Jump to content

BMW Submotorizate


MMarkus

BMW Submotorizate?  

151 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Stai mai ca nu spune nimeni ca nu trebuie sa existe... Doar ca sunt submotorizate

 

da dragule, şi eu m-am ĂŽntrebat la ĂŽnceput de ce al meu are motor de 1.9, şi doar 118 cai, şi la aceeaşi motorizare la alte mărci caii sunt mai mulţi, dar... mă gândesc că pt fiabilitate.... sau? :)

 

şi nu sunt submotorizate, atâta timp cât la passap de ex, e şi motor de 1.6 de 101 cai.... maşina comparabilă, de aceeaşi greutate. la bmw e de 105 parcă, dar cuplu mai bun. oricum, la passat este acuma şi de 1.4, deci poate şi la viitorul seria 3 va apărea 314, cu motor de 1.6 de fapt.... <_<

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul de 1,9 si 118 CP e mai fiabil decat cel de 2.0 si 150 CP? <_<

Nu stiam asta...

 

Eu cred ca din alte ratiuni au tinut puterile in frau... Impozite, asigurari, etc.

 

LE:

Lasa-l dreaq de Passat :) Zi de Octavia de 1.4 si 75CP...

Exista nebuni si la alti producatori, dar nu vorbim de ei.

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 1,9 si 118 CP e mai fiabil decat cel de 2.0 si 150 CP? <_<

 

nu am zis cã e mai fiabil decât ãla de 150 cp, ci mai fiabil decât concurenÞa lor directã, adicã 1,6 respectiv 1,8 de la alte mãrci.

 

Lasa-l dreaq de Passat :bashwall: Zi de Octavia de 1.4 si 75CP...

 

mĂŁ, te rog nu te lega de motoru' ĂŁla, l-am avut Âşi eu pe golf. era comparabil cu 2.5 de la bmw, adicĂŁ la peste 120km/h, consumau la fel. :)

Link to comment
Share on other sites

Comparativ cu alte marci, motoarele BMW sunt excelente si cred ca si un 318d e suficient pentru pretentii modeste. Motoarele de generatie noua sunt din ce in ce mai performante, masinile din ce in ce mai usoare...oferind aceleasi senzatii fara sa ai un monstru V8 sau V10 sub capota.

 

Daca pun in balanta strict motorizarile marcii BMW, clar un 316i sau 318d sunt mai slabe, asa au fost gandite si e normal sa acopere o gama cat mai larga de cerinte.

 

Dupa ce am condus 330d chiar mi-ar fi greu sa trec pe ceva mai slab sau daca as face-o, ar ramane mereu nostalgia aia a depasirilor facute fara pic de efort si a sunetului de 6 cilindri <_<

 

In general cine isi cumpara un BMW nu o face strict pentru motor, ci pentru tot pachetul pe care il ofera, inclusiv feeling-ul la volan.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Am avut E60 520i, 2.2 170 CP, manual si pot spune ca era submotorizat, prindea ea 230 dar in depasiri ii murea vlaga, se simtea foarte mult in afara orasului chestia asta. Am scapat de ea in cateva luni. <_< un esec din punctul meu de vedere.

 

Apoi ca si sportivitate sau feeling, ma iertati dar era 0, mai multa sportivitate am in A4 1.8 Turbo de 150 CP cu Multitronic.

 

In schimb seria 1 120d, 163CP este exceptionala, nu ai nici un stres in depasiri, la drum lung e o placere, ai fix feeling de BMW Power din toate punctele de vedere, de la cum sta pe sosea si la cum accelereaza, reprize etc. Foarte misto masina, mai consuma si jenant de putin si am mai avut bafta si de una supra dotata ca si optiuni :)

 

Si zau ca nu bat campii cu seria 1 asta, tineti cont ca mai conduc si un M6, deci stiu ce e aia sportivitate bla bla bla.

 

Deci 520i E60, 0 feeling, 0 sportivitate, masina greoaie si lesinata, plus consum de 530i intre 19 si 22%, la performante de jena.

Link to comment
Share on other sites

Multi isi cumpara in vest seria 3 si 1 sa mearga cu ele la servici si la o cumparatura Nu ai nevoie de motor mare ci de consum redus si taxe mici.

Uitativa la hoarda de 3 -uri la vanzare.. majoritatea sunt cu motoare mici .. de acolo vin banii care tin BMW in profit sa ne faca noua si jucarii mai mari si mai scumpe ... <_< . Daca ar fi facut motoare numai peste 2 l cred ca in mai putin de 5 ani disparea de pe firmamaent ca multe alte firme .. sau ar fi ramas ceva gen Aston Martin .. care vinde cateva mii de masini pe an si sunt mult mai putin accesibile.

Pentru un fan BMW, pentru cineva care are placerea de a conduce aproape de limitele masinii cand se poate, un 6 in linie indiferent ca e diesel sau benzina e un "must have"

Personal cred ca aproape tot ce e 4 in linie de la BMW nu are nimic in comun cu spiritul marcii, dar va rog nu imi dati in cap pentru asta ...asa simt eu, absolut subiectiv.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca din alte ratiuni au tinut puterile in frau... Impozite, asigurari, etc.

Ce legatura are impozitul si asigurarea cu puterea motorului?

 

Exista tari unde impozitarea si asigurarea tine cont de putere motor, nu de capacitate cilindrica, ca la noi. Tari importante din punct de vedere al targetului BMW.

Link to comment
Share on other sites

@MMarkus cand 98% din membri acestui forum au 316, 318, 320 i/d ti ai pus cam multi in cap <_<)

Eu unu cand mi am cumparat masina la 18 ani m am gandit mai mult la optionale decat la motorizare . La urmatoarea voi tine cont si de motorizare .

 

Sincer sa fiu la capitolu submotorizare bmw sta mai bine ca audi , merc , vw , opel.

Acum o seara m am dat iar cu un prieten cu opel gtc 1.9 tdi 150 cp 40-140 m a facut cu jumatate de masina :) ceea ce mi se pare foarte putin pe langa performantele masini 8.9 vs 10 :bashwall: cu cuplu mult mai mare

 

concluzia o fi ea submotorizata dar e BEMVEU :unsure:)))

 

singuru lucru care nu imi place la ea este fiabilitatea in 2 ani am bagat apx 3000e in consumabile .....acum ca mi a expirat garantia sa ma tin bine :blink:)

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

Realitatea este ca daca nu te adaptezi la cerintele pietii, dispari foarte rapid.

 

Sunt destui oameni care circula incet, care nu au nevoie de putere.

Ei nu considera ca au masini submotorizate pentru ca oricum nu-i intereseaza acest subiect.

Depinde si cu ce masina este obisnuit.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Sunt destui oameni care circula incet, care nu au nevoie de putere.

Ei nu considera ca au masini submotorizate pentru ca oricum nu-i intereseaza acest subiect.

 

Bine punctat.

Link to comment
Share on other sites

Pai, poate multi gandesc: "Bah, sunt student, am 19 ani, am un job marunt (ca tre sa am timp si de facultate) dar imi doresc atat de tare un bmw. Avand in vedere ca mi-l iau din banii mei, nu din ai lui tata, hai sa-mi iau, asa pentru inceput, un motor pana-n 2 litri, ca sa nu ma cocoseze nici la impozit, nici la rca, si nici la consum. Cand voi avea bani, voi trece la ceva mai puternic. Oricum, decat sa-mi iau un golf de 150 de cai, mai bine imi implinesc eu visul, ca-mi ajung 100-120 de cai. Plus ca sunt mai bine vazut intr-un bmw decat intr-un golf/307/logan/etc."

 

Sau sunt unii care prefera un e90 318i, decat un e36 325i. Eu sigur sunt printre ei :)

 

Stii, nu toata lumea isi ia masina pentru motor. Eu, de ex, cand mi-am luat masina nu stiam nimic despre motor. Abia cand m-am uitat in talon am vazut. Credeam ca 318 inseamna motor de 1,8 <_<

 

LE: "marea majoritate"? exista si o "mica majoritate" sau care-i treaba?

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Pai, poate multi gandesc: "Bah, sunt student, am 19 ani, am un job marunt (ca tre sa am timp si de facultate) dar imi doresc atat de tare un bmw. Avand in vedere ca mi-l iau din banii mei, nu din ai lui tata, hai sa-mi iau, asa pentru inceput, un motor pana-n 2 litri, ca sa nu ma cocoseze nici la impozit, nici la rca, si nici la consum.

 

Aud asta f.des...

RCA-ul la motoare peste 2000cmc este ~650ron/an, la motoare intre 1800-2000cmc este 550ron/an

Impozitul pe an la motor de 2500cmc este 490ron, nu stiu cat este la motoare mai mici.. probabil tot ca la rca cu 100-100 si ceva ron mai putin.

Acum sa fim seriosi.. ce mai inseamna 2-300RON/an? chiar si pt un student.

 

Singurul lucru la care e pagubos un motor mare este consumul in oras! ATAT! Afara mie imi consuma cu 1l mai mult decat un 316/318i la acelasi stil de mers.

 

Sau sunt unii care prefera un e90 318i, decat un e36 325i. Eu sigur sunt printre ei <_<

 

Eu nu.. daca as avea bani de E90 318 as mai astepta ceva timp si as lua un 325 sau 330i. Daca nu mi-as permite as lua un E46 325/330i cu cat mai multe optiuni si an cat mai bun. E36-le iese din discutie ca e de 2-3 ori mai ieftin decat E90.

Link to comment
Share on other sites

Ma rog.. eu ziceam de motoare intre 1800 si 2000cmc ca majoritatea asa sunt.

Chiar si asa.. 400ron/an in plus nu mi se pare f.mult.

 

Sunt de acord ca trebuie sa existe si motoare mici. Sunt multi oameni care si-au luat Bmw doar pt tinuta de drum, confort, siguranta, etc.. merg linistit si nu-i intereseaza chiar deloc motorul.

Nu pot in schimb sa-i inteleg pe racerii cu 316i care le alerga de le ies pistoanele prin capota.

Link to comment
Share on other sites

Daca e student are 19 ani si salariu marunt nu are ce cauta la o masina de clasa premium,asta inseamna ca nu realizeaza situatia in care se afla si vrea sa para ceea ce nu e.

Atunci, dupa parerea ta, bmw-urile de 2-3 mii de euro cine le cumpara? Aia care au salariu 2-3 mii de euro pe luna?

 

"Plus ca sunt mai bine vazut intr-un bmw " mai bine ne indreptam spre a comenta lucrul asta care e foarte real si prezinta impulsul spre o masina slaba si ieftina dar de o clasa superioara.

Dupa parerea mea, 316 sau 318 i/d nu sunt masini mai slabe decat multe alte masini pe care le poti cumpara cu aceiasi bani. Eu cand mi-am luat bmw-ul oscilam intre laguna II si golf 4. Si gici ce: dintre astea 2, am ales-o pe a 3-a: bmw.

 

"marea majoritate"? exista si o "mica majoritate" sau care-i treaba?" Marea majoritatea a oamenilor ce vor o masina si au un buget redus,se gandesc la o masina slaba\ieftina dar cu o sigla respectabila.

 

Mica majoritate ce au un buget mic constientizeaza situatia in care se afla si isi cumpara o masina corespunzatoare situatiei lor.Asta se intampla in ROmania din punctul meu de vedere <_<

Ideea era ca nu exista aceasta expresie "mare majoritate". E cu atat mai grav ca nici dupa "atentionare" nu te-ai prins.

 

Ma rog.. eu ziceam de motoare intre 1800 si 2000cmc ca majoritatea asa sunt.

Chiar si asa.. 400ron/an in plus nu mi se pare f.mult.

Nu uita de consumul despre care vorbeai. Studentul ala vrea sa mearga zi de zi cu masina, prin oras, atat la facultate cat si la serviciu. Una e sa-i consume 10-12 si alta e sa-i consume 15-18.

Link to comment
Share on other sites

Daca voiam consum redus luam diesel, deci pica schema asta. Recunosc, in depasiri simt nevoia de mai multi cai putere, dar asta nu inseamna ca masina e degeaba. Directia, felul cum sta pe sosea nu cred ca difera prea mult fata de un 330i. Conduc si un reno 1,9d si pot spune ca 316 e racheta, deci faza cu submotorizarea e relativa. Nu toti ne-am nascut cu supercar-uri in fata blocului, si nici n-am facut scoala de soferi cu titi aur. Pt. inceput am considerat ca un 316/318 ajunge, acum as trece pe 320i minim, dar nu arde.
Link to comment
Share on other sites

se va inchide topicul clar...acum sincer fiecare ia ce masina ai place eu unul cand m-am hotarat sa iau bmw nici nu m-am gandit sa iau motor sub 2000 cm-si asa a fost primul a fost un 323 al 2-lea un 325 iar urmatorul poate 330 <_<

edit:am citit ce zice colegu de mai sus-difera destul de mult de la 316 fata de 330 vezi realoem..

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Sa nu exageram .

 

Am avut 320d dus la 170cp ..... era multumitor si atata . Nimic deosebit.

 

Acum am 2.2 170cp 6cyl parca s-a mai schimbat ceva , e nitel mai sus ...... vreau sa o schimb acum , simt ca s-a plafonat si vreau mai mult . Probabil un 3.0i/3.0d ...... minim 200cp ! 2.5i e un compromis super ok , 192cp motor 2.5i . Are si performante . Dupa ce o conduci 6luni-1 an o sa ti se pare putin :)

 

Orice masina de orice fel , dupa ce o conduci o perioada (depinde de la fiecare om in parte) o sa te simti ca se plafoneaza si vrei mai mult....asa e firea umana . Evoluam <_<

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am un 318IS e36, M44 1895 cmc ~140CP.

NU mi se pare absolut deloc submotorizata, ba chiar e suficienta motorizarea.

Parerea mea!

Bineinteles ca nu as refuza un motor mare pe benzina, un V8 ceva; e oricand binevenit , dar acel motor sa fie pe masina de week-end sau de vacante.

In rest ..nu am mers cu un 316i, dar sincer cred ca cine si-a luat o asemenea masina apreciaza celelalte calitati ale marci, nu doar propulsia...Sunt oameni care vad lucrurile si din alt unghi, si sunt oameni care vad in BMW doar viteza, liniute, cuplu, putere...

By the way, mie mi se pare muuult submotorizat 520d decat 318IS....

<_<

 

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Sa nu exageram .

 

 

Orice masina de orice fel , dupa ce o conduci o perioada (depinde de la fiecare om in parte) o sa te simti ca se plafoneaza si vrei mai mult....asa e firea umana . Evoluam <_<

 

 

Poti sa mai zici asta odata .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.