BMWClub: WIN60 - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: **---

Group:
Members
Active Posts:
3191 (3.21 per day)
Most Active In:
Masina mea (745 posts)
Joined:
26-March 16
Profile Views:
9798
Last Active:
User is offline Today, 01:13
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Fan
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Not Telling Not Telling

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
E60

Topics I've Started

  1. Vand Inele centrare din aluminiu pentru BMW de la 74.1 la 72.6

    11 November 2018 - 23:36

    Vand inele centrare din aluminiu pentru potrivirea jantelor din aliaj de la 74.1 mm la 72.6.

    Diametrul interior: 72,6 mm = diametrul butucului roții
    Diametru exterior: 74,1 mm = centrul roții diametrul alezajului

    Produsul este nou, sigilat!

    1 set de 4 bucati = 80 lei (pret cu specificatie bmwclub, le am 100 lei in alta parte)

    Pretul nu este negociabil.

    Contact aici sau mesaj in privat.
  2. Baie Ulei Etansare (scurgeri ulei) Bmw 520d E60

    01 October 2018 - 16:32

    Salutare!

    Am o problema cu masina personala, E60 520d N47, dupa cum stiti unii din voi am inlocuit motorul acum un an de zile, am pus garnitura OE + mastic la baie, cam in aceasta perioada am mai completat cu 500 ml ulei (vreo 8.000 km ) pentru ca aveam scurgeri la baie, nu stiam sigur daca sunt de la baie, simering arbore, capac distributie, asa ca pe 20 august (acum o luna) am bagat masina sa o demontez sa vad pe unde pierde ulei, am constatat ca doar pe la baia de ulei am pierderi. Am comandat garnitura de data asta pe Elring + un mastic foarte bun de il folosim noi la motoare, etanseaza foarte bine, e foarte puternic. Ieri am completat cu 200 ml de ulei in fix o luna de cand am reetansat baia. Acum curge mai mult ulei si in principiu curge prin aceleasi locuri prin care curgea si inainte.

    Ce idei si pareri imi dati? Ce credeti ca ar putea sa fie? Baia cu blocul motor au fost personal curatate de mine si cu smirghel pana la luciul metalic, nu mai era nici-o impuritate.

    O sa o desfac din nou in 2 saptamani, cam asa si sa iau alta garnitura + mastic, o sa pun alt mastic, dar imi e frica ca si a 3-a oara o sa de-a ulei si e munca de chinez batran sa schimbi garnitura la baie.
  3. Zgomot Cardan-Diferential-Planetare (520d E60 N47)

    01 June 2018 - 12:54

    Masina este manuala.
    Am sesizat un zgomot la cardan acum cateva saptamani cand am plecat de pe loc, am auzit un clantanit, dupa am facut niste teste: daca accelerez brusc si iau piciorul brusc de pe acceleratie in treapta 1 si 2 se aude un clantanit si cand apas acceleratia si cand iau piciorul. Am fost sigur ca este flansa, ma gandeam ca o sa schimb flansa cu rulmentul de la cardan.
    Astazi am fost la munca, am urcat-o pe elevator, ridicata nu se aude nimic, insa cu motorul oprit daca rotesti cu mana de fiecare roata spate se aude acel clantanit la planetara-diferential, daca misti de cardan gen stanga dreapta sa misti putin planetarele in fata si inapoi se aude exact clantanitul respectiv.

    Pun un video in care este cam identic zgomotul:

    Video

    Demult tin minte cand am mai avut demontate planetarele si cardanul ca i-am intrebat baieti ce se aude asa cand bruschezi de roata, a zis ca e normal sa se auda un zgomot, insa nu se auzea nimic la momentul respectiv in afara masinii sau sa aud eu din masina cu geamul deschis sau cel putin nu mi-am dat seama desi nu cred.
    Zgomotul se aude foarte incet, adica de abia sesizezi, daca pleci din ambreiaj cu masina nu se aude nimic, cum ai apasat putin acceleratia se aude clantanitul respectiv scurt, cel mai bine se aude daca dai scurt in treapta 1 si marsarier cat sa cupleze rotile sau cum am zis mai sus sa accelerezi usor brusc si sa iei piciorul brusc de pe acceleratie.

    Si asa vroiam vara asta sa ma duc pana la MHS la Craiova sa vad ce zic baietii sau Autokapa tot din Craiova.

    Piesa nr.10

    Ma gandeam sa fie ceva aici insa nu cred, eu suspectez diferentialul, nu vajaie, nu se aude nimic in mers, din treapta 3 nu se mai aude nimic la accelerare si decelerare, uleiul acum 2 ani cred cand l-am verificat sa-l schimb era impecabil, nu l-am mai schimbat cand am vazut ca este identic cu cel din bidon.

    Ce as mai putea eu sa verific inainte sa ma duc la Craiova?

    Edit: putin research pe forumurile din afara, problema identica cu a mea https://www.e90post....ad.php?t=175885
  4. Refacere Motor N47 (Informatii- Piese,Repere,Etc)

    02 August 2017 - 18:05

    Salutare!

    Dupa cum stiu cativa dintre voi, la masina personala mi s-a rupt distributia. Am comandat toate piesele, mi-au ajuns toate piesele.

    -16 culbutori
    -16 tacheti
    -toate oringurile posibile de peste tot (turbo,egr,chiulasa,baie,clapeta,tot)
    -toate garniturile posibile
    -toate reperele pe distributie cu codurile noi
    -bujii,ambreiaj,volanta,suporti,racord, etc totul pe OE

    Astazi ne-am apucat sa echipam motorul. Am pus garnitura de chiulasa, suruburile si cand sa punem culbutorii am constat ca sunt diferiti pe codul nou.

    Codul vechi culbutori la care s-a oprit productia in 2015: 11337812893
    Codul nou culbutori : 11338576634

    Culbutorii vechi mai au o siguranta, o sarmulita foarte mica care are rolul sa-i tina acolo, sa nu sara. Cei noi nu au venit cu siguranta respectiva si vechea siguranta nici nu se poate pune pe ei deoarece sunt diferiti. Normal ei se pot monta din ce am vazut, am masurat rulmentul ala de la ei si este la fel.

    Intrebarea: Stie cineva ceva despre acest lucru? Culbutorii noi se pot monta fara siguranta respectiva? Sunt luati pe serie de caroserie OE.

    Atasez o poza ca idee sa vedeti un culbutor cu siguranta respectiva.

    Si o poza cu culbutor nou care are forma diferita putin.
  5. Vand Bara Fata si Bara spate Bmw E60 LCI

    21 July 2017 - 20:43

    Vand bara fata si bara spate de pe masina mea, acestea fiind locuite cu M5 pack.

    -Bara de fata este complet echipata cu proiectoare, grile, suportii de senzori sunt pe bara nu au fost dati jos, capacele de la spalatoarele faruri inclusiv.

    Bara este si vopsita pe casco cam acum 2 saptamani in reprezentanta Dacia-Renault pe codul de culoare BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) al seriei de caroserie C091511.

    Bara de spate la fel revopsita si ea, se vand absolut fara nici-o problema, sunt cele originale de pe masina, nu s-au dat jos suportii de proiector cum se obisnuieste atunci cand cumperi bara de m-pack si e posibil sa vina fara suporti sau sa nu stea bine suportii si sa fi nevoit sa-i iei pe cei de pe bara veche sa-i lipesti pe bara noua de M-pack.

    Nu au fost sparte, rupte,crapate.

    Bara fata 1390 lei.

    Bara spate 500 lei.

    O sa revin si cu poze!

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    BMW INDIVIDUAL 320D 

    21 Aug 2016 - 21:11
    ESTI ONLINE?
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro