Jump to content

Recommended Posts

De unde ai luat textul asta ca nu apare prea citet.

E misto numarul 3.

 

https://www.2addicts...d.php?t=1214851

 

postul #8

 

varianta RO :

"

725 / 5000

Rezultatele traducerii

Cel mai bun mod de a descrie diferența este prin utilizarea acestei analogii ...1. Porniți mașina, toate modurile de tracțiune sunt activate și funcționează (nu ați apăsat niciun buton) - Este la fel ca să vă duceți copilul la locul de joacă și să-l priviți cum se leagă pe leagăn și îi ajutați să coboare pe tobogan, practic plutind deasupra lor pentru a se asigura că nu cad2. Apăsând o dată butonul DSC - Este ca și cum ai face câțiva pași înapoi de la copilul tău în parc, permițându-i să se joace pe cont propriu, dacă cad de pe barele maimuțelor, ești acolo să-i prinzi.3. Apăsați și țineți apăsat butonul DSC - Acest lucru este echivalent cu faptul că sunteți la bar care este lovit și ați uitat complet că v-ați lăsat copilul la volan .. "

 

cine are rabdare si vrea sa citeasca :

 

https://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1214851

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Corect. De acord cu ultima explicatie. Consider ca BMW a gandit prost explicatia. Ei spun, DSC on DTC on in mod normal. La scurta apasare DSC off dar DTC e inca on. Iar la lunga apasare, DTC si DSC off. ambele.

 

Dynamic Stability Control

Dynamic Traction Control

 

DTC on si DSC off (apasarea scurta) poate fi utila iarna sau in conditii de aderanta precare. Practic permite putina patinare, inainte sa taie complet tractiunea.

Link to comment
Share on other sites

Acum am inteles :)

 

Am inteles povestea cu butonul DTC in cele 3 faze (neatins, clik si prelung) ...si am mai inteles ca noi oamenii nu ne pricepem egal in a scrie, a citi, a exprima si a explica. Las' ca ne descurcam si asa.

 

Va multumesc tuturor ! :)

Link to comment
Share on other sites

Recomandarea mea sincera e sa apesi scurt DOAR atunci cand ramai impotmolit si sper sa iesi. Iar apasarea lunga sa o faci DOAR cand stii exact ce faci si in special DE CE o faci. Altfel considera ca nu exista apasarea lunga. In teorie nu ar trebui sa ai nevoie de asa ceva pe un drum public. Poate din apasarea scurta esueaza si esti tot blocat. Dar si atunci poate fi periculos daca nu stii ce ai sub tine.
Link to comment
Share on other sites

E in regula, apasarea lunga am si uitat-o, nu intrezaresc in viitor nici o situatie in care as avea vreun motiv "sanatos" pt a o face.

 

Pt "click", ramane de vazut. Cand ramane omu'impotmolit incearca orice :) mai ales ca am cateva experiente prin noroaie pe campuri :)

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.