BMWClub: Tremurat la franare - Discuri Noi - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Tremurat la franare - Discuri Noi

#161 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 01 July 2017 - 16:12

Am cumparat si eu Discuri Zimmerman ventilate-perforate pe fata si Discuri Brembo ventilate-perforate (X-tra sport scria ceva de genu) pe spate, iar placute cum am vorbit cu unii dintre voi, avand placute texter cu vreo 8000 km (vreo 800 lei m-au dus), ca sa fie totul perfect am luat alte placute de frana insa de data asta Ferodo fata-spate.

Am cumparat vaselina aia cu cod OE (4 bucati) pentru fiecare roata. In afara de curatarea foarte bine a etrierului si gresarea lui cu vaselina pentru a culisa foarte bine pinii de ghidare sa mai fac si altceva?

Attached File(s)


1

#162 User is offline   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2205
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 01 July 2017 - 16:36

Am cumparat vaselina aia cu cod OE (4 bucati) pentru fiecare roata. In afara de curatarea foarte bine a etrierului si gresarea lui cu vaselina pentru a culisa foarte bine pinii de ghidare sa mai fac si altceva?
[/quote]
sa vezi daca garniturile de protectie de la piston etrier sunt in regula si când impingi pistonul sa culiseza usor.
rau nu faci daca schimbi si lichidul de frana cu aparat sub presiune.

This post has been edited by ovy318i: 01 July 2017 - 16:38

0

#163 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 01 July 2017 - 16:46

Chiar trebuie sa-l schimb...mi-a aparut de un an eroarea cu schimbatul lichidului de frana, am luat lichid de frana OE si am facut pe naiba ca nu pot folosi pompa de bagat lichid de frana de la munca sau de la alte service-uri (unde e ciorba)... Deoarece la Dacia Renault unde lucrez folosim tot DOT 4 insa alt tip si nu vreau sa bag alt model de lichid de frana in instalatie, iar ca sa schimb la BMW cu lichidul meu ma costa vreo 300-400 lei manopera (asa mi-au zis la telefon ca se taxeaza dublu manopera) si ca daca vreau sa schimb la ei cu lichidul lor ma costa vreo 200-250 lei, tot mult, mai ales ca lichidul cumparat de un an...

O sa verific si garniturile.
0

#164 User is offline   mihai vigariu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1792
  • Joined: 15-May 09
  • Gender:Male
  • Location:CRAIOVA

Posted 01 July 2017 - 22:40

Poate gresesc eu, dar nu numai pinii de ghidare se greseaza ci si capetele placutelor, acolo unde intra in contact cu etrierul si portetrierul. Eu am folosit pentru bolturi Plastilube de la ATE si pentru placute pasta de cupru, insa fiti atenti sa nu puneti in exces. Nu am avut probleme.

This post has been edited by mihai vigariu: 01 July 2017 - 22:41

0

#165 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 05 July 2017 - 17:02

Am schimbat si eu discurile, pe langa alte piese. Nu am putut sa scot masina pe strada deoarece este demontata toata caroseria aproape (niste schimbari), insa in 5-10 minute le-am pregatit pentru strada :D. Am curatat si gresat bolturile si am curatat etrierii in toate locurile posibile, inclusiv unde culiseaza placuta + pasta de cupru speciala.

Revin cu impresii despre franare cand scot masina.
Placute Ferodo fata-spate (un model ceva ECO scria pe ele), discuri zimmerman perforate ventilate fata (nu acelea cu striatii de la Rottinger care s-a plans cineva de ele) si discuri Brembo perforate ventilate spate.
Placutele vechi Textar Epad-uri care m-au costat cam 800 lei fata-spate sunt la pastrare in cutie, am vrut sa pun placute noi pe discuri noi, insa dupa ce le ard pe astea (20.000-30.000) o sa pun textarurile care sunt cum ma asteptam "NOI" si par bune pe suprafata lor.

Attached File(s)


This post has been edited by WIN60: 05 July 2017 - 17:08

0

#166 User is online   OPaul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1073
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 05 July 2017 - 17:36

View Postfloryn1987, on 01 July 2017 - 14:31, said:

Salut. Este normal ca pinii de ghidare sa stea asa iesiti in afara in partea din interior? Mi se pare foarte ciudat deoarece acea parte iesita ar trebui sa culisese in interiorul cauciucului iar praf si mizerie o sa se adune acolo daca este expusa. Este vorba de e60 520d m sport 2008.


Poti sa dai jos capacul acela negru si cu un inbus sa incerci sa ii mai strangi ca sa fii sigur, nu stiu ce masina ai, dar la modele noi iti trebuie un inbus de 9mm care nu se gaseste asa usor.
0

#167 User is offline   Mebby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 77
  • Joined: 17-August 12

Posted 08 July 2017 - 17:16

 WIN60, on 05 July 2017 - 17:02, said:

Am schimbat si eu discurile, pe langa alte piese. Nu am putut sa scot masina pe strada deoarece este demontata toata caroseria aproape (niste schimbari), insa in 5-10 minute le-am pregatit pentru strada :D. Am curatat si gresat bolturile si am curatat etrierii in toate locurile posibile, inclusiv unde culiseaza placuta + pasta de cupru speciala.

Revin cu impresii despre franare cand scot masina.
Placute Ferodo fata-spate (un model ceva ECO scria pe ele), discuri zimmerman perforate ventilate fata (nu acelea cu striatii de la Rottinger care s-a plans cineva de ele) si discuri Brembo perforate ventilate spate.
Placutele vechi Textar Epad-uri care m-au costat cam 800 lei fata-spate sunt la pastrare in cutie, am vrut sa pun placute noi pe discuri noi, insa dupa ce le ard pe astea (20.000-30.000) o sa pun textarurile care sunt cum ma asteptam "NOI" si par bune pe suprafata lor.

Ce amortizoare ai pus? /jantele sunt 18'?
0

#168 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 08 July 2017 - 18:39

Da, jantele sunt pe 18 (style 135).
Am ales amortizoare KYB cu 430-440 lei bucata. Pe la banii astia mai erau Bilsten B4 pe codul de OE si SACHS mai scump pe la 560 lei, mai scump nu erau decat de origine. Am vrut Bilsten B4, problema a fost ca in programul de piese imi dadea cod pe stanga si cod pe dreapta la amortizoare, iar amortizoarele Bilsten B4 pe codul asta de origine erau universale, adica decat un singur cod care le montai oricum si nu am avut timp sa am documentez, am citit ceva ceva, as fi vrut Bilsten B4 sa vad cum se simte, dar am zis ca sa nu am probleme atunci cand vreau sa le schimb sa mai astept iarasi dupa alte amortizoare.

Cele pe SACHS erau identice cu OE ca idee. Am constatat faptul ca cele OE (inca erau cele originale pe masina din 11/2008) sunt din aluminiu foarte usoare implicit cele SACHS, dar astea KYB care le-am luat sunt grele, nu sunt din aluminiu, dar nu ma deranjeaza, insa sunt curios cum se simte deoarece inca nu am scos masina din service, luni o scot, sper!
0

#169 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 427
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 July 2017 - 22:21

View PostWIN60, on 08 July 2017 - 18:39, said:

Da, jantele sunt pe 18 (style 135).
Am ales amortizoare KYB cu 430-440 lei bucata. Pe la banii astia mai erau Bilsten B4 pe codul de OE si SACHS mai scump pe la 560 lei, mai scump nu erau decat de origine. Am vrut Bilsten B4, problema a fost ca in programul de piese imi dadea cod pe stanga si cod pe dreapta la amortizoare, iar amortizoarele Bilsten B4 pe codul asta de origine erau universale, adica decat un singur cod care le montai oricum si nu am avut timp sa am documentez, am citit ceva ceva, as fi vrut Bilsten B4 sa vad cum se simte, dar am zis ca sa nu am probleme atunci cand vreau sa le schimb sa mai astept iarasi dupa alte amortizoare.

Cele pe SACHS erau identice cu OE ca idee. Am constatat faptul ca cele OE (inca erau cele originale pe masina din 11/2008) sunt din aluminiu foarte usoare implicit cele SACHS, dar astea KYB care le-am luat sunt grele, nu sunt din aluminiu, dar nu ma deranjeaza, insa sunt curios cum se simte deoarece inca nu am scos masina din service, luni o scot, sper!


Nu am reținut exact ce mașina ai ? Eu pentru 530xd din 10/2007 nu am găsit KYB . Îmi poți spune de unde le-ai luat ? Mi se pare f bun prețul . Pe site-ul de unde comand de obicei nu îmi apare KYB
0

#170 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 09 July 2017 - 22:26

520d E60 11/2008 euro 5.

Sincer nu mai tin minte, augsburg sau autototal. Au fost cele mai ieftine sincer din ce imi dadea pe stoc, care nu erau pe stoc nici nu imi arata pretul.

This post has been edited by WIN60: 09 July 2017 - 22:27

0

#171 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 427
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 10 July 2017 - 22:50

View PostWIN60, on 09 July 2017 - 22:26, said:

520d E60 11/2008 euro 5.

Sincer nu mai tin minte, augsburg sau autototal. Au fost cele mai ieftine sincer din ce imi dadea pe stoc, care nu erau pe stoc nici nu imi arata pretul.


Ok , mersi , o sa încerc sa caut și eu acolo , iau de obicei de pe autokarma și acolo nu îmi da KYB
0

#172 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 10 July 2017 - 23:12

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

This post has been edited by WIN60: 10 July 2017 - 23:13

0

#173 User is offline   Mebby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 77
  • Joined: 17-August 12

Posted 14 July 2017 - 06:33

View PostWIN60, on 10 July 2017 - 23:12, said:

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

Ai scos bolidul?
0

#174 User is offline   enders 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 846
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 14 July 2017 - 07:54

View PostWIN60, on 10 July 2017 - 23:12, said:

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

Unix dau si la clienti finali.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#175 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1637
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 14 July 2017 - 08:09

View Postovy318i, on 01 July 2017 - 16:36, said:

rau nu faci daca schimbi si lichidul de frana cu aparat sub presiune.



Ma lamureste si pe mine cineva de ce trebuie schimbat "lichidul de frana cu aparat sub presiune" ? Pentru ca observ ca nu este ieftin deloc!!

Am schimbat personal lichidul de frana complet de trei ori [ultima oara si pe circuitul (teava) de la cutie] si nu am avut nici o problema cu franarea ulterior!
Schimbat dupa metoda traditionala "fa pedala-pedala-pedala - tine_apasat"! :pardon: :drinks:

Mai mentionez ca, centru de testare/verificare anuala e unul serios; trage de masina anual pe banc/rampa, o testeaza cu seriozitate.

This post has been edited by bimmer90f30: 14 July 2017 - 08:16

0

#176 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 427
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 July 2017 - 10:44

View PostWIN60, on 10 July 2017 - 23:12, said:

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

Am fost iar la service sa ii fac o verificare înainte de drum , mi-au zis ca de fapt amortizoarele mai țin fără probleme , dar trebuie sa iau brate fata ( partea din spate ) ... acum 2 luni am mai schimbat și brate fata ( partea din fata ) nu știu exact cum se cheama :(

Știe cineva care este denumirea lor exactă ? Sunt in prima poza pe care am pus-o la începutul acestui topic . Credeam ca de la ele tremura la frânare , dar nu era de acolo . Vreau sa sun la un magazin de piese sa le caut ...
0

#177 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1637
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 14 July 2017 - 11:46

View Postkevinn14, on 14 July 2017 - 10:44, said:

Am fost iar la service sa ii fac o verificare înainte de drum , mi-au zis ca de fapt amortizoarele mai țin fără probleme , dar trebuie sa iau brate fata ( partea din spate ) ... acum 2 luni am mai schimbat și brate fata ( partea din fata ) nu știu exact cum se cheama :(

Știe cineva care este denumirea lor exactă ? Sunt in prima poza pe care am pus-o la începutul acestui topic . Credeam ca de la ele tremura la frânare , dar nu era de acolo . Vreau sa sun la un magazin de piese sa le caut ...

Eu cand am schimbat aproape toate bratele la suspensie pe spate am folosit realeom si nu am cumparat nimic aiurea. Codurile de acolo si gata. Iar pe spate sunt brate care se numesc la fel doar codurile difera..
0

#178 User is offline   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2205
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 14 July 2017 - 13:18

[quote name='bimmer90f30' timestamp='1500012550' post='2407963']
Ma lamureste si pe mine cineva de ce trebuie schimbat "lichidul de frana cu aparat sub presiune" ? Pentru ca observ ca nu este ieftin deloc!!

este aceeasi treaba,numai cand faci pedala e bine sa nu apesi decat maxim pana la jumate,unde functioneaza de obicei garnitura in cilindru.
ideea e sa nu aiba prag de uzura in cilindru de frana si sa iti ciupeasca garnitura,astfel ramai fara frane-trece lichidul pe langa garnitura si pedala este moale.
eu unu schimb cu 100 lei,nu cred ca este scump.

This post has been edited by ovy318i: 14 July 2017 - 13:18

0

#179 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 26-March 16

Posted 14 July 2017 - 17:24

View PostMebby, on 14 July 2017 - 06:33, said:

Ai scos bolidul?



Am scos bolidul sa zic ca am facut 10 km cu el si mi sa rupt distributia. Din cate am vazut nu tremura deloc volanul, e foarte ciudat, cum am fost obisnuit luni intregi sa tremure mainile pe volan destul de tare, cand am apasat piciorul pe frana am strans fara sa-mi dau seama din maini pe volan :)), nu tremura deloc, nu a fost asa franarea nici cand am luat-o. Nu am apucat sa vad cat de "bine" franeaza, dar sper ca dupa ce termin cu reparatia sa revin cu impresii.
0

#180 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 427
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 July 2017 - 19:14

 bimmer90f30, on 14 July 2017 - 11:46, said:

Eu cand am schimbat aproape toate bratele la suspensie pe spate am folosit realeom si nu am cumparat nimic aiurea. Codurile de acolo si gata. Iar pe spate sunt brate care se numesc la fel doar codurile difera..



Astăzi am reușit sa schimb și eu toate brațele pe fata , am pus TRW . Era diferența f mare de preț , Lemforder erau aproape duble ... acum dacă ma țin măcar jumătate , eu sunt mulțumit ...
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro