Jump to content

Discuri si placute de frana


tiberiuenache

Placute si discuri  

687 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eu am vibratii in coloana de directie /sasiu incepand cu viteze de peste 80km/h in sus la franari mai hotarate... citind topicul am inceput sa cred ca nu discurile de frana pot avea vina generala (le pot schimba degeaba). In cazul unui e46 ce surse pot provoca genul acesta de vibratii cu exceptia discurilor de frana?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Eu am pt franele de 325mm de pe 330i, discuri gaurite si ventilate zimmermann si placute ate ceramic, sunt excelente in orice situatie. Un vis. La frane poti spune linistit ''Cat dai atata face''

 

 

Cati km ai in aceasta combinatie?

Uzura?

Link to comment
Share on other sites

330xi, zimermann fata spate ventilate + gaurite, EBC yellow stuff. Franeaza de zici ca soseaua e data cu superglue, nu am praf pe jante si nici nu se incing, nu vibreaza absolut nimic, nu am efect de fading desi chiar ieri le-am innebunit rau de tot pe predeal-brasov. Cat despre temperaturi, 60-70 de grade e nimic, ganditi-va ca de la o franare violenta de la 200 km/h discurile pot deveni usor incandescente.
Link to comment
Share on other sites

Clar se intampla rar asta...

 

Dar chiar nu as vrea sa mi se intample ...

Asa preventiv pt siguranta si pentru look.

 

Stii bine ca inca le am pe masina cele cu care a venit masina din fabrica.

 

Placute ATE ...

 

DAr stii bine ca daca schimb pun ceva ceramic....asa nu am sa mai luminez noaptea asfaltul :laugh:

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

haha, voi chiar credeti ca duceti la limite un set normal de frane incat aveti nevoie de ceva "supersport"? ...sa fim seriosi...

 

supersport inseamna discuri de frana din 2 bucati + etrieri de 6/4 pistonase sau mai mult, + placute frana care lucreaza bine de la anumite temperaturi in sus. Ceea ce am eu (si rocco) e doar de bun simt. Eu, de ex, pe coborare pe niste serpentine acum ceva ani am ramas fara frane cu un ford mondeo; apesi pedala, aceasta devine tare dar nu franeaza...foarte nasol!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 6 months later...

Eu mi-am pus la e90 ate pe spate discuri si placute si am observat ca atunci cand circul in aglomeratie sau cand le solicit incep sa scartaie usor dar numai la viteza mica, aproape de oprire.

Vreau sa-mi iau si pentru fata tot ate dar modelul cu incrustatii, le-a folosit cineva? oscilez intre ele si zimmerman perforate.

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine nu scartaitul este problema, am schimbat de asta vara pana acum 2 seturi discuri si s-au ovalizat, prima data trw acum zimmerman cu placute trw, cred ca o sa pun oe si discuri si placute.

La mine, discurile OE am vazut ca sunt facute tot de TRW si n-am avut niciodata probleme cu ele, chiar daca au fost date cu jetul de apa rece cand erau incinse bine, dupa drumuri prin oras.

Asta apropo de aia cu "de ce sa pun OE, cand mai bine iau pe producatorul care face discurile OE, ca e acelasi lucru, fara stanta BMW". Uite ca nu prea e :)

Link to comment
Share on other sites

ia ate

Salut! Sa stii ca am ceva experienta in vanzarea de frane si pot sa iti spun urmatoarele lucruri. Cel mai important este ca montajul discurilor sa se faca corect. Trebuie curata si pregatita foarte bine suprafata inainte de a strange noile discuri. Se strange la o anumita forta si trebuie respectati toti pasii. Placutele trebuie sa fie noi si preferabil unele mai moi. Rodajul se va face cu atentie in prima mie de km, fara franari bruste si fara sa se incalzeasca foarte mult discurile.

Am avut discuri venite inapoi pe garantie de la toate marcile, chiar si TRW, Brembo, ATE. Am observat ca cele mai putin problematice au fost cele OE si daca ai avut atatea probleme iti recomand sa incerci si cu discuri originale. Sa ai totusi grija sa fie montate ca la carte si sa le faci rodajul asa cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Sa stii ca am ceva experienta in vanzarea de frane si pot sa iti spun urmatoarele lucruri. Cel mai important este ca montajul discurilor sa se faca corect. Trebuie curata si pregatita foarte bine suprafata inainte de a strange noile discuri. Se strange la o anumita forta si trebuie respectati toti pasii. Placutele trebuie sa fie noi si preferabil unele mai moi. Rodajul se va face cu atentie in prima mie de km, fara franari bruste si fara sa se incalzeasca foarte mult discurile.

Am avut discuri venite inapoi pe garantie de la toate marcile, chiar si TRW, Brembo, ATE. Am observat ca cele mai putin problematice au fost cele OE si daca ai avut atatea probleme iti recomand sa incerci si cu discuri originale. Sa ai totusi grija sa fie montate ca la carte si sa le faci rodajul asa cum trebuie.

 

Eu stiam ca este recomandata franarea mai violenta dupa schimbare discuri placute.

 

http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.