Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

chestia e ca majoritatea diselurilor in ziua de azi au turbo si acest lucru le ajut foarte mult dar ca sa faci o comparatie corecta tre sa faci intre un motor turbo benzina si un turbo diselĀ  si atunci afli ... corect asa intre disel normal siĀ  benzina normal nu exzista comparatie ...

102327[/snapback]

Chiar si asa tin sa spun ca dieselurile stau surprinzator de bine. Uite noul motor pe benzina de la bmw de 3000cc L6 TT aprox 300cp si 400NM. Vom vedea cat de superior e cand o sa vina si pe E60. momentan fiind doar pe E92 coupe cu 335i. Cum 335d nu exista inca....ulterior probabil fiind intordus e aiurea sa comparam masinile ca nu sunt in aceeasi clasa 335i vs 535d deci cel mai bine momentan puteam sa comparam motoarele. Deci 300cp/400NM vs 272cp/560NM. Suna al naibii de aproape nu?

Link to comment
Share on other sites

da am vazut la top gear o chestie dedicata special la intrebarea de mai sus au fost testate seria 5 noua model 2005 motoare 3 l respectiv disel si benzina si diferentele au fost surpriznator de mici deci practic dezavantajul diselului care zic io de zice toata lumea ca nu e sportiv e ca nu poti sa faci burnout cu el pt ca practic il omori ... dar in rest se aseaza mai bine pe soseaa decat o benzina .. si diferenta a fost de 1 secuna maxim practid diselu a fost tot timpul in spatele masini pe benzina ziceai ca sunt lipite chiar a avut si cateva tentative de depasire .. va recomand sa cautati emisiunea cu acel episod si vedeti mai exact
Link to comment
Share on other sites

da am vazut la top gearĀ  o chestie dedicata special la intrebarea de mai sus au fost testate seria 5 nouaĀ  model 2005Ā  motoare 3 lĀ  respectiv disel si benzina si diferentele au fost surpriznator de mici deci practicĀ  dezavantajul diselului care zic io de zice toata lumeaĀ  ca nu e sportiv e ca nu poti sa faci burnout cu el pt ca practic il omori ... dar in rest se aseaza mai bine pe soseaa decat o benzina .. si diferenta a fost de 1 secuna maxim practid diselu a fost tot timpul in spatele masini pe benzina ziceai ca sunt lipite chiar a avut si cateva tentative de depasire .. va recomand sa cautati emisiunea cu acel episod si vedeti mai exact

102331[/snapback]

Uite-te mai sus in threadul asta ca gasesti si linkul. Banuiesc ca vb de episodul 535d vs 545i. Probabil spre surprinderea ta era comparat un 3000 diesel TT cu un 4500cc V8. S-a mai discutat despre episodul ala.

PS: Crede-ma pe cuvant ca poti sa faci niste burnouturi incredibile si cu un diesel. Am 11000km si deja am schimbat pneurile fata spate. Si nu cred ca o sa ma mai tina setul pana la 16-17000 km. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Deci...stati umpic. Asta este cea mai mare aberatie pe care am auzit-o pe forumul asta. Pe bune! Nu esti original totusi...ia-te de mana cu bunilla ala.Ā  :)

Ar trebuii sa facem un top al aberatiilor.

Nr 2 dupa parerea mea: e ocupat de individu ala care vroia sa scoata placutle de pe spate pt burnoutĀ  :)Ā  :)Ā  :D

Offtopic...gata...da nu mai pot de ras !!!

102317[/snapback]

Ā 

Dar ce am zis, Maria Ta, atoateshtiutorul! Ce inseamna in acceptziunea dvs. "putere litrica"? Sa nu mor prost, cum imi este soarta :bounce:

Ā 

Stapane, ia zi matale cat a ieshit cel mai mult dintr-un 2 litri Diesel turbo? Alege tu producatorul/tehnologia/anul, etc. Shi dupaia itzi zic eu cat iese dintr-un 2 litri benzinar turbo. Sau vezi tu mashinile din WRC :D .

Ā 

Hai sa fii sanatos, barosanule! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dar ce am zis, Maria Ta, atoateshtiutorul! Ce inseamna in acceptziunea dvs. "putere litrica"? Sa nu mor prost, cum imi este soarta :bounce:

Ā 

Stapane, ia zi matale cat a ieshit cel mai mult dintr-un 2 litri Diesel turbo? Alege tu producatorul/tehnologia/anul, etc. Shi dupaia itzi zic eu cat iese dintr-un 2 litri benzinar turbo. Sau vezi tu mashinile din WRC :D .

Ā 

Hai sa fii sanatos, barosanule!Ā  :blink:

102404[/snapback]

Nu tine atitudinea aia la mine :) :) :D Dar m-a facut sa rad...si pt asta iti multumesc. :)

Parca topicul era bmw diesel vs bmw benzina?

diesel=turbo la bmw

benzina=NA si mai nou 1 motor turbo.

Ā 

Restul discutam aiurea pe langa si chiar nu mai am chef sa rescriu ce am scris cu nu stiu cate pagini mai inapoi...

Link to comment
Share on other sites

Nu tine atitudinea aia la mineĀ  :)Ā  :)Ā  :D Dar m-a facut sa rad...si pt asta iti multumesc.Ā  :blink:

Parca topicul era bmw diesel vs bmw benzina?

diesel=turbo la bmw

benzina=NA si mai nou 1 motor turbo.

Ā 

Restul discutam aiurea pe langa si chiar nu mai am chef sa rescriu ce am scris cu nu stiu cate pagini mai inapoi...

102415[/snapback]

Ā 

Topicul k topicul, insa eu discutam cu cristirenault de "putere litrica" Deci cand 2 oameni mari vorbesc, nu te baga k musca in kk... shi nu mai face oamenii "aberantzi", asha, ca eshti tu smecher!

Ā 

Ai rabdare shi citeshte toata polemica, daca vrei sa zici ceva, zi in context, daca nu, dute shi mai vaitate ca ce mult urashti Romania shi cum eshti ofsucat ca poate tzi s-a blocat cardul lui taticu' in vreun bancomat...

Ā 

Sau nu mai zi nimic. :) Poate tu ai treaba, shi noi te retzinem...

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

in USA de foarte multi ani s-a pus aspectul pe acest lucru nu numai la masini ci la toate obiectele de uz general , la ei sistemul de garantie este total diferit de ce este in Europa , nu cred ca face obiectul topicului si nu vreau sa fiu off-topic dar asa e , la foarte multe produse au garantie pe viata, ca sa fiu oarecum on topic , cine ti-a zis ca masinile americane nu ar fi fiabile?... ca au probleme cu , calitatea de fabricatie e altceva dar cu anduranta sunt destul de buni... oricum la ei filozofia masinilor e alta decat la noi dar eu sunt mandru ca tot BMW, Mercedes si Audi fac legea urmati de japonezi... :blink:

102292[/snapback]

Ā 

Ā 

Una la mana,nu exista garantii pe viata,iluzii...da.

A 2-a la mana ,masinile americane nu sunt considerate simbolul fiabilitatii. :)

Link to comment
Share on other sites

m tehnik era un episod nu mai stiu care exact intre doua bmw identiceĀ  :blink: seriaĀ  5Ā  model 2005Ā  unu motor 3 litri benz si altu 3 litri disel stiu foarte sigur ...

102425[/snapback]

Aham pe asta inseamna ca nu l-am vazut. As vrea totusi sa il vad. Nu poti sa afli ce episod era?

Link to comment
Share on other sites

Topicul k topicul, insa eu discutam cu cristirenault de "putere litrica" Deci cand 2 oameni mari vorbesc, nu te baga k musca in kk... shi nu mai face oamenii "aberantzi", asha, ca eshti tu smecher!

Ā 

Ai rabdare shi citeshte toata polemica, daca vrei sa zici ceva, zi in context, daca nu, dute shi mai vaitate ca ce mult urashti Romania shi cum eshti ofsucat ca poate tzi s-a blocat cardul lui taticu' in vreun bancomat...

Sau nu mai zi nimic.Ā  :) Poate tu ai treaba, shi noi te retzinem...

102416[/snapback]

Ahahaha...eram sigur ca daca o sa imi zic varsta o sa apara si invidii si rautati de genu asta... :) :) :blink:

Edited by M-technik
Link to comment
Share on other sites

Nu te invidiaza nimeni,stai linistit.Poate unii te compatimesc.....

102531[/snapback]

Seriooos? Aia de mai sus ce e? Ce motiv ai avea sa ataci pe cineva asa rpd stiind varsta lui si masina pe care o conduce? Si sa o faci si in felul ala?! Il cunoaste si el pe tata. Daca as spune ca taicamiu e mort ar conta cu ceva?

Nu am nevoie de compatimirea nimanui. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nu prea scriu pe aici, dar mai citesc povestile spuse de unul si altul. Ma distreaza inversunarea unora, dar nu imi place lipsa de respect ce se mai iveste pe ici pe colo.

Ā 

Sa trec on topic. La mine situatia este in felul urmator: E 46 - 330 diesel. Trage bine, cuplu cat vrei (motor de SUV nu de berlina). Nu am dus-o la limita, nu am avut unde.... Imi place BMW pentru aceleasi motive pe care le invocati si voi. E altfel....(tractiune spate, stabilitate, senzatii...). Imi mai place la tractorasul meu zgomotul motorului in mers. Senzatia e de V8, cel putin pentru mine.

Ā 

DAR, as fi preferat un motor pe benzina, mare evident. Fara discutii, un benzinar trage mai liniar, se tureaza mai bine. La diesel trebuie sa fii un pic atent sa te incadrezi in limitele de cuplu maxim. In afara acestor limite, trage mai slab. Daca tot dai o gramada bani pe o masina adevarata atunci trebuie sa ai si bani de benzina. Daca nu, exista multe alte variante economice.

Ā 

Consumul meu nu este spectaculos de mic, intre 11 si 14 in oras (Bucuresti) in functie de trafic, cladura mare sau frig, frig.... La drum lung e alta poveste. Mers linistit consuma sub 6 (daca nu sunt singur in masina...). Alt dezavantaj ar fi complexitatea motorului, multe piese in plus fata de benzina, turbina, clapetele, incalzit motorina etc.. (din cate ma mai pricep si eu). Disputa asta oricum nu are un castigator. Cumpara ce iti place si cat iti permite buzunarul.

Ā 

Gata ca ma lungesc prea mult.

Edited by treitreizero
Link to comment
Share on other sites

omu are dreptate in mare parte iti iei m3 tre sa ai si bani de benzina frate .... ma rog ideia e alta piesele la disel sunt extrem de scumpe fatza de benzina ..... partea a doua e ca diselu e mult mai rezistent da si daca iti pica te ustura rau de tot :blink:
Link to comment
Share on other sites

hai cu dizelaru sa ti-o trag putin... si dupa vedem care e mai tare... DIZEL sau BENZINA...

Ā 

:blink:

103719[/snapback]

:) in sfarsit s-a gasit cineva sa arate la cei cu diesel ce poate o benzinara...poate acum o sa se4 convinga si restul cine e mai bun :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu cred ca daca tot cumperi un BMW, cel mai bine e sa iei unu pe benzina. E adevarat ca motoarele diesel se apropie din ce in ce mai mult de cele pe benzina, insa totul tine de partea financiara si de ratiune. Daca ne gandim rational, diesel-ul este o alegere mai buna, dar daca ne-am gandi rational ne-am lua motoare de 100 de cai nu de 150-300. :) Si oricum e un lucru care ma enerveaza enorm la diesel:zgomotul ala de tractor :blink: Si in plus motoarele diesel nu sunt facute sa fie forjate...
Link to comment
Share on other sites

ce te opreste sa forjezi dizelu?... problema e ca noi benzinarii privim dizelu din prisma experientei traite cu benzina , este adevarat ca la benzina trage constant si se tot duce in ture , pe cand la dizel e treaba mai brutala si se termina repede , mie mi-ar placea un motor cu un cuplu de dizel si putere si elasticitate ( ca turatie ma refer) de benzina, chestia e ca merg al naibii de bine si dieselurile si performantele lor nu sunt de neglijat , nu mai vorbesc de factorul consum de carburant...
Link to comment
Share on other sites

nu v-ati plictisit sa va certati care e mai bun:diesel sau benzina?luati-va masinile, iesiti la o tura de proba si apoi intorceti-va si spuneti-ne si noua :blink: Edited by kobra
Link to comment
Share on other sites

ce te opreste sa forjezi dizelu?... problema e ca noi benzinarii privim dizelu din prisma experientei traite cu benzina , este adevarat ca la benzina trage constant si se tot duce in ture , pe cand la dizel e treaba mai brutala si se termina repede , mie mi-ar placea un motor cu un cuplu de dizel si putere si elasticitate ( ca turatie ma refer) de benzina, chestia e ca merg al naibii de bine si dieselurile si performantele lor nu sunt de neglijat , nu mai vorbesc de factorul consum de carburant...

108033[/snapback]

Pai la diesel conteaza cilindreea motorului. 1,9 tdi, care e pe Passat, Golf, Octavia, etc, si e considerat cel mai bun motor diesel d.p.d.v al fiabilitatii, nu e un motor de forjat. Cine isi ia un diesel cu o cilindree sub 2.5 il ia ca sa nu consume nu pt sportivitate.

Ca sa-ti raspund la intrebare, ceea ce ar tb sa te opreasca e faptul ca motoarele astea diesel sunt facute sa functioneze intr-un regim de turatie redus fata de cele pe benzina. Cine forjeaza un diesel cu turbina va avea surpriza ca asta cade prima si e ieftina..rau :blink: Cine vrea diesel de forjat sa-si ia 530D sau motoare mai mari.

Link to comment
Share on other sites

In principiu ar cam trebui sa o terminam cu topicu asta benzina e benzina si disel e disel cine vrea sa economiseasca bani .. si nu forjeaza masina si nu o ia pentru alergat .( un om mai calm la volan isi ia disel .. sau este recomandat disel ) in schimb cine vrea sa alerge sa aiba turatie mare forta mai multa in motor si i permite si buzunaru isi ia benzina ideia e daca iti iei motor mare pe benzina automat cand faci asta o sa te gandesti si la gradu de uzura mai mare si de costurile suplimentare dar dupa cum spuneam ai bani si iti permiti si iti place sa forjezi masina iti iei benzina .....
Link to comment
Share on other sites

chiar asa repede pica o turbina?... adica daca eu schimb la 3500 ~ 4000 de ture se va strica turbina?... pai teoretic cel putin ar trebui sa tina suficient de multi km daca schimbi pana in zona rosie a turometrului... intreb si eu ca voi care aveti BMW aveti si experienta moatoareler diesel sau benzina de pe aceste masini... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.