All Activity
- Past hour
-
ivorymarci started following Utilizatori Hibrid
-
Nu fac absolut nici o reclama si nu cred ca este problema ta cat de scumpa sau ieftina trebuie sa fie masina altuia pentru a o incarca acasa sau nu. Nu cred ca am spus niciodata ca asta a fost motivul achizitiei, din contra, prima mea optiune era 40i dar negasind pe stoc ceea ce voiam si nefiind dispus sa astept am luat-o pe aceasta. Cat despre felul in care accelereaza masina cu bateria goala, da, trage ca o "apucata" pentru ca niciodata bateria nu este consumata complet si ai parte mereu de aportul motorului electric. Si nu, nu merg cu ea descarcata, pentru ca am posibilitatea sa incarc acasa sau in oras, nu "fug" de statiile publice pentru ca sunt prea scumpe. Eu doar am vrut sa exemplific ca daca este incarcata acasa peste noapte este cel mai eficient, atat. Cat despre ratiune, eu zic ca este loc pe planeta asta pentru toata lumea si pentru opiniile fiecaruia, nu trebuie sa improscam cu noroi doar pentru ca nu percepem lucrurile in acelasi fel.
- Today
-
claub54 joined the community
-
trepidat la 1500 rpm - BMW f48
Marius Nina replied to Marius Nina's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Dar de ce nu face și pe modul sport sau când trece de 1600 turati .. -
Tattady started following Retrofit Volan încălzit G30
-
Bună la toata lumea, Vreau să fac retrofit la volanul M Sport cu încălzire și padele (cel de pe scaunul mașinii). Momentan am acest airbag pe mașină din imaginea de mai jos. Mă poate ajuta cineva cu o informație: se va potrivi airbag-ul din imaginea de mai jos pe volanul M Sport și configurația mașinii fără nicio problemă? Multumesc anticipat!
-
boaba started following trepidat la 1500 rpm - BMW f48
-
trepidat la 1500 rpm - BMW f48
boaba replied to Marius Nina's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Eu am avut aceste simptome și a fost pistonul nr. 2 fisurat. Noroc că am avut garanție BMW Premium. Devizul a fost 23k euro, G30 525d 231 CP. -
UnusualWay joined the community
-
trepidat la 1500 rpm - BMW f48
Marius Nina replied to Marius Nina's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Scuze ,2.0 D 231cp -
Am adus ieri mașina acasă. Am mers și astăzi prin oras o fugă cu ea, sincer nu mi se pare nimic diferit la ea. Nu am iesit sa ascult motorul cu capota ridicată, dar din mașină este la fel de silent , ca orice benzinar pus la punct, in E92 dacă motorul e in parametri ti se pare că motorul e oprit, atât de tăcut e. In altă ordine de idei, încă mi se pare pornitul la rece cam trepidat, parca N43 pornește mai plăcut si mai silentios... Probabil sa fie din tampoane, pe care le voi schimba in lunile ce urmează. Ca idee tampoanele la B48 sunt hidraulice, in timp ce la N43 sunt vacuumatice. Nu am nici o eroare pe bord, masina trage foarte bine , la fel ca inainte. Dacă e să ne luăm după erori, probabil nu voi avea cum să simt acea eroare de Exhaust camshaft position not Reached, in performanțele masinii. Urmează când va fi ocazia să mai merg cu ea cateva sute de km si sa revin cu diagnoză, să văd dacă mai am eroarea de amestec bogat, care ar insemna injector sau injectoare care curg. Băieții de la service au zis ca in continuare se aude un țăcănit la pornitul la rece , la relanti. Ma gândesc ca poate fi bănuțul denla wastegate sau ceva tachet.
-
@Viper05 si @Neghea Dragos continuam aici discutia, nu are sens sa facem varza topicul omului.
-
eu nu sunt impotriva hibridelor deloc, mi s-a parut foarte amuzanta chestia cu reclama mascata
-
trepidat la 1500 rpm - BMW f48
HitmaNLive replied to Marius Nina's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Dacă ne spui si ce motorizare.... Poate avem cum sa ajutăm. -
Din curiozitate, dacă racitorul egr-ul se sparge, nu ar trebui să existe fenomenul de fum alb ?
-
Masina nu ramane niciodata cu 0% baterie chiar daca iti arata tie. In accelerari cum ii dadeam eu sa urle tragea de rupea. Atunci se pare ca foloseste electricul ala ce arata a fi 0 in bord. Si nu, nu am hibrida, eu sunt posesor de benzinar fara ganduri de a imi lua vreo hibrida in viitorul apropiat. Inca unul? P.S. Hai sa nu ii facem omului topicul praf. Care sunteti impotriva hibridelor/ellectricelor, avem topicuri dedicate pentru asa ceva.
-
foarte adevarat
-
Neghea Dragos started following '25 BMW X5 xDrive50e
-
Pare că faceți o reclama mascata acestor plug in uri cu accent pe încărcări acasă la o mașină prea scumpă pt. astfel de aprecieri... Mergi fără curent în baterie dar mașina 'trage că o apucata' desi are același motor termic pe care merge de altfel când are 0 încărcare la electric dar duce după ea 400km in plus. Sa le păstrați sănătoși dar sa ne păstrăm și rațiunea...totuși.
-
Da, trage ca o apucata indiferent dacă ai sau nu curent în baterie. Performanțele sunt excelente având în vedere masa mașinii. Plus ca suspensia pneumatică ține greutatea sub control foarte bine pe drumurile virajate și ajută mult și la confort. Per total este un pachet complet pentru ce anume am eu nevoie.
-
Marius Nina started following trepidat la 1500 rpm - BMW f48 and Vibratie X1 F48
-
f48 Vibratie X1 F48
Marius Nina replied to George Pietrareanu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Salut ? Ai aflat problema ? -
Salut grup , am și eu o problemă la al meu f48 , in mers pana in 1500 turati am un trepidat destul de puternic, cum trece de de 1500 -1600 nu mai face deloc ,cand dau pe mod sport nu mai face. am schimbat tampoane și nimic , mai mulți spun ca ar fi convertizorul la cutie . a trecut cineva prin aceiasi problema? mulțumesc
-
Marius Nina joined the community
-
f48 Vibratie X1 F48
Marius Nina replied to George Pietrareanu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Salut ai găsit problema ca am și eu aceiași problema ? Am un trepidant până în 1500 turati , dacă o dau pe sport nu mai face , nu sunt tampoane am ca am schimbat deja -
Popa Ion started following Pierd lichid de răcire. Nu e nicio pata în garaj.
-
Mulțumesc Adrian HD!
-
Răcitor egr spart.Nu mai umbla așa că ia foc.
-
E firesc, pentru ca daca la ICE caldura acumulata in motorul termic este foarte usor data in interiorul masinii, la electrica (doar de pe baterie..) aceasta e creata din baterie si nu ai parte de aceiasi eficienta pentru ca.. cabina e permanent racita.. de ambient si miscarea (sau in stationare..) ei in aerul rece.
-
Pai pune tester ISTA si vei afla.
-
Am înțeles dar de ce nu mai intră în viteze este nelămurirea mea
-
Popa Ion joined the community
-
Salutare tuturor! Am un BMW 520d, f10, din 2015. Il dețin din 2020. Săptămâna aceasta, în ziua de luni, mi-a afișat mesajul ca trebuie sa completez lichidul de răcire. Am completat 1 litru de apa distilata. Miercuri din nou mi-a afișat mesajul sa completez lichidul. Din nou am pus 1 litru. Astazi am desfăcut capacul și era aproape de minim. Nu e nicio pata de lichid în garaj. Care ar fi problema? Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
-
Salut, diagnoza cu ISTA intai. Anvelopele sunt cele indicate de producator? Cutiile de viteze ZF8HP sunt ft rezistente si ieftine pe piata SH in jur de 700-1000 euro. Reconditionarea cutiei de transfer costa undeva la 4000 ron cu garantie 2 ani ( am facut eu la F10).
-
Topics
