Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Salut sunt un nou posesor de 318d touring din 2003, am cumparat-o de 5 zile si sincer nu mi-am dat seama de prea multe. Inainte de a o cumpara am dus-o la Autotest la cei de la Autovit si am gasit urmatoarele probleme la ea: racordul flexibil de la evacuare scapa gaze, iese putin ulei pe la axul turbinei..ala zicea ca nu e o problema... un amortizor mai slab pe stanga spate si un pivot pe stanga fata care in curand cica o sa aiba joc......cam atat. Acum marea mea nemultumire este lumina pe care o dau xenoanele ....doamneeeee nu vad mai nimic noaptea ....chiar asa e si pe la voi? :blink:

278540[/snapback]

cam nasol. pe rând:

racordu- rezolvare doar temporarĂŁ prin schimbarea lui( dupĂŁ un timp se crapĂŁ Ăževile Âşi se duce draku tot eÂşapamentu) vezi de dĂŁ search cĂŁ existĂŁ o grĂŁmadĂŁ de topicuri cu problema asta. s curios dacĂŁ a rezolvat cineva problema doar prin schimbarea racordului

pivotu: trebe schimbate ambele braÞe faÞã(recomandabil) nu se schimbã doar pivotul

ĂŽn rest o sĂŁ-Ăži mai zicĂŁ alĂžii

eu am cam avut la 320d-ul meu din 2000 cam toate problemele posibile: racord, braÞe faÞã, amotizoare, ceva probleme pe la ambreiaj, etc.

mi-am luat maºinã nouã tocmai pt ca sã scap de astfel de probleme dar nu se comparã nimica cu bmw(pãrerea mea). totul e sã Încerci sã o iei cât mai impecabilã, În rest se rezolvã

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat fiului meu acum un an si jumatate un 318D din 2002, care avea daca tin bine minte,~ 143.000km. A vandut-o acum doua luni la aproape 227.000km si nu a schimbat decat recordul flexibil, dar apareau mereu pb cu teava de esapament care se fisura destul de des si a schimbat bucsile pe fata DAR din cauza lui pt ca isi luase jante pe 18" de M3 iar anvelopele erau(parca) 235/35-18" sau 235/40-18"....ma rog, nu vrei sa sti cum m-am simtit, cand, obisnuit cu anvelopele mele 195/60-15", m-am "urcat" pe "tarlicii" lui 18" cu 35 sau 40....aveam impresia ca pot simtii si un bondar cand il strivesc plus ca directia "se pierdea cu firea"....in rest nik, nada, niente....si fimiu' conduce sportiv(cu "tenta" de SUPERsportiv). Tin legatura si acum cu cel ce a cumparat masina si nu da nici un semn de oboseala(BMW-ul nu clientul :blink: )

Problema este ca 143.000km erau reali nu "periati"

Eu am un 318D din 2004 ,l-am adus tot anul trecut la ~72000km si am acum 79700 (cam 6000km facuti afara)...si pana acum nimic doar un usor "inceput de sfarsit" al racordului flexibil pe care cred ca o sa-l inlocuiesc cu tot cu catalizator cand o sa capoteze (am gasit la 450 euro nou Bosal !!?? ..parca).Service-ul prefer sa-l fac afara (ulei ,filtre etc) ma costa mai putin...de ex am dat 63 euro pe bidon de 5l Castrol 0-30 slx in Germania

Edited by Edgji
Link to comment
Share on other sites

Salut sunt un nou posesor de 318d touring din 2003, am cumparat-o de 5 zile si sincer nu mi-am dat seama de prea multe. [...] Acum marea mea nemultumire este lumina pe care o dau xenoanele ....doamneeeee nu vad mai nimic noaptea ....chiar asa e si pe la voi? :blink:

278540[/snapback]

 

 

Sper ca sunt reglate corespunzator (nu bat prea in jos sau in sus?) Eu "vad" doua cauze:

 

1. Becurile HID (xenon) si-au cam trait viata si fluxul luminos (masurat in Lumeni) este f mic

2. Becurile nu sunt originale, au o temperatura de culoare ridicata, iar fluxul luminos (care este invers proportional cu temp de culoare) este necorespunzator.

Link to comment
Share on other sites

dupa 2 luni de la ultimul post(acum am gasit si eu topicul:P) am si eu o intrebare? intre 320ci si 525d pe care l-ati alege? acum am 520d care e de tot kkt si as trece la 525d. mi-e frica de 320ci de consumul din bucuresti...am mers cu amandoua si mi-au placut cam la fel...nu ma intereseaza dif de clasa, aia de pret nefiind prea mare..10x
Link to comment
Share on other sites

dupa 2 luni de la ultimul post(acum am gasit si eu topicul:P) am si eu o intrebare? intre 320ci si 525d pe care l-ati alege? acum am 520d care e de tot kkt si as trece la 525d. mi-e frica de 320ci de consumul din bucuresti...am mers cu amandoua si mi-au placut cam la fel...nu ma intereseaza dif de clasa, aia de pret nefiind prea mare..10x

281451[/snapback]

 

 

Eu am ales... 320ci! In 5 luni de cand l-am luat am facut cca 15,000 km deci planul de rentabilitate de 30,000 km anual va fi depasit dar prea putin important.

Suna al dracului de bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
dupa 2 luni de la ultimul post(acum am gasit si eu topicul:P) am si eu o intrebare? intre 320ci si 525d pe care l-ati alege? acum am 520d care e de tot kkt si as trece la 525d. mi-e frica de 320ci de consumul din bucuresti...am mers cu amandoua si mi-au placut cam la fel...nu ma intereseaza dif de clasa, aia de pret nefiind prea mare..10x

281451[/snapback]

 

dupa alte 2 luni de la ultimul post: daca intentionezi sa folosesti masina in mod constant,aproape zilnic,alege 525d(oricum,ca si comfort e net superior 3-ului,iar la un drum lung eu zic ca conteaza enorm aspectul asta);daca vrei sa iei BMW-ul ca o a doua masina,pt.fun asa din cand in cand,alege 320CI(e mai deosebit modelul coupe-parerea mea)dar sa nu uiti ca daca il ,,calci''si nu ai ,,un arici in buzunar'',

va trebui sa platesti pt.consumul de benzina aferent.

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea un benzinar se vinde mai greu in Romania decat un Diesel.

Eu zik ca e si asta un aspect pentru care iti iei Diesel sau Benzin ..... daca iti iei un 320i trebuie sa gasesti un client ca si tine .. care vrea zgomot caracteristic de benzina .. care vrea spotivitate si chesti din astea.

 

M-am uitat de ex acum pe autovit sunt 25 de 320i dupa 2001 si 161 de 320d dupa 2001. De ce oare ? Chiar romanul prefer mai mult 320d ? Se cauta mai mult 320d in Romania decat 320i ? :blink:

 

Intreaba mai multa lume sau uita-te in jurul tau la prieteni / rude ce masini au ... benzina sau motorina si atunci vezi ce prefera romanul :)

 

Bafta la ales masina potrivita !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

As dori sa-mi cumpar un bmw seria 3, si as aprecia ajutorul vostru la alegere.

 

Ce am:

- 22 ani ;P

- cam €12000 +-10%

- o dorinta arzatoare

 

Aceste lucruri ar fi importante:

- sa fie diesel

- preferabil 320d

- preferabil e46

- preferabil varianta post-facelift, cea cu 150 cai, dar si cel vechi e ok

- intre 2000 si 2004 (an fabricatie)

- ar fi super euro4 (nu am reusit sa aflu de la ce motor au schimbat pe euro4)

- chiar nu stiu daca vreau touring sau berlina cu 4 usi...

- nici coupe n-ar strica, eventual

 

Dupa cum am vazut, ies mult mai bine daca iau din Germania...

 

Ce ziceti?

Mersi!!

 

 

P.s.: stiu ca sunt multe topicuri de acest gen, dar totusi...

Link to comment
Share on other sites

eu ti-as sugera sa te indrepti mai hotarat catre varianta e 150cp care este mai performanta plus ca este motor common rail ... deci s-a restrans anul la 2002-2004

de preferat ar fi 2004 care are si cutie in 6 trepte...dar mai greu la bugetul tau

iar coupe-ul de asemenea cel diesel nu cred ca se incadreaza in buget

Link to comment
Share on other sites

mersi pentru raspunsuri!!!

 

pe cuvant, mai rapid ca pe acest forum in viata mea nu mi-au raspuns atat de repede :blink:

 

OK, 320d mi-ar trebui cel mai mult, intr-adevar.

Totusi am inca o mica nelamurire... Chiar azi am citit, ca dupa ce vor aproba noua hotarare a "domnului" Vosganian, in legatura cu taxa de inm., taxa va scadea cu varsta (adica un euro3 de 7 ani va fi mult mai ieftin decat un euro3 de 3 ani).

 

Deci, un postfacelift e46 din 2004 (care e tot euro3) ma va costa cam cu 800-1000 mai mult la inscriere decat un e46 din 1999-2000 (320d).

 

O alta interbare importanta: am vazut ca sunt unele e46 care sunt euro4. De unde pot sa stiu ca dintre ele e euro3 si care euro4?

 

Mersi inca o data!!!

 

P.s.: Da, si eu pe mobile.de am cautat.

Edited by szabi4
Link to comment
Share on other sites

In banii tai , daca pui si taxa de inmatriculare , poti sa speri la un 320d din 2001 poate 2002 in mintile lui cu ceva dotari sa fie ok....

 

La un coupe poate doar din 2000 , fara optiuni si alergat , deci nu te gandii la asa ceva !

 

Un sedan 2003-2004 in 13 mii ai tai cu tot cu taxa , nu stiu daca te incadrezi nici macar la un 318d , slabe sanse......

Link to comment
Share on other sites

OK, coupe a iesit din cursa.

 

Chestia e ca am vazut pe mobile.de o gramada (gramada mare) de 320d-uri in jur de €10000 (majoriatea pre-facelift, fara prea multe extraoptiuni), dar oricum nu pot fi toate fake...

 

Daca tot nu pot sa-mi iau euro4, atunci macar sa nu dau prea multi bani...

Un 320d pre-facelift din 2000-2001 nu pot cumpara cu €10000-11000?

 

Inca o intrebare: inca nu am cumparat masina din strainatate... ce taxe mai platesc (cel de inmatricualre stiu, altceva)?

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

As dori sa-mi cumpar un bmw seria 3, si as aprecia ajutorul vostru la alegere.

 

Ce am:

- 22 ani ;P

- cam €12000 +-10%

- o dorinta arzatoare

 

Aceste lucruri ar fi importante:

- sa fie diesel

- preferabil 320d

- preferabil e46

- preferabil varianta post-facelift, cea cu 150 cai, dar si cel vechi e ok

- intre 2000 si 2004 (an fabricatie)

- ar fi super euro4 (nu am reusit sa aflu de la ce motor au schimbat pe euro4)

- chiar nu stiu daca vreau touring sau berlina cu 4 usi...

- nici coupe n-ar strica, eventual

 

Dupa cum am vazut, ies mult mai bine daca iau din Germania...

 

Ce ziceti?

Mersi!!

P.s.: stiu ca sunt multe topicuri de acest gen, dar totusi...

312102[/snapback]

 

 

daca faci 15 - 20 mii km pe an poate te gandesti la un 318i la banii tai poti gasi pe la 100 130 mii km , iar daca iei unul 318ti chiar pe la 100 mii - la o benzina e parfum (oricum prinzi euro 4 100%) la diesel nu prea cred ca ai sanse de euro4 si 200 mii km pe putin

 

eu care fac km astia pe an si am avut un golf diesel de 110 cp si la 318i bag mana in buzunar max 1.5 mil pe luna mai mult pt benzina decat bagam pt motorina la golf si sa stii ca 320d consuma mai mult ca golful de 110 cp

 

e adevarat ca 320d are cuplu mai bun 7 cai mai mult , dar revizii mai scumpe , turbina , motor mai complicat , mai scump si mai sensibil avand in vedere motorinele de pe la noi , in plus benzinarul e mai silentios iar ca vana diferentele sunt f. mici (8.9 sec. 320d fata de 9.3 sec. 318i)

 

parerile sunt impartite si s-a discutat de 1000 de ori pe forum despre 318i versus 320d

 

un singur lucru e cert din toata aceasta tevatura - daca mergi 15-20 mii km nu se merita dieselul pt ca banii in plus pe benzina se compenseaza cu banii in plus pe revizii la diesel si pe eventuale piese mai scumpe plus ca la aceeasi bani 318i e in stare mult mai buna (are cu pana la 70 mii km mai putin decat 320d)

 

restul e in functie de damblaua fiecaruia - benzinar sau diesel

 

PS Nu vreau sa fiu inteles gresit , nu vreau sa lansez un nou topic 318i vs 320 d insa avem un frate de 22 ani care vrea masina si vreau doar sa-i dau niste sfaturi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu ti-as sugera sa te indrepti mai hotarat catre varianta e 150cp care este mai performanta plus ca este motor common rail ... deci s-a restrans anul la 2002-2004

de preferat ar fi 2004 care are si cutie in 6 trepte...dar mai greu la bugetul tau

iar coupe-ul de asemenea cel diesel nu cred ca se incadreaza in buget

312106[/snapback]

 

de ce? de ce ai prefera o cutie in 6 trepte care se preteaza mai bine la mersul pe autostrada decat o cutie in 5 mult mai buna pt drumurile de la noi..

 

imi dai si mie o explicatie pertinenta a afirmatiei tale?

Link to comment
Share on other sites

daca faci 15 - 20 mii km pe an poate te gandesti la un 318i la banii tai poti gasi pe la 100 130 mii km , iar daca iei unul 318ti chiar pe la 100 mii - la o benzina e parfum (oricum prinzi euro 4 100%) la diesel nu prea cred ca ai sanse de euro4 si 200 mii km pe putin

 

    eu care fac km astia pe an si am avut un golf diesel de 110 cp si la 318i bag mana in buzunar max 1.5 mil pe luna mai mult pt benzina decat bagam pt motorina la golf si sa stii ca 320d consuma mai mult ca golful de 110 cp

   

    e adevarat ca 320d are cuplu mai bun 7 cai mai mult , dar revizii mai scumpe , turbina , motor mai complicat , mai scump si mai sensibil avand in vedere motorinele de pe la noi , in plus benzinarul e mai silentios iar ca vana diferentele sunt f. mici (8.9 sec. 320d fata de 9.3 sec. 318i)

     

    parerile sunt impartite si s-a discutat de 1000 de ori pe forum despre 318i versus 320d

   

    un singur lucru e cert din toata aceasta tevatura - daca mergi 15-20 mii km nu se merita dieselul pt ca banii in plus pe benzina se compenseaza cu banii in plus pe revizii la diesel si pe eventuale piese mai scumpe plus ca la aceeasi bani 318i e in stare mult mai buna (are cu pana la 70 mii km mai putin decat 320d)

 

    restul e in functie de damblaua fiecaruia - benzinar sau diesel

 

  PS  Nu vreau sa fiu inteles gresit , nu vreau sa lansez un nou topic 318i vs 320 d insa avem un frate de 22 ani care vrea masina si vreau doar sa-i dau niste sfaturi

312393[/snapback]

 

Pai sincer sa fiu, nu o sa merg mai mult de 10000 km/an (sigur), asa ca mai facut sa gandesc. Totusi am citit in multe articole ca diesel-ul are un cuplu cu care benzina nici nu se poate compara. Si precum eu vreau mai mult putere sub 120km/h (la turatii reduse), diesel-ul e pe mustata mea...

Oricum, sunt benzinar pana acum (dacie 1410, yey!) :blink:

Link to comment
Share on other sites

de ce? de ce ai prefera o cutie in 6 trepte care se preteaza mai bine la mersul pe autostrada decat o cutie in 5 mult mai buna pt drumurile de la noi..

 

imi dai si mie o explicatie pertinenta a afirmatiei tale?

312406[/snapback]

 

Sincer, cred ca cutia cu 5 viteze mi-ar fi de ajuns. Chiar nu intentionez sa conduc foarte rapid, asa ca...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.