Jump to content

Regenerari foarte frecvente


Recommended Posts

Salut.Sint in alta tara,dar nu sint neaparat interesat sa fiu cunoscut aici,din contra,si cu multa parere de rau,evit conationalii,nu-i vreau de clienti,motivele sint variate.

Poti deschide alt topic,accept invitatia cu placere,si sper sa aduc destula informatie de care nu prea se stie,din pacate,si mai ales pentru mecanici.

Cind zici inregistrarea injectorului,banuiesc ca te referi la codificarea lui,cu noile coduri obtinute in bancul de probe,si daca asa este,raspunsul este NU,nu este nevoie mereu de codificare,un injector bine calibrat,nu va avea nevoie de scrierea noului cod,ba mai mult,uneori o codificare a injectoarelor noi,de fabrica,fac mai mult rau.

Sint unele cazuri mai speciale,in Ford si Mercedes,cind da,este nevoie,dar in 80% din cazuri,eu nu ating masina de diagnoza pentru asa ceva.

Dupa parea mea,si dupa observatiile facute de-alungul timpului,cea mai buna curatare se face cu ultrasunete,atit pentru filtrele de particule,cit si pentru injectoare si pompe de injectie.Cu toate acestea am in dotare si o masina fabricata special pentru filtre de particule,dar randamentul este foarte scazut.

Masinile de ultrasunete functioneaza intre 20 si 40 hz.Solutia chimica este variata,recomandat fiind alcoolul isopropilic,ca find singurul eficient in prezenta ultrasunetelor,dar este scump si periculos datorita gazelor inflamabile,asa ca asta il mai folosim decit in masinile mici pentru curatarea electronicii de automobil.Pentru filtre si restul,injectoare,pompe,chiuloase,etc folosim detergenti speciali produsi doar aici unde traiesc,dar cred ca au si prin Amazon la vinzare.

 

20231123_100408 (1).jpg

IMG-20180115-WA0002.jpg

IMG-20180115-WA0006.jpg

senz+dpf.jpg

Link to comment
Share on other sites

In ce privesc injectoarele si functionarea lor defectuoasa,motiv pentru care produc mai multa cenusa in cilindrii motorului si apoi este eliminata catre filtrul de particule,in realitate,este vorba despre amestecul de aer+motorina,si modul in care acest amestec este pulverizat in cilindrii motorului.

Arderea vaporilor de ulei de motor combinat cu motorina care se injecteaza mai mult lichida in cilindrii motorului,produc acea calamina,parca asa se mai numeste,poate ma insel,si pentru acest motiv se recomanda o motorina de calitate,admisie curata,si o functionare cit mai corecta a injectorului.

Un injector diesel,trebuie sa respecte anumite caracteristici,si anume,sa injecteze o cantitate cit mai precisa de combustibil in functie de sarcina motorului,apoi sa atomizeze cit mai eficient combustibilul,si nu in ultimul rind,sa injecteze intr-un unghi prestabilit de forma constructiva specifica.

Un mic exemplu,un injector Bosch,sau oricare altul,trebuie sa injecteze conform datelor fabricantului la proba de ralentin intre 0,3ml si 3,6 ml de combustibil pe minut,sub forma de gaz,la o presiune de 230 bar,cu o frecventa de 8hz,si un impuls electric de actionare a bobinei,de 0,180 milisecunde.

Frecventa,timpul si presiunea sint controlate de ECU,dar partea fizica a injectorului,mecanica lui,depind de uzura,si alti factori,si in felul acesta nu poate asigura corectitudinea acestor rezultate.

daca am face o grafica pentru a explica acest lucru...

0,3---0,4---0,5---0,6---------2,9---3,0---3,1---------3,6

atunci un injector cu toate ca poate fi considerat in parametrii de functionare corecti,montat intr-un motor cu o anumita uzura,poate functiona mai bine cind injecteaza 0,9 ml decit atunci cind injecteaza 2,6ml sau viceversa.

 

20230731_080908.jpg

Edited by alfa-omega
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.