Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Salutare, Ma poate lamuri și pe mine cineva mai priceput daca este normala deviația de 15% la valva EGR. Am următoarele valori citite pe ISTA la relanti: 733 Exhaust-gas recirculation valve: Position 34.33% 734 Exhaust-gas recirculation valve: Activation signal 13.05% Masina in speță este un F30 2.0d B47. Rechemarea pentru EGR a fost făcută acum un an. Nu are niciun cod de eroare stocat, însă motorul îmi pare mai zgomotos la relanti. De asemeni următoarea valoare stă blocată la 500hPa, posibil un senzor defect? 737 Exhaust gas pressure before diesel particulate filter Multumesc anticipat.
  3. wde ce nu iti cumperi ceva de genul https://pluscenter.co.uk/products/bmw-5-series-2010-2017-f10-f11-f18-android-13-car-stereo-wireless-carplay-android-auto-head-unit-cic-nbt?variant=54982016762237&country=GB&currency=GBP&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=4&gad_campaignid=21748972445&gbraid=0AAAAABOQVwDlYJ6rbfvbXNyf2OqOjJPpJ&gclid=Cj0KCQjw58PGBhCkARIsADbDilx1lTFksjwHYEOza-L73beIzoJ8kjPlT4Bhce6Z9BIt331LHUQpiTQaAndeEALw_wcB e 100% net superior fata de ce oferea bmw acuma 15 ani. la ce ai avea nevoie de upgrade-ul oem? dupa 15 ani e doar un ornament
  4. Transport biclele pe masina de +15 ani si am avut un singur incident...Mi-a cazut o bicla pe lateral, dar din vina mea, ca am uitat sa strang bratul central la un Thule Proride 951...Insa clar tre sa fii atent la intrari in garaje, curti, pasaje, poduri...si cam exlus orice parcare subterana ....ca pagubele pot fi mari, mai ales la cadre de carbon. Pe Serie 3 e mai usor, chiar si daca pun 4 bicle, pe X1...mai complicat spre dureros...iar la mine MTB-ul are 10.5kg, iar cursiera 7.8...probabil pe un X5 nu as reusi fara sa ma urc pe ceva Pe scurt, carligul e cea mai buna soluție dupa o varsta
  5. Eu inainte de suportul de biciclete pentru carlig am avut si suporti pentru plafon, am folosit 1 saptamana si le-am dat retur. Este mult mai dificil si la montaj si la mers, am multe exemple de prieteni care au uitat de biciclete si au lovit diverse limitatoare sau alte obiecte. La pus bicicletele sus, daca nu ai un ajutor e cam nasol, dar eu am si ceva probleme cu spatele si mai mult de asta nu am vrut sa forțez.
  6. Eu inca le pun pe masini, mai ales ca X1 nu e atat de inalt, iar biclele sunt usoare, insa as vrea sa-i iau sotiei o electrica...sa poate tina pasul pe urcari , iar asta nu mai merge pe suportul de plafon. Deci musai carlig...Am vorbit recent cu un strain si pusese after market un carlig demontabil manual, cu un modul electric simplu, si zicea ca doar trebuie sa dezactiveze manual senzorii spate atunic cand pune carligul/suportul...deci nu avea senzori si nici franare de urgenta la mers cu spatele.
  7. Nu mai spune asta ca si cand incepe Gul sa pice... o sa iti fie dor de E39
  8. am vazut si eu preturile vehiculate pe aici, si sincer, avand in vedere ca am deja barile transversale Thule luate odata cu cutia Thule, financiar, e no brainer achizitia de 3 suporti de plafon pe bare pentru 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ) dar parca nu prea ma incanta sa pun pe masina biciceletele, ca nu mai am 20 de ani si nici mobilitatea necesara... dar vedem, astept ofertele, ma uit si de suporti de plafon si Doamne ajuta.
  9. Am facut si eu revizia la al meu 530i, G31 acum o sapt jumate la 10500Km, iar ca si consum de ulei, am ramas surprins ca doar spre final de interval mi-a scazut un sfert pe marcajul din iDrive.
  10. Nu am mai pus pana la urma pentru ca nu am mai folosit asa intensiv bicicletele. Cel mai bun preț l-am gasit la @neo_andersson. Carligul manual de care spuneam mai sus este mai ieftin cu vreo 2000 ron fata de cel retractabil insa are limitare de incarcare verticala de 75 kg daca imi aduc bine aminte, ceea ce e cam la limita pentru un suport de biciclete, depinde cate cari. Chiar sunt curios ce oferte primesti de la BMW Oradea, in Bucuresti am primit oferta de 4000 eur pentru cel retractabil, la reprezentanta. Nu stiu daca merge instalat un carlig capabil aftermarket demontabil vertical, care suporta 120 kg incarcare verticala(~1800 Ron) + instalația si modulele originale(~3000 Ron) + manopera 1200 Ron ar fi cam 6000 Ron.
  11. @goangaus ai pus ceva pana la urma? Incepe sa ma preseze si pe mine carligul ( avand in vedere ca fiica mea a inceput sa se dea si ea pe bicicleta, si nevasta mea doreste sa mearga si ea cu fiica mea ) n-am cum sa pun bicicletele decat pe carlig ( sus pe masina ar fi cam ... greu,aiurea si dubios, desi nu cred ca exclus si aceasta varianta... ) Am cerut si eu azi oferte actuale de pret pentru carlige OE la BMW.
  12. Ceva ce am aflat intre timp este ca ar fi nevoie sa trag inelul de fibra MOST de la headunit pana in portbagaj. Pentru asta trebuie un singur cablu (dublu care se duce si se si intoarce) pana in portbagaj sau traseul ca sa il trag eate segmentat? De exemplu un segment de la headunit pana la X - apoi de la X pana in portbagaj? Nu stiu exact de ce anume am nevoie si pe unde trebuie tras. Multumesc!
  13. Sa mai stergem praful! Totul e ok, o revizie in primavara cu ulei Liqui Moly 5w30, urmeaza alta, acum, la 7k km distanta, cu ulei BMW 5w30. Consuma cam 750 ml la 10k km. Masina are acum 140600 km. Noroc cu E39 ca altfel ne plictiseam!
  14. Am restrans lista, :): -Termostat, subiect deschis -Baterie (low voltage genereaza o gramada de erori aiurea, am observat asta si la passat) -Pierderi de ulei (iar am gasit umezeala pe scut, never ending story la bmw).
  15. La 325xi, cand l-am schimbat, m-am trezit cu acul ca se duce la vale si nici caldura nu am mai avut (in exterior si vreo 5 grade afara). Ramasese clar bocat pe deschis. Mai verific sambata. Cert este ca nu a facut asa, am monitorizat-o de multe ori cu OBD II. 93-96 sau 96-99, la fel ca la cabrio. Ventilatoarele merg amandoua si par sa functioneze normal.
  16. Salutare, Am un BMW F10 2011 cu Business Navigation (cea cu ecranul mic) fara bluetooth, fara TCU, fara MULF iar in consola centrala are doar port AUX (nu aux/usb). Vreau sa ii fac retrofit si sa adaug CIC Professional si Combox. Pentru CIC am headunit-ul, tot ce am nevoie ca sa il instalez si codez dar problema este la Combox. Din moment ce masina mea nu are nici TCU nici MULF, nu am nici cablajele in portbagaj pentru Combox. Stiu ca pentru combox este mufa diferita fata de TCU/MULF dar eu nu am nimic si nu stiu sigur de ce cablaje am nevoie. Din cate am inteles am nevoie si de ceva Fibra optica MOST pe care am cautat-o si nu prea am gasit decat foarte scumpa la o lungime de 1m sau ceva de genul asta, si am inteles ca trebuie trasa de la Combox pana la Headunit CIC deci as avea nevoie de vreo 5m probabil. Pe langa fibra optica mai sunt si restul cablajelor care nu stiu de ce anume am nevoie, care mufa e pentru Combox, ce si unde trebuie tras. Am inteles ca ar trebui si conectata o antena Bluetooth in Combox si nu stiu sigur daca trebuie sau nu. Am cautat informatii peate tot dar tot nu am inteles de ce anume specific am nevoie pentru ca aceste cazuri fara TCU/MULF sunt cam rare din cate am vazut, majoritatea folosesc niste adaptoare de la MULF - Combox dar eu neavand nimic nu stiu de ce am nevoie. Am pregatit si un port USB/AUX pentru consola centrala si din cate am inteles AUX va trebui legat la Headunit iar USB in Combox. Ma puteti ajuta va rog cu informatii despre toate cablurile de care am nevoie pentru Combox, unde trebuie trase, iar si traseul pe unde ar trebui trase. Din cate stiu din portbagaj traseul este undeva pe la pragul din stanga masinii? Vedeti in poza locul unde ar trebui instalat Combox din masina mea (portbagaj aripa stanga) https://drive.google.com/file/d/1GMyKkH5_qrz36ykCuoawOig6pN6tSdfI/view?usp=drivesdk Nu am putut urca ca attachment pentru ca poza are dimensiune prea mare
  17. Dacă acul stă nemișcat la 90 de grade, îl schimbi degeaba. La mine termostatul deschide la 105*C și nu se mișcă de la jumate acul.
  18. Buna ziua, in primul rand vreau sa mi cer scuze daca nu stiu sa ma exprim tehnic..nu am studii in domeniul auto si nici pasionat de partea mecanica/tehnica nu sunt. Precizez ca am un bmw seria 1 2014, il am de 5 ani..revizii la timp...240.000 de km in prezent, nicio problema pana de curand...de ceva timp aud la plecarea de pe loc(treapta 1) si marsalier...o simt infranata si un sunet metalic undeva in roata stanga fata.Pana aici totul ok...urma oricum sa ma duc cu ea la revizie...o duc la service...schimb ulei + filtre...si precizez aceasta problema...domnii de acolo ma anunta ca trebuie schimbate oricum discurile si placutele de frana...in regula (nu le am schimbat de cand aveam masina) le schimb...in timp cat masina era in service ma suna baietii ca neaparat ETRIER stanga fata trebuie schimbat...ok...schimbam etrierul...plec de la service....nicio problema...imi spun baietii ca sunt sanse ca etrierul sa fii fost de vina. Weekendul ce a trecut...schimb si anvelopele...fac si o geometrie....plec...o parchez...trece o noapte...dimineata la plecare...iar infranata si iar un sunet...precizez ca dupa ceva km...sa spunem stationat la stop...nu se mai aude nimic.Va multumesc pt ajutor
  19. The M54 thermostat is both mechanical AND electrical. They often have a "soft fail" whereby they open too soon. Replace it and you'll see the temp gauge behavior go back to normal. The electric part is there for the DME to open it even further under certain high load conditions. E cam clara treaba, necesita inlocuire.
  20. Ce fel de antigel se foloseste la bmw 530e ?
  21. EGR pui doar OE nu Pierburg nu Wahler ( care vine pe OE) doar OE, cand ai curatat DPF ul ai schimbat si senzorul de presiune de pe DPF ?
  22. 290900 pare mai mult din racitor, cum a zis colegul verifica la reprezentanta poate faci parte din campania de rechemare.
  23. Totul ok, nu se mai aude nimic. Oare o fi ok termostatul cu plaja asta mare de la 80 la 100 grade? As inclina sa cred ca nu. In bord, acul sta nemiscat la 90 grade.
  24. Pai pare a fi EGR-ul, problema arhicunoscuta cam la orice diesel contemporan de la bmw. Verifica la orice reprezentanta daca nu cumva ti-l schimba pe recall.
  25. Yesterday
  26. Salutare, Am un BMW X3 2012 diesel automat, 2.0 184 CP, pe care l-am cumpărat recent cu 218.000 km reali. De când l-am luat am parcurs aproximativ 2000 km, însă în ultimele ~350 km mi-a apărut martorul de check engine de 4 ori. La fiecare apariție, martorul s-a stins după ce am mai parcurs câțiva km. Mașina nu scoate fum, nu consuma mai mult decat normal (consumul mediu este 7.5 l/100 km) și nu se simt pierderi de putere când apare martorul. Am atașat o poză cu erorile apărute. Mașina a fost adusă în România din Germania și tocmai am înmatriculat-o aici. Aș aprecia dacă cineva care s-a mai confruntat cu situații similare mă poate sfătui ce ar putea fi și ce verificări ar trebui să fac să previn probleme mai mari. Mulțumesc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.