Jump to content

De ce vibreaza volanul cand franez?


Recommended Posts

  • Replies 389
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inelele de centrare sunt cu siguranta,eu am avut aceeasi problema!am cumparat inelele de la magazin,le'am pus si masina mergea normal!nu'mi venea sa cred,ca doar ce echilibrasem rotile shi facea mai rau decat inainte!dute si iati inele si nu va mai avea nici o belea!bafta! :blink:

 

De la ce magazin le-ai cumpĂŁrat?

eu sunt in spania si le-am cumparat de la norauto!cineva de acasa spunea ca se face comanda pentru ele,nu se potrivesc de la un model la altul!chiar nu stiu unde poti gasi acasa,la magazine care se ocupa cu jante!bafta!i-mi cer scuze ca am raspuns asa greu!

 

am cautat o poza pe net dar nu gasesc...

Link to comment
Share on other sites

Bmw 525tds E34 an 1995,ma confrunt cu o problema la care nu am gasit raspuns pe la garaje.

Am schimbat discuri si placute fata spate si dupa 1000km imi apare vibratii la franare le simt atat in volan cat si in pedala de franare,dar doar cand franez treptat.Cauciucuri noi echilibrate.Discurile de fata le-am schimbat a 2 oara ca erau no name acum am pus Brembo si a aparut aceasi problema.De la ce sa fie??

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

daca ai schimbat ce spui si teoretic nue de acolo mai ramae posibilitatea bieletelor de directie, sau capete de bara cum le mai spune. daca nu e nici de aici e clar ca nu s bune discurile. mai degraba ele dau probleme. se poate sa fie brembo contrafacute si ovalizate. zic si eu, tu stii cat de calitataiva sunt.
Link to comment
Share on other sites

Bmw 525tds E34 an 1995,ma confrunt cu o problema la care nu am gasit raspuns pe la garaje.

Am schimbat discuri si placute fata spate si dupa 1000km imi apare vibratii la franare le simt atat in volan cat si in pedala de franare,dar doar cand franez treptat.Cauciucuri noi echilibrate.Discurile de fata le-am schimbat a 2 oara ca erau no name acum am pus Brembo si a aparut aceasi problema.De la ce sa fie??

Multumesc

 

asa am patit si eu la E34 meu....

la mine erau de vina sabotii de la frana de mana, care pe dreapta erau sparti si la franare blocau in roata... se auzea si simtea rau de tot.....

Link to comment
Share on other sites

e bine sa verifici si etrierele.

Sa verificat toate bucsele si capeti si etriere ,rulmentul de la amortizorul dreapta sa schimbat.Un mecanic de la o firma care vand amortizoare si sisteme de franare pt masini tuning el a rectificat si primele discuri si el mia vandut si discurile Brembo.El mi-a spus ca la modelul meu de masina au fost tot timpul aceste probleme ca este o boala,dar nu a putut sa imi spuna si care este piesa care trebuie sa o schimb sau cum sa remediez problema aceasta.

Edited by norflex
Link to comment
Share on other sites

tu ai schimbat gumele si celelalte dar poate au jantele bataie,chiar daca la echilibrat au iesit pe 0

Nu cred sa fie asta problema.La alfa am o geanta lovita pe interior este echilibrata dar se simte la mers pe autoruta de la viteza de 140km/h incepe vibratia in volan,la bmw vibratia apare doar cand franez moderat.La Lancia aveam o problema similara cu gentile cand sunt cele din fata ne echilibrate vibreaza volanul intre 90-120 iar cand sunt cele din spate se simte in volan dupa viteza de 140 pana la 160km/h.

Cand am schimbat discurile am curatat foarte bine tamburul cu peria de sarma si smirghel si am pus o vaselina speciala pe baza de cupru.

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu asa.Aveam trepidatii la franere dar doar intre anumite viteze.De ex franam de la 130 la 20 dar nu brusc ci constant si trepida doar intre 90 si 60.Am schimbat discuri, placute si facea la fel.Problema era de la bucsele de la bratele mari(se pot schimba separat),desi nu pareau uzate si nu aveau joc la mine ele au fost de vina.
Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu asa.Aveam trepidatii la franere dar doar intre anumite viteze.De ex franam de la 130 la 20 dar nu brusc ci constant si trepida doar intre 90 si 60.Am schimbat discuri, placute si facea la fel.Problema era de la bucsele de la bratele mari(se pot schimba separat),desi nu pareau uzate si nu aveau joc la mine ele au fost de vina.

Cam in aceleasi plaje de viteze se manifesta si la mine.maine am sa ma duc sa le verific la mecanic.

Poti sa imi spui care sunt alea.Dau linkul de la bmwfans sper sa nu fac vreo greseala cu asta.

http://bmwfans.info/original/E34/tou/525td.../1995/01/mg-31/

Mersi mult

Edited by norflex
Link to comment
Share on other sites

Bmw 525tds E34 an 1995,ma confrunt cu o problema la care nu am gasit raspuns pe la garaje.

Am schimbat discuri si placute fata spate si dupa 1000km imi apare vibratii la franare le simt atat in volan cat si in pedala de franare,dar doar cand franez treptat.Cauciucuri noi echilibrate.Discurile de fata le-am schimbat a 2 oara ca erau no name acum am pus Brembo si a aparut aceasi problema.De la ce sa fie??

Multumesc

Ai folosit masina in ultimul timp? Discurile nu au urme de rugina?

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut la un e39 la fel problema doar ca era de la placutee cand puneam frana vibra foarte rau volanuu masina , poate sa fie si de la discurii daca ai dat in masina si ai mers la spalatorie apoi...

 

Adica daca s-au ovalizat discurile.

Discuri ovalizate am si eu pe fata si frineaza perfect fara vibratii. Suprafata discului insa trebuie sa fie perfect plana

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cu sistemul de franare si tin sa cred ca e altcevadupa ce am schimbat 2 seturi de discuri si placute dupa vreo 3.ooo kmincepea sa faca din nou acea franare parac oprea trenul in gara :blink: asa ma leagana si nu stiu ce are.Am schimbat si lichidul de frana din instalatie iar acum urmeaza sa duc jantele la indreptat desi ele nu au indoituri.Totusi ma gandeam daca nu aceasta problema apare si de la volanta pentru ca majoritatea soferilor franeaza in timp ce masina e intr-o treapta de viteza panala un anumit nivel dupa care se calca ambreiajul iar daca volanta e ovalizata se transmite acel impuls la roti si uzeaza neuniform discurile de frana.E o parere de a mea si vreau sa spuneti si voi daca poate aparea de aici?
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cu sistemul de franare si tin sa cred ca e altcevadupa ce am schimbat 2 seturi de discuri si placute dupa vreo 3.ooo kmincepea sa faca din nou acea franare parac oprea trenul in gara :blink: asa ma leagana si nu stiu ce are.Am schimbat si lichidul de frana din instalatie iar acum urmeaza sa duc jantele la indreptat desi ele nu au indoituri.Totusi ma gandeam daca nu aceasta problema apare si de la volanta pentru ca majoritatea soferilor franeaza in timp ce masina e intr-o treapta de viteza panala un anumit nivel dupa care se calca ambreiajul iar daca volanta e ovalizata se transmite acel impuls la roti si uzeaza neuniform discurile de frana.E o parere de a mea si vreau sa spuneti si voi daca poate aparea de aici?

dupa parerea mea nu are treaba volanta cu franarea.eu si daca franez de la 100 scoasa din viteza trepideaza un pic pana se stabilizeaza ceva (ce nustiu??)...apoi nu mai face deloc..

Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu cu sistemul de franare si tin sa cred ca e altcevadupa ce am schimbat 2 seturi de discuri si placute dupa vreo 3.ooo kmincepea sa faca din nou acea franare parac oprea trenul in gara :blink: asa ma leagana si nu stiu ce are.Am schimbat si lichidul de frana din instalatie iar acum urmeaza sa duc jantele la indreptat desi ele nu au indoituri.Totusi ma gandeam daca nu aceasta problema apare si de la volanta pentru ca majoritatea soferilor franeaza in timp ce masina e intr-o treapta de viteza panala un anumit nivel dupa care se calca ambreiajul iar daca volanta e ovalizata se transmite acel impuls la roti si uzeaza neuniform discurile de frana.E o parere de a mea si vreau sa spuneti si voi daca poate aparea de aici?

dupa parerea mea nu are treaba volanta cu franarea.eu si daca franez de la 100 scoasa din viteza trepideaza un pic pana se stabilizeaza ceva (ce nustiu??)...apoi nu mai face deloc..

De ce frinezi de la 100km /h cu motorul decuplat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.