW Germania sau Austria daca stii germana, austriaca.. si sa ii intrebi de banuiala ca sa ti-o confirme sau nu? Ai putea pune topicele acelea aici?

..Poate acum admiti ca problema este atat de complicata in sensul diagnozei incat ne depaseste cu mult urechile amandurora..

Sau continuam doar sa deconectam senzori si sa ne uitam la niste softuri facute de unii pe mobil? Si asa sa speram sa aflam solutia.

 

12 hours ago, Alex313 said:

4. am stat de vorba cu un amic ce lucreaza la bmw si mi.a mai aratat un x2 cu b47 care face regenerare la 200 km

 Unde, in oras? Din ce an e masina? 2023, 2019.. Ce vrei sa spui la punctul 4 ca nu se intelege?

_____________________________________

 

Scot din raspunsul catre tine atacurile tale sa spun ca tie nu am cum sa iti demonstrez ca stiu ce fac masinii.

Imi dai voie sa lucrez in spatele blocului la BMW meu!? Sau nu am voie acum? Nu am voie ca nu imi permit sa il intretin sau nu am voie ca nu stiu ce fac? Nu stiu cum vezi tu situatia in viitor, cand cauti solutii la problemele masinii pe forumuri.. dar daca pe forumuri nu ar scrie oameni care au trecut prin experiente personale, cu cheia de desfacut in mana.. multe raspunsuri nu ai gasi. Iar aici, da-mi voie sa iti spun pe forumuri nu scriu mecanici pentru ca prima idee care iti vine in cap e ca nu multi vor sa imparataseasca solutii.. mai ales meseriasii pentru ca isi pierd clientii.. sau daca vrei, de ce si-ar pierde timpul aici pe forumuri explicand, intelegegand si dand solutii GRATUIT cand pot face bani din atatea rable in garajul lor?

Apoi, daca tu respingi ce fac altii, ca nu e pentru tine.., incearca pe viitor sa nu mai faci misto.. te rog.

Zau ca plec capul, dar macar da-mi voie sa scriu pe forum politicos despre probleme in felul meu.

12 hours ago, Alex313 said:

daca nu vii cu o solutie sau nu te afecteaza aceasta problema te rog sa fii DOMN si sa te retragi politicos

Am mai zis, cand problema este complexa in diagnoza nu se poate veni cu o solutie clara ci doar cu o sugestie. Din cauza  multor variabile.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Alex313 said:

masina nu ar trebui sa mai stie cat de incarcat este filtrul, ar fi trebuit sa arate diferenta de presiune 0, adica filtrul gol sau EROARE, insa pe diagnoza crestea SOOT, asta imi da mie eroare

De unde stii ca acel soot nu este prevazut sa creasca artificial la scoaterea/ deconectarea senzorului pentru ca ulterior sa arate eroare?

Nu, nu are trebui sa arate diferenta 0 pentru ca mai este un senzor de presiune de referinta cel din DDE. Nu considera ce ar trebui sa iti arate ceva daca nu cunosti ce alti senzori de presiune sunt considerati in procesul in care sunt implementati.

Apoi, despre ce diagnoza vorbesti? Scanare erori cu ISTA?

Programul de diagnoza (necunoscut) este LA ZI cu updatarea facuta masinii in 2023? Sau e o diagnoza dupa un program mai vechi decat 2023?

Astea sunt intrebari suficient de valide la care nerita cautat raspusul? Sau continui sa te rafuiesti cu mine..?

16 minutes ago, srb_alex said:

@bimmer90f30 uite am facut o poza .

Nu inteleg contextul. Acelasi cu, cel discutat cu alex?

Daca da, atunci citeste ce am scris in aceiasi postare. Eu exlud diagnozele serioase cu programe facute de altii..

Macar aici putem fi de acord?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30 nu stiu ce este cu tine dar de vreo 2-3 ori ai fost pe langa sincer ( poate esti prins in mai multe topicuri si le citesti pe fuga, dar na este de inteles). Eu doar am pus poza ca sa confirm ce am spus nimic mai mult. Cu ce greste @Alex313 ca a scos o mufa si incearca sa inteleaga cum functioneaza anunite valori, tu nu ai scos niciodata o mufa la masina sa vezi cum merge? Si eu mi-am rezolvat singur in mare parte problemele care au fost la masinile mele. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, srb_alex said:

@bimmer90f30 nu stiu ce este cu tine dar de vreo 2-3 ori ai fost pe langa sincer ( poate esti prins in mai multe topicuri si le citesti pe fuga, dar na este de inteles). Eu doar am pus poza ca sa confirm ce am spus nimic mai mult. Cu ce greste @Alex313 ca a scos o mufa si incearca sa inteleaga cum functioneaza anunite valori, tu nu ai scos niciodata o mufa la masina sa vezi cum merge? Si eu mi-am rezolvat singur in mare parte problemele care au fost la masinile mele. 

Din ce imi amintesc ti-am raspuns cum am putut mai bine la ideea cu temperatura masurata de EGR (ba chiar cel "vizat" si- a cerut si scuze, dar chiar nu era cazul - ma bucur doar ca a realizat, ceea ce e ok, pwntru ca scriem sa fim intelesi) ca mai apoi sa clarific si ce face valva bypass mentionata de tine.  Spune cum am fost pe langa subiect in ce ti-am raspuns?

 

Eu, nu am nimic ca el scoate mufe, dar parca sa continue in logica ca se astepta nu's ce la o masina cu filtru DPF Euro 6 .. cand stia ca si pe unde e sigur ca regenerarile sunt precvazite a se face mai frecvent.. spune tu, ti se pare normal sa procedezi asa? Mi-e nu prea. Pentru ca nu mai conducem masini facute in anii 2000. Astea din zilele astea chiar sunt al naibii de sofisticate!

 

Link to comment
Share on other sites

Suntem doi care scoatem mufe 😂😂😂

ontopic: mi a aparut vechea eroare din senin si deja a ajuns la 30 grame fara regenerare:

-Intake air temperature sensor, signal: interruption or short circuit to positive

-Intake air temperature sensor, plausibilty: intake air temperature not plausible to the remaining temperature signal.

Iar pe diagnoza imi arata -50 grade 

Edited by trafycante
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, trafycante said:

Suntem doi care scoatem mufe 😂😂😂

ontopic: mi a aparut vechea eroare din senin si deja a ajuns la 30 grame fara regenerare:

-Intake air temperature sensor, signal: interruption or short circuit to positive

-Intake air temperature sensor, plausibilty: intake air temperature not plausible to the remaining temperature signal.

Iar pe diagnoza imi arata -50 grade 

Nu stiu unde este senzorul de temperatura admisie la B47 dar la n47 este langa clapeta de acceleratie. Verifica poate nu este bagata mufa bine. Poate sa fie si de la debitmetru.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

@srb_alex tot acolo e senzorul, diferenta este ca la b47 galeria vine pana la clapeta, la n47 se poate demonta cotul in care sta senzorul.

@trafycante are din plansa trimisa n47 prima generatie, cu senzorul pe furtunul acela lung. N46 generatia 2 si b47 sunt asemanatoare.

 

@bimmer90f30 de ce inca simti nevoia sa te bagi in seama cu mine? 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Alex313 said:

de ce inca simti nevoia sa te bagi in seama cu mine? 

in general nu tin cont cine pune intrebari. pentru mine logica intrebarii primeaza; mai apoi ma intereseaza si ce pot raspunde, daca stiu. 

nu uita ca suntem suntem pe forum si discutam idei in principal.

vrei ca, ce scrii tu sa nu mai dau replica?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, cosmin_86 said:

Am observat ca temperatura gaselor de racite, dupa egr este de 80 grade. 

Ma intereseaza daca motorul era incalzit sau era rece. Acea valoare in mers la cat ajunge? Multumesc!

90 de grade, dar cum am specificat cand egr ul este pe inchis temperatura scade spre 80.

In mare parte temperatura este intre 140-160 de grade.

Edited by srb_alex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.