BMWClub: Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Scandalizare in lumea auto - grupul VAG prins cu minciuna la normele de poluare Motoare diesel Rate Topic: -----

#161 User is offline   mojorisin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 301
  • Joined: 01-November 09
  • Gender:Male

Posted 02 October 2015 - 09:49

Prea multe cuvinte ? Iti deseneaza tata ?
-3

#162 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12166
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 October 2015 - 11:17

pana la desene si alte explicatii, nu va mai stresati cu problemele altora... se vor gasi solutii si in cazul VW, nu va mai faceti griji...

ce trebuie retinut este ca nimic nu este intamplator, mai ales in astfel de situatii...

#163 User is offline   Make21 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 18-July 13
  • Gender:Male

Posted 02 October 2015 - 12:08

Saptamana asta m-am intalnit cu un prieten francez care tocmai se intorsese din vacanta din brazilia. Omul m-a intrebat ce mai e nou si am inceput sa ii povestesc de tot scandalul asta (el imi spusese ca nu s-a uitat la tv sau pe net,etc timp de 2 sapt)..acum urmeaza partea amuzanta. Dupa ce m-a lasat sa ii povestesc si sa ii explic cum functiona sistemul, il bufneste rasul si imi spui ceva de genul :"dar eu stiam asta de acum 6 ani.". Evident fiind putin socat(el nestiind de scanadal si facand legatura cu problema care exista la masini din 2009, deci parand destul de plauzibil), l-am intrebat de unde stie. Se pare ca acum 6 ani VW + inca o companie f mare in parteneriat cu Bosch au venit in Romania la firma unde lucrez eu si au nascocit programul asta. Omul chiar mi-a explicat cum functioneaza, dar tot ce am retinut este ca masinile dezvolta mai multa putere decat este declarat tocmai din cauza asta. Programul este facut in asa fel incat in functie de regimul de mers, dupa o anumita limita "da drumul" la mai multa putere la motor. In concluzie se pare ca inginerii romani au fost un factor destul de important.
0

#164 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 02 October 2015 - 12:26

View PostService Premium, on 01 October 2015 - 22:47, said:

Ipocrizia unora e nemarginita.

Noi romanii suntem primitivi rau cand vine vorba de chestii d-astea ecologiste si poluare.



nu numai romanii.. si multi prin vest.
toti sunt ecologisiti pana trebuie sa scoata banul din buzunar. Din gura asa, e usor.
teste facute de ADAC
numai 25 % din dieseluri se apropie in conditii normale de emisiile declarate.
http://www.economica...dac_107876.html

faza e cam asa. se stia ca dieselurile sunt niste fumigene de multi ani.. dar nu s-a facut nimic ca acum vreo 10 ani au fost promovate la greu, cel putin vest prin accize mai mici la combustibili, stabilirea impozitului anula functie de CO2 care e mai mic care e intradevar mia mic decat la benzinare etc..
adica nu trebuie sa faci 1000 de teste, le vezi, le auzi le mirosi in fiecare zi in trafic..
o sa se calmeze apele si mai vedem.. probabil o sa fie norme mai dure si dieselurile sa le treca o sa fie super scumpe, si oamenii o sa se gandeasca de 2 ori daca merita sau nu sa le cumpere..
deja un diesel e cam 1.5k minim in plus fata de un benzinar la putere similara.(masini noi configuratie similara) . o sa fie si mai scump.

This post has been edited by DOMI: 02 October 2015 - 12:27

1

#165 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 630
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 October 2015 - 12:40

View PostDOMI, on 02 October 2015 - 12:26, said:

teste facute de ADAC
numai 25 % din dieseluri se apropie in conditii normale de emisiile declarate.
http://www.economica...dac_107876.html

Alt articol scris in drumul spre redactie fara nici o sursa exacta, sunt foarte curios de rezultatele testelor si conditiile de testare cat si de modelele de masini testate mai ales.
Cand oare o sa vedem articole redactate corect cu o gramata de detalii tehnice asupra valorilor masurate si declarate de producator pentru acele masini ?
Si nu spun asta ca as fi hater, chiar mor de ciuda pe astia care conduc cadavre prin oras si stau cu fumul la cur de zici ca e soba pe motorina in loc de masina, dar detalii.
-1

#166 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10858
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 02 October 2015 - 12:57

Cred ca jubileaza guvernul nostru . O ipocrizie totala , pt taxa potrivita poluezi cat vrei . In schimb camioane non euro pe strazi , masini mapn care fumega la greu .

This post has been edited by Myx: 02 October 2015 - 12:58

1

#167 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 02 October 2015 - 12:59

nimeni nu citeste nimic, apoi isi da cu parerea.
toate detaliile sunt in articol.
din ce ai scris imi dau seama ca ai citit cel mult titlul si cam atat..


este un test ADAC, poate ai auzit de ei, care au replicat testul WLTC, propus de ONU ca standard de testare mondiala. WLTC e tot in laborator, dar e ceva mai realist decat testele euro de exemplu concepute in anii 70.
articolul e de fapt o copie/traducere a unur articole publicate in UK, the telegraph, germania etc..

This post has been edited by DOMI: 02 October 2015 - 13:00

1

#168 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 630
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 October 2015 - 13:45

View PostDOMI, on 02 October 2015 - 12:59, said:

nimeni nu citeste nimic, apoi isi da cu parerea.
toate detaliile sunt in articol.
din ce ai scris imi dau seama ca ai citit cel mult titlul si cam atat..

Hai sa nu umflam si compara cu ce scrie in linkul de mai jos, apoi ia vezi detalii in The Guardian si vezi detalii in rahatu ala de articol de la Economica, la asta ma refeream.
http://www.theguardi...ions-tests-show
0

#169 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 02 October 2015 - 15:19

au scris acelasi lucru, ca aproape nici un diesel nici nu se apropie de normele euro in conditii nu neaparat reale, dar mai aproape de realitate..
ma mir totusi ca bmw 2.0d e printre alea care e mai conform sa spunem.. :)

This post has been edited by DOMI: 02 October 2015 - 15:20

1

#170 User is offline   sbircris 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 967
  • Joined: 10-December 11
  • Gender:Male
  • Location:B

Posted 02 October 2015 - 19:59

La noi , cică ar fi vreo 300 de mașini blocate,nu pot face carte la rar.

Elvetia,franta,la fel,e scandal..

Băi, ăia-n vitan sunt parfum pe lângă pușcăriile astea de la vw, lol.

Plm, a-nebunit lumea dreq..
1

#171 User is offline   GABIVVX1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 512
  • Joined: 30-March 12

Posted 03 October 2015 - 09:16

Poate aveti prieteni sau cunostinte care sunt in situatia neplacuta si indirect implicati in scandalul in cauza.
Verificarea pe baza seriei de caroserie :
http://www.volkswage...massnahmen.html
http://www.skoda-aut...recall-actions/
0

#172 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3316
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 10 April 2016 - 12:39

Just for record/ Martie 2016 articol:
http://www.theaustra...beb2d6cde0f8158
-2

#173 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3316
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 10 April 2016 - 13:11

:offtopic:
Urmeaza Mercedes-Benz AdBlue?

This post has been edited by bimmer90f30: 10 April 2016 - 13:11

-2

#174 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3316
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 01 July 2018 - 10:27

Un mic update, ca sa nu deschid topic nou.. (apropo de scandalul diesel-gate care ameninta si BMW ulterior); e vorba de un recall pentru motoare care trebuiau sa aiba alt soft daca nu aveau sistemul adblue instalat:
https://www.bmwblog....ngine/#comments

Se pare ca au uitat sau au ignorat..

This post has been edited by bimmer90f30: 01 July 2018 - 10:29

0

#175 User is offline   deeJayOg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1064
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male

Posted 01 July 2018 - 10:39

Hm, ar trebui să fiu și eu acolo teoretic. Sunt Euro 6 fără AdBlue, dar în articol menționează strict N57 văd.
0

#176 User is offline   mike2005 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 14-March 15
  • Gender:Male

Posted 01 July 2018 - 11:12

View Postbimmer90f30, on 01 July 2018 - 10:27, said:

Un mic update, ca sa nu deschid topic nou.. (apropo de scandalul diesel-gate care ameninta si BMW ulterior); e vorba de un recall pentru motoare care trebuiau sa aiba alt soft daca nu aveau sistemul adblue instalat:
https://www.bmwblog....ngine/#comments

Se pare ca au uitat sau au ignorat..

Asta-i ca si cum i-ar numi pe oameni prosti - pe fata. Software-ul nu se scrie ca acasa, se salveaza pe o discheta si nu mai stii care cum. In firmele de profil exista procese f bine puse la punct. Sisteme de versionare a codului sursa, documentatii, testari, validari. Sa pui o alta versiune de softare pe un motor diferit ti-ar da pe langa complet, ar iesi mitraliera. Cel tarziu la testare ai vedea ca rezultatele testelor nu corespund cu cele asteptate.
E aproape imposibil ce spun ei acolo. (lucrez in industrie, am lucrat si in firma de embedded)

Dupa toata mizeria asta mi-am pierdut increderea in toti producatorii. Daca la chestii care se lasa cu parnaiones fac prostii ma intreb la capitolul calitate ce povesti ne spun noua si care-i realitatea de fapt. Banuiam si inainte ca umbla cu ocaua mica(mai ales la discrepanta consumurilor declarate) dar nu-mi imaginam ca minciuna sa aiba proportiile astea.

This post has been edited by mike2005: 01 July 2018 - 11:15

0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro