Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

ce poze man am rezolvat-o,aveam sticla de la far si semnalul sparte capota indoita un pic si capacul de la spalator indoit.am luat semnal nou ,sticla de la alt far de il aveam pe acasa,capota a fost ciocanita si mai trebuie capacel la spalator.m-am chinuit ca s-a deplasat un pic si tragerul si am mai tras de el,am descoperit ca nici farul dreapta nu e cum trebuie dar la vara le reglez eu pe amandoua.Oricum anul asta dupa ce fac ursul vroiam sa o vopsesc :)
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ieri am fost la Astra la constatare pt accident,balamuc mare acolo am inteles ca nu prea mai dau drumul la dosare.s-a uitat un pic agentul de acolo la masina ca nu prea mai are urmele incidentului,RAV4-ul e ceva mai lovit decat am avut eu impresia-bara ,armatura si un senzor de parcare.azi am pus gumele de vara si am pierdut in actiune semnalul dreapta(care abia ce l-am schimbat de o luna) .altfel articulatia pe stanga e pe duca,si mai am vrei cateva zgarieturi,anul asta din pacate nu o sa mai fac decat ce e urgent,restul la anul dupa ce termin cu ursul.Pentru la anu lista e luuunga :p

-vopsit

-articulatii fata spate de schimbat

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

mda imi arunca de ceva timp un cod

03/21 - Toleration of changing code increased, key 0

 

de ieri nu mai se deschide inchide usa sofer decat din cheie.incerc o initializare,sa fie actuatorul?sau GM5?

 

update- se aude cum lucreaza actuatorul in usa ,dar doar la inchidere in rest se aude zgomotul dar nu deschide,probabil actuatorul e de vina.

Link to comment
Share on other sites

so:

-inchid usile din butonul de pe consola centrala- se inchide doar usa pasager-actuatorul sofer nu se aude

-in mers se inchide doar usa pasager(am activata optiunea de a se inchide la >20km/h)-actuatorul sofer nu se aude

-inchid usile din cheie- se inchid ambele usi

-deschid usile din buton consola centrala se deschide doar usa pasager-actuatorul sofer nu se aude

-deschid usile din cheie se deschide doar usa pasager(dar se aude actuatorul de la usa sofer cum lucreaza)

 

cheile initializate din nou pe sistemul pus contact scos cheia apasat pe deschis si apoi 3x inchis.

 

idei?:)

inpa nu zice nimic,PA Soft nimic.

masina acum se inchide old style cu cheia in usa :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
aftermarket,ceva Viper.a mai facut figuri alarma in sensul ca nu inchidea usa ,dar atunci se inchidea din cheie.acum merg fara alarma si inchid din cheie(asta poate sa faca de pe buton consola centrala nu inchide) de deschis nu vrea nici din cheie nici din buton consula centrala.o sa imi fac chef intr-un weekend sa ma uit la GM5,m-am jucat prin codari si nu am rezolvat nimic.De fapt cu INPA dau comanda lock driver's door si inchide ambele usi cumva(sau doar usa pasager?!?!) la butonul interior nu m-am gandit sa ma uit.
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare... cand a pornit cu tremurat dimineata... cum ai facut sa rezolvi problema? sau nu ai rezolvat-o??? uneori mai porneste si mie cu tremurat si cre ca are ceva missfire cum zici tu... Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

am sters odata accidental cu inpa adaption values..problema reala e probabil aer fals sau ceva.o sa investighez cand o sa am timp.

mia tremurat si mie odata sau de doua ori la pornire... fara nici o eroare pe bord... sa vedem... tre sa ma apuc si eu de desfacut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

e mult pana acum faceam cam 6-7000 pe an,din care maxim 3000 Bucuresti.

edit: faza tare e ca acum km astia ai face sotia ,momentam am permisul ridicat ,si oricum si inainte mergeam eu pana la servici si mai departe ea.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
102.100 - cam cere schimb de role/curele,poate anul asta schimb si valva PCV.12,9 consum,o sa mai scada pentru ca a scapat de aglomeratie.Trebuie sa ai iau un actuator usa sofer si motoras stergator spate(la motoras cred ca strang bani si il iau nou,aparent merge si de Golf 4).hmm si vad ca Motul asta il cam papa- 0,5 litri la 5000km ceva de genul. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

mai mult sau mai putin este o chestie relativa, dupa mine daca sare de 1ltr intre schimburi de 8-10k trebuie facut ceva

 

schimburile de fac de obicei la 30k, atunci poti sa zici ca da, este normal sa consume ulei

 

daca un motor simplu aspirat pe benzina mananca ''normal'' ulei, ce sa mai zicem de unul supraalimentat diesel

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

mai mult sau mai putin este o chestie relativa, dupa mine daca sare de 1ltr intre schimburi de 8-10k trebuie facut ceva

 

schimburile de fac de obicei la 30k, atunci poti sa zici ca da, este normal sa consume ulei

 

daca un motor simplu aspirat pe benzina mananca ''normal'' ulei, ce sa mai zicem de unul supraalimentat diesel

la ce motor s efac schimburi la 30 de mi? probabil is mega noi dar si asa... tre sa fi dubios rau sa mergi atata timp cu un ulei

Link to comment
Share on other sites

ce Motul ?

 

eu am avut Motul Specific LL-04 5W40 in 325i si nu consuma un gram intre schimburi

 

in schimb acelasi ulei in E60 530i se cam ducea mai ales daca mergeam mai tare cu masina

Motul 8100 X-clean 5W-40

 

ce-i drept LL04 am avut si nu consuma sau consumul era foarte mic totusi motorul era zgomotos.

@Bogdan-cam asa era si la mine dupa 5000km incepea sa mai manance dar cum eu faceam putini km pe an nu era sesizabil.oricum in cateva luni fac revizia si probabil ca merg pe specific LL04 sau Liqui Molly.

Link to comment
Share on other sites

Motul 8100 X-clean 5W-40

 

ce-i drept LL04 am avut si nu consuma sau consumul era foarte mic totusi motorul era zgomotos.

@Bogdan-cam asa era si la mine dupa 5000km incepea sa mai manance dar cum eu faceam putini km pe an nu era sesizabil.oricum in cateva luni fac revizia si probabil ca merg pe specific LL04 sau Liqui Molly.

si eu am motul din asta... inainte de uleiu asta consuma mult mai mult si acum de cand il am parca nu mai papa atata...mi se pare bun uleiu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mie imi consuma abia dupa primii 5.000 km de la schimb, adica exact cand incepe sa isi piarda din proprietati.

Valabil pentru toate uleiurile folosite. Momentan LiquiMoly 5W40.

deci da,am bagat drum pana la mare si inapoi,mers "sportiv" adica peste 4000 ture tot timpul.uleiul e undeva sub jumate.si tocmai am sarit de 6000 km.so evident peste 5000 il papa.pana acum nu am observat asta pt ca rar saream de 5000 km pe an :D

103.400 km am acum,luna asa revizia.Motul nu cred ca mai bag decat specific LL04.partea frumoasa e ca masina mea e 06.2001 iar motorul e trecut ca E4 desi nu am pompa de aer,deh compact,totusi nu e FL compact ca am stopurile clare.sa vedem,m-as risca sa fac o schimbare mai mare gen Mobil new life 0W40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.