Jump to content

Xdrive sau quattro


Bec

Care este mai "bun"?  

661 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

scuze, am vrut sa zic ca am vzut un tip care avea e34 4x4 ...

 

E34 exista cu tractiune integrala....

 

Cum ti-ai dat seama ? :twoup:

A patinat cu 2 roti de pe o parte ?

 

Nu cred ca ai inteles ! In primul rand nu sunt zeu, in al doilea rand vroiam sa te intreb : ai vazut tu cum a patinat masina aia ? Din cate stiu eu, poti vedea numai o parte a masinii, deci implicit doua roti.<- La asta ma refeream, nu stiu ce ai inteles !

 

PS: Eu nu ma atac...:twoup:

Link to comment
Share on other sites

ok, am inteles. Dar cum de au pus tractiune integrala pe E34 si au renuntat la E39 ?

Chiar era interesant un e39 535XI :twoup:

Nu ar fi fost. :twoup:

 

Chiar nu ai nevoie de tractiune integrala.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cea mai buna tractiune integrala e aia care e pusa in primul rand pe off-roadere, nici macar pe SUV-uri nu e nevoie de ea, ar fi de ajuns un RWD. La masinile mici (berline, etc.) e de ajuns un FWD sau un RWD, eu prefer RWD. Intre quattro si x-drive aleg oricand x-drive, am impresia ca diferentele sunt foarte mici intre ele, singura diferenta e ca nu poti gasii quattro pe BMW sau x-drive pe Audi, si cum BMW-ul este net superor VWagenului in blana de lup premium cu sigla in 4 cercuri, aleg x-drive. Dar daca mi s-ar oferi un seria 3 cu x drive si altul fara x-drive la acelasi pret as alege RWD.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

 

 

Clar x drive rules

Eu nu am condus nici una dintre ele dar dupa ce am vazut filmuletul pus de Duxter sincer vreau si eu asa ceva .Who the ..needs quattro when you have x drive :twoup:

Nu stiu daca filmuletul ala e facatura dar pur si simplu gheata si zapada sunt de joaca cu un asemenea sistem

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

prea multe calculatoare...nu am incredere in ele...

 

daca vreau integrala , nu iau bmw....nu e domeniul lor... daca e sa fie berlina aleg audi sau subaru...daca e off road : defender/range/discovery sau land cruiser si poate chiar si un patrol...

 

 

 

cum nu am vrut integrala, m-am ales cu un bmw.... si mai vreau...un 635 csi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

uitati aici parerea unui proaspat posesor de A5, om ce detine si un 325i de 217 cp si care a avut si un X5.

desi multi dintre voi ati avut tendinta sa aruncati audi la cosul de gunoi in diverse situatii , uitati ce spune un om care detine un audi si un bmw ambele de ultima generatie :

 

"Hai ca pana la urma mi-am luat si eu un a5 dupa cum se vede si in semnatura. Sa va impartasesc cate ceva din ceea ce am simtit si am trait eu de cand am luat aceasta masina care m-a fascinat din momentul in care am urcat prima data. In primul rand am avut destule masini si am mers cu cel putin la fel de multe incat sa pot avea o parere cat de cat avizata. Exteriorul este pur si simplu superb si cateodata mai raman dupa ce o parchez si ma uit la cat de bine poate sa arate. Nici o masina nu mi-a trezit simturile asa cum o face acest a5. Interiorul este de o calitate f buna, cu o pozitie de condus excelenta. Vizibilitatea nu este extraordinara, dar poate ma obisnuisem eu cu x5-ul pe care l-am avut inainte. Motorul asta nu este o noutate pt mine, deoarece pe a6 am avut unul similar, dar cipuit. Trage f bine pana la aprox 4600 rpm, iar apoi pana la 5000 rpm se simte cum a ajuns la limita. Sunetul este pur si simplu superb, fiind acelasi cu cel al unui avion care decoleaza ( bineinteles la o scara mai mica ) combinat cu unul ragusit atunci cand creste in turatie. Am de asemenea si un 325i e90, deci stiu ce inseamna un sunet de Nfs la 7000 rpm al unui motor pe benzina. Stabilitatea este excelenta pe drumuri virajate si la viteze mari pe autostrada. In interior nu este nici un fel de zgomot suspect de la suspensie sau de la soricei. Singurul "zgomot" care merita sa fie mentionat este sistemul Bang&Olufsen. Nu exista absolut nici un lucru de care sa ma plang la aceasta masina si o recomand fara nici un fel de retinere oricui ar vrea sa o achizitioneze. "

 

eu il intreb:

 

"te-ai obisnuit cu a5-ul ?

daca da, ai reusit sa faci o comparatie in ceea ce priveste tinuta de drum intre A5 si seria 3?

 

dintre 325i si A5 3.0tdi care ti se pare ca trage mai bine?

probabil esti unul dintre putinii detinatori de bmw si audi de ultima generatie si astfel s-ar putea obtine o parere pertinenta de la tine.

 

esti membru si pe bmwclub? "

 

raspunde ca :

 

"M-am obisnuit cu a5-ul la 10 min de cand am luat-o.

Ca si o comparatie, pot sa spun ca amandoua stau excelent in curbe ( am mers in Austria acum cand am luat a5-ul cu 3-arul pe serpentine ), dar desi 3-arul are jante pe 16 fata de 19 cat am pe a5, nu am simtit o diferenta notabila in favoarea Audi-ului. Bmw-ul iti da un sentiment aparte atunci cand il conduci, turatia motorului la 7000 rpm este pur si simplu magnifica, iar stabilitatea si feeling-ul directiei la Bmw sunt pur si simplu fara cuvinte. De notat ca la 325 am servodirectie normala.

Ca si tinuta de drum pe autostrada, Audi mi se pare ca iti da un sentiment mai mare de siguranta atunci cand rulezi cu 250 km/h si cu viteze de peste 200 km/h. Poate si din cauza jantelor mai mari de pe Audi.

Demarajul este clar in favoarea Audi-ului, cu cele 5,9 sec pana la 100 km/h fata de cele 7,7 sec ale 325-ului. Pe Bmw am cutie de viteze automata ceea ce taie putin din bruschetea motorului si din reprize, iar Audi are tractiune integrala, lucru care ajuta f mult la demaraj. Mie mi se pare ca Audi trage mai bine decat Bmw-ul, lucru normal daca tinem seama de puterea motorului, capacitatea cilindrica, momentul motor si cutia de viteze. In Bmw acceleratia este liniara pana la 7000rpm, pe cand la Audi este brusca. Cred ca un 330i manual este alta mancare de peste si poate chiar mai rapid decat Audi. Insa sunt convins ca diferentele nu sunt f mari. Prefer Audi-ul datorita motorului diesel pe care il pot duce fara probleme in 290-300 cp.

Un chip pe Audi inseamna un demaraj sub 5 secunde si o viteza maxima de 270 km/h. Nu poti face acelasi lucru cu un motor aspirat. Cu un 335i, da.

Referitor la ce simti atunci cand demarezi, pot spune ca in Audi ai senzatia pe care o ai la decolare, iar in Bmw senzatia din filmul The Fast and The Furios ( sunet).

Concluzia este ca cele 2 masini sunt diferite si fiecare are frumusetea sa. Prefer Audi deoarece pur si simplu m-a fascinat cu formele ei, cu interiorul superb, cu sistemul de sunet Bang&Olufsen si senzatia pe care o ai cand accelerezi chiar si in curbe. De notat ca Audi-ul nu l-am fortat la limita in curbe datorita cauciucurilor noi Michelin Pilot Sport 2 pe care chiar nu vreau sa le distrug. Sunt convins insa ca este undeva acolo sus ca si tinuta de drum.

Bmw-ul ramane in inima mea prin sentimentul pe care il am atunci cand il conduc pe serpentine, prin sunetul superb si tinuta de drum exemplara.

Da, am cont si pe bmwclub.

P.S In primavara, Bmw-ul va primi cadou un set de jante originale pe 18."

 

 

tipul are cont si aici pe bmwclub.ro insa nu mi-am dat seama cine este.

 

concluzia este ca audi , o marca ce era pe vremuri "garbage" a ajuns sa ia din clientii bmw si chiar sa-i multumeasca ceea ce este un lucru mare si in acelasi timp nu de neglijat. anyway tipul a avut numai masini de vis: X5, audi A6 iar acum are seria 3 si a5.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pentru scpetici, e bun quattro si pentru cei ce sunt deschisi la nou, Xdrive......nu poti spune ca nu e domeniul BMW-ului tractiunea 4x4, daca ne gandim doar la e34x si chiar de nu ar fi existat un e34x, asta nu ar insemna ca o firma ca BMW, se apuca de facut 4x4 si scoate ceva ce nu poate concura cu quattro de la Audi sau 4matic de la Mercedes......

 

Cei de la BMW stiu sa faca masini, nu au scos X-ul doar ca sa se afle in treaba....banuiesc ca symetrical drive de la Subaru e peste quattro de la Audi, dar cum nu stim prea multe despre asta, ni-e mai usor sa spunem quattro, ca toti am auzit de quattro......

 

Daca nu ma insel, quattro de pe Audi TT, imediat dupa ce a aparut TT-ul, a fost foarte criticat ca producea niste reactii ciudate (in sensul negativ) in comportamentul TT-ului la viteze mari, la acea data spunandu-se ca 4motion de la VW e mai bun decat quattro.....

 

Ce daca Peugeot a scos in 1921, primul automobil propulsat de un motor diesel (prototipul, peugeot 156), asta nu inseamna ca sunt cei mai buni in motoare disel....cine investeste in cercetare mai mult, obtine rezultate.....la fel e si cu tractiunea 4x4....

Link to comment
Share on other sites

@edit, nu-l mai ridica atat pe omul cu Audi :twoup: x5 si a6, nu sunt chiar niste masini "de vis" in toata puterea cuvantului si Audi nu a fost niciodata "garbage".......

 

Mie imi place aia cu "nu am fortat la limita in curbe" ca nu vrea sa distruga cauciucurile :twoup:...s-a lipit el sufleteste mai tare de Audi si asta e....oricum, intr-o masina nu o sa poti face niciodata camera de auditie, oricat am vrea noi sa credem asta....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.