All Activity
- Past hour
-
Optiunea din vin decoder este: "05A4 LED headlight with extended scopes", cand misc volanul dreapta stanga se misca si fasciculul luminos. Dar, pe g20/21 au fost 3 tipuri de faruri: 1. Led simplu, 2. led cu scop extins 3. Laser - care faza mica e tot led, doar faza mare e laser. Stiu ca in combinatie cu Laser aveai faruri adaptive la traficul din fata, (con de umbra). La mine daca vreau sa folosesc de pe maneta High Low Beam auto, zice ca trebuie sa o cumpar, cu 180 euro din connected drive.
-
Cătălin Candidatu started following bimmer90f30
- Today
-
Bmw X3 F25, 184 CP probleme injectoare
DragosPena replied to Cosmin 1983's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Daca e de la vibrochen nu se duce bataia la cald, ramane si creste in intensitate odata cu cresterea turatilor. -
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Eu il pun la 19.5 si deschid toate flapsurile ca aerul sa vina prin toate directiile. Ma enerveaza sa imi raceasca doar pe o directie.. Si daca imi trebuie doar rece trec pe rece rotita din bord si atunci am doua temperaturi diferite in masina, ca asa facea o data BMW masini.- 3523 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
alex230ro replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada- 3523 replies
-
- 1
-
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Insemna ca afara trebuie sa fie frig, sub 16 grade Celsius.. ca nu ma vad sa suport aproape 25 grade 45 minute vara.. cat fac pana cobor din masina.. (Am spus mai sus cu, cat merg eu vara si stiu ca e cea mai de sus temp la interior daca afara sunt cam 25-28 de grade vremea calda de uk; altii baga intre 16 si 18.. de unde stiu? in birou eu mor de frig ca AC e pus permanent pe 16 grade si nu sunt singur deloc in birou, cand ajuns sa fac ce am de facut) Tu, ajungi mai departe cu o electrica daca vara poti sa mergi cu 24,5 Celsius..- 3523 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Nu uitati ca BMW a avut (sau inca are) nebunia cu servicii ca dotari, gen scaune incalzite - masina are dotarea dar daca vrei sa o activezi, platesti un abonament. In acelasi mod este posibil sa ai faruri adaptive dar daca vrei sa se "adapteze" - trebuie sa platesti. Posibil sa fie cazul si aici, singura chestie este ca daca sunt adaptive si platesti - ar trebui sa ai si conul de lumina, altfel nu sunt adaptive. Pe blocul optic al masinii, scrie Adaptive LED?
-
https://youtu.be/CBUYm5AghVI Daca ai adaptive ,ai si asistent faza lunga,nu trebuie sa mai cumperi nimic.
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
RedCap replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Daca iti spun ca eu merg cu aerul pe 76 (24.44 Celsius) ce zici?- 3523 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
- Yesterday
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
bimmer90f30 replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
3 EV testate in Spania in temperaturi de aproape 40 grade pe o distanta de 200 mile. Atentie AC la 21 grade Celsius. Eu nu suport 16.. 19 e temperatura ideala dar la 21 ACul clar e cald in masina.. Cati merg cu 16 grade in masina si recircularea OFF, sa ridice mana. Sunt destui sunt sigur.- 3523 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Era absolut sigur ca o sa spui ca au DPF off.. Dar chiar toate? Mari nesimtiti posesorii de E60 cu DPF.. la vrema aia.. faceau DPF off pe capete.. dar nici nu spuneau.. tineau pentru ei.. ca nu era asa mult internet ca acum, lumea nu prea spunea nu'i asa. Spunea altele dar nu din astea.. cu probleme la motor si "solutii".. Eu, cand am ales E90 in 2011 (adice doar 5 ani vechime..) am citit fara exagerare vreo 2-3 luni tot ce prindeam; opinii pe forumuri 99% engleza. Aparuse deja N47 cu belele distributiei stiute.. stiam sigur ca nu vreau N47 nici batut. Nu concepeam sa umblu la distributie prin spatele motorului! Singura temere era daca masina ar fi avut DPF sau nu. Intr-un fel nu vroiam cu DPF pentru ca citeam deja de colmatari si probleme la N47.. turbine care picau pentru ca filtru daca era .. "afectat" stresa turbina.. asa ca vroiam sa stau intr-un fel deoparte.. asa ca iti dai swama ca mi-ar fi intrat sub nas si ca E60 care ar fi avut acelasi motor pus si pe E90.. inevitabil citeam si despre E60 ca avea acelasi motor.. asadar iti spun ca cel putin in uk E60 sa zic asa, M47 nu a primit DPFuri obligatoriu oricat si-au dorit nemtii din Germania; era si a fost optional in anii aceia prin 2005-6.. Mi-ar fi batut la ochi. Erau topice multe cu flapsuri inghitite.. nu se stia pe vremea ca BMW le imbunatatise.. practic nituiau inca de la ansablare varfurile, capetele suruburilor ce treacau prin axele unde erau prinse; flapsurile care se desprindeau (alea de pe E46) doar datorita trepidatiilor motorului. Nituirea - solutie la mintea cocosului. ZERO probleme de cand au nituit suruburile! Dar posesorii de E90 si E60 de-flapusuiau fara numar bietele galerii ca intrase in constiinta colectiva ca un flaps scapat in cilindru praf facea motorul! Ce face constiinta colectiva din om.. (lasa ca acum le fac din plastic.. la N-uri si B-uri toata galeria care ia foc; ca daca nu ia foc incepe sa traga aer fals, asta..daca te mananca pielea sa dai la curatat "plamanul" motorului - admisia. Nu ca nu ar fi bine, doar ca daca o cureti iti ies erori in bord si trebuie sa o schimbi cu alta noua de la ei) si NU e mai misto! E mai rau. Intr-un fel m-am bucurat atunci ca nu are.. dar acum imi pare rau ca nu pot experimenta cu ulei 2T si filtrul DPF de Euro 4-5 ce ar fi fost.. ca motorul n'are nici pe naiba..
-
M47N2 / 204D4 a fost conceput pentru DPFurile alea care ba sunt ba nu sunt. Este o versiune imbunatatita cu rampa de inalta presiune, au imbunatatit ceva la partea de injectie din ce am aflat candva..
-
GYZZO joined the community
-
Pai AHL vine tocmai de la "Adaptive Head Light". Cel mai probabil daca nu ai aceasta optiune dpdv fizic pe farurile tale, inseamna ca nu sunt adaptive si pot face doar acel switch automat intre LB si HB, functie care este mai basic si ti-am explicat mai sus ca s-a introdus de ceva timp, functionand inclusiv pe xenon si halogen. Pune seria de sasiu si vedem in lista de optionale ce zice la faruri. Ideea este ca sunt vreo 3 variante de faruri pe G20. Am intrebat pe ChatGPT si uite ce mi-a raspuns: Trei niveluri de faruri LED pe G20 Un utilizator pe Reddit le-a sumarizat perfect: „There were three different headlight options: 1: Halogen were standard (these are the one you have) 2: LED were an option, but were included in some packages 3: adaptive LED were the top of the line headlights” Reddit Astfel rezultă: Halogen (niveau de bază, standard) LED (non-adaptive) – o versiune modernă, mai luminoasă LED Adaptive – top of the line, se adaptează la condiții, fază lungă/ scurtă inteligente Context oficial: variante originale (OE) BMW LED non-adaptive (standard LED) Sunt disponibile ca piesă originală BMW, dar fără funcții adaptive BimmerWorldBavAUTO. Cod OE: de ex. 63118496154 pentru dreapta; nu sunt compatibile cu opțiuni ca AHL (Adaptive) sau Laserlicht BavAUTO. LED Adaptive (AHL) AHL = Adaptive Headlights. Acestea pot regla automat unghiul și intensitatea fasciculului, oferind un iluminat mai sigur în diferite condiții de drum BavAUTO. Laser / LED Laser Style Există opțiuni aftermarket care imită faruri cu tehnologie laser LED (nu confunda cu adevăratele BMW Laserlicht). Sunt variante de tip “Laser Style” sau “Laser LCI Style”, oferind un look agresiv și funcționalitate avansată. Unele versiuni includ schimbare de culoare (white, yellow, dual-color, RGB)
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
alex230ro replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
interesanta comparația de la final cu Skoda Superb in privința costurilor- 3523 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Daca zici, asa sa fie.. Eu te-am intrebat altceva daca poti sa arati, in sprijinul raspunsului cautat.
-
Farurile sunt 100% adaptive, dar nu stiu daca as avea AHL cu opțiunea High Beam, din ce citesc opțiunea doar comuta high low beam automat dar nu cred ca distribuie fluxul luminos. Sunt curios daca are cineva la g20 faruri adaptive cu opțiunea asta cumpărată/activata. Mișc eu maneta și rămân cu 180 euro.
-
Salut, se mentioneaza in talon ,,Filtru de particule”, mai jos de marimea la anvelopele pe care le pot pune.
-
Bmw X3 F25, 184 CP probleme injectoare
Cosmin 1983 replied to Cosmin 1983's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Mersi, conduceam cand am scris Nu .Am schimbat injectorul numarul 3 , dar am pus 1 bucata indentica acelasi cod si urmeaza sa-l scriu in calculatorul mașini si o sa inlocuiesc si injector numarul 2 . Azi vreau sa inlocuiesc ulei sa vad daca nu este pilitura in el . Aseara am vorbit cu 1 mecanic si a zis ca este de la vibrochen aceea bataie si sa verific uleiul cum este. O sa revin dupa cu detali -
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
alex230ro replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
Lasa masina in pace , daca aveai frana blocata diferenta de temperatura era mult mai mare fata de cele 3-5 grade spuse de tine. La F21 parca la fel aveam diferenta de 3 grade stanga fata vs stanga spate. .Mare atentie masinile moderne sunt destul de destepte nu mai franeaza ca pe vremuri "doar fata" -
E46 320ci nu imi citeste debitmetrul
Andrei229 replied to Andrei229's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Nu nu am făcut nici nu știu unde să fac …nu am idee … -
jipianu92 joined the community
-
Ce mai inseamna faruri led adaptive daca nu fac "con de lumina"? Care este partea "adaptiva"? Poate sunt LED simplu, atunci s-ar explica. Sincer eu as activa oricum. Mi se pare ca functioneaza bine si este utila functia daca mergi noaptea des.
-
Încălzire disc după schimbarea plăcuțelor de frână și a discurilor
FiveThreeFive replied to BulletDyer's topic in DIY Seria 2
@BulletDyer Da, este posibil sa ai problema indicata de @bimmer90f30. Totusi, daca raspunsul la toate cele trei intrebari de mai jos este pozitiv: (1) Temperatura rotilor din spate este aproximativ aceeasi, stanga fata de dreapta (= una dintre roti nu este in mod semnificativ mai calda decat cealalta)? (2) Pe un drum drept si fara trafic, avand cutia de viteze la punctul mort si frana de mana libera, poti impinge masina cu mana cca. 10 metri, in fata si apoi in spate, fara a depune un efort urias? (3) Lichidul de frana a fost inlocuit periodic, o data la fiecare 2 ani - sau macar o data la fiecare 3 ani? atunci este o buna probabilitate ca masina sa fie, in fapt, OK. In caz contrar, trebuie sa incepi sa faci diagnosticare. -
Pai asta am zis si eu, daca are faruri led adaptive (nu stiu daca sunt mai multe feluri de adaptive) atunci e ok, detectează masinile din fata si modifica intensitatea si direcția luminii astfel încât sa nu deranjeze. Nu in 100% din cazuri, ma mai blitzuiesc si pe mine tiruri din cand in cand, dar sa zicem ca 95% din timp e ok.
-
Sunt doua lucruri diferite ce zici tu acilea. Difera fata de ce intreaba initiatorul. Din ce am citit, el vrea sa stie daca se merita acel feature care pana nu demult se numea High-Beam Assistant, feature ce presupune switch-ul automat intre Low-Beam si High-Beam doar, fara ca sa fi tu nevoit sa schimbi manual de pe maneta atunci cand iti vine din sens opus sau ai pe altcineva in fata ta si ai putea deranja daca mergi cu un High-Beam conventional. Al doilea aspect, la care face referire prin acel "con de lumina" e reprezentat de functia de AHL care iti permite sa mergi in exterior cu High-Beam-ul activat tot timpul, fara sa produci glare celorlalti participanti la trafic. Acest lucru se face prin camera din parbriz, dar si a radarului care citeste traficul si modifica distributia luminoasa intr-un mod dinamic a.i. tu sa beneficiezi de iluminare optima tot timpul si nu doar sa comute intre LB si HB asa cum face un far cu xenon la fel de bine ori cu halogen. Sunt doua sisteme separate. Daca-i vorba doar de High-Beam assistant, acel switch automat intre LB si HB, eu zic ca nu prea merita. Zic asta pt ca la F10 am avut doar acest sistem, fara AHL si dadea destul de multe rateuri, in sensul ca primeam destul de multe flash-uri. Avea momente cand functiona bine, dar nu tot timpul. Pe autostrada nu reusea sa detecteze traficul de pe sensul opus cred din cauza parapetilor si TIR-istii cel putin ma flash iau continu. In schimb la G31 avand faruri Full LED Adaptive, au prin urmare si functia de AHL si n-am intampinat pana acum nici un fel de failure, in sensul in care sa primesc flash-uri.
-
goangaus started following Activare Faza lunga G20 adaptive led
-
Eu o folosesc, nu pot sa zic ca e ceva absolut necesar, dar ajuta. Daca ai adaptive asta fac, ajustează fluxul luminos in functie de traficul din fata astfel incat sa nu orbeasca, nu stiu exact ce inseamna functia de "con de lumina".
-
lillejhon started following Activare Faza lunga G20 adaptive led
-
Salutare, De cand am luat masina, G21 cu adaptive led (fara laser) ma tot intreb daca merita sa dau 150 euro sa activez faza lunga automata. Sunt curios de la cei care au, o folositi des sau e doar asa un moft. Din cate am inteles nu are functia de "con de lumina", cum au unele modele cu faruri laser, ci doar comuta faza lunga scurta in functie de masina din fata. Cu bimmercode se poate activa?
Announcements
-
Topics