Jump to content

De ce vibreaza volanul cand franez?


Recommended Posts

Am si eu aceeasi problema.....discuri si placute schimbate de 15000km......trebuie sa schimb bratele pe fata ca sunt duse rau de tot (de la gropi) asta e la mine.....mai poate fii si de la telescoape!!!

Poti sa verifi si singur daca sunt duse bratele. Cu rotile drepte, dai cu piciorul in cauciuc, dar in parte din fata, partea care atinge pe asfatlt si daca se misca roata un pic in spate si fara sa vireze, inseamna ca ai aceeasi problema ca mine, costa cam 1300 ron cu tot cu manopera amandoua bratele fata!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 389
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma baieti revenitiva ma cu testele astea de rupt pantofii. sunt discurile 100 la 100. si nu neaparat ca sunt uzate sunt deformate datorita incalzirii excesive. si nu stiu daca am inteles bine... cand se schimba placutele se schimba si discurile?????? asta daca e nevoie, nu ca asta e regula, nu? schimbat discuri la fiecare 15000???? da ce e trabant? daca ai discuri bune, cu ele mergi cel putin 200000 fara sa ai batai la franare. daca pui BREMBO made in china fabricat in colentina, cu 200 lei ambele, nu faci 5000 si deja dau semne de oboseala.
Link to comment
Share on other sites

ma baieti revenitiva ma cu testele astea de rupt pantofii. sunt discurile 100 la 100. si nu neaparat ca sunt uzate sunt deformate datorita incalzirii excesive. si nu stiu daca am inteles bine... cand se schimba placutele se schimba si discurile?????? asta daca e nevoie, nu ca asta e regula, nu? schimbat discuri la fiecare 15000???? da ce e trabant? daca ai discuri bune, cu ele mergi cel putin 200000 fara sa ai batai la franare. daca pui BREMBO made in china fabricat in colentina, cu 200 lei ambele, nu faci 5000 si deja dau semne de oboseala.

adevaru este ca maine ma duc sa schimb pivotu pe dreapta ca bate ( adica bratu cu tot cu cei 2 pivoti) bieleta antiruliu si bucsa aia mare din capatul bratului dar nu cred sa faca din cauza pivotului,oricum il scimb si vad daca mai face si daca face schimb si discurile

Link to comment
Share on other sites

daca rulez cu peste 80 si pun frana am constatat ca trepideaza volanu,placutele sunt noi iar rotile sunt echilibrate asa ca nu stiu de la ce poate sa fie,poate ati patit si voi si imi dai un sfat...multumesc

Schimba discurile ca sunt ovalizate

Link to comment
Share on other sites

Nu se schimba si discurile cand se schimba placutele.

 

Discurile se schimba cand sunt ovalizate, adica atunci cand tremura volanul la franare.

 

Banuiesc ca se schimba si daca sunt ruginite de exemplu sau daca grosimea lor este sub specificatia data. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui de la uzura insa multi schimba discuri care au 15-20 000 km, cateodata si 10 000 km.

Deci in multe cazuri ori se ovalizeaza de la vreo balta luata cand discurile erau calde sau de la angajatii de la spalatorii care le uda cu jet de apa.

Link to comment
Share on other sites

Ai patit asa?

 

Da, dupa o stationare mai indelungata, inevitabil au ruginit. Le-am vazut dar am ignorat problema in speranta ca se vor autocurata.

Nici o sansa, placuta nu face decat sa intinda rugina pe disc, neuniform binenteles si sa apara problema mentionata.

Nu tre schimbate, in cazul asta, se pot curata dar nu pe masina.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut sau am acelasi tremurat la franare pe la 80km/h, am inteles ca este de la discuri.

dar acum m-am obisnuit cu masina, sau nu mai franez asa violent, ca nu mai simt tremuratul.

il simteam cand am luat masina, pana m-am obisnuit cu franele si restul masini, acum nu ii mai dau importanta.

am inteles de la cei de la reprezentanta ca la al treilea schimb de placute, este indicat un schimb de discuri frana, pot sa si rugineasca, si oricum de frane trebuie sa ai grija.

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta problema este de la discuri. Am impresia ca e un mic bug la e46. Eu am pus discuri Zimmerman perforate (cumparate de la o firma de tuning serioasa) si problema a disparut, plus ca franeaza simtitor mai bine. Nu dati banii pe prostii gen "Brembo" din Vitan, ca ambalaje colorate stie oricine sa faca, sunt niste prostii si e siguranta voastra in joc.

 

Apoi evitati cand mergeti la spalatorie (eventual dupa ce ati mers mai tare prin oras cu frane violente) sa spalati masina imediat. Asteptati 10 min sa se raceasca un pic discurile si spuneti-i baiatului sa nu dea cu jet de apa pe ele la inceput.

Link to comment
Share on other sites

exact. masina mea are 208000 si nu au fost schimbate discurile niciodata, nu bat la franare, n au motiv sa fie date jos inca. se ovalizeaza datorita supraincalzirii si franari, nu de la apa ma baieti. cine v a dat explicatia asta ori habar n-are de mecanica, fizica si eu ai stiu ce, ori sunt eu singuru tampit care stie despre ce e vb de fapt.

iar la faza cu rugina, chiar pic din picioare. pot fi ruginite, dar daca pui de 10 ori frana se lustruiesc din nou.

 

si daca ar fi vb de pivoti, bucsi etc, ar bate indiferent de viteza cu care rulezi, nu doar la 80. oricum bafta la reparatii

Link to comment
Share on other sites

nu o am de noua insa stiu sigur ca nu au fost schimbate. singurul lucru care l am facut pt ca deranjau, le am frezat marginea ca atingea de placute cand ajungeau la o anumita dimensiune.

io nu s de acord la faza cu apa, o sa ma informez serios pe tema asta, dar pt mine e hilar. daca sunt fierbinti si iti intra abs ul atunci sigur le ovalizezi, da de la apa se racesc instantaneu si se schimba culoarea, se albastresc, ruginesc, cel mai rau se pot fisura, dar nu cred ca e adevaratul motiv datorita carora se ovalizeaza. ramane de vazut

Link to comment
Share on other sites

pai la masina asta in afara de motorina si uleiuri , uneori filtre nu prea sa facut nimic. cand am luat o nu avea nici senzori de placute pusi, iar ledul de la placute era astupat in bord cu scotch, crezi ca ar fi dat asemenea oameni bani pe discuri? articulatia si amortizoarele sunt cele originale, oricum daca stie cineva unde e stantata data fabricatiei la vedere dau rotile jos si spun ce am gasit. cu siguranta are o stanta undeva.

 

 

nu e vb de ironie. io asta cred, ca nu sunt schimbate, si daca pot aduce si dovezi m as bucura

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea discurile nu au cum sa tina 200 000 km.

 

Pe masina mea au tinut si inca mai tin. Depinde si cum se franeaza.

 

PS Nu ma baga in seama, eu sunt in lumea mea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.