Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

rola,revizie si aproape 117.500 km ,dupa ce am schimbat role si curele tot mai am un sunet pe acolo, deh inainte aveam mai multe .ramane sa studiez ce si cum.

ca eram dator catre unii colegi cu un feedback pentru Liqui Molly

-aparent nu a "mancat" nimic in 1000 km,dar motorul e mult mai zgomotos la relanti,posibil sa fie coincidenta dar am un tachet care suna destul de urat,oricum o sa il tin sub observatie pare sa nu faca tot timpul zgomot.

-ca si parte "pozitiva" cu toate celelante uleiuri aveam un zgomot de lant la relanti,din nou trebuie avut in considerare faptul ca uleiul are doar 1000 km,posibil ca zgomotul sa reapara pe masura ce trec km(asta am observat cu Motul LL04,)

Am avut parte din nou de un missfire cu check engine aprins luni dimineata,cred ca e primul pe anul asta :)

Altfel celebrul "tremurat" in primele 30-60 sec la rece e prezent in contiunare.o sa incerc sa instalez INPA pe win10 apoi sa resetez adaption values,ultima oara a parut sa functioneze treaba asta.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

si eu aveam un tachet mai zgomotos cateodata dupa ce am inceput sa folosesc LM, atunci nu m-am gandit ca ar fi neaparat de la ulei intrucat masina mai si statea zile multe parcata, ca atare am dat vina pe faptul ca fiind parcata pe perioade mai lungi dureaza putin pana se amorseaza tachetii...
Link to comment
Share on other sites

ciudat e ca e mai zgomotos cu motorul cald,ma rog o sa mai testez,oricum sunetul ,la fel ca si sunetul de lant e complet aleator si nu pot stabili un tipar.La missfire + check engine e clar apare dupa ce masina sta 2-3 zile in conditii de umezeala.De lene nu am stat pana acum sa fac swap bobina 5 cu bobina 4.
Link to comment
Share on other sites

119.1XX - 10,3 consum,tremura de frig 30 sec in fiecare dimineata dar apoi se mai linisteste,parca in plaja 2000-2500 ture nu mai am cuplu ca inainte,banuiesc ca Vanosul a obosit.Uleiul pare ok,pare pierde un pic de apa pe langa un furtun,trebuie restrans colierul din ce am vazut,sper ca in weekend sa il rezolv.Nu am reusit inca sa fac INPA sa mearga pe WIN10 sa vad ce alte probleme mai are.

Ultima oara aveam

F2/B2 - Misfire, cylinder 5, misfiring during warm up, worsening emissions (Misfire CARB_B1)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Tremuratul la rece ar putea fi cauzat si de Tmap sensor.La 335i sunt doi senzori.Eu i-am dat jos, curatat cu contact cleaner si am scapat de acest tremurat.

tremuratul la rece are mai multe cauze si e prezent la o buna parte a M54,din pacate nimeni nu i-a dat de cap,cum am mai zis am sters odata accidental adaptiile si problema a disparut pentru vreo 2 ani,acum vad ca reapare.missfireul de pe bobina 5 apare in conditii de umezeala dar de lene nu am facut niciodata swap intre bobine sa vad daca se muta si problema.Avand in vedere ca dupa 30 sec motorul merge normal am ignorat complet treaba asta .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
120.0XX km ,jantele de iarna pe masina 205/55/16 magic ca sa o citez pe sotie "nu mai ma doare spatele " posibil ca din vara sa dau 68-urile si sa trec pe un setup de "confort" pe 16 eventual dau jos si bara de rigidizare din portbagaj .Altfel totul bien 10.4 consum pe BC viteza medie pe la 30 si un pic km/h
Link to comment
Share on other sites

Vazusem o postare pe un grup de pe farcebook legat de ceva piese pe articulatie Meyle. Varianta scurta era ca nu iesea neam geometria rotilor din cauza acestor piese,care fusesera inlocuite cu 2 luni.

 

 

Da catalin ... e masina unui client de al meu .... brate puse de 6 luni.. nu bat nu nimic... dar geometria e in plop si nu am ce ii face ! o sa revin cu update uri dupa noile upgrade uri la articulatie si suspensie !

 

http://s19.postimg.org/8yzf35qtf/20151011_122646.jpg

 

http://s19.postimg.org/yvt3frugz/20151011_122652.jpg

 

Bucsile le am montat in speranta ca e mai ok..imbunatatiri au fost... dar nu pe parte de geometrie !

 

http://s19.postimg.org/4okr7klqb/20151012_163630.jpg

 

Plauzibil. Fiind foarte notorie marca, era inevitabil sa se umple piata si de facaturi, vezi discurile brembo & friends.

 

Confirm si asta : brembo si ate mai nou . am gasit discuri contrafacute in cutii "originale germany"

 

 

tremuratul la rece are mai multe cauze si e prezent la o buna parte a M54,din pacate nimeni nu i-a dat de cap,cum am mai zis am sters odata accidental adaptiile si problema a disparut pentru vreo 2 ani,acum vad ca reapare.missfireul de pe bobina 5 apare in conditii de umezeala dar de lene nu am facut niciodata swap intre bobine sa vad daca se muta si problema.Avand in vedere ca dupa 30 sec motorul merge normal am ignorat complet treaba asta .

 

Sa verifici si debitmetrul.... pe un 325xi , facea la fel.... cand am inlocuit filtrul de aer.. am observat ca una din cele doua lamele din debitmetru.... era plecata la plimbare [ la propriu :)) ]

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Update lunar :p

Merge in continuare 10,4 zice bordul o sa vad zilele astea exact si real .Pierde lichid servo pe la furtunele ce intra in borcan,o sa se schimbe colierele zilele astea,cum ziceam bratele fata sunt pe duca,oricum un record daca ma gandesc ca sunt cele originale si masina merge de vreo 50.000km cu HR&R.Pierde apa pe undeva , cred ca pe la un colier de la radiator.Ulei deocamdata nu se vede nimic dar ma astept la garnitura de la filtrul ulei pe acolo ar fi urmatorul loc.Am studiat in ultimele zile si posibilitatea de a il vinde ,mai ales ca acum aparent taxa ar fi 500 eur la el.Dar ca si alternativa mai noua de 2001 si care sa indeplineasca conditiile:

-minim 192 cai

-maxim 2.8

-2 usi

-benzina/aspirat

 

nu prea am vazut, am luat in calcul 130i sau ceva de genul dar motorul de 3 litri nu l-as prefera din cauza taxelor.

 

Mai studiem

Link to comment
Share on other sites

Schimba si furtunele, daca tot umbli pe acolo.

Fix asta am vrut si eu sa spun. Fa un pustiu de bine.

 

Daca ai de gand sa o dai, schimba doar colierele si vezi daca mai curge. Daca nu, inseamna ca nu are rost sa le schimbi preventiv. Nu incerc sa fiu malitios, dar nu merita o investitie pe termen lung, atat timp cat tu nu ti-o poti amortiza.

Eventual, o poti lasa asa, daca nu pierde mult si ii spui cumparatorului ca va trebui sa se ocupe de asta. Mi se pare cel mai elegant. Oricum, putin probabil sa fie colierele de vina.

Link to comment
Share on other sites

Pierde fix pe sus aparent colierele sunt de vina.

edit:colierele si la capacul de la rezervor mai e o garnitura,am mai schimbat-o odata dar mai da si pe acolo.

Mai rau e ca a mai ajuns si pe alternator ceva lichid de servo,trebuie si ala curatat cred.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

in alta ordine de idei pentru colegii cu M54 de citit

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732

 

pana acum am bifat:

 

 

1. Valve cover gasket leak. inlocuita

 

3. Vanos oil line schimbat o garnitura in continuare am ceva urme acolo dar ca si cantitate nesemnificativ - o tin sub observatie :p

5.Power steering hoses at the reservior with cap o-ring - to be done

2. Water pump - schimbata

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.