All Activity
- Past hour
-
În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila.
- Today
-
Fostul proprietar a schimbat furtunul din imagine. Aparent toată treaba la B48/B58/B38 rezultă foarte mult din tampoanele motor care sunt hidraulice, și in caz de se crapă, ai foarte mari trepidații atât la pornire mai ales, cât si in mers , care duce la deteriorarea acelor conducte rigide din plastic, cât si a vasului de expansiune , in partea de jos.
-
Lospaa started following BMW F32 430i
-
Daca tot schimbi una alta preventiv , nu era si un furtun buclucaș? care daca se rupe pierde tot antigelul si tre luata masina cu platforma.
-
silvinnio joined the community
-
Tech1 started following BMW F10 problema ulei
-
Salut, am un BMW F10 2.0d cod motor n47 și ieri dimineață când am verificat nivelul la ulei am constatat cu stupoare că nivelul uleiul meu era aproape de minim. Mașina are 6k km cu uleiul acesta, ultima dată a fost schimbat la 8k iar acum aveam in plan tot la 8k sa îl schimb. Ideea este că am mai verificat acum vreo 3k km nivelul la ulei și era la maxim. Am văzut pe scut sub ea o pata de ulei dar nu exagerată, pe jos nimic curs, pe la motor nu se vede ulei curs, nu da fum, trage bine, nu a dat nici-un semn că ar papa ulei. O voi duce la mecanic luni sa vad care e treaba, acum am completat cu 1l și este la maxim, dar până acum nu au fost probleme de genul. A mai pățit cineva chestii de genul? Să fie de la prea multe regenerări, sa fie de la faptul că uneori merg pe distante scurte, vreo 8 km maxim? Nu ii dau in gura când e motorul rece, nu îmi bat joc de ea, a fost întreținută. Zilele trecute ce i-am mai dat talpa dar după ce se încălzea motorul și mă macină acum faptul că i-am dat și nivelul era la minim, dar nu am știut de nivelul ei, mai ales că nu verificam daca știam că de la schimb la schimb nu mănâncă. Sper sa nu ii fi creat ceva daune prin motor, mai ales că n47 este și pretențios.
-
Dacă prin 'Navigația nu mai merge' te referi ca nu se sincronizează cu locația ta actuală și te arată în altă parte, inclusiv pe head up display limită de viteză nu mai e afișată, ținând cont ca te arată în câmp, atunci te sfătuiesc să deconectezi bateria din portbagaj pentru 15 minute. Când vei reconecta bateria ( ți se vor pierde memoriile în scaune, tripul, etc) să te plimbi puțin cu mașina și vei vedea ca își revine poziția la mașină. Cei de la BMW îmi ziceau să schimb antena, 3000 de lei
-
Traienel joined the community
-
Cauta pe forum userul neo_andersson, cred ca te ar putea ajuta.
-
ionut ungureanu joined the community
-
MarianSava joined the community
-
Dețin un BMW 730D fabricație 2018. Am fost într-un concediu in Grecia in luna Septembrie și imediat ce am trecut in Bulgaria Navigația nu a mai mers. L-a întoarcere speram că intrând in România să își revină . Nu mă mai localizează . Am fost la Bavaria din Ovidiu ,Reprezentanță BMW, de două ori și după ore întregi pierdute nu au rezolvat nimic. Unde pot merge să pot rezolva problema ?
-
Am tras o fugă astăzi pe la băieți, să văd "bolidul de lux". Am rămas foarte surprins atât eu , cât si băieții de cat de curat e motorul, arată exceptional . Lucru care chiar m-a pus pe gânduri si mi-a trezit următoarea intrebare: Este posibil ca calitatea uleiurilor din Germania , cum ar fi Castrol, să fie superioară față de ceea ce ajunge in România? Zic de Castrol pentru că am gasit pe la motor o etichetă de Castrol de la schimb de ulei. Repet, 5 schimburi in 145000 km . Cât despre actuatoarea, intr-adevar am reușit să mă uit un pic la ele, si cel de evacuare se mișcă mai lent decât cel de admisie, dar și ăla nu e prea ager la mișcare. Am inclinat capacul un pic si cel de evacuare ramanea pe loc, cel de admisie incet începea să iasă.
-
boaba started following Problema update oficial harta
-
Problema update oficial harta
boaba replied to abrakadaver07's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Nu este nici o problema asa arata pe site ca este un nou update disponibil chiar daca tu ii ai instalat pe masina site-ul nu este sincronizat cu masina pentru partea de update manual, in schimb daca ai sta cu masina in cateva tari (germania,austria etc etc ) masina chiar daca are id6 este capabila sa faca update over the air si atunci vei avea in masina mesaj de tip pop-up cu new update available la fel ca la id7 id 8 etc etc. -
Va salut, Am si eu nevoie de un service bun in Bucuresti unde pot schimba garnitura de la capacul cubultori (capacul este montat nou, acum 3 luni) si sa imi verifice si montajul la galeria de admisie. Am avut o problema cu vechiul capac si l-am schimbat iar mecanicul prima data nu l-a montat corect, a ciupit garnitura, l-a demontat, a pus alta garnitura si acum masina merge ciudat, se aude intr-una valva EVAP, imi trepideaza masina, cand plec de la semafor fara acceleratie imi scade turatia la 300-350 rpm. Si tind sa cred ca pe undeva e ceva aer fals, si vreau sa verific si galeria de admisie pentru ca a fost demontata si nu au fost schimbate garniturile. Va multumesc. Fara Bforce va rog.
-
Perfect. Te iei dupa toate gastele. Am avut dimensiuni diferite la pneurile fata/spate la F16, G05 si acum la G60 toate fiind cu xDrive. Atata vreme cat sunt dimensiunile specificate de producator stai fara stres.
-
Probleme xdrive jante r20 in 2 latimi
valentin capatana replied to valentin capatana's topic in Masina mea
Multumesc frumos. -
Multumesc pentru raspunsuri. Aflam noi Marti ca indiferent ca are nevoie de codare sau nu, retrofitul este.....inevitabil. Oeicum abia astept. Farurile astea basic ma scot din minti. Au semnalizarea aia de F30 pre facelift. In rest nu pot spune ca sunt rele. Design wise mai mult le vreau schimbate.
-
Pierdere ulei 420d
lillejhon replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Ai facut un test de compresie si un test la turbina, joc ax etc? DPF ul cata cenusa are, cum isi face regenerarea? -
@SergiuAlex90 intră pe Imgur.com și pui pozele acolo. După te pot ajuta să le pui aici.
-
Pierdere ulei 420d
AlexandruStanciu replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Tester pus pe cutie, sa se vada datele din aceasta. Plus ca sunt alte lucruri care dovedesc kilometri, uzura in interior 0, tiple pe praguri, pe portbagaj, pe scaunele din spate, etc. -
Pierdere ulei 420d
Viper05 replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
nu spun ca km nu sunt adevarati, dar e improbabil. stiu ca la motor se pot vedea orele de funcționare -
Pierdere ulei 420d
lillejhon replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Stiu ca la vag puteai citi din cutia dsg un parametru si cumva deduceai nr de km, mai era cat reziduu ai in dpf, genul asta de parametri si poti sa ti faci o idee, presupun ca se poate si la bmw. Cred ca este vreun dealer bmw din Italia Milano. Ma gandesc ca segmentii sau turbina poate fi problematica, o turbina crapa si mai repede daca nu ai grija de ea, drumuri scurte si i dai "blana" cu motorul rece. -
stiti alta solutie similara? adica un card RFID care sa functioneze la mai multe statii de incarcare sa nu tot instalam 20 de aplicatii diferite
-
Pierdere ulei 420d
Viper05 replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
eu unul sunt foarte sceptic, ce inseamna mai exact test pe motor si cutie? exista bavaria milano? -
Poti sa mergi sa vezi CX60 sau Outlander sunt pe la 55k noi cu garantie , depinde acum ce cauti Outlander e mai "lent" dar pare fie mai "fun" la condus vs CX60 , CX60 e mai rapid si zic ei ca au mai imbunatatit suspensie/cutie ma rog mie cutia mi s-a parut problematica la CX60 nu imi e clar daca masina de test drive avea ultima varianta de cutie .Autonomie CX60 40-60km Outlander era mai bine 60-80 km pe acolo .
-
lillejhon started following Pierdere ulei 420d
-
Pierdere ulei 420d
lillejhon replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Ai verificat istoricul de service al masinii in reteaua bmw? poti sa o faci si online aici cu 10 euro https://checkvin.eu/ . Faptul ca masina consuma ulei si scoate fum albastru ma duce cu gandul la segmenti, vezi ca fumul in exces omoara dpf ul. -
Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic. Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC 400e, undeva pe la 60k Eur.
-
Daca nu e nevoie de spatiu poti sa te uiti si la X1 sau X3 .
-
Pai voiam sa te intreb, eventual veneam sa o testez, dar am primit una de la Autonom si nu mai era nevoie :))
Announcements
-
Topics
