Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Regenerari foarte frecvente


Recommended Posts

5 hours ago, trafycante said:

Am patit si eu din cauza unei regenerari esuate ( eram blocat in trafic si nu a putut face regenerarea ), dupa cateva zile a inceput singura si e ok

Asa cred si eu ca s-a intamplat la mine. Am mers mult in ultimele 2 sapt in Bucuresti, soot ul a ajuns la 27 grame, regenerari a inceput sa faca de pe la 19-20grame, dar fara succes. M-am panicat putin, ca sunt plecat din tara si ma gandeam ca regenerarea este blocata si mai merg pana se incarca filtrul, apoi limitare si gata. O las asa stie ea ce sa faca.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/11/2024 at 5:02 PM, srb_alex said:

Cu ISTA poti verifica daca  egr-ul functioneaza in parametri normali. La tine este clar ca dpf-ul este bun, ceva il umple asa rapid. Restul valorilor sunt bune. Daca scoti mufa debitmetrului valoarea nu trebuie sa fie 0, pentru ca atunci cand o scoti stocheaza o valoare prestabilita.

Eu am facut o curatare a admisiei, sablare _chiulasa_ cu coji de nuca, clapeta acceleratie, egr si cooler egr. 

Dupa operatiunilrle astea de ex in extern regenerarea se face in jur de 850km.

 

Salut te rog ajută ma si pe mine ! Am seria 1 n4720a 116d 256.000 km . Am efectuat următoarele lucruri: recondiționare injectoare, cuarțare galerie admisie, curatat racitor gaze, am inlocuit supapa egr cu una pierburg (este varianta cu vaccum) am înlocuit si electrovalva, inclusiv toate furtunasele de vaccum, am inlocuit si filtrul de particule cu unul nou original BMW care m a costat 2000 euro, am inlocuit senzor de temperatura de la dpf , inclusiv sezonul de presiune diferentiala. Nustiu ce sa i mai fac, cu filtrul vechi isi facea regenerare in fiecare zi, acum cu asta nou deja la 150 km isi face regenerare si la relanti are 18 m bar, iar la 2000 rpm 60-70 m bar…va rog ajutati ma nu mai pot…

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Bmwoneserieslover said:

Nu stiu ce sa i mai fac, cu filtrul vechi isi facea regenerare in fiecare zi, acum cu asta nou deja la 150 km isi face regenerare si la relanti are 18 m bar, iar la 2000 rpm 60-70 m bar…va rog ajutati ma nu mai pot…

Daca regenerari se faceau inainte in fiecare zi cu cel vechi era firesc.. (nu spui unde conduceai, foarte important).

 

Problema sunt regenerari prea frecvente cu, cel nou?

Ai citit ultimile postari cel putin? S-a concluzionat ca regeneratile prea frecvente sunt datorate mersului in oras. Regenerarile observate cu filtrul nou se fac cand conduci in oras?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, bimmer90f30 said:

Daca regenerari se faceau inainte in fiecare zi cu cel vechi era firesc.. (nu spui unde conduceai, foarte important).

 

Problema sunt regenerari prea frecvente cu, cel nou?

Ai citit ultimile postari cel putin? S-a concluzionat ca regeneratile prea frecvente sunt datorate mersului in oras. Regenerarile observate cu filtrul nou se fac cand conduci in oras?

Da, conduc in oras dar 80 km din primi km ai filtrului de particule au fost facuti in afara orașului, filtrul are doar 200 km pana acum

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bmwoneserieslover said:

Da, conduc in oras dar 80 km din primi km ai filtrului de particule au fost facuti in afara orașului, filtrul are doar 200 km pana acum

Condusul in oras umple filtrul mult mai des. Apoi motorul are 256 de mii deci e pe a doua parte a vietii... ceva uzuri trebuie sa fie in el.. ulei probabil consuma de la schimb la altul. Oricum motorina nearsa prin oras umple flitru.. toate astea le colecteaza filtrul. Deci acesta se umple mai frecvent in oras fara nici o indoiala.

Eu zic sa o lasi asa. Daca nu te avertizeaza in bord masina e ok. Daca/cand te avertizeaza, scoate-o cat mai curand pe autostrada la 2000 rpm constant si probabil la 80-90 grade antigel va incepe regenerarea. Iar asta este un raspuns absolut OK pentru ce s-a intamplat.

In oras trebuie sa ai o grija in plus. La BMW nu ti se spune ca regenerarea se intampla.. asa ca o regenerare intrerupta ca tu ai ajuns la destinatie asta inseamna REGENERARE INCOMPLETA, cu efect in nivelul de depuneri ulterioare fara indoiala. Ideal este o regenerare completa.. care se vede doar pe tester... urmarind presiuni.

 

Sau treci la benzina si atunci o sa ai mai putine batai de cap.. probabil.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, bimmer90f30 said:

Condusul in oras umple filtrul mult mai des. Apoi motorul are 256 de mii deci e pe a doua parte a vietii... ceva uzuri trebuie sa fie in el.. ulei probabil consuma de la schimb la altul. Oricum motorina nearsa prin oras umple flitru.. toate astea le colecteaza filtrul. Deci acesta se umple mai frecvent in oras fara nici o indoiala.

Eu zic sa o lasi asa. Daca nu te avertizeaza in bord masina e ok. Daca/cand te avertizeaza, scoate-o cat mai curand pe autostrada la 2000 rpm constant si probabil la 80-90 grade antigel va incepe regenerarea. Iar asta este un raspuns absolut OK pentru ce s-a intamplat.

In oras trebuie sa ai o grija in plus. La BMW nu ti se spune ca regenerarea se intampla.. asa ca o regenerare intrerupta ca tu ai ajuns la destinatie asta inseamna REGENERARE INCOMPLETA, cu efect in nivelul de depuneri ulterioare fara indoiala. Ideal este o regenerare completa.. care se vede doar pe tester... urmarind presiuni.

 

Sau treci la benzina si atunci o sa ai mai putine batai de cap.. probabil.

Folosesc diagnoza thinkdiag pentru a urmari cand se regenereaza etc. Totusi tot mi se pare tot prea des…faza e ca uneori masina are momente in care este un pic greoaie la accelerație (in momentul acelea nu e in regenerare) tin sa cred ca are ceva..de l incarca repede. Inainte de a schimba filtrul, in aprilie l un test de testare a masei de aer mi a dat ca cica ar avea probleme la sistemul de recirculare a gazelor 

IMG_6972.png

IMG_6967.png

att.sMvf682DubXpnnqwBK8mCWlO46iJKFHKZhlHTn8vGhc.jpeg

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Bmwoneserieslover said:

Totusi tot mi se pare tot prea des…

Nerge mai bine acum masina cu filtrul cel nou?

Ai observat o imbunatatire de cand l-ai schimbat?

Ce schimbare in rau ai observat. Dac nu mare diferenta lasa-o ca foarte probabil nu are nimic.

Ai schimbat tot ce se putea schimba.

S-a facut si resetarea filtrului nou cu ISTA?

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, bimmer90f30 said:

Nerge mai bine acum masina cu filtrul cel nou?

Ai observat o imbunatatire de cand l-ai schimbat?

Ce schimbare in rau ai observat. Dac nu mare diferenta lasa-o ca foarte probabil nu are nimic.

Ai schimbat tot ce se putea schimba.

S-a facut si resetarea filtrului nou cu ISTA?

Da merge mai bine

Da, nu se mai regenereaza in fiecare zi ca celelalt vechi

Ma supara faptul ca si a facut regenerare dupa doar 180 km

Da am schimbat tot, inclusiv distributia si pompa de ulei.

Da s a facut! Atunci aveam valorile (atașez poza) 

P.S. filtrul vechi era topit.

image.thumb.png.fcfd0c63fa67a8a2508b6fc90f05f555.png

23 minutes ago, bimmer90f30 said:

Nerge mai bine acum masina cu filtrul cel nou?

Ai observat o imbunatatire de cand l-ai schimbat?

Ce schimbare in rau ai observat. Dac nu mare diferenta lasa-o ca foarte probabil nu are nimic.

Ai schimbat tot ce se putea schimba.

S-a facut si resetarea filtrului nou cu ISTA?

Trebuie sa urmaresc situatia…daca se regenereaza des

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Bmwoneserieslover said:

Salut te rog ajută ma si pe mine ! Am seria 1 n4720a 116d 256.000 km . Am efectuat următoarele lucruri: recondiționare injectoare, cuarțare galerie admisie, curatat racitor gaze, am inlocuit supapa egr cu una pierburg (este varianta cu vaccum) am înlocuit si electrovalva, inclusiv toate furtunasele de vaccum, am inlocuit si filtrul de particule cu unul nou original BMW care m a costat 2000 euro, am inlocuit senzor de temperatura de la dpf , inclusiv sezonul de presiune diferentiala. Nustiu ce sa i mai fac, cu filtrul vechi isi facea regenerare in fiecare zi, acum cu asta nou deja la 150 km isi face regenerare si la relanti are 18 m bar, iar la 2000 rpm 60-70 m bar…va rog ajutati ma nu mai pot…

Asa cum ti-am spus incearca sa verifici daca noul egr lucreaza corect! Eu tind sa cred ca de acolo ti se trage problema. Ce marca de electrovalva EGR ai pus (avand in vedere ca este cu actionare vaccum)? Si daca ai luat-o noua.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, srb_alex said:

Asa cum ti-am spus incearca sa verifici daca noul egr lucreaza corect! Eu tind sa cred ca de acolo ti se trage problema. Ce marca de electrovalva EGR ai pus (avand in vedere ca este cu actionare vaccum)? Si daca ai luat-o noua.

Am pus supapa egr noua PIERBURG si electrovalva noua OEM BMW, cum pot testa noua supapa ? Imi recomanzi sa o montez la loc pe cea veche originala BMW si sa i fac adaptare ? 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Bmwoneserieslover said:

Am pus supapa egr noua PIERBURG si electrovalva noua OEM BMW, cum pot testa noua supapa ? Imi recomanzi sa o montez la loc pe cea veche originala BMW si sa i fac adaptare ? 

Este si asta o ideea! Cand ai schimbat dpf-ul mecanicul a verificat si turbina?

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata si la mine, s a facut downgrade la softul de fabrica si totul a revenit la normal. Multumesc tuturor pt implicare/sfaturi. Drumuri bune si regenerari rare si complete!

Edited by trafycante
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, trafycante said:

Problema rezolvata si la mine, s a facut downgrade la softul de fabrica si totul a revenit la normal. Multumesc tuturor pt implicare/sfaturi. Drumuri bune si regenerari rare si complete!

Eu as vrea sa fac update, inclusiv la cutie, la revizie cei de la Automatico mi-au recomandat update. Unde ai fost? Multumesc!

Edited by cosmin_86
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.