Jump to content

Discuri si placute de frana


tiberiuenache

Placute si discuri  

687 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Imediat cum au fost montate discurile se recomanda franarea cu atentie pentru inlaturarea acelui strat foarte subtire de vopsea sau lubrifiant. Urmatorul pas este ca placutele sa se formeze pe disc si sa ajunga sa faca contact pe toata suprafata. Am citit si linkul de la tine, acolo scrie ca se recomanda franarea ferma, nu violenta si chiar atentioneaza sa nu se blocheze roata si nici sa se reduca viteza pana la oprirea rotilor.
Link to comment
Share on other sites

Imediat cum au fost montate discurile se recomanda franarea cu atentie pentru inlaturarea acelui strat foarte subtire de vopsea sau lubrifiant. Urmatorul pas este ca placutele sa se formeze pe disc si sa ajunga sa faca contact pe toata suprafata. Am citit si linkul de la tine, acolo scrie ca se recomanda franarea ferma, nu violenta si chiar atentioneaza sa nu se blocheze roata si nici sa se reduca viteza pana la oprirea rotilor.

 

daca iese unu in cale dai in el ca esti in prima mie de km iar producatorul iti recomanda sa nu dai grav in frane...:blink: wtf..

 

acel strat de lubrifiant de care zici se duce dupa cateva frane foarte mici, nu e nevoie de asa mare atentie cum la fel nu inteleg fraza "atentioneaza sa nu se blocheze roata si nici sa se reduca viteza pana la oprirea rotilor"

cum adica ? nu mai poti oprii nici la un semafor fiindca roata nu poate fi oprita ? ...

 

de etrier nu am vazut pe nimeni sa specifice ceva anume...ei nu pot avea probleme ? de la ei nu se pot ovaliza discurile ?

Link to comment
Share on other sites

daca iese unu in cale dai in el ca esti in prima mie de km iar producatorul iti recomanda sa nu dai grav in frane...:blink: wtf..

Evident ca franezi in situatia asta, insa cand faci rodajul franelor se presupune ca circuli cu viteza mica sa preintampini astfel de evenimente.

Pe acelasi considerent probabil ca m-ai fi intrebat daca in situatia unei depasiri la limita este bine sa accelerezi la maxim si sa faci depasirea sau sa faci accident, ca asa recomanda fabricantul sa nu accelerezi pana la limita cand motorul este nerodat.

 

acel strat de lubrifiant de care zici se duce dupa cateva frane foarte mici, nu e nevoie de asa mare atentie

Acel strat se duce repede si nu chiar atat de repede pe cat ai crede. Am pus discuri ATE Power pe masina si nici dupa 100 de km nu disparuse toata vopseaua de pe suprafata de franare.

Cu toate astea eu am spus asa :"Imediat cum au fost montate discurile se recomanda franarea cu atentie pentru inlaturarea acelui strat foarte subtire de vopsea sau lubrifiant."

 

cum la fel nu inteleg fraza "atentioneaza sa nu se blocheze roata si nici sa se reduca viteza pana la oprirea rotilor"

cum adica ? nu mai poti oprii nici la un semafor fiindca roata nu poate fi oprita ? ...

Nu stiu de ce iti dai cu parerea cand se pare ca nu ai citit linkul lui Smenu. Acolo se spunea cum recomanda ei sa se faca rodajul. Era vorba de cateva franari succesive acolo unde iti permite traficul, fara insa a frana violent si fara a bloca rotile. Daca tu ai pleca din service sa probezi noile frane in oras cu trafic si acolo sa le faci rodajul asta e treaba ta. Daca vrei sa aflii mai multe citesti si eventual traduci textul din link.

 

de etrier nu am vazut pe nimeni sa specifice ceva anume...ei nu pot avea probleme ? de la ei nu se pot ovaliza discurile ?

Daca crezi ca poti face vreo completare chiar te invit sa ne "luminezi".

Link to comment
Share on other sites

daca iese unu in cale dai in el ca esti in prima mie de km iar producatorul iti recomanda sa nu dai grav in frane...:blink: wtf..

 

acel strat de lubrifiant de care zici se duce dupa cateva frane foarte mici, nu e nevoie de asa mare atentie cum la fel nu inteleg fraza "atentioneaza sa nu se blocheze roata si nici sa se reduca viteza pana la oprirea rotilor"

cum adica ? nu mai poti oprii nici la un semafor fiindca roata nu poate fi oprita ? ...

 

de etrier nu am vazut pe nimeni sa specifice ceva anume...ei nu pot avea probleme ? de la ei nu se pot ovaliza discurile ?

 

Din documentarile pe care le-am facut franarile moderate sunt recomandate dupa inlocuirea discurilor pentru cateva sute de km pentru ca metalul sa faca cateva cicluri de incalzire racire treptata si sa aijunga la temperaturile ridicate treptat nu brusc, pentru ca se deformeaza.

Link to comment
Share on other sites

Roata nu prea ai cum s-o blochezi. Cu ABS-ul praf doar.

Sunt de acord cu tine, eu doar am tradus exprimarea.

 

@razzzzvan. Exact, aste principalul motiv pt care se cere rodajul discurilor.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Ma poate ajunta si pe mine cine va rog cu o informatie ?

 

De cateva luni am schimbat discurile pe spate la un e90 si am pus ate normale.

 

Numai ca am observat la montaj ca nu aveau pe ele nici un fel de stanta erau blank nici un scris nimic.

 

E normal ? Cei care v-ati pus ate, au pe ele vreo stanta, vreun scris, ceva ?

 

Cutia era cam deteriorata ”de la transport”, mi-e frica sa nu-mi fi pus altceva in cutie.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat pe spate discurile si placutele, am pus ferodo, multumit pana acum! urmeaza sa le schimb si pe fata

Ce mi sa parut ciudat! vanzatorul a comandat discurile dupa seria de sasiu trecuta in talon, cand am fost sa le ridic, discurile erau ventilate, am zis poate a gresit sau a gresit cel care le schimbase inainte, omul a mai verificat odata si a zis ca astea sunt, cand am ajuns acasa fiind mai groase nu mai intrau in etrier!

si pe realoem tot 2 tipuri de discuri sunt

Link to comment
Share on other sites

Imi poate spune si mie cineva care sunt placutele oem pt un f10 fabr 2011?

Un raspuns la intrebarea mea, va rog?

Vad ca lumea si-a luat pe aici ate. Diferenta intre pretul cerut la reprezentanta( aprox 1000 lei) placute spate si cele ate ( in jur de 400 de lei) mi se pare foarte mare

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Un raspuns la intrebarea mea, va rog?

Vad ca lumea si-a luat pe aici ate. Diferenta intre pretul cerut la reprezentanta( aprox 1000 lei) placute spate si cele ate ( in jur de 400 de lei) mi se pare foarte mare

Tu vrei sa afli care placute s-au pus pe masina ta sa stii ce sa cumperi dar sa nu le platesti pretul de OE la reprezentanta? Sigur se pare ca nu prea stie nimeni. In tot cazul cele mai scumpe placute sunt ATE. Totusi sunt sigur ca poti sa cumperi placute OE din alta parte la un pret decent si sa le montezi la reprezentanta. Cel putin la noi la Pitesti se poate.

Link to comment
Share on other sites

Da, e normal.

Aveau un fel de vopsea pe ele?

Da aveau primerul ala argintiu. Cum era pe butuc era si pe disc.

 

Da, e normal...nu scrie nimic pe discuri, doar pe cutie.

 

Confirm si eu ca nu scrie pe discuri. De la transport se mai intampla sa se deterioreze cutiile, asta nu inseamna ca au fost schimbate.

 

Va multumesc. Mi-era frica sa nu le fi luat cei de la magazin si sa-mi fi dat niste no-name-uri ieftine in loc.

 

Pe fata vreau sa-mi pus ate power cu striatii si la placute cele ceramice dar sunt foc de scumpe placutele,

aproape dublu la pret fata de cele normale.

Link to comment
Share on other sites

Din cate vad eu placutele originale pe spate la F10 525d 218 cai costa la mine in magazin 350 Ron. Mi se pare un pret bun fata de cat cer la reprezentanta. Si am impresia ca sunt facute de Textar.

Acum toata treaba e sa accepte ei sa le cumperi din alta parte si ei doar sa le monteze.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

N-are rost sa pui placute ceramice pe o masina normala.

 

Alea franeaza bine doar cand sunt incinse ca lumea.

 

Da m-am tot gandit si la chestia asta, cred ca ai dreptate.

Oricum conscluzia este ca BMW sta prost la franare fata de mercedes exceptie facand F-urile.

Sa vedem daca o sa se vada vreo imbunatarire cu discurile striate de la ate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.