Jump to content

RaYn3

Contributors
  • Posts

    2651
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

RaYn3 last won the day on September 22

RaYn3 had the most liked content!

About RaYn3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    F1, CS

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive F10 Imperial Blau Metalic

Recent Profile Visitors

21277 profile views

RaYn3's Achievements

  1. Poftim ce zice ChatGPT, mura-n gura: Bună seara! Pot să vă ofer câteva informații generale despre BMW-urile hibride plug-in (PHEV) din Seria 7, valabile în special pentru modelele 745e/745Le din 2019–2022. Poate funcționa doar pe benzină? Da. Modelele BMW PHEV comută automat pe motorul termic atunci când bateria de înaltă tensiune este descărcată. Deci nu veți rămâne „blocat”, iar mașina va funcționa normal pe benzină. Se poate încărca bateria din motorul termic? Da, dar doar parțial. Majoritatea BMW PHEV au un mod numit “Battery Control” / “Battery Hold” (în iDrive), prin care motorul termic poate menține sau chiar încărca bateria hibrid la un anumit procent (de obicei până la ~30–70%, în funcție de model). Mașina nu va încărca bateria complet doar cu motorul pe benzină, pentru că asta ar solicita excesiv sistemul. Ce puteți face în situația dvs. Porniți mașina normal. Dacă bateria e foarte descărcată, va porni direct motorul termic. Intrați în: iDrive → My Vehicle / Car → Driving modes → Battery Control (Numele poate varia ușor în funcție de versiunea iDrive.) Setați procentul de încărcare dorit (ex. 30–50%). Mașina va folosi motorul termic pentru a menține sau a încărca bateria până la acel nivel. Conduceți normal până la înmatriculare – motorul termic va fi suficient. Important Nu aveți buton dedicat pe bord pentru încărcarea bateriei din motor. Totul se face prin meniul iDrive. Nu este nicio problemă că bateria nu este încărcată la stații până la înmatriculare. Mașina este proiectată să circule pe benzină oricât timp e nevoie. Dacă bateria de înaltă tensiune este complet goală, sistemul o va ține într-o zonă de siguranță (nu se degradează). Dacă doriți, îmi puteți spune exact modelul (ex. 745e / 745Le) și ce sistem multimedia are (iDrive 7 sau 8), ca să vă dau pași exacti pentru meniuri.
  2. Diesel, mein Freund. Ce asteptai sa spun?
  3. Pentru pretul corect, oricat de cheala ar fi o masina, tot se va vinde. Nu toti isi cauta cu multe dotari. Pentru inca f multi conteaza sa aibe un rulaj redus, poate garantie, iar toate astea in detrimentul dotarilor. Pana la urma vorbim de un model actual, o motorizare f buna.
  4. Un alt aspect ar fi din cauza ca e benzinar si nu diesel sau hybrid. La noi cred ca tot diesel-ul e cel mai cautat, mai exact 20d-ul in ciuda tuturor dezavantajelor cu care vine un diesel modern in comparatie cu un benzinar pur care nu se confrunta cu astfel de probleme. Singurul drawback al unui benzinar pur ramane consumul, doar ca nici pe departe nu mai poate fi vorba de consumuri precum motorizarile din trecut, sunt de altfel f eficiente. Hybrid-ul e o struto-camila, sistem complex, egal sanse crescute de defectare.
  5. Posibil sa fie problema si de noroc pt ca B48, alaturi de B58 sunt cele mai reusite motoare pe benzina pe care le-a facut BMW. Conteaza si cum a fost exploatata anterior sa ajunga la tine.
  6. Pai e trosnita in fata, e zgariata cel putin bara fata, atata stanga cat si dreapta, iar farul stanga are cel putin lentila sparta. Cel putin din cauza asta este si acel pret destul de jos pt un G3x, chiar daca are 98xxxKm. Pe de alta parte e destul de cheala. Aia e.
  7. Faina si dotata, motor. S-o alergi cu placere.
  8. Confirm cele mentionate de Wolf. Nu-i nici un defect, e un martor de informare pt locurile din spate. Atunci cand cineva din spate isi pune centura, martorul respectiv va fi iluminat cu verde.
  9. Verifica furtunasele de vacuum. Tin minte ca genul asta de eroare vin de cele mai multe ori de aici. Se crapa de la caldura de obicei.
  10. Pai am cumparat intr-o prima faza subscriptia din aplicatie pt CarPlay, dar pt ca nu-l puteam avea in full screen, era nevoie de o actualizare completa, de iLevel. Actualizarea am facut-o inca din februarie a.c. la Bavaria Arad, doar ca nu mai stiu sincer ce versiune de sw a fost. Pe langa faptul ca a mers ulterior si CP-ul in full screen dupa un alt scurt coding, pot spune ca si sunetul motorului s-a imbunatatit, cel putin in interior. Acum nu stiu daca are ceva fake-sound transmis prin boxe, desi nu cred, dar am sesizat lucrul asta imediat dupa ce am plecat din reprezentanta.
  11. Salutare. Observ ca s-a pus rau praful pe acest thread si pt ca s-a facut anul atat de cand am achizitionat masina, dar si de la ultima postare, mai jos un scurt sumar a celor intamplate pana in prezent. Din fericire, nu sunt prea multe de zis in mod negativ, practic nu pot spune ca am avut vreo problema de nici un fel, prin urmare sunt f multumit atat de model cat si de motorizare. Desi ultima oara discutam despre activarea Car Play-ului, pot spune ca la scurt timp am reusit sa fac si acest lucru, inclusiv update de iLevel, lucru care mi-a permis ulterior sa pot avea CP inclusiv in full-screen. Luna trecuta am reusit sa cumpar un set de jante tot pe 18", model 684 si pe care am montat anvelopele de iarna. Din pacate n-am reusit sa schimb acel cablu de la manerul usii soferului in tot acest timp, desi stau cu el in portbagaj inca din primavara cred. In septembrie am facut si prima revizie la ~10500Km. Am folosit ulei Original BMW 5W30, filtre MAN, dar si bujii de la NGK. Trebuie sa inlocuiesc si flansele cardan, au inceput sa aibe ceva crapaturi. Problema este ca pe aici prin Timisoara nu prea mai am pe unde merge. Inca de anul trecut am patit o chestie cu mecanicul la care mergeam inca din 2012 si care brusc i s-a pus pata pe mine si nu vrea sa-mi mai raspunda la telefon. Astia sunt oamenii. De parca mi-ar fi facut ceva pe gratis vreodata. Era o chestie de incredere si de competenta. Sincer, sunt cam in panica din acest punct de vedere, un mecanic de incredere cu experienta pe bmw. Daca vede cineva din zona de vest, Timisoara si-mi poate face ceva recomandari, feel free.
  12. Sunt separate, nu sunt bi-colore pentru automotive cel putin. Sunt LED-uri RGB in schimb, dar cu siguranta nu-i vorba de asa ceva aici. Ce zice Bala, are logica, e vorba de Color BIN's, la fel cum e vorba de Brightness BIN's si Voltage BIN's, aceste bininguri fiind de fapt clase cu limite de min-max. Nu cred ca o "bughesti" cumparand tu LED-uri de pe piata si la final sa fie la fel ca si celelalte zone dpdv culoare, dar si luminozitate, chiar daca sa zicem cumperi acelasi tip de LED, gen: LA ETSF care este este un exemplu de LED cu package PLCC-4 de la OSRAM/Dominant. Sunt n combinatii ale acestui tip de LED, practic ai combinatii de 3 la puterea x. De obicei exista un PN dedicat al producatorului de echipament si sub care se afla acele clase BIN's de care ti-am zis mai sus. Stiu asta pt ca lucrez cu asa ceva de vreo 15ani
  13. Ai doua telefoane la final Daca vrei acelasi nr de telefon, pur si simplu iti activezi esim pe iphone si le ai pe ambele conectate in acelasi timp. Android-ul il poti oricum conecta la masina ca si second-phone, nu cu AA, dar functioneaza normal pt apeluri, agenda, mesaje. Cel putin atunci cand mergi cu masina iei si iphone-ul dupa tine, nu-i capat de tara. Eu am de la munca un SE2, deci mai micut daca se poate spune.
  14. Am fost in situatia asta atat pe G31 care-i din 2018 si cu ID6, dar si cu F10-le la care i-am montat un MMI si astfel am putut utiliza AA. De aceasta data am preferat sa folosesc iphone-ul de la lucru pe post de CarPlay in loc sa ma mai complic cu alte unitati. Mai degraba mi-as cumpara un the 2nd phone cu iphone doar pt masina si as ramane pe CP.
  15. Majoritatea se zbat sa faca upgrade la sistemul cel mai nou care se poate monta, dar uite ca sunt cativa care vor sa le anuleze, fara sa vada beneficiile pe care un astfel de sistem ti le aduce. Eu sincer nu cred ca sistemele astea de defecteaza atat de usor, cel putin pana in prezent n-am avut nici o problema cu nici un sistem multimedia, indiferent ca a fost vorba de CCC Professional pe E90, CIC Professional pe F10 ori in prezent pe G31 cu ID6. Eu in locul tau as cauta sa pun un CIC in locul acelui CCC, doar ca as merge la cineva care stie ce face si nu la toti ciurucarii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.