Jump to content

stabilitate 320d


mahabidi

Recommended Posts

Eeee, nici chiar asa, daca esti un om cumpatat nu vei avea probleme, trebuie ca la orice masina sa tii cont de faptul ca e iarna, adica sa iti echipezi masina pt iarna si sa tii cont de anotimp si in timp ce conduci. Singura problema care poate aparea e in momentul plecarii :) (glumesc, desi mi s-a intamplat anul trecut sa parchez cu rotile din spate pe gheta, dar faza comica a fost ca era un petic de gheata exact cat erau caucicurile mele, asta era undeva la sfarssitul lui februarie, si a fost necesar sa fac vreo 3-4 manevre sa ies din parcare, restul in jur era tot uscat- asadar in afara de cazurile astea de ghinion extrem nu sunt probleme :blink: ), cu o masina cu tractiunea pe fata pleci mai usor fiind mai grea pe fata, in rest nu trebuie sa iti faci probleme.
Link to comment
Share on other sites

Eeee, nici chiar asa, daca esti un om cumpatat nu vei avea probleme, trebuie ca la orice masina sa tii cont de faptul ca e iarna, adica sa iti echipezi masina pt iarna si sa tii cont de anotimp si in timp ce conduci. Singura problema care poate aparea e in momentul plecarii :) (glumesc, desi mi s-a intamplat anul trecut sa parchez cu rotile din spate pe gheta, dar faza comica a fost ca era un petic de gheata exact cat erau caucicurile mele, asta era undeva la sfarssitul lui februarie, si a fost necesar sa fac vreo 3-4 manevre sa ies din parcare, restul in jur era tot uscat- asadar in afara de cazurile astea de ghinion extrem nu sunt probleme :blink: ), cu o masina cu tractiunea pe fata pleci mai usor fiind mai grea pe fata, in rest nu trebuie sa iti faci probleme.

 

ok baieti asta vreau sa stiu cum stam cum stabilitatea in astfel de conditii, sau pe ploaie mai avem probleme?

sau cat de mult ne ajuta ESP ???

Link to comment
Share on other sites

La BMW se numeste DSC (Dynamic Stability Control), sistemul te ajuta foarte mult, daca n-ai mai condus masini cu tractiune spate te vei obisnui destul de repede si nu vei mai dori altceva. :blink:

 

 

asta si intentionez sa fac, mai bine zis saptamana viitoare merg in germania sa-mi iau un 320d automatic si vreau sa mai aflu de la voi cate ceva.

danke baieti

Link to comment
Share on other sites

La BMW se numeste DSC (Dynamic Stability Control), sistemul te ajuta foarte mult, daca n-ai mai condus masini cu tractiune spate te vei obisnui destul de repede si nu vei mai dori altceva. :blink:

eu am ASC , de ce nu am DSC . Si ce inseamna ASC ?

ASC inseamna Automatic Stability Control, este o varianta mai primitiva de sistem de control al tractiunii, a fost inlocuit de DSC.

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu . cu DSC on nu ai nici o problema. am urcat la ranca si la straja fara nici o problema pe drum acoperit cu zapada. doar cu anvelope iarna. nu vei avea nici o problema. am avut zapada iarna asta cum nu am mai avut in ultimii 10-15 ani (poate gresesc). am folosit masina zilnic fara sa am nici o problema. nu am ramas nici macar o data impotmolit.

in concluzie nu-ti face probleme .. cumpara masina linistit o s-o poti folosi tot timpul anului :blink:.

bafta.

Link to comment
Share on other sites

tot ce am scris este din perspectiva unuia cu dsc la masina, nu am condus tractiune spate fara, am auzit ca nu ar fi asa usor, insa acum ca vad de ce te intereseaza subiectul (achizitionarea unui bmw), majoritatea temerilor referitoare la "cat de nasol e cu tractiunea spate" sunt povesti, mai mult , eu pe viitor voi incerca (daca voi schimba vreodata marca :) ) sa cumpar tot masina cu tractiune spate .

 

de fapt, cel mai simplu ca sa iti faci o parere despre tractiunea spate si avantaje si dezavantaje sunt niste topicuri excelente cu multe info clare, cauta si vei gasi, ca sa te ajut cred ca initiatorul unora foarte bune este userul @romulus

 

acolo vei gasi mai multe info. :blink:

 

succes cu noua masina. :)

Link to comment
Share on other sites

e 46 2.0d 150cp manual

la 24ore dupa ninsoarea de la inceputul lunii,am zis sa plec si eu,inaintea mea o skoda octavia 2 cu anvelope vara,am inpins toata strada eu si inca 2amici ca sa scoatem skoda vecinului din spatele blocului,apoi zici"mama sa vezi ce o sa ma chinui eu",il rog si pe vecin sa vina,ma urc in masina si surpriza masina nu a trebuit impinsa nici macar un centimetru (era echipata cu anvelope iarna),la care vecinu "are tractiune inegrala?" :blink:

 

la -10,11 grade (sosea inghetata)si in tr a4a la 80-90km/h palpaie dsc-u in bord

 

in schimb la +2-3 grade pe drumul spre munte am luat curbe usuare si cu 170-180km/h si nu am av probleme

 

am ramas o singura data nu am ami putut inainta,zapada era in zona proiectoarelor,chiar si mai sus

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai "incaltari" de iarna si ceva greu la vreo 100kg in portbagaj, ca altfel este spatele usor si nu iesi nici din parcare, dapai sa urci panta.

bafta la cumparaturi, mai bine iti iei una cu cutie manuala, ai alt control la ea in anumite situatii.

 

Fara sa te superi pe mine , dar exagerezi.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa ai "incaltari" de iarna si ceva greu la vreo 100kg in portbagaj, ca altfel este spatele usor si nu iesi nici din parcare, dapai sa urci panta.

bafta la cumparaturi, mai bine iti iei una cu cutie manuala, ai alt control la ea in anumite situatii.

 

Fara sa te superi pe mine , dar exagerezi.

Fiecare cu metodele lui :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca atata timp cat ai cauciucuri adecvate, nu ai probleme. Trebuie sa recunosc ca iarna asta prin Bucuresti m-a furat de cateva ori, dar cred ca era doar din cauza ca am ASC si nu DSC, pe jos era o mazga incredibila iar mie imi ardea de derapaje controlate si acceleram in curbe :)

 

Atata timp cat mergi linistit pe drumuri cu mazga si gheata, o sa fie ok.

 

Pe de alta parte pe sosea uda, de la Bran spre Pitesti pe serpentine, n-am avut nici o problema desi am condus extrem de agresiv.

 

E o senzatie la tractiunea spate de care cu greu o sa te poti desparti :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am mers cu cauciucuri de vara si am reusit performanta sa n-o lovesc, desi a fost foarte greu de controlat masina. Bine, eu sunt amator de "senzatii tari" si de aceea nici n-am schimbat cauciucurile cu unele de iarna.

 

 

chitra poate :)

 

iar o masina cu tractiune spate o poti controla mult mai bine cand derapeaza :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.