Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nu imi mai spune de cretinii astia cu truck-urile/cazanele lor de isi pun evacuare sa ii auda si strabunica-sa de pe lumea cealalta. Alora le-as infunda evacuarea sa bubuie motorul ala, sa dezintegreze troaca aia de masina. Una e sa ai o evacuare misto si alta e sa ai o petarda de masina cu te miri ce improvizatie facuta de vreun mexican cu un gunoi de evacuare.
  3. Sunt acum în the golden state si e un mix foarte dubios. Un sfert din posesorii de truck-uri, fie ele cât de căzute, au evacuari zgomotoase. Plus alții cu sedan-uri. Pe partea cealaltă, e expoziție de mașini electrice. Tot ce am văzut prin review-uri e aici pe strada..
  4. Iei una sh si nu iei plasticaria aia ieftina. Exact ca si cu Loganul, decat Logan nou mai bine Passat sh sau ce altceva mai e la banii aia sh.
  5. Today
  6. E adevărat. Dar acum cel puțin nu greșești în europa sau SUA o mașină comparabila la banii comparabili.
  7. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
  8. Cică ar avea suspensie adaptiva și niște scaune mai ok, ceea ce e în progres. Dacă i-ar pune și manete, și un heads-up display, ar merita la banii ăștia.
  9. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
  10. Te duci la cineva cu ISTA+ si revii cu lista de erori si o scoatem la capat; altfel nu citeste nimeni in globul de cristal. La prima impresie poate fi vorba de probleme pe sondele lambda sau Nox sau catalizatoare. Repet, vreau lista de erori.
  11. Buna seara, salut la toata lumea, de aproximativ un an si jumatate detin un bmw e87 116i motor n43b16aa si de cand am masina am avut probleme cu ea, la inceput intrerupea foarte tare la rece, dupa ce am schimbat urmatorele piese: bujii, bobine, pedala acceleratie, pompa benzina, problema sa mai remediat în mare parte, acum 2 luni masina a inceput sa intrerupe foarte tare, doar ca de data asa o facea dupa vreo 15/20 de min de mers, practic dupa ce se încalzea, am fost la service unde mi sa recomandat sa schimb pompa de inalta presiune, am schimbat pompa si problema tot nu sa remediat, aparent nu face “destula” presiune in rampa dupa spusele celor de la service Mentionez ca masina are si un soft de pops&bangs, nu e facut de mine deci nu detin detalii mai multe despre el
  12. foarte frumoasa masina .Sa o stapanesti sanatos
  13. Daca continui la modul serios pe tema becului, imi iau penalizare, fault sau nu..?
  14. Eu am Android, nu stiu cum merge Carplay, mai da și la mine rateuri din camd în când dar cred ca e de la telefon mai mult, am avut câteva zile la rand când nu m-am putut conecta deloc la Android Auto, apoi si-a revenit, probabil a venit vreun update. Dar asta era înainte de ultimul update. Back to ASS
  15. Eu am activat functia de memorie la start stop, doar cand pun in eco se activeaza automat atat, in rest o tin oprita. Daca te-ai obisnuit e bine, pt mine e super enervant. Dar daca asta e rezolvarea, solutia e si mai simpla, opresti de tot start/stop La noua versiune curios, mai sunt probleme de conectivitate? - la mine mai da rateuri carplay daca folosesti. Si de multe ori se conectaza dar nu si Media, adica nu pot schimba de exemplu melodiile cu next de pe volan.
  16. Revin cu ceva update-uri, între timp am facut update de soft la ultima versiune 03 2024 și parca acele downshifturi s-au mai domolit un pic dar tot acolo sunt. În reprezentanta nu au gasit nimic în neregula, doar au resetat adaptarile transmisiei. Aici este alt semn de intrebare, noile valori la cateva săptămâni după reset sunt mult mai mari decât cele dinainte de resetare, încă în limitele acceptate de producator, dar o fi normal? De fapt am ajuns la concluzia ca acele downshifturi nu sunt downshifturi... am conectat Bimmerlink și am afișat în timp real treapta de viteza curentă, și dacă Bimmerlink o funcționa corect îmi arata in trafic ca face downshift din 3 în 2 și abea după apărea acea senzatie de frana de motor, când eram deja în treapta 2. Surpriza vine de la faptul ca se pare, sper sa nu ma înșel, încă testez, ca dacă dezactivez sistemul auto start stop acea senzatie de decelerare pe franare dispare.... peste tot pe net toți recomanda dezactivarea acestei funcții dar eu îmi imaginam ca are legătură doar cu oprirea motorului la oprirea pe loc, nu stiu daca alte sisteme pregătesc cumva motorul si transmisia pentru aceasta oprire. Eu am avut start stop și pe masina anterioara și sunt obișnuit, nu ma deranjează, am zis sa-l folosesc în continuare. De câteva zile merg fără ASS și pare ca lucrurile sunt mult mai ok, pana acum. Am mai testat funcția ASS off înainte de update-ul de soft și resetarea adaptarilor dar problema nu dispărea. Ce părere aveți, ați mai auzit ca ASS sa influențeze motorul/transmisia în felul asta, înainte de oprirea motorului?
  17. Nu lua în seamă configuratorul din ro. Ala nemțesc e baza. Și o fi opțiune volanu ăla turtit
  18. Inteles...nu stiam. Volanul tesit nu apare nici in configuratorul de pe site.
  19. Salutare, pierd antigel pe la racordul din imagine, se poate sa ma ajute cineva cu un cod de piesa? Masina in cauza este un BMW E91, N47, 184hp. Multumesc!
  20. Probabil ca cei cu foarte mult timp liber simt o diferenta la bec cand energia vine din baterie, vant sau ploaie. Eu nu imi dau seama de diferente iar caderi de tensiune am avut vreo 3 in ultimii 2,3 ani si alea anuntate.
  21. Impredictibilitatea fenomenelor meteo nu va ingrijoreaza sau va pune pe ganduri. Adica viata de zi cu zi, obiceiurile, sa va/ne depinda de ceva baterii si dupa cum bate vantul si iese soarele? Faptul afirmat are legatura cu viitorul spre care tintim, sau il vrem, in care pro-sumatorii poate nu sunt suficienti pentru consumatori...
  22. Masina merge super dupa schimbul de bujii si bobine, nu mai are timing corrections deloc deci e cum ar trebui sa fie Abia astept sa termin si cu articulatia pe fata, se simte putin floaty. In rest, mananca benzina de rupe :))
  23. Am eu unul, am facut accident și doar unul mi-a mai rămas și 3 jante
  24. Sunt total de acord; cu cat suprafata interconectata e mai mare, cu atat probabilitatea sa ai productie buna eoliana / solara in anumite zone este mai mare. Pe de alta parte, nu m-am asteptat ca la un teritoriu de marimea României - pe care il consider totusi destul de intins - sa poata exista o circumstanta de conditii meteo astfel incat productia sa nu se ridice la nici macar 7% din capacitatea instalata.
  25. De asta sunt interconectate retelele. E si normal sa mai importi din cand in cand la fel cum au fost perioade cand exportam net. Erau ceva studii care indicau cat la suta trebuie sa ai back-up la nevoie in conditii in care ai productie slaba/avarii. Daar clar ca e bine sa investesti in asa ceva si sa ai totul interconectat pt ca pe undeva tot bate vantul sau e soare
  26. O stire interesanta, referitoare la balanta nationala de energie electrica din 25 apr. 2024 (ieri) dimineata: https://economie.hotnews.ro/stiri-energie-27084278-romania-importa-joi-dimineata-aproape-jumatate-din-productia-electricitate.htm la ora 9:30, consumul țării era de 7.071 MW, producția - 4.919 MW, iar soldul import-export era 2.172 MW în favoarea importului; deficitul mare de energie [...] vine pe fondul unei producții foarte scăzute de electricitate din surse regenerabile: doar 237 de MW fotovoltaic (din capacitatea instalată de 1.500 de MW - fără prosumatori) și 69 MW eolian (față de totalul de 3.000 de MW); aproape jumătate din producția internă de electricitate este generată de hidrocentrale (2.200 MW), centrala de la Cernavodă produce 1.355 MW, centralele pe cărbune - 611 MW și cele pe hidrocarburi - 406 MW; nota din alta sursa: capacitatea instalata la prosumatori este in prezent de peste 1.500 MW; Faptul ca sunt momente in care (gratie conditilor de vreme), dintr-o capacitate instalata de peste 4.500 MW (eolian + solar fara prosumatori) productia poate scadea pana la doar 6,8% indica in mod clar faptul ca nu se pot pune toate ouale in cosul energiilor regenerabile. Nota bene: calculul este efectuat fara a pune la socoteala capacitatea instalata la prosumatori. Trebuie sa existe mereu un backup din surse alternative. Probabil ca energia nucleara inca mai are un rol important de jucat.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.