Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

nu vreau sa te sperii, dar exista probabilitatea asta in momentul cand ai scurgere de combustibil in compartimentul motor.

eu sper sa nu fie injectoarele, sper sa fie cum a zis colegul mai sus... sau vreun furtun ceva spart.

 

injectoarele costa mult ... nu stiu exact sa iti spun ca nu am diesel ... . probabil in jur de 5-6 mil bucata. cei cu diesel sa ma corecteze ...

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te sperii, dar exista probabilitatea asta in momentul cand ai scurgere de combustibil in compartimentul motor.

eu sper sa nu fie injectoarele, sper sa fie cum a zis colegul mai sus... sau vreun furtun ceva spart.

 

injectoarele costa mult ... nu stiu exact sa iti spun ca nu am diesel ... . probabil in jur de 5-6 mil bucata. cei cu diesel sa ma corecteze ...

 

 

nu are ce furtun sa se sparga...motorina ajunge la injectoare prin tevi metalice. e posibil sa fie spart doar capul pe care vine piulitza de la conducta de motorina. eu am avut aceeasi problema la un 320 d din 2003. un injector bosch costa mult dar am impresia ca ale tale se pot repara...asta in cazul in care nu este corpul injectorului spart... cel mai bine mergi la service-ul bosch radacini ala de la intrare in chitila...eu am fost numai la ei cand am avut probleme cu injectoarele si sunt cei mai tari pe treaba asta iar preturile la manopera sunt decente...

daca vrei sa cumperi injectoare mergi la service-ul bosch de la soseaua alexandriei...aia au un program prin care iti dau injector reconditionat de ei cu garantie 1 an sau 1 an jumate (nu mai stiu exact ) la jumate de pretz + injectorul cel vechi la schimb (dar sa nu fie carcasa injectorului bulita) ideea la mine a stat in felul urmator...un injector common rail bosch la radacini era 2400 ron, la augspurg era 1700 ron iar pe soseaua alexandriei, cu inj meu la schimb a fost 1200 ron. cred ca injectoarele tale ar trebui sa fie mai ieftine...daca mergi la aia la radacini aia sigur vor sti despre ce e vb...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tare mult de sfaturi. Le consider extrem de utile pe viitor. Sper totusi sa nu fie cazul prea curand sa iau seama de ele. Acum vestea cat de cat buna as spune: am fost la mecanicul meu in Bacau s-a uitat la injectoare si am probleme cu piulitele(saibele de la injectoare). Trebuie sa le schimb; in rest a zis ca masina nu are nimic si ca se prezinta bine. Deja am dat comanda de piulite originale si maine le iau, urmand ca luni sa le schimb in service. Sper sa nu mai am alte probleme pentru ca imi doresc sa ma bucur cat mai mult timp de Bmw-ul meu.
Link to comment
Share on other sites

Scartaie gemurile din fata cand le cobor sau le ridic :twoup: Se poate rezolva problema fara sa dau jos panourile de usi? Multumiri anticipate!

 

Scartaie geamurile din fata cand le cobor sau le ridic :) Se poate rezolva problema fara sa dau jos panourile de usi? Multumiri anticipate!

Link to comment
Share on other sites

Scartaie gemurile din fata cand le cobor sau le ridic :twoup: Se poate rezolva problema fara sa dau jos panourile de usi? Multumiri anticipate!

 

Geamurile fata la mine daca le coboram pana jos nu le mai puteam ridica decat daca trageam cu mana de ele. Cam 30% daca le coboram urcau singure. Si am mers asa cu ele vreo 4 luni, pana intr-o zi cand un prieten s-a urcat el si cat am intrat intr-un magazin, le-a zgaltait stanga dreapta, le-a lasat le-a coborat, a tras de ele, draq stie ce le-a facut, acum merg perfect. Mama masii de treaba si eu n-am stiut ca asta trebe facut :)

 

Bine ca merg acu :)

Link to comment
Share on other sites

1.Problema la e46 320td 2004, atunci cand pornesc masina, asta daca motorul nu a fost pornit cu 10-15 minute, se aude ca si cum "s ar misca o oala in motor".Daca inchid motorul si ii dau cheie din nou , nu mai face.

 

2.Pedala de ambreaj de la jumatea miscarii, are un scartait, exista vre-un ulei ceva?

 

3. lichidul de frana , neschimbat de 2 ani, sa contribuie si acest lucru la problemele de mai sus? tks.

Link to comment
Share on other sites

Multi au acel scartait la pedala de ambreiaj. La mine pare a fi din cilindrul receptor (cel de pe cutie). Se poate desface si unge (ceea ce voi face si eu cand voi schimba lichidul de frana) sau se poate schimba. Pot sa zic daca am scapat de sunet abia peste 2-3 luni.
Link to comment
Share on other sites

sal.... am si eu o problema cu un 320d e46 136 cp.... am schimbat pompa de injectie (era cazuta;asa am cumparat masina) dar masina nu tragea....mai exact nu se simtea turbina deloc.....am fost la alt service mi au schimbat debitmetru.... a inceput sa traga dar doar peste 2500 rpm unde se simte turbina.... asta numai in cazul cand apas acceleratia usor.... daca apas acceleratia brusc la turatii mici , creste in turatie dar foarte greu si nu mai intra turbina... am inteles ca ar putea sa fie de la niste supape de la turbo care sunt infundate.... sincer nu mai stiu ce sa mai fac cu ea.... pe tester actualizat 2010 nu mai apare nimic dupa ce am schimbat debitmetru.... aveti idee ce problema ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

BMW 318d - 2004 - facelift

 

Recent am schimbat trapezul inferior fata din stanga si din dreapta, tijele rigidizatoare din fata si bucsele. Mecanicul a zis ca asta e o boala bine cunoscuta la seria 3, si tot la 20 000 sau 30 000 se strica directia. E chiar adevarat??? Avand in vedere ca au costat aproape 2000 RON, nu e totusi o chestie prea ieftina, sper sa nu imi mai apara cat de curand vreo problema la directie.

Link to comment
Share on other sites

1.Problema la e46 320td 2004, atunci cand pornesc masina, asta daca motorul nu a fost pornit cu 10-15 minute, se aude ca si cum "s ar misca o oala in motor".Daca inchid motorul si ii dau cheie din nou , nu mai face.

 

2.Pedala de ambreaj de la jumatea miscarii, are un scartait, exista vre-un ulei ceva?

 

3. lichidul de frana , neschimbat de 2 ani, sa contribuie si acest lucru la problemele de mai sus? tks.

Pt prima intrebare ...ar trebui sa vezi daca nu cumva sunetul vine de la motosrasul de AC aer conditionat...aceeasi problema o avea un prieten de al meu cu un e 46 ca al meu...benzina.....dar exact cum spui tu...lla pornire facea asa cateva secunde bune, un minut poate, depinde cat e de frig afara....apoi inceta...

Link to comment
Share on other sites

1.Problema la e46 320td 2004, atunci cand pornesc masina, asta daca motorul nu a fost pornit cu 10-15 minute, se aude ca si cum "s ar misca o oala in motor".Daca inchid motorul si ii dau cheie din nou , nu mai face.

 

2.Pedala de ambreaj de la jumatea miscarii, are un scartait, exista vre-un ulei ceva?

 

3. lichidul de frana , neschimbat de 2 ani, sa contribuie si acest lucru la problemele de mai sus? tks.

 

 

Multi au acel scartait la pedala de ambreiaj. La mine pare a fi din cilindrul receptor (cel de pe cutie). Se poate desface si unge (ceea ce voi face si eu cand voi schimba lichidul de frana) sau se poate schimba. Pot sa zic daca am scapat de sunet abia peste 2-3 luni.

Si eu am celebrul scartait, asa am luat masina. E posibil sa fie si de la lichidul neschimbat la timp.

Eu o sa incerc sa dau cu ceva gen WD40 sa vad daca se amelioreaza ceva.

Link to comment
Share on other sites

La km care ii faci tu nu iti trebuie consum scazut eu am un 323 coupe benzina ...si il am ce vre-o 7 ani e din 2001 masina ...nu am avut niciodata probleme majore cu ea si eu fac km acum parerile sunt impartite...tinand cont de faptul ca folosesti alta masina pt nevoile tale ti-as recomanda benzina ....daca consideri ca un consum de 9-10-11(mers pana in 3 mii de ture ) e mult atunci opteaza pt diesel sa il stapanesti sanatos ...:twoup: conteaza f mult cand il cumperi sa fie in stare f buna daca il iei cu probleme o sa iti manance zilele ....am cateva cunostinte de se plimba din service in service si nu prea stiu ce sa le mai faca ...si cel mai important lucru si crede-ma conteaza cel mai mult pe drumurile noastre...sa nu iti iei amortizoare si arcuri sport pe el e cea mai mare vrajeala posibila de samsar...o rupi in doua masina si nu e confortabila delok amortizoarele sa fie cum ti le da bmw-ul ....(o sa fac o mica paranteza sa iti explic de ce ....amortizoarele sport sunt ffff bune pe drumuri bune eu am suspensie sport reglabila pe toate rotile e un kit de amortizoare arcuri bielete..etc crede-ma ca schimb bucsi la 3 luni fatza...dupa ce ca sunt de proasta calitate ca vin toate din turcia...chiar si la reprezentanta la bmw tot de acolo vin ...sa mai pui si suspensie sport e cea mai proasta combinatie ...

 

ps : parerea mea e ca daca iti place sa calci pedala ar fi bine sa nu te opresti la 4mii de ture cand poti sa te duci la 7 mii (bafta si sper sa faci alegerea buna).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
BMW 318d - 2004 - facelift

 

Recent am schimbat trapezul inferior fata din stanga si din dreapta, tijele rigidizatoare din fata si bucsele. Mecanicul a zis ca asta e o boala bine cunoscuta la seria 3, si tot la 20 000 sau 30 000 se strica directia. E chiar adevarat??? Avand in vedere ca au costat aproape 2000 RON, nu e totusi o chestie prea ieftina, sper sa nu imi mai apara cat de curand vreo problema la directie.

 

nu stiu daca sa cred sau nu ce a zis mecanicu tau dar eu am un 320d din 2004 de noua si am facut primi 120.000 km in afara (spania) si nu am skimbat nimic la ea pe fata doar placute si restu de consumabile la motor logic, restu pana la 210.000 km i-am facut in romania si pe la 180.000 am skimbat pe fata setu de bucsi si acum am skimbat pe fata tot (bascule + bieleta directie si capete de bara) nu erau ff uzate mai mergeau lejer cateva mii, iar la directie nu am avut absolut nici o problema. nu stiu ce sa zic la tine cauta un mecanic bun nu la toti care pretind ca sunt mecanici. bafta

Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

BMW 318d - 2004 - facelift

 

Recent am schimbat trapezul inferior fata din stanga si din dreapta, tijele rigidizatoare din fata si bucsele. Mecanicul a zis ca asta e o boala bine cunoscuta la seria 3, si tot la 20 000 sau 30 000 se strica directia. E chiar adevarat??? Avand in vedere ca au costat aproape 2000 RON, nu e totusi o chestie prea ieftina, sper sa nu imi mai apara cat de curand vreo problema la directie.

 

nu stiu daca sa cred sau nu ce a zis mecanicu tau dar eu am un 320d din 2004 de noua si am facut primi 120.000 km in afara (spania) si nu am skimbat nimic la ea pe fata doar placute si restu de consumabile la motor logic, restu pana la 210.000 km i-am facut in romania si pe la 180.000 am skimbat pe fata setu de bucsi si acum am skimbat pe fata tot (bascule + bieleta directie si capete de bara) nu erau ff uzate mai mergeau lejer cateva mii, iar la directie nu am avut absolut nici o problema. nu stiu ce sa zic la tine cauta un mecanic bun nu la toti care pretind ca sunt mecanici. bafta

 

+1

Link to comment
Share on other sites

BMW 318d - 2004 - facelift

 

Recent am schimbat trapezul inferior fata din stanga si din dreapta, tijele rigidizatoare din fata si bucsele. Mecanicul a zis ca asta e o boala bine cunoscuta la seria 3, si tot la 20 000 sau 30 000 se strica directia. E chiar adevarat??? Avand in vedere ca au costat aproape 2000 RON, nu e totusi o chestie prea ieftina, sper sa nu imi mai apara cat de curand vreo problema la directie.

 

nu stiu daca sa cred sau nu ce a zis mecanicu tau dar eu am un 320d din 2004 de noua si am facut primi 120.000 km in afara (spania) si nu am skimbat nimic la ea pe fata doar placute si restu de consumabile la motor logic, restu pana la 210.000 km i-am facut in romania si pe la 180.000 am skimbat pe fata setu de bucsi si acum am skimbat pe fata tot (bascule + bieleta directie si capete de bara) nu erau ff uzate mai mergeau lejer cateva mii, iar la directie nu am avut absolut nici o problema. nu stiu ce sa zic la tine cauta un mecanic bun nu la toti care pretind ca sunt mecanici. bafta

 

 

eu am facut deja 40.000 de km cu bmw-ul meu si nu am inca probleme la directie...am schimbat si eu bucsele pe fatza dar atat tot...

Link to comment
Share on other sites

am un 320d touring, am inteles ca luneta s-ar desface separat fara sa ridic hayonul?cand apas pe butonasul ala e electrica deschiderea sau manuala?se poate sa ramana ala intepenit acolo? nu se deschide deloc. :twoup:

ai verificat panoul de sigurante?eu la a mea am scos siguranta

 

va salut, am un e46 din 99 si vroiam sa va intreb ce imi lipseste de la motor? am inteles ca pe acolo scoate gazele sau ceva de genu ...

va multumesc si astept un raspuns , din cauza asta cand dau drumu la clima imi miroase in masina a gaze ...?posibil?

salutt.

eu am avut aceeasi problema.era rupt racordul flexibil dinaintea catalizatorului

Link to comment
Share on other sites

am o mica intrebare azi de dim cand am plecat cu masina la drum, motoru nu ajungea la 85 grade nu statea acu la jumate, am intrat in meniu ala ascuns si era la 67grade ce poate sa fie (erau cam 11grade afara). Cand e mai cald afara dupa 20 grade ajunge la 85 nu mai sta la 67. ce poate sa fie? si mi-a mai facut asa. sa fie vreun termostat ceva? astept pareri.
Link to comment
Share on other sites

va salut, am un e46 din 99 si vroiam sa va intreb ce imi lipseste de la motor? am inteles ca pe acolo scoate gazele sau ceva de genu ...

va multumesc si astept un raspuns , din cauza asta cand dau drumu la clima imi miroase in masina a gaze ...?posibil?

salutt.

eu am avut aceeasi problema.era rupt racordul flexibil dinaintea catalizatorului

 

Aceeasi problema am avut-o si eu, si am mers ceva timp asa cu masina. Racordul flexibil era spart, cauza: toba infundata. Dupa ce au schimbat racordul am facut 100 metri si a murit motoru. Au curatat si catalizatorul si toba si acum mai mult zboara :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.