Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

pana la urma s-a schimbat radiatorul si daca tot erau acolo s-a verificat si pompa de apa-avea joc asa ca a fost schimbata,aveam un termostat pe acasa nou asa ca s-a schimbat si termostatul,apoi m-am gandit ca daca e bal atunci sa fie pana la capat si am schimbat si vasul de expansiune.fratiorul va fi gata destul curand,tot atunci o sa pun si poze.Daca stie sau are cineva un garaj in zona Pipera/1Mai sa imi dea si mie un PM.

well pompa de apa aut.

so 2 ani si 20 si un pic mii km a tinut.

Link to comment
Share on other sites

De tinut o tin,practic e masina sotiei,si momentan este multumita de ea.Am niste style 68 pe 17 ,s-au pus pe E46 nu prea le-am vazut pe compact 225/45/17 am pe fata nu ar fi o dimensiune anormala.De tramlining am scapat dupa ceva reglaje la directie am avut asa:

-masina statea super ok pe viraje stranse si pana pe la 100-120 era ok peste viteza aia deja ma luptam cu ea

-apoi am citit pe e46fanatics un setup intermediar adica statea ceva mai rau pe viraje stranse dar la viteza mare era controlabila,problema e ca aia nu au putut sa puna volanul drept si asa am ramas cu el :)

In alta ordine de idei am vazut ca strut-bar-ul de pe fata incepe sa cedeze cat mai curand trebuie sa iau altul sau sa il sudez pe asta.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

salut,am compilat informatiile din

 

http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=916509

 

http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=906148

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=416660

 

 

o sa caut pe acasa poate gasesc foaia printata .

 

edit:oricum a fost un cosmar toata treaba ca am tinut sa se faca ca la carte, am mai avut nevoie de un prieten si inca un mecanic din service pe post de balast.

si cum am zis volanul tot stramb a ramas,am avut vreo 3 reveniri.

Edited by alex230ro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mda.. cand am facut geometria mi s-a spus ca pe fata unghiul de cadere nu se regleaza la e46.

Tipul avea un e46 ca masina personala si l-am crezut :)

"Flexible steering coupler" l-ai schimbat?

Multam pentru link-uri!

Edited by Omar
Link to comment
Share on other sites

@Omar acum am vazut

nu am schimbat "Flexible steering coupler"

Altfel vad ca mai nou face presiune in sitemul de racire?sau ma rog daca pun la max pare sa mai scuipe pe afara cate ceva.o sa incerc sa fac aerisirea din nou desi motorul nu se supraincalzeste caldura baga .Posibil sa fi cedat din nou busonul de la vasul de expansiune.

121.000 ai face azi ,10,5 consum pe bord.

Sa nu uit Liqui Molly folosesc cel cu spec LL-98 - partea buna pana acum nu a luat decat max 200 grame la aproape 3500km facuti sa vedem dupa 5000km ce mai zice.partea proasta motorul este mai zgomotos la relanti se aud tachetii ,daca il iau la ture serioase zgomotul mai dispare.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

facut plin,au intrat 54 litri pana "in buza" km parcursi de la ultimul plin 480 ,un consum aproximativ ar fi 10,8 daca ignor si ultimii 1-2 litri bagati cu forta din care am scurs cateva sute de grame pe jos ajung pe la 10,5 cat zice bordul.Altfel cu mazga de pe jos m-am trezic cu DSC clipind de nebun azi de mai multe ori,la un moment dat intr-un viraj au mai fost nevoie si de ceva corectii de volan.so gume iarna+vremea de acum = no bueno.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

so se apropie de 122.000 km,consumul din ce imi dau seama in 4500km de la revizie e de cam 300-400 grame ulei sau pe acolo.am dezactivat sprintboosterul in ultimele saptamani si se pare ca a scazut consumul un pic.

Mai nou cred ca e pe moarte o sonda din rezervor cand am peste 3/4 benzina in rezervor imediat cum pornesc motorul fluctueaza pe acolo acul de la benzina,sub 3/4 nu mai pare a face figuri,figura o face doar dimineata la prima pornire din ce am observat.

Link to comment
Share on other sites

so se apropie de 122.000 km,consumul din ce imi dau seama in 4500km de la revizie e de cam 300-400 grame ulei sau pe acolo.am dezactivat sprintboosterul in ultimele saptamani si se pare ca a scazut consumul un pic.

Mai nou cred ca e pe moarte o sonda din rezervor cand am peste 3/4 benzina in rezervor imediat cum pornesc motorul fluctueaza pe acolo acul de la benzina,sub 3/4 nu mai pare a face figuri,figura o face doar dimineata la prima pornire din ce am observat.

 

Pe forumurile din afara e foarte laudat noul ulei original BMW 10W60. Ne riscam sa-l bagam in M54? :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am m54 pe e60. Referitor la ce spuneai de consum, la drum lung scot 8-10 in functie de picior, insa, in oras in ultimele zile consumul e 18-20 si ma cam sperie, pentru ca nu am fost la liniute, am mers extrem de decent. Bujiile sunt noi, toate consumabilele sunt schimbate, chiar si pompa apa, termostat, etc. pe tester nu am erori...stiu ca e60 e mai greu, si cutie automata, dar parca am consum de 4.4i ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Si eu am m54 pe e60. Referitor la ce spuneai de consum, la drum lung scot 8-10 in functie de picior, insa, in oras in ultimele zile consumul e 18-20 si ma cam sperie, pentru ca nu am fost la liniute, am mers extrem de decent. Bujiile sunt noi, toate consumabilele sunt schimbate, chiar si pompa apa, termostat, etc. pe tester nu am erori...stiu ca e60 e mai greu, si cutie automata, dar parca am consum de 4.4i ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Inlocuieste sondele lambda, macar pe cele din fata. Se recomanda inlocuirea la 160 de mii de km.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Si eu am m54 pe e60. Referitor la ce spuneai de consum, la drum lung scot 8-10 in functie de picior, insa, in oras in ultimele zile consumul e 18-20 si ma cam sperie, pentru ca nu am fost la liniute, am mers extrem de decent. Bujiile sunt noi, toate consumabilele sunt schimbate, chiar si pompa apa, termostat, etc. pe tester nu am erori...stiu ca e60 e mai greu, si cutie automata, dar parca am consum de 4.4i ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

in afara de termostat nu vad ce ar mai putea fi,poate sondele lambda dar alea dadeau erori pe tester,cam in cat timp se incalzeste motorul?daca faci drumuri scurte de 3-4 km cred ca e un consum normal.

@LEO 10W60 e prea gros cred.

@crtir pe M54 teoretic merge orice combinatie de 0/5W30/40

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Cam atat ia 2,5 benzina pe e60 mai ales cu automata, poate o sa scada 1-2 litri dupa ce trece iarna, dupa mine este un motor fiabil dar slab din punct de vedere al performantelor.

când zici slab la ce te referi?sunt multi producatori care acum in 2014 nu sunt in stare sa scoata 192 cai din 2,5 litri

 

E cam gros ce-i drept, dar cred ca ar merge o vara.

studiez problema si revin :rolleyes:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.