Jump to content

Inspectia tehnica periodica


verssatu

Recommended Posts

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

:blink: In ianuarie ii vine randul la ITP. Mi se aprinde in bord cesuletul acela in patratel care imi spune ca trebuie schimbat lichidul de frana.Are un decalaj de un an de la lipsa unei resetari, lichidul insa e "in termen". E posibil sa imi faca ceva probleme pentru asta?E drept ca se stinge imediat, insa poate nu suficient de repede incat sa nu ii atraga atentia domnului insarcinat cu verificarea masinii mele.

Nici eu nu-s prea priceputa cand e vorba sa gasesc ceva ce-am scapat pe jos :) ...

Link to comment
Share on other sites

525da: Din ciclul "sa vedem cat merge asa', eu am mers linistit vreo 6 luni cu patratelul ala "aprins". Si, mai mult, acum circul de 4, 5 luni, cu senzorul de la placutele de frana aprins. Pun pariu ca, daca ma duc la ITP, nu se prinde nimeni!
Link to comment
Share on other sites

Ba da, cred c-ar trebui. :blink: Numai ca am intrat, doar putin, sub un Matiz, capota s-a facut varza, moment in care m-am hotarat sa-mi fac aerisirea, ca-mi fierbea apa de la robinet pe care o turnasem la motor, si, dupa asta, aparent fara nici un motiv, si-au revenit pompele de motorina, dar masina a incetat sa mai traga, si am banuit cutia, moment in care i-am scos fetele de usa sa instalez alte difuzoare.

 

Plus ca i-am pierdut toate actele, de asta iarna, si, de atunci, nu mai circul nici cu rovigneta, si nici RCA nu i-am mai facut.

 

Nu glumesc! :)

 

Toate astea vin sa intareasca ideea ca e39 este o masina extraordinar de solida si de fiabila.

 

Si, pe un ton serios: intradevar, a nu se intelege ca recomand sa se circule cu placute sau discuri uzate, etc. Eu stau cu piesele noi aruncate prin casa, pe la birou, si n-am avut timp sa ma duc sa-mi fac macar revizia....Ideea era ca, totusi, forumul poate avea, paradoxal, o functie de "panica" :)

Link to comment
Share on other sites

:blink: In ianuarie ii vine randul la ITP. Mi se aprinde in bord cesuletul acela in patratel care imi spune ca trebuie schimbat lichidul de frana.Are un decalaj de un an de la lipsa unei resetari, lichidul insa e "in termen". E posibil sa imi faca ceva probleme pentru asta?E drept ca se stinge imediat, insa poate nu suficient de repede incat sa nu ii atraga atentia domnului insarcinat cu verificarea masinii mele.

Nici eu nu-s prea priceputa cand e vorba sa gasesc ceva ce-am scapat pe jos :) ...

 

Cred ca ti-am mai zis undeva, sa te duci neaparat cu motorul la temperatura optima.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as umbla cu becul aprins daca nu as sti ca lichidul e ok, ma gandeam doar ca o sa se ia aia de mine la itp.De fapt,la asta nu m-am gandit, eu dupa vreo 2 ani am aflat ce e cu cesuletul ala, de unde sa stie aia de la itp ce reprezinta asa, din prima ? Daca ma intreaba o sa le zic ca am pus-o sa sune :blink: .

@avlad, stiu asta, am retinut, o sa ma plimb ceva prin oras inainte, ca sa n-o doara cand o tureaza la maxim.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as umbla cu becul aprins daca nu as sti ca lichidul e ok, ma gandeam doar ca o sa se ia aia de mine la itp.De fapt,la asta nu m-am gandit, eu dupa vreo 2 ani am aflat ce e cu cesuletul ala, de unde sa stie aia de la itp ce reprezinta asa, din prima ? Daca ma intreaba o sa le zic ca am pus-o sa sune :) .

@avlad, stiu asta, am retinut, o sa ma plimb ceva prin oras inainte, ca sa n-o doara cand o tureaza la maxim.

 

mie mi-au zis din timp (era coada) sa pornesc motorul ca sa intru cu el "cald"; mai, da' au stat vreo 3 sferturi de ora sa gaseasca seria motorului :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as umbla cu becul aprins daca nu as sti ca lichidul e ok, ma gandeam doar ca o sa se ia aia de mine la itp.De fapt,la asta nu m-am gandit, eu dupa vreo 2 ani am aflat ce e cu cesuletul ala, de unde sa stie aia de la itp ce reprezinta asa, din prima ? Daca ma intreaba o sa le zic ca am pus-o sa sune :blink: .

@avlad, stiu asta, am retinut, o sa ma plimb ceva prin oras inainte, ca sa n-o doara cand o tureaza la maxim.

 

extraordinara remarca !!! stati linistiti , nu au treaba decat cu martorul ABS la itp.(adica sa nu stea aprins , insemnand nefunctionalitatea sistemului Abs, verifica martorii de bord ai luminilor (semnal ,pozitie ,faza scurta,lunga..)).

LE : Daca tot te intreaba sa le spui asta , neaparat. e tare de tot , nu m-as fi gandit niciodata la raspunsul acesta.

Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

Pe de-o parte va convine sa scapati cu spaga, dar pe de alta parte nu va plac rablele cu care va intalniti zi de zi pe drumuri - care au scapat la fel.

 

Pick a side...

 

In alta dezordine de idei, am fost cu Audi la Porsche Nord pentru ITP si am primit fara probleme viza, cu toate ca aveam un bec de pozitie ars...

Link to comment
Share on other sites

Eu tre sa-mi fac itp-u urgent. mai am 1 sap de mers cu ea pana imi expira. am sunat acuma la o cunostinta si mi-a spus ca acuma datele care apar la noxe se trimit online la rar unde se centralizeaza (cel putin asa am inteles eu), si ca nu se mai poate "fenta" testul. E adevarat? Si-a mai facut cineva itp-u recent? Eu nu am niste site la catalizator si sigur as avea probleme.
Link to comment
Share on other sites

Procedura e urmatoarea:

- se introduce masina in service

- se introduc datele initiale in computer, RAR-ul fiind anuntat de prezenta masinii X in serviceul Y la ora Z

- se testeaza masina, testerul returnand foaia de rezultate

- se introduc din nou in computer informatii privind rezultatele testarii (care bineinteles pot fi "ajutate" sa fie corecte)

 

Conditia e urmatoarea: intre momentul introducerii masinii pe canal si sfarsitul testului nu trebuie sa treaca o perioada mai mica de 35 de minute, altfel computerul de la RAR da alarma in momentul in care primeste informatia privind rezultatul testului de la computerul service-ului mai devreme.

Totodata, total aleatoriu, in momentul introducerii rezultatelor, cei de la RAR pot alege sa opreasca masina in service si sa refaca testul in prezenta unui inginer de la ei.

Link to comment
Share on other sites

Eu tre sa-mi fac itp-u urgent. mai am 1 sap de mers cu ea pana imi expira. am sunat acuma la o cunostinta si mi-a spus ca acuma datele care apar la noxe se trimit online la rar unde se centralizeaza (cel putin asa am inteles eu), si ca nu se mai poate "fenta" testul. E adevarat? Si-a mai facut cineva itp-u recent? Eu nu am niste site la catalizator si sigur as avea probleme.

se baga masina ta pe canal,daca nu iti ies noxele se aduce o masina care e in regula si gata.

Link to comment
Share on other sites

Procedura e urmatoarea:

- se introduce masina in service

- se introduc datele initiale in computer, RAR-ul fiind anuntat de prezenta masinii X in serviceul Y la ora Z

- se testeaza masina, testerul returnand foaia de rezultate

- se introduc din nou in computer informatii privind rezultatele testarii (care bineinteles pot fi "ajutate" sa fie corecte)

 

Conditia e urmatoarea: intre momentul introducerii masinii pe canal si sfarsitul testului nu trebuie sa treaca o perioada mai mica de 35 de minute, altfel computerul de la RAR da alarma in momentul in care primeste informatia privind rezultatul testului de la computerul service-ului mai devreme.

Totodata, total aleatoriu, in momentul introducerii rezultatelor, cei de la RAR pot alege sa opreasca masina in service si sa refaca testul in prezenta unui inginer de la ei.

Asa se face? Habar n-aveam.De ce tocmai 35 minute?

Link to comment
Share on other sites

Eu tre sa-mi fac itp-u urgent. mai am 1 sap de mers cu ea pana imi expira. am sunat acuma la o cunostinta si mi-a spus ca acuma datele care apar la noxe se trimit online la rar unde se centralizeaza (cel putin asa am inteles eu), si ca nu se mai poate "fenta" testul. E adevarat? Si-a mai facut cineva itp-u recent? Eu nu am niste site la catalizator si sigur as avea probleme.

se baga masina ta pe canal,daca nu iti ies noxele se aduce o masina care e in regula si gata.

Chiar is curios daca imi ies noxele :) Ca de la fostul prop. am inteles ca au iesit doar dupa o mica "traditie" dar atunci nu aveam catalizator. Acum am unu ,,,,nu ai vrea sa sti :blink: model american de magnaflow conform normelor din 1986 :)

 

Edit: sau cel putin asa scria pe cutie :) Oricum mai am pana in martie, daca nu apelez la metoda descris de u.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Atunci habar n-am... m-o fi mintit inginerul ala sau la tine o fi introdus datele mai tarziu :blink: .

 

Nu te-a mintit....si eu stiu asta.....doar ca timpul nu e de 35 min ci doar 20 min......in rest adevarat....pot chiar sa o opreasca 45 min pana la sosirea unui inginer RAR pt a o reinspecta el....totul se lucreaza on-line....Cei care au de pierdut cel mai mult sunt cei cu probleme cu seriile de sasiu respectiv motor.Daca aveti probleme de genul asta nu mergeti asa fara nici o "recomandare" , riscand faptul ca masina sa fie introdusa in baza de date astfel si nemaiputand realiza itp la nici o statie itp din tara decat dupa rezolvarea problemei.(sunt multi cu motoare schimbate si care nu au trecut in cartea masinii modificarea). Doar din noiembrie s-a introdus noua platforma de software on line.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.