Jump to content

Recommended Posts

2 hours ago, töffefe said:

nu e chiar asa, daca eu comand niste piese si de fata cu cel de la care preiau piesa desfac cutia si e o piesa SH, imi spui ca nu pot sa refuz sa iau piesa?

De la dealer BMW nu ai cum  sa iei SH. E imposibil.

E numai treaba ta daca nu mai mai vrei piesa. Doar ca nu iti vor da banii inapoi..

Reprezentanta nu comanda pana nu platesti. 

Dealerul iti da toate componentele in pungi cu codul piesei tiparit pe eticheta cum a primit colegul cu patania.

Acum, daca iei online.. si coletul vine acasa.. sunt niste riscuri..

Sa il intrebam pe @neo_andersson cum functioneaza comenzile la reprezentanta.

Sigur stie mai bine.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ciprian01 said:

Eu in locul Bavauto te-as da in judecata acum pentru defaimarea imaginii, si te-as tine in instanta si ti-as cere si daune morale 🙂

Nu iau apararea nimanui, dar oamenii au fost deschisi sa iti rezolve probleme, pe cand tu te-ai apucat de plangeri. 

Un avocat bun poate rezolva situatia acum.

Probabil glumesti!

Am scris undeva mai sus ca si eu am reclamat o firma la OPC! Va dati toti cu parerea, fara sa aveti habar cum sunteti tratati intr-o astfel de situatie (ca altfel nu ati mai scrie ce am citit mai sus). Suni, te ia la misto, ce zici: ok, lasa ca o rezolv altfel! Dupa ce-i notifici ca le vine OPC-ul in vizita cu sorcova, da, devin brusc foooarte amabili. De ce oare nu se intampla asa de la inceput???

Baietii reclamati de mine mi-au dat o pusca la care nu se putea monta luneta. Mai aveau putin si ma luau la baza rau, adica, buei tu habar nu ai sa montezi si ne tot suni pe noi. Acum, le-am dat mesaj ca s-a stricat pistolul, in 2 ore m-au sunat, au vorbit cu mine frumos, m-au pus sa le fac si un film, eee, alta poveste. E la ei, deja, pana si curierul l-au trimis imediat.

 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Mi-au rambursat suma achitată.

Dacă tot am discutat pe acest forum,problema,situația în care am fost , consider că este normal să vă spun rezultatul. Mulțumesc tuturor pentru susținere,tot odată și celor care nu au fost de acord cu reacțiile mele. Nu doresc nimănui să treacă prin experiențe de genul acesta.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ciprian01 said:

Eu in locul Bavauto te-as da in judecata acum pentru defaimarea imaginii, si te-as tine in instanta si ti-as cere si daune morale 🙂

Nu iau apararea nimanui, dar oamenii au fost deschisi sa iti rezolve probleme, pe cand tu te-ai apucat de plangeri. 

Un avocat bun poate rezolva situatia acum.

Sa nu exageram totusi, BavAuto a gresit si si-a recunoscut greseala prin acceptarea returului, nu au cum sa dea in judecata pe nimeni pentru ca au fost reclamati la organul competent pentru astfel de spete, pentru un lucru recunoscut.

Ca greseala e omeneasca si ca trebuia încercată poate alta metoda de remediere e alta discuție, desi si eu cred ca aici nu este o simpla greseala ci o tentativa de înșelătorie. Poate ar fi chiar de competenta politiei, dar asta tine de bucătăria interna a celor de la BavAuto.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

e o perioada de nu mai ai incredere in nimeni , e bine ca am camera  la intrare cand desfac un pachet am acolo mereu dovada ,cam asa s-a ajuns , evident a fost o eroare umana acolo .Nu degeaba si ei  filmeaza procesul de ambalare trimitere . Recent am avut si eu ceva similar , partea buna ca omul isi filmase produsul inainte de ambalare. Dar e corect sa nu te astepti la chestii de gen la o firma serioasa cu ceva traditie pe piata . Probabil postul s-a vrut mai mult o refulare frustrare , suparare , de inteles dealtfel .

Link to comment
Share on other sites

On 9/29/2025 at 5:43 PM, geky said:

Azi am primit coletul și la deschiderea pachetului în care erau și  cele 4 injectoare, am observat că un injector nu era sigilat,(lipsea ambalajul, punga sigilată) erau urme de ulei pe ambalaj și injectorul arată clar că este folosit (puteți vedea in imagine).

 

On 9/29/2025 at 5:43 PM, geky said:

Eu am desigilat 3 injectoare pentru a nota codurile IMA

Eu tot nu pricep de ce ai desigilat cele 3 injectoare cand ai vazut clar ca unul dintre ele era desigilat cu urme de folosire. Ma gandesc ca aveai clar de gand sa le returnezi (ceea ce ai si facut) vazand ca sunt probleme cu unul dintre ele. Aveai de gand sa le montezi oricum si pana la urma te-ai razgandit sau? Sincer nu inteleg logica. De ce nu ai returnat doar cel desigilat - cerand in schimb unul nou. Ce rost mai avea sa notezi codurile atata vreme cat oricum nu aveai de gand sa le montezi

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, leonardcrt said:

bavauto nu are absolut nicio treaba cu BMW. nu este magazinul celor de la BMW.

ce ai vrut sa evidentiezi prin ce ai spus? 

bavauto vinde piese facute pentru si vandute prin reteaua BMW. macar asta are treaba cu BMW.

poate bavauto functiona si proceda cum procedeaza BMW cand vinde piese?

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bine v-am găsit!

Am urmărit cu interes postările lui @geky și ale celorlalți membri și dorim să prezentăm și punctul nostru de vedere.

Clientul ne-a sesizat problema pe 29 septembrie, ora 20:32 (in afara programului de lucru). În 30 septembrie, ora 10:01, i-am solicitat informații suplimentare și imagini privind situația reclamată, iar la ora 10:54 i-am trimis mesajul pe care l-a postat și dumnealui, în care ne recunoșteam vina și inițiam deja cererea de colectare pentru toate produsele livrate.

Coletul de retur a ajuns în depozitul nostru pe 2 octombrie, iar rambursarea integrală a sumei a fost procesată imediat, în aceeași zi, prin transfer bancar — chiar dacă domnul @geky desigilase și celelalte injectoare, care nu mai pot fi comercializate ca produse noi. În prezent, acestea se regăsesc pe site-ul nostru la preț redus.

Referitor la aceste injectoare:

Injectoarele au ajuns la noi din depozitul BMW – toate cele patru – ambalate într-o pungă sigilată, cu etichetă de depozit. Atașăm și imaginea din camera de ambalare aferentă comenzii, în care se poate vedea clar eticheta de depozit BMW (imagine pe care am transmis-o și lui @geky; nu știm de ce nu a menționat-o aici). În aceste condiții, angajații de la recepție și ambalare nu aveau cum să își dea seama că unul dintre injectoare era folosit, putând observa cel mult că una dintre cutii era murdară în interiorul pungii sigilate.

Ulterior, după primirea returului, am remarcat pe cutia respectivă o etichetă de depozit cu dată mai veche.

Ce s-a întâmplat, de fapt? Un dealer din Europa a returnat injectorul respectiv, iar în depozitul BMW acesta a fost repus în stoc fără verificarea utilizării, fiind trimis ca produs nou.

A cui este vina?

A noastră, pentru că nu am verificat suplimentar, și ne-am asumat acest lucru de la început.

Ce nu am înțeles:

De ce @gekya depus o reclamație înainte să ne prezinte problema în detaliu? Nu ne afectează în niciun fel — chiar ieri am primit notificarea ANPC, la care am răspuns cu punctul nostru de vedere și am prezentat dovada rambursării.

Sperăm că v-ați făcut o idee corectă asupra situației. Uneori, ca in orice activitate comerciala pot apărea probleme, însă întotdeauna am fost dispuși să le rezolvăm cât mai rapid și în favoarea clientului, atunci când acesta are dreptate.

Echipa BavAUTO

100079867.jpg

Edited by Romulus
Romulus: imi apartine cenzurarea numelui de familie al @geky
  • Like 5
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Admir si apreciez postarea celor de la BavAuto aici, denotă că forumul ăsta înseamnă încă ceva in România pentru posesorii și pasionații de BMW.

@Romulus, nu se poate să porți o discuție cu ei, să rămână pe forum ca posibili parteneri de informații sau oferte pentru cei de aici? Ar fi un avantaj.

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to Produse S-H primite, de la BavAUTO

frumos, greseli se intampla, oamenii si-au asumat, in 3 zile a avut banii.

problema e ca pe unii oameni nu-i poti mulțumi orice ai face, nu pricep ca perfectiune nu exista , si la un volum foarte mare de vanzari, chiar si o marja de 0.1% inseamna destule greseli. asta nu inseamna ca vânzătorul e neserios, ba din contra

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.