Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    9054
  • Joined

  • Days Won

    92

bimmer90f30 last won the day on October 20

bimmer90f30 had the most liked content!

6 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

31229 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. Realitatea e putin altfel (dar nu conteaza prea mult..) adica de incarcat se incarca, doar ca probabil nu mai tine curentul care il tinea cand era mai noua bateria. Daca nu se incarca primeai o avertizare cel putin in bord.. Oricum, parerea cautata este ca ar fi bine sa mergi la aceia care au cel putin ISTA (program de diagnoza) sa ii citeasca erori.. sa ii aplice un test plan (doar programul de diagnoza oficial al marcii poate face asta..) si o iei de acolo.. Noi chira te rugam sa revii si sa ne spui ce s-a gasit defect. Ce a trebuit schimbat.. Esti printre primii care deschid problema pe subiectul hibride. Eu banuiesc ca o baterie la hibrida tine in functie de cat de solicitata a fost si este bateria.. pe undeva evident. Dar nimeni nu stie cert. Fiecare din noi cand o sa le avem o sa ne tina probabil dupa cum tragem de ele.. Bun venit!
  2. Daca airbagul e de la masina ta nu vad de ce nu s-ar potrivi. Mufa de pe volanul cu incalzire se potriveste airbag-ului? ...culorile cablurilor din mufa sunt aceleasi? Bine-nteles clipsuri, sarme.. si alte alea sa se potriveasca.. Tu in principiu nu ai adaugat sau inversat fire pe airbag ci ai adaugat mai multe pentru incalzire..
  3. Nu airbag-ul e prima problema de care te vei lovi la acest retrofit.. Daca masina nu are echipare cu volan incalzit foarte probabil trebuiesc trase ceva fire prin masina, schimbata spira de pe volan, pus buton in bord (sau unde e localizat.. la G-uri) si foarte, foarte probabil facut codare pentru a fi acceptata comanda data din buton.. Am facut eu retrofit eu la E90 si stiu. La mine nu a trebuit codare.. ca pe atunci lucrurile nu erau trebuiau complicate AIUREA..
  4. Eu unul nu prea am vazut multa ratiune in replica citata.. Eu nu am vazut reclama la "aceste" plug-in_uri. Pur si simplu sunt impresii ale posesorilor. Iara daca acestea se intampla sa coincida nu vad unde e reclama. Si eu am mers cu un plug-in nu demult si da trage ca apucata (alta marca) daca tragi te ea si te baga si in boscheti (..scoate in natura daca asa e mai politicos.. daca nu esti atent.. Unde o incarca si daca o incarca asta nu e de judecat; cand trage si are curent, trage.. ca are si alt motor care sa ajute tractiunea. Adica nu trebuie facuta filosofie multa sau sa lasam loc de indoiala. Ca sunt alte calcule cand e vorba de reparatii.. intretinere.. asta e cu totul alta socoteala.
  5. E firesc, pentru ca daca la ICE caldura acumulata in motorul termic este foarte usor data in interiorul masinii, la electrica (doar de pe baterie..) aceasta e creata din baterie si nu ai parte de aceiasi eficienta pentru ca.. cabina e permanent racita.. de ambient si miscarea (sau in stationare..) ei in aerul rece.
  6. Trebuie sa te porti probabil foarte frumos cu aceea baterie, sa faci multe sacrificii de confort (..sa mergi mai pe frig, fara climatizare..) si sa o incarci ca la carte de la 10% la 80-90% care ii reduce autonomia declarata de fabricant ... ca sa ajungi la acei km cu aceiasi baterie. Si sa nu uitam ca performatele (capacitatea) unei baterii vrand nevrand ii scad in timp chiar daca o menajam.. dar macar ajungem acolo.. la km aia si avem pentru ce sa ne sacrificam.. pentru o masina..
  7. Eu nu am gasit nicaieri nimic din ce vorbiti voi. Toti spun ca e prea scump (sau unde am vazut discutand) sa implementeze asa ceva.
  8. (..nu e frumos din partea ta sa ma faci sa ma simt mic si prost si cu muci la gura.. /ca o sa mi se reproseze ulterior asta .. asta e altceva) Noi aici pe forum schimbam informatii si idei adunate, daca vrei.. Daca ai curaj sau iti doresti sa abordezi un subiect.. ma si citezi, (sa fiu si eu anuntat ca mi se raspunde..) nu doar raspunzi, ca politicienii, vag si ca/de pe internet.. si cel mai important raspunzi punctual la intrebari daca sunt puse. Daca nu, nu-i problema, se intelege si asa.. Ce diferenta nu fac? Sau despre ce diferenta e vorba cand tu ai adus in discutie simpla umplere a DPFul si procesul bine-cunoscut de recirculare a gazelor.. ok, soot-ului, gazelor nearse../ fumul ala negru pe care toti popular il numim gaze nearse sau arse.. Parca era vorba doar de regenerari prea dese si explicatia cauzei.. ..Sau gazele NoX afecteaza regenerarile filtrului!? Cine/ce influienteaza cel mai mult regenerarile pana la urma? Faptul ca ei au umblat la nivelul de umplere al dpf tine de felul cum au decis unde sa ajusteze parametrii ca sa nu mai ia foc masina, nu tin ca sa faca viata filtrului mai usoara neaparat.. si nici proprietarul mai fericit, sunt sigur. ...Sa nu se mai auda in presa (recall-uri) ce masini de doi lei fac.. in valoare reala, nu cat cer ei.. ..Nu inteleg de ce ai adus in discutie NoX si soot-ul cand cu totii (sau multi stim, daca ne intereseaza) ca filtrul se umple de particule si ca acesta filtreaza soot, ok.. si nu NoX - gaze care oricum nu sunt oprite in nici o situatie [filtru dpf golit sau aproape plin..]. (Nu stiu cine naiba m-a facut atat de catar..) dat daca ai incercat sa imi explici ca, ce am spus nu am spus corect.. te invit sa mai incerci o data. Desigur stim de ce a fost facuta rechemarea; pentru RACITORUL EGR. Ca lua foc GALERIA DE ADMISIE DIN PLASTIC, FACUTA IDIOTIC, adica ieftin, de aia. DACA faceau galeria de admisie din acealasi material IGNIFUG ca la E90 unde, cand racitorul pierdea antigel acesta doar se ardea si iesea pe asapament, ..nu mai lua foc masina, alta era treaba! ..Dar de ce, cand pot sa faca mai ieftin, din plastic si sa nu tina si sa coste o foarte mult una noua? De ce sa faca pe 20-30 ani cand pot sa faca pe 5-10 ani o piesa? Incerci sa spui ca senzorul de temperatura de dupa EGR va alarma soferul cand gazele arse/nearse o data recirculate cand iau foc (datorita antigelului scapat de racitor) face diferenta intre gaze fierbinti racite si reaprinderea lor? Eu cred ca aprinderea se intampla deja in galerie (ca e facuta din plastic!) inainte ca senzorul sa zica fass.. Si ca antigelul se pierde deja destul, foarte probabil.. (un mai bun indicator de verificare daca antigelul se pierde din vasul de expansiune..) Vezi tu la ce ii duce capu.. in loc sa faca naibii O GALERIE DE ADMISIE CA LUMEA!
  9. E o problema electrica. Mergi la un electrician auto sa caute problema. La asa problema nu se poate gasi rezolvarea aici. Mai ales ca lasi sa se inteleaga ca nu ai incercat sa repari. Nici nu te incurajez daca nu te pricepi. ..E riscant si nu merita sa risti daca nu stii prea multe sau nu te pricepi sa repari.
  10. Ca ai adus vorba de U11. Asta e modelul clasic de X1 pe care in face BMW in tarile astea fata de China (U12) unde cica vinde sau e cerut "long-wheel base".. Deci el are modelul standard european.
  11. Bun venit pe forum! Cred ca trebuie sa mai umbli la logica. Eu as spune ca opusul se intampla; adica, cu,cat se umple filtru de noxele ce trebuie filtrate, cu atat mai mult filtreaza noxele si i se micsoreaza capacitatea curenta de stocare.. Filtru DPF de pe masina e precum o sita. O sita care o data eliberata de depuneri (prin/la regenerare...) filtrarea reincepe de la un stagiu minim de filtrare (cand de fapt e posibil sa treaca de el mai multe noxe!) .. decat atunci cand e aproape plin! Daca afirmatia de mai sus nu te-a convins, atunci explica cum de filtrul se colmateaza si motorul intra in Limp Mode?? Foarte pentru ca filtru e plin si fumul nu mai trece prin el mai deloc adica nu mai filtreaza si e aproape blocat de depuneri. ... Dupa tine ..cand se umple filtrul ...trec mai multe gaze, ceea ce nu e adevarat. (atentie ca unii chiar vor sa inteleaga alte puncte de vedere.. ) Ce algoritm de calcul mai exact? Filtrul este un element pasiv in sistem. La el se poate raporta DDEul si alte sisteme care il vor cat mai curat si functional... si cum spui tu ca programul se poate sa fi fost modificat... (dar sa nu bagam de la noi..) ramane de vazut daca in bine sau rau. Oricum ei fac teste pe noi, mai ales pe cei cu masini noi, in garantii.. Dupa aia Dumnezeu cu mila, ca nu le pasa; si-au scos banii. ...Eu nu cred ca EGR-ul isi schimba ciclul de lucru.. ci pur si simplu sta inchis mai tot timpul. Iar asta nu e nici un ciclu.. si ca DDE face ce ii mai ramane de facut fara EGR. ...Are E60 (din descriere a ce posezi) motor B47? Sau mai ai o alta masina?
  12. Poti sa ii intrebi dar nu cred ca partea audio intra in disputa. Mai ales ca aaa cum ti s-a recomandat deja este plug and play. Eu am pus Helix 7UP DSP cu 7 canale pe un X1 din 2017 si nu regret nicidecum. E drpet ca un X1 sufera rau la antifonarea usilor.. avand si interiorul mai mare.. merita investit si in antifonare si apoi o sa te bucuri si mai mult. Am Helix DPS si pe un E90.. si suna "altfel" fata de X1 .. ca X1 inca nu e antifonat..
  13. Traducerea si zgomotul vine de la una din planetare. Arborele de la diferential ar putea fi si cardanul.. Schimba planetara.. dar pregateste sa schimbi si rulmentul pentru ca nu prea ies planetarele din rulmenti la BMW.. iese cam cu tot cu o parte din rulment.. daca masina e mai veche.. e multa rugina ce intepeneste lucruri la roti..
  14. "Potrivit martorilor, BMW-ul a efectuat o depășire periculoasă pe linie continuă, moment în care TIR-ul a apărut în față, iar șoferul nu a mai putut evita coliziunea, scrie Ziarul de Iaşi." Daca a depasit pe linie continua asta inseamna implicit si ca a intrat pe contrasens, nu? Si daca intra cu 70km/ora in depasire si pe/peste linie continua tot aceleasi consecinte erau.
  15. O masina abia cumparata si cu antigel peste tot sub capota NU SE MAI CONDUCE. In prima postare zici ca antigelul dispare fara urma iar mai sus ai spus ca antigelul era peste tot.. Avand in vedere experienta ..initiala, nu inteleg cum ai putut sa crezi ca e doar un incident de trecut cu vederea? Aici nu te judec pe tine ci atitudinea incorecta. Incerc sa corectez ceva ce e absolut incorect abordat cel putin din punctul meu de vedere.. Ungerea, racirea si franele masini sunt cele trei lucruri absolute critice care o data scapate de sub control (defectiuni la ele..) trebuie cautata cauza si eliminata cat mai curand posibil. Eu de acolo nu plecam cu masina pe rotile ei.. daca sarea antigelul.. Ventilatorul motorului gripat la 160k km? Asta e un alt semn de masina care nu "spune" decat abuz si neglijenta... Pacat a nu ai putut sa o dai inapoi de indata ce ai observat problemele. Dar asa e cu samsarii, au spus altii mult mai bine..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.