BMWClub: SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ? - BMWClub

Jump to content

  • 14 Pages +
  • « First
  • 12
  • 13
  • 14
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

SONDAJ - Cum realizati economii de carburant ?

Poll: Metode testate pe propriul autovehicul BMW

This is a public poll. Other members will be able to see which options you chose

Prin care dintre variantele de mai jos ati notoficat o scadere a consumului de combustibil ?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#261 User is offline   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 954
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita ( Timisoara)
  • Interests:Fast cars, hot women, exotic destinations and M O N E Y

Posted 08 November 2016 - 12:02

HF_now, dupa cum ziceam Nu mancam, dar ne purtam....n-avem bani de benzina dar luam Porsche Cayenne :D astia suntem, cu asta defilam :D La bulivar, birjar!
0

#262 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1916
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 08 November 2016 - 12:22

View Postgowriel1982, on 07 November 2016 - 18:08, said:

n-am cum sa fac "economii" la carburant! ori merg cu masina ori o iau pe jos sau la mijloc de transport in comun!
si n-am vreo racheta V8 de 4.4litri benzina ci un amarat de M20B20 din 1990 pe un 520i!
dar as vrea un 735i cu motorul M3OB35 macar sa stiu ca merg cu masina si in conditii foarte confortabile!
Viata-i scurta,nu-mi bat joc de ea!

p.s.: prefer motoarele cu 6 cilindri in linie mai mult decat orice alt motor! Poate cu un 6.0 litri V12 pus pe un ASTON MARTIN m-ar convinge sa renunt la frumusetea de motor 6 in linie!
V8-urile ma scarbesc si sunt dezamagit de ele!

... si pana la urma, cum realizezi economie de combustibil? Cam asta era intrebarea topicului.. Nu cat de frustrante sunt unele altele si toate impreuna cu felul cum ne le prezinti..

De curiozitate, stii cat poate ajunge ASIGURAREA (ca si impozitul.. taxa de drum..)la o masina de 4-5 litri in tarile (...poate care crezi tu) ca merita banii tai!? ...Informeaza-te intai si apoi (frustrari) mai vezi daca chiar iti trebuie aceea masina, sau mai apoi schimba tara daca crezi ca merita.

Sau poate ar trebui sa aflam ce economie de combustibil ar fi la motoarele de 4, 5 litri.
0

#263 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 08 November 2016 - 12:50

View Postsix in line, on 08 November 2016 - 10:30, said:

Gowriel1982, am inteles. Noi astia care mergem cu diesel si DPF functional suntem niste prosti. Unii din noi facem reviziile la reprezentanta ca na, avem si service inclus 200K km si 5 ani garantie. E clar ca noi suntem niste fraieri deoarece cumparam piese originale si nu plangem langa masina cand pica ceva. Tu nu ti-ai pus GPL ca sa nu poluezi, tu ti-ai pus GPL pt ca nu-ti permiti consum de motorc 5000cc benzinar, punct. Nu ne lua cu vrajeli ieftine de Berceni din astea, ca nu punem botu'. E prea fumata duma asta, cred ca de prin '98. Noi, fraierii astia care am cumparat masini noi in 2013 de la reprezentanta suntem niste fraieri, stim cu totii asta. Mergi cu cu GPL, pana da un bou in tine cu 160km/h pe autostrada cum s-a intamplat pe A2 zilele trecute si vei arde ca sobolanu cu tot cu GPL tau ;) Ai grija, traim intr-o lume periculoasa, plina de fraieri cu masini diesel noi, performante si DPF montat legitim si functional ;) Tin sa pariez pe faptul ca V12 tau sau ce ai e inscris pe numele vreunei rude cu handicat grad accentuat si nu platesti impozit sau taxa pe ea. Platesti asigurarea la euroins si aia e. Allah U Akbaaar!


sa o lamurim ca deja devine penibil... "fraieri" nu-mi permit sa-i spun nimanui,chiar daca este persoana respectiva! sincer,nu ma intereseaza prea mult cum sunt alti oameni de langa mine sau din noua zeelanda sau alt loc de pe lumea asta,ce fac ei,atata timp cat nu ma afecteaza pe mine! Masina ce o conduc ACUM este cumparata de la un prieten pentru ca nu mai aveam cu ce sa ma plimb si eram complet nehotarat ce dreaqu sa mai cumpar! eu aveam in cap 735i E32 sau 740i E38 dar cam toti cunoscutii m-au sfatuit sa stau dreaqului "cuminte" ca alea nu-s masini... :rolleyes:
Masina este BMW E34 520i din 1990 motorizarea M20B20 cu vreo 240000 km reali la bord! a inscris-o pe bulgaria amicul meu prin 2010,asa am cumparat-o asa o folosesc! nici ca ma intereseaza prea mult sau "afecteaza" numarul de bulgaria! Momentan nu are instalatie GPL si nici nu prea ma "grabesc" sa-i pun pt. ca nu ma deranjeaza prea mult consumul actual de benzina! Si parca mie si mila sa macelaresc frumusetea de masina IN STARE ORIGINALA SI CHIAR BUNA! Avand in vedere cei aproape 27 ani de cand e facuta si kilometrii din bord! Imi permit motor mare ,chiar o sa-mi cumpar asa ceva,dar deocamdata vreau sa ma obisnuiesc cu actualul 520i ca e masina destul de mare si eu as vrea un 735i E32 care... e si mai mare decat 520i cu vreo 20 cm in lungime si 10 cm in latime! Orice om este liber sa-si cumpere ce vrea de unde vrea;nu e treaba/problema mea! Accidente nasoale se pot intampla cu orice masina indiferent de modul de propulsie! Stai sa vezi ce se intampla daca scurtcircuitezi vreo cateva mii de celule cu tehnologie litiu ce sunt instalate in TESLA! Nu detin masina cu motor V12 deocamdata,inca ma gandesc la asa ceva! Oscilez intre tot un 6 cilindri in linie dar de capacitate mai mare,gen M30B35 3.5l si daca ar fi sa o inscriu ,n-am s-o inscriu in RROMania ci oriunde altundeva,bulgaria probabil! asigurarea la 520i e facuta la Lev Insurance,deci oricum nu ma intereseaza prea mult! ESTI MUSULMAN CUMVA?! :console:
poftim,pentru tine m-am imbracat din nou, m-am dus inapoi unde las masina si i-am facut un filmulet SPECIAL PENTRU TINE iar daca tu vezi pe undeva instalatie GPL ,EU O MANANC BUCATA CU BUCATA!
o zi buna!

VID 20161108 115528
https://www.youtube....eature=youtu.be

P.S.: chiar trebuie sa subliniez ca nu am rude cu grad inaintat de handicap... nu inteleg de unde ai scos-o si p-asta... majoritatea rudelor "cam au murit" in ultimii 10 ani,mai sunt vreo cateva dar cred ca "mai dureaza" :rolleyes: iar eu copii n-am de gand sa fac,deoarece nu ma intereseaza subiectul/aspectul asta al vietii!

View Postbimmer90f30, on 08 November 2016 - 12:22, said:

... si pana la urma, cum realizezi economie de combustibil? Cam asta era intrebarea topicului.. Nu cat de frustrante sunt unele altele si toate impreuna cu felul cum ne le prezinti..

De curiozitate, stii cat poate ajunge ASIGURAREA (ca si impozitul.. taxa de drum..)la o masina de 4-5 litri in tarile (...poate care crezi tu) ca merita banii tai!? ...Informeaza-te intai si apoi (frustrari) mai vezi daca chiar iti trebuie aceea masina, sau mai apoi schimba tara daca crezi ca merita.

Sau poate ar trebui sa aflam ce economie de combustibil ar fi la motoarele de 4, 5 litri.


bai "baieti",serios acum,hai s-o incheiem ca e PENIBIL...
economie de carburant realizezi schimband treptele de viteza la turatia de cuplu sau ceva mai devreme daca e masina pe benzina! daca e diesel schimbi tot asa si incerci sa nu o tii subturata ca sigur nu-i bine avand in vedere tehnologiile anti-poluare BAGATE PE GATZII clientilor mai mult sau mai putin "fortat"!
decat sa dau bani la RROMani ma bine dau dublu la altii CE MERITA!
cam atat am avut de zis pe topicul asta,mai am si altele de facut si sincer nu ma incanta prea mult si nu apreciez postarile de aici!
posibil sa schimb si tara ca deja devine OBOSITOR...
va salut!

This post has been edited by gowriel1982: 08 November 2016 - 12:45

0

#264 User is offline   hf_now 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 262
  • Joined: 31-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 08 November 2016 - 12:58

View Postbimmer90f30, on 08 November 2016 - 12:22, said:

De curiozitate, stii cat poate ajunge ASIGURAREA (ca si impozitul.. taxa de drum..)la o masina de 4-5 litri in tarile (...poate care crezi tu) ca merita banii tai!? ...Informeaza-te intai si apoi (frustrari) mai vezi daca chiar iti trebuie aceea masina, sau mai apoi schimba tara daca crezi ca merita.


Ii raspund eu asa informativ ... in Austria respectiv Germania (vorbim de tari bine cotate, cu trai bun), taxa lunara la un Opel Zafira 2.0 DTi este 85 euro/ luna, deci 85x12 luni = 1020 euro/an. ieftin ?!
Daca vorbim despre un 3.0, 3.5 ... 5.0 ... ce zici ?

Cred ca te referi doar la varianta numita Bulgaria, unde inscrii orice cu pretul dorit de tine si care nu se stie cat "mai tine" :))

This post has been edited by hf_now: 08 November 2016 - 13:00

0

#265 User is offline   sby 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 137
  • Joined: 19-June 08
  • Gender:Male
  • Location:DE

Posted 08 November 2016 - 13:40

Nu stiu la ce taxe lunare se face referire mai sus, dar eu in Germania, in zona in care locuiesc am platit urmatoarele impozite (anuale):

- 308 euro pt un Passat 2,0 tdi
- 485 euro pt X5 3,0 sd
- 216 euro pt A3 3,2 benzina

Motoarele pe benzina se impoziteaza mai putin, ajungandu-se ca la un motor mare pe benzina sa platesti uneori mai putin decat pt un 2,0d. In Romania, dupa cum bine stim cu totii, se pune problema altfel..
0

#266 User is offline   hf_now 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 262
  • Joined: 31-March 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 08 November 2016 - 14:12

View Postsby, on 08 November 2016 - 13:40, said:

Nu stiu la ce taxe lunare se face referire mai sus, dar eu in Germania, in zona in care locuiesc am platit urmatoarele impozite (anuale):

- 308 euro pt un Passat 2,0 tdi
- 485 euro pt X5 3,0 sd
- 216 euro pt A3 3,2 benzina

Motoarele pe benzina se impoziteaza mai putin, ajungandu-se ca la un motor mare pe benzina sa platesti uneori mai putin decat pt un 2,0d. In Romania, dupa cum bine stim cu totii, se pune problema altfel..


Ce am scris eu, include si asigurarea obligatorie.

Cat despre tarifele din Germania ... pare ok, n-am stiut.
0

#267 User is offline   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 954
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita ( Timisoara)
  • Interests:Fast cars, hot women, exotic destinations and M O N E Y

Posted 08 November 2016 - 15:10

Gowriel, tu chiar ai timp, nu gluma. Eu n-am timp sa vad filmele tale :D totusi, tind sa cred ca nu esti vreun regizor sau cameraman bun. Dar hai s-o incheiem ca devii penibil deja si e nasol rau....
-1

#268 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1664
  • Joined: 26-March 16

Posted 08 November 2016 - 18:05

Motorul dau V12 de 6.0 polueaza mai mult decat o coaja de diesel blana,fara dpf, fara catalizator din 2005. Asa ca numai vorbi de poluare, cum tu nu ai bani de benzina, nici ala nu are bani de dpf nou. Eu totusi am gpl care 95% din timp sta afara pe strada in parcare si cand il iau tot pe benzina merg mai mult, imi permit sa merg fara gpl, imi permit si un dpf nou de 7.000 RON si niste injectoare de 3.000 lei bucata, dar nu inteleg de ce sa fac asta???

Si da...logic, normal ca nu m-as fi asteptat tu sa platesti in Romania impozitul ala, cum am spus poate pe bulgaria sau vreo "jmecherie" ceva de la RRomani cum spui tau, dar esti tot roman cu bmw din 90' care vrea un bmw V12 6.0 pe gpl inscris pe bulgari sau orice altceva numai sa nu plateasca impozitul respectiv.
Cine e mai rroman? Eu ca fac dpf off la masina sau tu ca pui motorul pe gpl ca iti consuma foarte mult si il inscrii pe "mozambic" ca sunt prea multi bani de dat la stat?

Ma repet, a nu se considera flame sau altceva pentru colegi ca si "cavaliere". Am gpl pe o masina din familie, am dpf ON si nu am facut niciodata pana acum DPF OFF insa daca ar pica eu zic ca i-as face DPF OFF si nu l-as curata...nu stiu sincer ce as face dar eu cred ca l-as anula si nu mi-e rusine sa recunosc ca mai bine as da 1.000 lei sa-l curat sau tot 1.000 lei sa-l anulez decat sa dau 7.000 lei sa pun altul nou.
-1

#269 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1574
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 21 December 2016 - 01:57

PDF-ul asta se elimina si in tari mult mai dezvoltate , nu cred ca este o rusine .Mai ales daca masina nu mai dispune de garantie.
La fel si GPL-ul se poarta afara.X5 cu GPL sunt foarte comune.

On topic.Eu nu reusesc sa fac economie prea mare de carburant datorita stilului meu de condus care nu este foarte ECO.
De acea am si vandut E39-le (528iA)la care m-a socat consumul pe distante scurte.

Pe 320i am gpl iar pe o distanta de 100km cheltui mai putin fata de 328i, dar asta doar datorita pretului GPL pt ca in litri consum mult mai mult GPL.

Daca ar fi sa fac economie as face in felul urmator.
Aleg orele cu mai putin trafic.
Fara acelerari si franari bruşte.
In viteza a-5-a pe limita de 50km/h.
Pe cat posibil sa evit treptele 3 si 4 pt a atinge viteza de croaziera (cutie manuala).
Sa folosesc cea mai buna benzina.
Fara greutate care nu este necesara in masina (inclusiv roata de rezerva).
Atentie la presiunea din anvelope.

Dar asta inseamna un sofat extrem!

This post has been edited by calinbmw2000: 21 December 2016 - 01:58

0

#270 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 21 December 2016 - 06:05

View Postcalinbmw2000, on 21 December 2016 - 01:57, said:

PDF-ul asta se elimina si in tari mult mai dezvoltate , nu cred ca este o rusine .Mai ales daca masina nu mai dispune de garantie.
La fel si GPL-ul se poarta afara.X5 cu GPL sunt foarte comune.

On topic.Eu nu reusesc sa fac economie prea mare de carburant datorita stilului meu de condus care nu este foarte ECO.
De acea am si vandut E39-le (528iA)la care m-a socat consumul pe distante scurte.

Pe 320i am gpl iar pe o distanta de 100km cheltui mai putin fata de 328i, dar asta doar datorita pretului GPL pt ca in litri consum mult mai mult GPL.

Daca ar fi sa fac economie as face in felul urmator.
Aleg orele cu mai putin trafic.
Fara acelerari si franari bruşte.
In viteza a-5-a pe limita de 50km/h.
Pe cat posibil sa evit treptele 3 si 4 pt a atinge viteza de croaziera (cutie manuala).
Sa folosesc cea mai buna benzina.
Fara greutate care nu este necesara in masina (inclusiv roata de rezerva).
Atentie la presiunea din anvelope.

Dar asta inseamna un sofat extrem!


ma tot plimb in ultimul timp la braila si inapoi,dar mers prin Ianca,drumul e mai bun p-acolo! mers cu 90 km/h in a-5a si 55 km/h in localitati, cam 8-9 litri la suta de km imi ia 520i M20B20 cu vreo 250000 km la bord! Mers "cum vreau eu" 59 km/h in localitati si 130-160 km/h in afara(ca maxim la hakkapelliita R2 e 170 km/h) clar iese la 10 litri la suta de km! Probat pe metoda plinului,notat cati km aveam inainte sa bag benzina, numarat km de pe bornele kilometrice,examinat acul de la rezervor din bord! ALA E CONSUMUL... acuma, dati-mi un motiv BUN sa conduc precum o baba ,sa incurc pe multi in trafic,sa-mi "umple toti frigiderul cu carne" ca nu ma pot depasi in anumite zone,etc... pentru 5-10 lei la suta de km IN PLUS!
GPL as pune si eu,dar mie lene,nu vad sensul(deocamdata) pentru un motor de 2 litri,si nu ma intereseaza prea mult pentru ca nu merg mult cu masina! dar e bun GPL-ul, la motoare de la 4 litri in sus! altfel n-as pune! daca-ti permiti masina iti permiti si consumul sau cheltuielile aferente! sau mergi cu dacia logan cu GPL! motorul de 1.2 benzina... :pirate:
p.s. cu toate ca motorul de 1.2 litri n-as crede sa consume MULT MAI PUTIN decat cel de 1.4 litri; iar cu cel de 1.4 am fost pana la mare si inapoi,3 persoane in masina,bagaje aproape zero ca ne-am dus la "destrabalare" , si a consumat la dus 7.3 litri la suta de km iar la intors 6.8 litri la suta de km! DE CE?! habar n-am,ca s-a mers la fel si dus si intors... pe GPL consumul va fi mai mare fata de benzina cu aproximativ 30 %. deci la un consum de 10 litri la suta pe benzina vei avea 13-14 litri de GPL la suta de km! treaba testata si ras-testata de mine si multi altii!
pentru unii se merita,altii nici nu vor sa auda de GPL!
timpul o sa dovedeasca ce si cum!

This post has been edited by gowriel1982: 21 December 2016 - 06:10

-2

#271 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 21 December 2016 - 15:20

adineauri am ajuns acasa, si inainte sa plec am bagat pe langa benzina si o sticla de STP solutie curatare injectoare si "tati cele" in sistemul de alimentare! ori mi se pare mie,e placebo da' masina a mers mult mai bine iar consumul mers tot "cum merg eu" a fost mai mic, in sensul ca n-a mai consumat 10 litri la dus 10 la intors! practic, cand am plecat,acul la rezervor era la 50 de litri,masurat pe spatiu perfect drept,lasata masina sa stea acolo 10-15 minute! la intoarcere,am lasat masina tot pe portiunea respectiva plata si n-a mai ajuns acul de la rezervor la 30 litri,CUM AR FI TREBUIT ,cam asa rezultand la fiecare drum dus intors! si de data asta chiar i-am dat tare,ca mai erau doi cu statie radio in fata mea... :popcorn:
ori consuma putin DOAR cand bag STP-ul asta ori,chiar avea nevoie masina de ceva curatare a injectoarelor! Simt o schimbare mai ales in depasiri cand e mai sprintena masina chiar si in a-5a! Daca-i dau a-4a deja e "racheta" comparat cu ce putea pana acum! Si turatia este la 3000-4000,nu 1500 rpm in a-4a si ma bag in depasiri...
Maine mai vine un "aditiv" de-asta la magazinul de unde cumpar eu mereu "chestii auto",si o sa-l bag si p-ala de curiozitate! doar ca e liqui moly, mai exact Motor System Reiniger Benzin Liqui Moly 5129 300 ml
https://www.conrad.d...-ml-752985.html
Dar pentru consum redus trebuie sa ai "talpa usoara",altfel nu se poate!
Pana si un logan 1.4 benzina va consuma mult daca stai cu talpa pe acceleratie la capat!

a trebuit sa va spun si voua cum s-a comportat masina dupa 200 ml de STP,aditiv de curatare injectoare, ca prea a mers bine masina azi!
:hyper:
http://i66.tinypic.com/arq4h.jpg

This post has been edited by gowriel1982: 21 December 2016 - 15:23

-1

#272 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 21 December 2016 - 15:31

o chestie foarte tare: la PETROM aditivul STP costa 26 lei,iar pe un site costa 13,5 lei! :blink: mare tie gradina DOAMNE... da' unii au sarit calul! si gardul...
https://www.norauto....-stp-200ml.html
-1

#273 User is offline   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1664
  • Joined: 26-March 16

Posted 21 December 2016 - 17:48

Clar aditivul ala face minuni...ca toate celelalte
0

#274 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 21 December 2016 - 19:34

"Minuni",n-as crede, dar functioneaza mai bine motorul cu el amestecat in benzina!Adica,s-a vazut azi la drum;cand am ajuns acasa eu ma asteptam sa fie din nou la semnul de 30 litri,dar de unde,acul a ramas mai mult spre 40 litri,treaba ce n-am "patit-o" niciodata conducand la fel si pe acelasi drum! Nici ca m-as fi asteptat,sincer ti-o spun! o sa folosesc mereu aditiv de-asta sau de la liqui moly ca prea m-a impresionat! totul a inceput cu schimbarea statiei de unde bagam benzina! cu benzina de la PETROM vedeam cum scade acul la rezervor "in timp real",de m-am cam speriat primii 3-4000 km... si din greseala am bagat de la LUKOIL in drum spre mare,si ma bucur ca s-a intamplat asa! pai e alta viata cu benzina lukoil! nu se mai "grabeste" acul la rezervor spre 0...
si-acum cu aditivul asta parca-i alta masina!
CUM?! habar n-am dar functioneaza! si mie-mi convine daca va functiona la fel de bine si in viitor DACA nu mai folosesc aditivul!Pana la urma cat de "concentrat" poate fi in nici 200 ml?!
-1

#275 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 21 December 2016 - 20:00

nimic nou sub soare! se stie de curatarea asta a motoarelor din 1929!!!
uite patentul aici:
https://www.google.c...tents/US1820395
si al naibii,au folosit chiar un motor cu sase cilindri IN 1929!!!

"As a specific example we may use in each cylinder of an ordinary six cylinder engine c. c. of a mixture comprising by volume 40 parts of benzyl alcohol, 30 parts benzol, and 30 parts of ethyl alcohol. The engine is operated until the temperature of the metal parts of the combustion chamber is at least 150 F. when the mixture is injected or otherwise introduced into the cylinders and the engine stopped. 'The mixture is permitted to remain in the cylinders for about two hours, more or less, depending upon the nature of the. carbon deposit, during which time the gummy binder is softened or dissolved. Then the engine is started and the loosened deposit is gradually blown out the exhaust."
-1

#276 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1574
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 21 December 2016 - 20:34

Din ce stiu eu sticlele astea de pe rafturi de la noi doar maresc cifra octanica a benzinei ,de acolo si efectul de "motor mai puternic".

O solutie care chiar curata sistemul de alimentare cu benzina trebuie sa contina si ceva detergenti speciali,cum ar fi Lucas sau Techron din USA.

Incearca sa folosesti Shell V Power si vei avea acelas efect si va ajuta la curatarea injectoarelor daca nu au depuneri exagerate.

This post has been edited by calinbmw2000: 21 December 2016 - 20:36

0

#277 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 23 December 2016 - 07:45

View Postcalinbmw2000, on 21 December 2016 - 20:34, said:

Din ce stiu eu sticlele astea de pe rafturi de la noi doar maresc cifra octanica a benzinei ,de acolo si efectul de "motor mai puternic".

O solutie care chiar curata sistemul de alimentare cu benzina trebuie sa contina si ceva detergenti speciali,cum ar fi Lucas sau Techron din USA.

Incearca sa folosesti Shell V Power si vei avea acelas efect si va ajuta la curatarea injectoarelor daca nu au depuneri exagerate.


am pus STP pentru ca tocmai aveam de facut ceva km si liqui moly nu venise inca... Iti dai seama ca o sa folosesc mereu la fiecare alimentare mai "consistenta"(minim 40 litri) ca nu mi se par scumpe solutiile astea si pana la urma,la cum functioneaza motorul asta,chiar merita ingrijit,atat cat o sa mai functioneze ca e vechi si are si vreo 250000 km facuti! o sa incerc si ce mi-ai spus tu,de fapt cred ca le voi incerca pe toate posibile/existente pe piata! :cool: da' ieri am reusit sa pun mana pe liqui moly! :D
http://i67.tinypic.com/24wt2lz.jpg

This post has been edited by gowriel1982: 23 December 2016 - 07:45

0

Share this topic:


  • 14 Pages +
  • « First
  • 12
  • 13
  • 14
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro