Jump to content

BMW Submotorizate


MMarkus

BMW Submotorizate?  

151 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fiecare isi asorteaza masina dupa gusturi si dupa buget.

 

S-a tastat suficient pe aceasta tema, eu cred ca raportate la motorizarea respectiva si la anul respectiv BMW sta bine la capitolul motorizare, sunt si cateva exceptii, dar orice E36 sau E46 cu motoare mici pana in 2000 sat bine in raport cu concurenta.

 

Spre exemplu E46 320d de 150 CP este performerul pe parcursul anilor 2002-2005 din toate punctele de vedere. Audi si Mercedes au avut motoare mai slabe pe aceasta perioada de timp la modelele concurente.

 

In prezent pe E90 este motorul de 2l diesel 177Cp la Mercedes si Audi este motor de 2l dar la 170 de CP. Mai sunt cateva motoare de 2l la Saab parca am vazut cu 180CP dar eu unul nu am aceeasi incredere in motorul de pe Saab ca in cel de pe BMW.

 

Cat despre cei care zic ca masinile sub 2000, 2500 sau 3000 sunt submotorizate, deh fiecare cu pretentiile lui. Daca iti permiti si ultimul M6 e submotorizat, dar in oras prietene stam cot la cot indiferent ca e Tico sau M6 la semafor.

 

Pe drumurile pline de gropi ale patriei poate doar daca zboara un M6 e cu mult mai rapid decat un Seria 6 650i.

 

Asa ca raman autostrazile dar asta poate peste 10-20 de ani.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate cineva sa defineasca submotorizarea, si sa exemplifice pe 2 motorizari? Dar tehnic (cifre: Kg, secunde, litri, etc) nu sentimental (simti, ai impresia, pare ca....) <_<
Link to comment
Share on other sites

316i, 318d .....sunt masini NON BMW ..........

 

Spiritul BMW incepe dupa 3000 cmc <_< :)

zici tu...spiritul bmw sta in calitatea pieselor, sta in manevrabilitatea masini, sta in agresivitatea design-lui, sta chiar si in ledurile de la plafoniera care sunt puse in asa fel incat sa nu orbeasca conducatorul...te rog eu, ma gandeste-te...

Link to comment
Share on other sites

Pai, poate multi gandesc: "Bah, sunt student, am 19 ani, am un job marunt (ca tre sa am timp si de facultate) dar imi doresc atat de tare un bmw. Avand in vedere ca mi-l iau din banii mei, nu din ai lui tata, hai sa-mi iau, asa pentru inceput, un motor pana-n 2 litri, ca sa nu ma cocoseze nici la impozit, nici la rca, si nici la consum. Cand voi avea bani, voi trece la ceva mai puternic. Oricum, decat sa-mi iau un golf de 150 de cai, mai bine imi implinesc eu visul, ca-mi ajung 100-120 de cai. Plus ca sunt mai bine vazut intr-un bmw decat intr-un golf/307/logan/etc."

 

Un BMW nu poate fi ĂŽntreĂžinut cu un job mĂŁrunt Âşi fĂŁrĂŁ ajutor de la pĂŁrinĂži.

Chiar dacĂŁ motorul este mic, costurile se adunĂŁ Âşi te copleÂşesc dacĂŁ ai un venit mic.

 

Sau sunt unii care prefera un e90 318i, decat un e36 325i. Eu sigur sunt printre ei <_<

 

Nu cred cĂŁ este o alegere potrivitĂŁ.

Este mai bine sã te gândeºti ºi la dotãrile maºinii.

O maÂşinĂŁ de generaĂžie nouĂŁ dar fĂŁrĂŁ dotĂŁri nu oferĂŁ o satisfacĂžie egalĂŁ cu a unei maÂşini mai vechi dar cu multe dotĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

316i, 318d .....sunt masini NON BMW ..........

 

Spiritul BMW incepe dupa 3000 cmc <_< :)

Uite ca de data asta sunt si eu de acord cu tine :bashwall:)

De fiecare data POTI fii de acord cu mine.......este alegerea ta!

Link to comment
Share on other sites

Sau sunt unii care prefera un e90 318i, decat un e36 325i. Eu sigur sunt printre ei <_<

 

Nu cred că este o alegere potrivită.

Este mai bine să te gândeşti şi la dotările maşinii.

O maşină de generaţie nouă dar fără dotări nu oferă o satisfacţie egală cu a unei maşini mai vechi dar cu multe dotări.

Nu ma gandeam ca e90-ul sa fie chel. Are el motorul mai slab, dar niste dotari acolo necesare ar trebui sa aiba. Bine, sunt multe care pe mine chiar nu ma deranjeaza daca nu le am: senzori ploaie/lumina/parcare, trapa, geamuri el spate, scaune incalzite, proiectoare, dublu climatronic, etc. Pe masina mea nu le am si chiar nu le simt lipsa..

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Mai e un aspect, multi sunteti posesori de seria 3 care mai mica si mai usoara, la Seria 5 un motor de 2 l cel putin chiar ca e stric necesar la catamai ladoiul de 2t aproape.
Link to comment
Share on other sites

Toate modelele non_M sunt submotorizate....

 

Cu afirmatia asta cred ca sunt loviti si cei cu diesel cu toate ca sunt si de 3000cmc, ca nici alea nu reprezinta spiritul BMW.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu mi se pare ca diesel ar reprezenta spiritul bmw, dar totusi, am observat ca la actualele modele variantele diesel sunt mai puternice decat echivalentele pe benzina. De ex. 320d are aceeasi capacitate ca 320i, dar are cu 7 cai (frumosi) mai mult. De asemenea in reclama se insista pe "noul seria 3 320d"
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa facem o scrisoare catre cei de la BMW si sa le spumem sa termine cu glumele proaste , cu motoarele astea.

sa introduca special pentru romani numai v10.

si minim 4.800 cm

la valoare si pregatirea noastra chiar ne jicnesc.

 

topic tipic romanesc.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Tot din cauza de smiley a fost sters si postul meu de ieri in care am povestit despre strazile din DE si am mai pus si link-ul de unde am luat informatia?

 

zici tu...spiritul bmw sta in calitatea pieselor...

Da, 2 exemple doar: calitatea casetei de directie (mai ales la E36) si a turbinei la diesel.

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu inteleg de ce atata inversunare, cei care au motoare mari si vor performante de la masina lor spun ca BMW-urile sub 2000cm sunt submotorizate, iar cei care detin 316i, 318i/d, 320i/d spun aceste modele nu sunt deloc submotorizate.

 

E chiar atat de greu sa accepti ca orice constructor de prestigiu precum BMW are in portofoliu modele cu motoare mici, care uneori numai sportivitate nu inspira, motoare echilibrate pentru caroseriile pe care sunt puse si motoare supradimensionate, de exceptie, pentru cei mai pretentiosi.

 

Eu am motor de 3000cm de 184 cai si mi-as dori modelul nou de 245 cai, pur si simplu pentru "placerea de a conduce" pe care mi-a oferit-o la teste si pentru a avea o masina mai noua, mai avansata tehnologic. Daca ma intrebati la ce visez, clar M3...cred ca fiecare din noi ne dorim asa ceva, dar din pacate suntem limitati de buget si alte aspecte inevitabile ale vietii in Romania.

 

Personal, daca as avea un 316i E46, as zice, da frate, e submotorizata masina, trag de ea in depasiri si ma enervez la culme, mi-as dori sa am un 330i sau macar un 325i, dar nu-mi permit mai mult...asta e. No offence pentru posesorii de 316i.

 

Fiecare isi cumpara masina dupa propriile criterii, unul vrea BMW doar pentru sigla de pe capota, altul pentru putere, altul pentru confort iar altul pur si simplu pentru ca a gasit o oferta buna SH pe piata si e pacat sa nu profite, desi "a auzit" el ca Benveul consuma mult, e scump de intretinut si au toti smardoii.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa facem o scrisoare catre cei de la BMW si sa le spumem sa termine cu glumele proaste , cu motoarele astea.

sa introduca special pentru romani numai v10.

si minim 4.800 cm

la valoare si pregatirea noastra chiar ne jicnesc.

 

topic tipic romanesc.

 

Chiar asa de greu este sa urmareasca cineva un subiect de discutie si sa nu se atace aiurea? Intrebarea este cat se poate de simpla:

"Este un BMW sub 2k cmc submotorizat?"

 

Dar unii citesc asta in niste moduri de te doare mintea, de genul:

"Sunt cretini aia de isi cumpara 316i?"

 

Incetati sa va mai simtiti atacati atunci cand nu sunteti, nu va mai zburliti la oricine nu e de parerea voastra... Pentru ca abia reactia asta este tipic romaneasca...

Link to comment
Share on other sites

O sa imi dau si eu cu parerea la acest topic care mi se pare deplasat. In primul rand un producator auto trebuie sa satisfaca nevoilor tuturor clientilor sai. Nu cred ca toti posesorii de BMW isi doresc motoare peste 3000. Daca ar fi fost asa BMW ar fi vandut 10% din vanzarile pe care le are acum si se putea gandi serios chiar sa produca autov. manual. Eu detin un 316 ti motor 1.8 benzina. Ca un studiu personal al nevoilor mele am ajuns la concluzia ca peste 90% din km pe care ii fac sunt in oras. Credeti ca in oras la viteze de 50 60km/h, nu zic 21,22km/h care este media de viteza, imi trebuie un motor cu o cilindree mai mare de 1800? Cred ca si asta este mare pentru km facuti in oras dar este oarecum raportat si la greutatea masinii. Ce intelege initiatorul topicului prin submotorizare??? Pai daca motorul meu de 1800cmc este submototrizat pentru o greutate de 1375 kg, pai atunci un motor peste 2000 cmc va fi la fel de submotorizat pentru o greutate peste 1500,1600kg la un model seria 5. Personal. cred ca e o fobie a avea motoare cat mai mari cu puteri cat mai mari si sa nu avem unde sa le exploatam. Mai ganditi-va si la raportul putere greutate inainte sa judecati unele modele de BMW. Tehnic un model detine un motor submotorizat cand performantele acelui motor nu fac greutatii autovehiculului, iar de aici am avea un consum foarte mare, accelerare foarte slaba. Edited by BoD
Link to comment
Share on other sites

al meu la 150cp in oras cam in 70% din timp sunt suficienti dar sunt si momente cand vrei dar nu poate , mai ales in afara orasului sunt dese momentele cand depasesti dai de vre`un schumacher care accereleaza si iti cam da de lucru , votat Da si nu ma simt deloc jignit asta mi`am permis doar un 320d care in scurt timp sper sa il pot schimba cu un 325ci
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare, fara sa credeti ca jicnesc sau fac flame, cei care au 150-170 cai si au probleme in depasirile din afara orasului, ce masini nu puteti depasi, ca eu unul daca vad ca insista cel pe care vreau sa il depasesc ii dau o treapta inferioara sau doua si s-a rezolvat problema sau daca nu pot sa il fac nu ma bag si asta e.

Nu cred ca in tarisoara noastra unde majoritatea masinilor au intre 60-90 cp e greu sa faci depasiri cu o masina de peste 150 cai, ca sa nu zic peste 100 cp ca pe urma ziceti ca sunt partinitor si tin cu mine sau altii.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.