Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    9067
  • Joined

  • Days Won

    92

bimmer90f30 last won the day on October 20

bimmer90f30 had the most liked content!

6 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

31251 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Tough.. Intreba pe chat pe autodoc. Sunt destul de buni. Am comandat de la ei multe si fara sa intru pe chat. Si daca comanzi de la ei daca platesti suma infima poti returna piese pana in 200 de zile.
  2. Departe de mine dorinta de a ma contrazice dar toate "iesirile" de pe KL.30 au sigurante care.. cea mai mica e de 40A si cea mai mare e de 125A .. si da sunt conectate permanent la baterie dar au consumatori pe masura! ..Nu ne putem conecta pe (dupa) sigurantele alea cu fire subtiri.. pentru camera noastra de bord.. ca sigurantele alea nu protejeaza nimic in caz de scurtcircuit.. Cand am zis ca nu ar exista tensiune permanenta m-am referit strict la tabloul de sigurante din spatele torpedoului. Acesta este alimentat prin relee temporizate despre care s-a mentionat.. Iar celelalte optiuni sunt relee care sunt comandate si temporizate in functie de starea masinii.. Eu raman de parere ca daca ne legam pe bornele bateriei direct (fara ca IBSul sa fie deranjat), asa cum am zis direct pe baterie cu o siguranta mica acolo, pe fir, e OK. Bine, ca exista riscul ca bateria sa ti se descarce.. asta e doar in functie de cat de buna e camera de bord.. daca ii poti seta oprirea la o anumita tensiune, sa zicem 10,5 - 11V sa se opreasca complet.. eu zic ca e o solutie.
  3. Ba ninge, ploua si da Soarele dupa legile bine-cunoscute ale Naturii... asta era o data; zile astea naiba stie cum e. Nu spune ca nu stiai asta? https://www.bbc.co.uk/weather/articles/c5ygydeqq08o Exact pe tema Soarelui: "The fact that this is even being discussed as an option is ludicrous. Messing with nature in this way could have devastating consequences that nobody can predict. Sets a very dangerous precedent. Leave the sky alone!" din linkul postat, a adunat cele mai multe aprecieri pozitive. ..Numai ca omului odata ajuns la butoane, adica bani, putere si dorinta de mai mult.. ii cresc coarnele alea.. si incepe.. de prin '44 (parca) si vrea sa manipuleze si manipuleaza si fenomenele naturale in interes propriu, al tarii.. bla bla bla.. tot denaturare/interferenta a/cu fenomenelor naturale se numeste! Ca sa inchei si sa dau directie a ceea ce tot incerc sa transmit.. Parerea mea e ca noi oamenii pe acest pamant trebuie mai intai sa franam drumul asta spre haos si sa invatam sa pretuim ce avem. Sa facem cativa pasi in urma, ... fim mai uniti si mai educati si sa nu mai vrem tot timpul ce e nou.. (orice mai nou se stoarce din ce in ce mai mult din noi cetatenii, cred ca macar asta se simte, nu!? Nu o sa-mi ziceti ca o din ce in ce mai bine zilele astea? Zau daca ma deranjeaza daca de maine BMW declara public ca de acum inainte, zece ani de zile nu mai scoate nici un motor nou (..eventual in 3 cilindri sau poate 2.. ca asta e trendul/moda..) ..nou si ca vrea sa isi puna inginerii sa scoata (adica chiar sa le imbunatateasca pe cele existente in fiabilitate) sa scoate cel mai fiabil motor posibil din materiale care sa tina o viata de om... Ca si-ar dori sa nu-si mai vada clientii ca schimba masinile si ca ei recunosc ca, cer deja prea multi bani ca sa dea bine acolo in competitie... De competitia de a face si mai multe harburi (adica alea de se strica repede, iau foc unele din ele.. si costa o avere sa le repari.. nu sunt constienti. Vor doar profit.. hmm. Nu traiesc eu sa vad asa schimbare de paradigma si grija cu adevarat fata de Mediu
  4. Pentru cei interesati e vorba de 3M de fapt! Nici nu am stiut ce am de atata amar de vreme si de ce e atat de bun. Pai cum sa nu fie daca e vorba de acoperire ceramica!? Mi-am amintit ca l-am luat de la LIDL. A fost mult mai ieftin fata de ce am gasit ..pe ebay. Normal ca acum e de inteles de ce nu lasa nici o dara in urma stergatorului si tine triplu cat Rain-Xul mult mai ieftin.. pentru ca e ceramica pentru sticla! ..As lua fara nici ce mai mica ezitare, daca as gasi ceramic coating pentru sticla facut de 3M. Va garantez poate sa toarne cu galeata.. puteti trece fara probleme de vizibilitate pe vreme de ploaie torentiala sau nu pe langa TIRuri pe autostrada fara sa va atingeti de stergator! Va asigur. Am gasit pe ebay.com si din America nu se poate importa.. si nu e ieftin.. deloc. Si am inteles ca nici nu prea este comercial adica vandut publicului.. ...2 ore mai tarziu, dupa ce am scotocit cat am putut de bine sa aflu ce pun aia de la 3M in lichidul ceramic protectiv (le-am gasit fisa tehnica dar declara ca e reteta secreta... ) 3M™ Ceramic Coating, 39901 08/17/22 __________________________________________________________________________________________ Page 3 of 11 Ingredient : C.A.S. No. % by Wt Siloxane Polymer Trade Secret* 60 - 90 Trade Secret * Silane, trimethoxy(2-methylpropyl)- 18395-30-7 10 - 30 Trade Secret * Bis(Trimethoxysilylpropyl)Amine 82985-35-1 < 3 Trade Secret * Methyl Alcohol 67-56-1 < 0.2 Trade Secret * *The specific chemical identity and/or exact percentage (concentration) of this composition has been withheld as a trade. Sunt cateva marci pe piata care folosesc Polysiloxane care este varianta imbunatatita a Siloxane. Asadar acum puteti alege in mai multa cunostinta de cauza o protectie de geamuri sau de vopsea pe baza de ceramica. Pentru mai multe detalii comparative va puteti uita aici: https://blog.iglcoatings.com/what-is-silicon-silica-silane/
  5. Inteleg ce zici numai ca explicam diferit. La E90 eu nu am putut gasi nicaieri un plus permament pentru amplificatorul audio. Adica plus permanent sa aiba si cand contactul e scos... si asa am ajuns sa ma conectez direct pe baterie cu siguranta acolo local.
  6. Imi permiti sa fiu eu si mai rautacios? Eu cred ca atunci cand e vorba de nori manipularea norilor (seed clouding) face mai mult rau decat bine. Asa ca nu ma mai mira nimic din constatarile cel care studiaza Pamantul.. Au ei vreo putere sa spuna altora sa lase Pamantul in pace!? Nu! Asadar totul se rezuma la cine plateste cat un anume om de stiinta (si chiar mai multi) ca sa sustina sus si tare versiunea lui despre Pamant.. ...Pe cati oameni de stiinta ai auzit discutand/dezbatand despre miscarea accelerata si efectul deplasarii (polilor) axei Pamantului? Fenomen absolut real si cu efect absolut major pentru viata de pe Pamant! Pai cum sa se discute daca nu ajuta si strecoara indoieli..? Ce s-a implementat si se implementeaza e de bine. Daca s-a gasit o metoda de a imbunatati si nu inrautati da, desigur se merge pe drumul bun.. Ce nu imi place mie personal sunt datele limita impuse. Despre cloud seeding prin AI: AI Overview Cloud seeding began in 1946, and the practice has not stopped; it is still used in many countries around the world today. When Did It Start? The modern era of scientific cloud seeding began in the General Electric Research Laboratory in Schenectady, New York. July 1946: American chemist and meteorologist Vincent J. Schaefer discovered the principle of cloud seeding in a lab experiment by using dry ice to create millions of microscopic ice crystals in a supercooled environment. November 13, 1946: Schaefer conducted the first field test, successfully causing snow to fall from a cloud over Mount Greylock in Massachusetts after dispersing six pounds of dry ice from an aircraft. Shortly after, in the same year, his colleague Bernard Vonnegut discovered that silver iodide was also an effective agent for the same purpose. Has It Stopped? No, cloud seeding has not stopped. It is an ongoing practice in over 50 countries, including the United States, China, India, Russia, and the United Arab Emirates. While some individual programs have been discontinued due to inconclusive results or environmental concerns, many regions have expanded their operations, especially in response to worsening droughts and water scarcity issues exacerbated by climate change.
  7. Am putut sa vad despre ce e vorba pentru ca am VPN... Numai ca nu se poate ce a pus @RedCappentru ca panoul de sigurante in BMW este complet deconectat dupa un timp. Se poate folosi in schimb doar una din sigurantele pentru panou ca una din link: https://www.emag.ro/set-6-adaptoare-de-circuit-cu-fus-standard-profil-jos-si-mini-pentru-adaptor-tablou-siguranta-auto-acu-acn-acs-circuit-suplimentar-auto-compatibil-cu-automobile-motociclete-camioane-barci-etc-jzro-12v/pd/DPMQJZYBM/ Si o siguranta PE FIR; un capat pe borna + a bateriei masinii (acolo conectat, chiar langa borna bateriei, nicaieri altundeva!!) iar celelalt capat al firului se prelungeste acum asta e permanentul (+) pentru camera de bord. Adica asa ceva: https://www.emag.ro/suport-siguranta-auto-priza-mini-cu-cablu-de-30-cm-amio-2336/pd/DK8W1NYBM/ 30 cm e prea departe de baterie! 10 cm e mai mult decat suficient. Cablu sigurantei de pe baterie prins de borna bateriei cu asa ceva: https://www.emag.ro/set-2-borne-pentru-cabluri-alimentare-baterie-lampa-alama-nichelata-16-mm-8-mm-argintiu-l6992-4/pd/DMN3HCMBM/
  8. https://www.emag.ro/solutie-curatat-geamuri-rain-x-2w1-500ml-5907316298006/pd/DLYY6J3BM/ Folosesc asta. Dar varianta concentrata ca sa zic asa. Nu scrie pe bidon ca, curata si geamul.. Scrie doar ca e impotriva ploii. Recomand cu, caldura adica pot sa zic ca nu merita dati atati bani.. ca sunt ceva, fara doar sau poate.. DACA nu folositi sau faceti rost de cel mai moale burete .. orice numai carpa nu sau ceva absorbant. Nu folositi ceva absorbant ca o sa risipiti (absoarba solutia!!) burete sau ce aveti absorbant. Foloseste un burete cat de mic.. si lung cat doua degete.. dar care sa nu absoarba ABSOLUT deloc solutia. Il folositi doar sa o imprastiati! Altfel o risipiti aiurea.. Un bidonas de 250ml o sa va tina mult si bine! Solutia de mai sus tine cam 3-4 saotamani.. poate chiar mai mult. Inca o parere sa mai adaug. Aceea solutie (unora s-ar putea sa nu le placa.. unii se plang.. aiurea.. sau sunt prea pretentiosi parerea mea) dupa aplicare.. un timp relativ scurt veti observa ca o data ce vreti sa curatati parbrizul de sa zicem mizerie.. in urma trecerii stergatorului se poate observa o usoara dara cetoasa... pe care unii nu o suporta.. Ea nu tine decat sa zic o secunda.. dara nici atat. Dar pe unii ii deranjeaza.. Asta se intample un timp relativ, 2-3-4 zile..) indeosebi dupa ce aplicati solutia proaspat... Asadar ce am spus trebuie retinut ca sa nu ziceti ca nu vi s-a spus Mai am un bidonas acasa cu aceiasi tip de solutie. Acela e facut de nemti.. il am de mult timp. ..E incolora, fara miros.. si tine mult mai mult si nu lasa nici o dara dupa aplicare.. numai ca nu se mai face. Si imi pare atat de rau ca nu mai gasesc! O sa ii fac poza si il pun aici. Poate afla altii..
  9. @Active Tourer 225 Plug-in as mai adauga/recomanda, daca ar fi sa schimbi bateria sau chiar si reparatie.. sa fiu in locul tau as cumpara/plati pentru serviciu tot dealer BMW. Aproape sigur iti vor da o garantie pe baterie si te vei simti (m-as simti in mai mare siguranta stiind ca sursa e sigura in privinta bateriei). Stai linistit nu sunt deloc fan dealer BMW. Dar cand e vorba de siguranta mea sunt dispus sa platesc pentru asta. Parerea mea.
  10. Unii, destui zic eu mai asculta si muzica in masina cand conduc.. Scartaitul cel mai mic poate fi ignorat.. ca pana la urma ele sunt menite sa stearga parbrizul cand ploua.. Daca scartaie doar cand stergi parbrizul de praf sau mizerii asta e deja o obsesie sa-ti ranana in memorie ca iti scartaie stergatoarele.. Sa-si faca treaba bine cand ploua, asta e important. Eu sunt un fan al solutiilor de dat pentru a alunga stropii de ploaie cand mergi pe autostrada. E super ideea pentru cine a inventat solutiile alea.. / aproape nu mai folosesc stergatoarele (orica de abundent..) cand ploua si sunt pe autostrada.
  11. Realitatea e putin altfel (dar nu conteaza prea mult..) adica de incarcat se incarca, doar ca probabil nu mai tine curentul care il tinea cand era mai noua bateria. Daca nu se incarca primeai o avertizare cel putin in bord.. Oricum, parerea cautata este ca ar fi bine sa mergi la aceia care au cel putin ISTA (program de diagnoza) sa ii citeasca erori.. sa ii aplice un test plan (doar programul de diagnoza oficial al marcii poate face asta..) si o iei de acolo.. Noi chira te rugam sa revii si sa ne spui ce s-a gasit defect. Ce a trebuit schimbat.. Esti printre primii care deschid problema pe subiectul hibride. Eu banuiesc ca o baterie la hibrida tine in functie de cat de solicitata a fost si este bateria.. pe undeva evident. Dar nimeni nu stie cert. Fiecare din noi cand o sa le avem o sa ne tina probabil dupa cum tragem de ele.. Bun venit!
  12. Daca airbagul e de la masina ta nu vad de ce nu s-ar potrivi. Mufa de pe volanul cu incalzire se potriveste airbag-ului? ...culorile cablurilor din mufa sunt aceleasi? Bine-nteles clipsuri, sarme.. si alte alea sa se potriveasca.. Tu in principiu nu ai adaugat sau inversat fire pe airbag ci ai adaugat mai multe pentru incalzire..
  13. Nu airbag-ul e prima problema de care te vei lovi la acest retrofit.. Daca masina nu are echipare cu volan incalzit foarte probabil trebuiesc trase ceva fire prin masina, schimbata spira de pe volan, pus buton in bord (sau unde e localizat.. la G-uri) si foarte, foarte probabil facut codare pentru a fi acceptata comanda data din buton.. Am facut eu retrofit eu la E90 si stiu. La mine nu a trebuit codare.. ca pe atunci lucrurile nu erau trebuiau complicate AIUREA..
  14. Eu unul nu prea am vazut multa ratiune in replica citata.. Eu nu am vazut reclama la "aceste" plug-in_uri. Pur si simplu sunt impresii ale posesorilor. Iara daca acestea se intampla sa coincida nu vad unde e reclama. Si eu am mers cu un plug-in nu demult si da trage ca apucata (alta marca) daca tragi te ea si te baga si in boscheti (..scoate in natura daca asa e mai politicos.. daca nu esti atent.. Unde o incarca si daca o incarca asta nu e de judecat; cand trage si are curent, trage.. ca are si alt motor care sa ajute tractiunea. Adica nu trebuie facuta filosofie multa sau sa lasam loc de indoiala. Ca sunt alte calcule cand e vorba de reparatii.. intretinere.. asta e cu totul alta socoteala.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.