Jump to content

Discuri si placute de frana


tiberiuenache

Placute si discuri  

687 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mersi pentru raspuns.Se pare ca ai inteles foarte bine ce am vrut sa spun in post,si anume vibratia care incepe din spate, se propaga in sasiu si in restul componentelor.Si eu suspectam discurile spate.Un lucru pot sa spun sigur si anume la viteza de 70 kmh daca trag frana de mana se simte cum sunt ovalizati tamburii pentru ca merg in hopuri.Cred ca de aici se trage si la discuri(sunt corp comun).Inca nu am verificat uzura dar posibil sa fie la sfarsitul vietii.Oricum maine in cadrul unor lucrari mai complexe voi verifica cu ceasul comparator abaterea axiala si grosimea minima a discului.

Problema e ca nu stiu care trebuie sa fie abaterea maxima si grosimea minima a discului.

Edited by v@sy
Link to comment
Share on other sites

Am o mica nelamurire. As dori sa imi schimb discurile si placutele de frana pe fata. Am primit o oferta foarte buna.

 

Discuri Zimmermann si plaucte LPR. Tot aproape de acest buget ar mai fi si TRW

 

Intrebarea mea este urmatoarea: Stiu ca echiparea originala este de la ATE. La discuri m-am hotarat la acestea de la Zimmermann insa la placute nu stiu care sun mai "moi". As vrea dintre cele doua sa le aleg pe cele care au adrenta mai buna, chiar daca asta implica schimbarea lor la intervale mai scurte.

 

Asa ca ce sa aleg LPR sau TRW?

 

Tin sa mentionez ca este vorba de un BMW 320D E90

 

Va multumesc,

Cosmin

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat pe fata discurile si placutele. Am pus Ferodo Premier si nu am probleme. Dar pe spate am schimbat doar placutele, tot cu Ferodo Premier, discurile mai merg inca. Doar ca pe spate cand virez stanga dreapta se aude un scartait, freaca placuta pe "umerii" de pe disc formati in urma uzurii discului. Va cer un sfat, se pot scoate "umerii" aia, la strung sau pe masina cu flexu. Nu vreau sa iau si din grosimea discului, doar umerii sa ii aduc la grosimea discului. Mersi!
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat pe fata discurile si placutele. Am pus Ferodo Premier si nu am probleme. Dar pe spate am schimbat doar placutele, tot cu Ferodo Premier, discurile mai merg inca. Doar ca pe spate cand virez stanga dreapta se aude un scartait, freaca placuta pe "umerii" de pe disc formati in urma uzurii discului. Va cer un sfat, se pot scoate "umerii" aia, la strung sau pe masina cu flexu. Nu vreau sa iau si din grosimea discului, doar umerii sa ii aduc la grosimea discului. Mersi!

 

asta e ca la dacie, in viteza cu motorul pornit si cu pila polizai marginea aia de la disc.......:laugh:

 

mai bine pui un set de discuri noi, chiar si un fabricant mai ieftin, tot ai mai multa siguranta

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

In curand trebuie sa schimb si eu discuri/placute si inca nu stiu ce sa cumpar.

Pe unele siteuri se zicea ca ATE vin echipate din fabrica, dupaia am auzit ca nu este asa.

Gasisem pe net un set complet ATE si unul Brembo, adica acestea.

Imi recomandati unul din ele sau sa iau piesele dupa codul oem, sau alti producatori?

Link to comment
Share on other sites

Din fabrica vin intr-adevar discuri ATE cu placute Jurid, insa una e ce primesti cand cumperi de la BMW si alta e cand cumperi pe producator. Calitatea difera, la fel si pretul.

 

Brembo n-as pune.

 

@Vlad320: Nu e nici o carcoteala. Esti un pericol public, un inconstient. E mai bine asa?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Valad, usurel cu astea :excl:

 

Da, esti pericol public pt ca faci improvizatii si carpeli la sistemul de franare. Mergi cu masina cu un sistem de franare iesit din specficatii in loc sa inlocuiesti piesele uzate.

 

Pe langa faptul ca pui pe altii in pericol, mai faci si candal.

Link to comment
Share on other sites

In ce pericol sa ii pun? Chiar azi am masurat cu sublerul si uzura ii de 1.2-1.3mm, cam 0.65mm pe o parte. Si placutele noi calca exact pe umarul ala, oricum nu vad cu ce ar afecta franarea chestia care vreau eu sa o fac, ca nu iau din grosimea discului. Oricum o sa las pana se uzeaza un pic placutele si vad dupa aia.
Link to comment
Share on other sites

Eu am optat pentru discuri originale fata/spate inclusiv placute originale si saboti originali pentru frana de mana.

Pe fata am optat mai nou pentru un sistem de franare de la E90 LCI 320d de 177CP, deci am etrieri mai mari, discuri mai mari si inclusiv placute, al meu fiind E90 320d 163CP.

Legat de ce zicea un coleg mai sus, mi se pare si mie ca E90-ul nu franeaza foarte eficient cu toate ca am trecut la niste discuri mai mari, am condus o vreme un RR Evoque care e masina mai mare si mai grea si totusi mi se parea ca franeaza mult mai prompt.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fara sa supar pe nimeni, cum va dati voi (cei care spuneti ca BMW are probleme cu franele) seama de eficacitatea franelor?

Voi comparati mai mult ca sigur, singura masina din cele enumerate pe care le-ati condus, care are repartizate masele 50:50 cu celelalte.

MB C Klasse RR Evoque s.a., inca o data, fara suparare, astea vin gramada pe fata in timpul franarii, poate din acest motiv vi se par si franele mai eficiente. Datorita sau "din cauza" senzatiei pe care v-o confera! Atat si nimic mai mult.

 

Plus ca e vorba si de tipul de suspensie aici, de diferitele stadii de uzura, de generatiile pe care le comparati. Evoque sigur are o frana mai eficienta decat E21. Sau cel putin banuiesc.

 

Cum adica mai prompt? Te referi la cursa pedalei? Nu neaparat o cursa mai scurta inseamna o frana mai buna, se stie asta!

Link to comment
Share on other sites

In ce pericol sa ii pun? Chiar azi am masurat cu sublerul si uzura ii de 1.2-1.3mm, cam 0.65mm pe o parte. Si placutele noi calca exact pe umarul ala, oricum nu vad cu ce ar afecta franarea chestia care vreau eu sa o fac, ca nu iau din grosimea discului. Oricum o sa las pana se uzeaza un pic placutele si vad dupa aia.

Pentru ca atunci cand apare buza respectiva discul e de schimbat. Nu de rectificat cu flexul si nici macar la strung.

 

Si pui in pericol nu strict pentru chestia asta ci pentru ca reprezinti o anumita tipologie. Daca te zgarcesti la discuri si placute, cu siguranta te zgarcesti si la pneuri. Iar pericolul il prezinti pentru ca nu mergi singur pe drum. Poti lua si viata altora dupa tine.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca atunci cand apare buza respectiva discul e de schimbat. Nu de rectificat cu flexul si nici macar la strung.

 

Si pui in pericol nu strict pentru chestia asta ci pentru ca reprezinti o anumita tipologie. Daca te zgarcesti la discuri si placute, cu siguranta te zgarcesti si la pneuri. Iar pericolul il prezinti pentru ca nu mergi singur pe drum. Poti lua si viata altora dupa tine.

Bine colegu, fie cum zici tu, chiar nu are rost sa continuam asa. Si daca chiar vrei sa stii, cauciucurile de iarna sunt toate noi. O zi buna sa ai.

Link to comment
Share on other sites

De Zimmermann ce parere aveti, cei care a-ti folosit?Vin cu strat protector?Eventual si despre cele sport, daca ofera vreun avantaj major?

 

Daca imi puteti spune, sa montez discuri mai mari, va trebui sa schimb si etrierul, sau merge mutat mai sus, sau ceva de genul acesta?

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Sunt nou pe forum si as dori sa va cer parerea in legatura cu placutele frana pe spate pe care va trebui sa le schimb la un e90 320d 130kw.Am inteles ca trebuie sa schimb si senzorul de frana.Oscilez intre BREMBO si EBC GREENSTUFF pe care le am gasit la acelasi pret de 230 roni setul. Multumesc

Edited by ramby
Link to comment
Share on other sites

Salutare

Sunt nou pe forum si as dori sa va cer parerea in legatura cu placutele frana pe spate pe care va trebui sa le schimb la un e90 320d 130kw.Am inteles ca trebuie sa schimb si senzorul de frana.Oscilez intre BREMBO si EBC GREENSTUFF pe care le am gasit la acelasi pret de 230 roni setul. Multumesc

Daca vrei ceva de top, ia placute originale. Daca vrei ceva calitativ, ia Ate sau Textar.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In ce pericol sa ii pun? Chiar azi am masurat cu sublerul si uzura ii de 1.2-1.3mm, cam 0.65mm pe o parte. Si placutele noi calca exact pe umarul ala, oricum nu vad cu ce ar afecta franarea chestia care vreau eu sa o fac, ca nu iau din grosimea discului. Oricum o sa las pana se uzeaza un pic placutele si vad dupa aia.

 

cam asa sunt dimensiunile, plus inca un test cu comparatorul pentru rugozitate sau ovalizare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.