Jump to content

chip tuningul- facatura sau realitate


al_padrino

Recommended Posts

:blink:

 

Erai fan TCM pana acum,ai laudat mult softul  dupa ce ai facut chiptunning la ei.

Acum nu mai este bun? :)

118002[/snapback]

 

eu cautam perfectiune ......adica putere de benzinar si non smoker :)

 

ets a facut cea mai buna treaba in sensul asta ....... asta nu inseamna ca nu a fost bun tcm-ul ......amicul meu are remapare tcm si zboara masina are 280cp pe un motor de 3000 tdi si asta pe testul dyno nu in povesti sau vise

 

deci in concluzie sunt pt amandoua doar ca in cazul meu cu remapare ets am fost eu mai multumit dar nu in sensul ca trage mai bine ...nu ...amadoua sunt ok inca chiar una din variantele de soft facuta de tcm a fost incredibila doar ca nu avea suficient aer si cam fumalea......deci revenind la idee amandoua sunt ok doar ca in ceea ce ma priveste eu aveam o problema cu fumul si varianta facuta de ets a fost cea care ma multumit in aceasta problema! iar in momentul asta vreau sa imi iau o masina cu 0 km si nici nu ma gandesc sa nu ii fac remapare!!!!!

 

sper ca m-am facut inteles :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

crisjohn: imi pare rau, dar nu discut pe acest topic aspecte strict legate de chiptuning de la ETS-Power.

Putem muta discutia pe privat sau pe topic-ul deschis la Mica Publicitate.

118821[/snapback]

 

OK... te inteleg... te rog sa-mi dai totusi pe privat un raspuns pentru ca personal chiar sunt interesat... multumesc mult...

Link to comment
Share on other sites

Off in sfarsit am reusit sa citesc tot :)

Inainte de toate vreau sa informez carcotasii ca "vand" chip tuning.

 

1. Pt. 530d se merita chip tuning. Ca sa intelegi cum o sa mearga masina iti pot spune ca am facut un 530d 184hp cu cutie steptronic si dupa tuning

masina mergea pe normal ca si cand ar fi fost pe modul SPORT iar pe sport evident mult mai bine.

2. Nu iti bate capul cu uzura motorului pt ca este foarte mica ( 2-5%), daca motorul ar merge normal 500.000 km o sa mergi cu 15.000km mai putin .

Uzura ridicata poate aparea la turbina si desi nu este cazul la masina ta la ambreaj.

Daca softul este facut de un specialist care cunoaste limitele date de producator pt masina ta nu ai de ce sa iti faci griji.

 

PS: Consider ca cei care nu stiu exact ce se afla in memoria unui ECU, nu stiu programare, nu cunosc modul de functionare al sistemului de injectie

si limitele date de producator pt componente pot doar sa isi dea cu parerea :blink:

 

ti-am editat eu postul. te rog sa faci oferte de pret dupa ce discuti cu administratorul.

Edited by Dan98
Link to comment
Share on other sites

Am venit si eu din concediu cu impresii mai relevante despre rezultate:

1. Puterea sporita nu e discutabila. Masina se infige sensibil mai bine cand calc acceleratia.

 

2. Consum in afara localitatii, cu viteza medie de 80-100 la ora a fost de 3.8-3.9 pe unul din segmentele masurate. Pe autostrada cam la 130-140 mi-a luat 4.4-4.6%.

 

Media pe ultimii 1.400km a fost de 4.4, incluzand aici 50% autostrazi 45% drumuri in afara localitatii si 5% in localitati.

 

Fata de cifrele anterioare pot sa spun ca a ramas cam acelasi consum, poate usor mai mic la o medie de 80km/h.

 

Ramane sa vad si in oras cum iese. Pana acum aveam 5.5-5.6%

Link to comment
Share on other sites

pt scandy:  pacat ca te-ai chinuit sa scrii atata, postul tau va fi sters in urmatoarele 10 sec cand l-a citit un moderator :blink:

121243[/snapback]

 

Imi cer scuze daca am incalcat regulamentul cu ceva dar e primul post pe acest forum, rog un moderator sa imi modifice postul in caz ca este ceva gresit.

Link to comment
Share on other sites

Am venit si eu din concediu cu impresii mai relevante despre rezultate:

1. Puterea sporita nu e discutabila. Masina se infige sensibil mai bine cand calc acceleratia.

 

2. Consum in afara localitatii, cu viteza medie de 80-100 la ora a fost de 3.8-3.9 pe unul din segmentele masurate. Pe autostrada cam la 130-140 mi-a luat 4.4-4.6%.

 

Media pe ultimii 1.400km a fost de 4.4, incluzand aici 50% autostrazi 45% drumuri in afara localitatii si 5% in localitati.

 

Fata de cifrele anterioare pot sa spun ca a ramas cam acelasi consum, poate usor mai mic la o medie de 80km/h.

 

Ramane sa vad si in oras cum iese. Pana acum aveam 5.5-5.6%

121242[/snapback]

 

 

scuze dar nu stiu ce masina ai... ce motor si cam cat sunt modificati parametrii...

Link to comment
Share on other sites

2. Nu iti bate capul cu uzura motorului pt ca este foarte mica ( 2-5%), daca motorul ar merge normal 500.000 km o sa mergi cu 15.000km mai putin .

Uzura ridicata poate aparea la turbina si desi nu este cazul la masina ta la ambreaj.

PS: Consider ca cei care nu stiu exact ce se afla in memoria unui ECU, nu stiu programare, nu cunosc modul de functionare al sistemului de injectie

si limitele date de producator pt componente pot doar sa isi dea cu parerea  :)

 

121237[/snapback]

 

Imi explici si mie ce se afla in memoria unui ECU,si care sunt limitele date de producator pentru componente? :blink:

Vad ca esti profesionist(de cand te ocupi cu chiptunning?),poate ma luminezi si pe mine.Ah ,si cum ai calculat uzura motorului,ca ar fi de 2-5%?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ar deranja vreun moderator,as vrea sa il intreb si eu pe scandy la cat s-ar ridica cuplul si puterea motorului in cazul unui E34 525 Tds in cazul in care as face un chiptunning si daca merita avand in vedera ca masina are 170.000 km si nu a fost f ingrijita de aici si o uzura reltiv mare a motorului zic eu,
Link to comment
Share on other sites

ets rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

eu sunt pentru ...dc schimb masina nici nu ma gandesc sa nu le fac o vizita!!!!!!

restul dc nu ati avut ......si tot vb ca jiji contra .....puteti sa va puneti termopane.....dar nu spuneti ca are gust de stricat smantana daca nu a-ti gustat-o

 

pace :blink:

117847[/snapback]

 

 

tocmai asta e AM GUSTAT O ! ODATA SI NU MAI VREM SI A 2 A OARA (UNII DINTRE NOI) :)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ar deranja vreun moderator,as vrea sa il intreb si eu pe scandy la cat s-ar ridica cuplul si puterea motorului in cazul unui E34 525 Tds in cazul in care as face un chiptunning si daca merita avand in vedera ca masina are 170.000 km si nu a fost f ingrijita de aici si o uzura reltiv mare a motorului zic eu,

121329[/snapback]

525 TD E34 85kW 115PS 103kW 140PS Cuplu 220Nm/262Nm

525 TDS E34 105kW 143PS / 125kW 170PS Cuplu 260Nm/330Nm

 

Daca spui ca masina are o uzura mai ridicata vom fi nevoiti sa facem un fisier putin mai slab. Oricum la 170.000 de km nu este mult,

eu am si un golf4 tdi PD cu 335.000km care merge perfect, este modificat de la 116hp si 285NM la 150hp si 380NM

Link to comment
Share on other sites

525 TD E34 85kW 115PS 103kW 140PS Cuplu 220Nm/262Nm

525 TDS E34  105kW 143PS / 125kW 170PS Cuplu 260Nm/330Nm

 

Daca spui ca masina are o uzura mai ridicata vom fi nevoiti sa facem un fisier putin mai slab. Oricum la 170.000 de km nu este mult,

eu am si un golf4 tdi PD cu 335.000km care merge perfect, este modificat de la 116hp si 285NM la 150hp si 380NM

121519[/snapback]

Wooooow marirea asta mare de cuplu nu afecteaza cumva transmisia?

E o diferenta maricica de cuplu si putere eventual sa nu suparam vreun moderator imi lasi pe PM un pret,un nr de tel,o adresa de mail,un id de yaho?

Link to comment
Share on other sites

PS: Consider ca cei care nu stiu exact ce se afla in memoria unui ECU, nu stiu programare, nu cunosc modul de functionare al sistemului de injectie

si limitele date de producator pt componente pot doar sa isi dea cu parerea  :blink:

 

121237[/snapback]

 

Dai si vreo explicatie,sau doar bati campii?

Link to comment
Share on other sites

Pai explicatia este evidenta, daca nu cunosti nu poti decat sa banuiesti.

:blink:

Multi in acest post isi dau cu parerea daca este bun sa nu chip tuning-ul, daca uzeaza sau nu motorul, daca merita banii sau nu etc.

Pt mine este foarte util sa stiu cum gandesc clientii mei, astfel pot sa imi promovez mai bine softurile si sa ofer mai multe detalii.

Din experienta pe care o am pana acum cu clientii am reusit sa ii grupez in 2 categorii:

1 - cei care vor chip tuning, isi fac si nu au nici o problema stresandu-se ca li se uzeaza motorul cu 3% in plus fiind super multumiti de performante.

2 - cei care "ar vrea" tuning, nu prea le vine sa dea banii, si ori isi fac si stau stresati de cate ori au o problema cu masina ca "poate e de la chip" ori renunta la idee si nu isi mai fac deloc.

 

Peste 80% dintre clientii cu masini turbo-diesel mi-au spus ca nu ar mai merge cu masina fara chip.

Edited by scandy
Link to comment
Share on other sites

Exact la ce ma asteptam.Iar unul care vinde chiptunning si habar nu are ce face :blink:

121667[/snapback]

 

LOL de fapt tu cautai o samanta de cearta ca sa fie topicul mai interesant.

Nu am cum sa ma justific in fata ta decat daca ma lasi sa iti demonstrez contrariul.

Vino sa iti modific softul si pe urma da-ti cu parerea despre ce stiu si ce nu stiu.

Doar nu vroiai sa ma apuc sa fac acum online un manual de explicatii despre chip tuning.

Edited by scandy
Link to comment
Share on other sites

LOL de fapt tu cautai o samanta de cearta ca sa fie topicul mai interesant.

Nu am cum sa ma justific in fata ta decat daca ma lasi sa iti demonstrez contrariul.

121669[/snapback]

 

 

La raspunsul pe care mi l-ai dat:"Pai explicatia este evidenta, daca nu cunosti nu poti decat sa banuiesti",pana sa modifici postul :blink: ,imi mentin raspunsul,habar nu ai ce faci.

 

Pana una alta nu ai voie sa iti faci reclama aici,nu ai negociat cu administratorul.In momentul cand vei avea aprobare(si daca vei avea),sa iti faci reclama,mai discutam.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.