Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare ! Am de cateva luni pe cap acest seria 1 2011 LCI E87 cu motorul asta care imi aduce numai probleme. Initial a inceput cu eroare de presiune in motor, in ciuda faptului ca am presiune pe care am verificat o si cu manometru tot imi da mereu dupa ce se incalzeste motorul aceasta eroare. Am schimbat senzor, am incercat cu un ulei mai gros (10W-60) dar tot apare eroare asta. Aveam pe partea de distributie un ghidaj spart si am inlocuit si intinzatorul cu ghidajele, am curatat baia de ulei si am curatat sorbul. Tot apare eroarea. Nu stiu ce sa mai fac pentru ca nu reusesc sa gasesc rezolvarea la problema asta. Mi-a aparut recent nivelul de ulei scazut de la max , intre min si max. Dupa o saptamana a aparut inapoi ca este la max. La coldstart imi scoate fum alb pe evacuare , dar la scurt timp dupa ce plec cu ea de pe loc si se mai incalzeste motorul dispare, totusi imi face asta ocazional, uneori scoate fum uneori nu, mecanicul mi a spus ca posibil sa fie de la segmenti acum nici eu nu mai stiu ce sa fac.
  3. Salut! Oare ce nu fac bine? S-a mai lovit cineva de problema asta? Merci!
  4. Va multumesc domnilor pentru raspunsurile voastre. Cred ca nu sa am ce face si va trebui sa cumpar anvelope cu tot cu jante pe 18. Cam mare cheltuiala dar....
  5. throw

    BMW X5 45e

    Aia zic si eu... performanțe pe burta goala nu prea există la nici un producator.
  6. Today
  7. asa este, omologate pentru masina M240i xdrive, sunt doar roti pe 18, in variantele din link. daca vreti totusi sa pui anvelope de iarna pe cele de 19, runflat, si cu omologare * BMW, singura optiune este Continental TS 860 S SSR. daca vrei sa pui doar anvelope de iarna pe 19 in cele 2 dimenisuni ( nu as recomanda sincer, dar daca insisti ) as merge pe Michelin Pilot Alpin 5 Cu mentiunea ca la Conti este doar indice de viteza H ( 210kmh ) iar la Michelin V ( 240kmh )
  8. După părerea mea, antifonarea este destul de bună, ce-i drept, asta e prima mea mașină din acest segment de piață, înainte având o Dacia Duster din 2021, de care nu mă voi plânge, și-a făcut fenomenal treaba pentru valoarea ei și pentru posibilitățile mele. Acum in X1 este altă treabă, e mult mai liniște, probabil că în comparație cu alte mașini se poate și mai bine, dar pentru mine este un mare upgrade din punct de vedere al antifonării și nu mă pot plânge. Vreau să mulțumesc pentru tot ajutorul acesta, de la resurse tehnice și informații! Voi cântări ideea acestui upgrade!
  9. alex230ro

    BMW X5 45e

    Mazda a avut motoare turbo destul de "celebre" doar ca nu in Europa(cred ca au avut ceva motor turbo pe Mazda6/3) , Honda au dat rateu initial cu turbo dar apoi si-au revenit , Toyota a avut si ea ceva motoare turbo "celebre" de Subaru si Mitsubishi nu mai spun . Ford in general a facut masini decente,am avut Fiesta si de ceva timp merg cu Focus ,ca si tinuta de drum stau foarte bine . Cum ziceam fiecare face ce crede pe banii lui,daca vrei ceva care sa fie "sportiv" clar trebuie sa te uiti pe partea"germana" daca vrei ceva mai "relaxat" pe partea "japoneza" sunt destule marci,si nu am bagat in seama restul lumii :))
  10. throw

    BMW X5 45e

    Fiabilitatea japoneza se datoreaza in mare parte stilului lor conservator de constructie. Nu stiu daca ati observat dar rar o sa gasesti ceva inovativ la ei. Da, sunt "fiabile" dar unde sunt, sunt pentru ca au proiectare bătrâneasca. Mazda parcă nici acum nu are motorizari turbo. Credeti ca sunt aspirate ca sunt puriști si vor ei sa aiba cele mai lenese motoare din segment? Nu, nu vor sa isi bata capul cu eventuale probleme. Honda au incercat si ei un motor de 1,0 pe Civic si nu le-a iesit deloc. Cunosc persoane care au mers pe Ford din simplul fapt ca nu suportau confortul si feelingul unui RAV4. Da, Ford e peste Toyota la aceste aspecte daca va vine sa credeti..
  11. alex230ro

    BMW X5 45e

    Dupa primul E30 absolut tot ce am avut dupa ,BMW-uri ( masini luate pana in 100k km si cu 5-6 ani vechime ) a dezamagit in ceea ce priveste fiabilitatea, tot timpul pica cate ceva desi masinile repet au avut putini km, dar poate am avut ghinion .
  12. Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu cateva recomandari unde pot face distributia la un bmw e90 facelift n47, nu este xdrive. Am tot incercat sa caut pe internet, nu am gasit cine stie ce service uri si am decis sa apelez la voi!
  13. Eu unul sincer nu as schimba marca in primul rand datorita experientei bune in ceea ce priveste calitatea, pana acum. Am avut 5 BMW-uri in ultimii 9 ani, modele, generatii si rulaj diferite (E92, F20, F30, F36, G30), si iti zic sincer, toate au fost intretinute corect si exceptand niste senzori minori sau niste bucsi (la seria 4 pe la 180k km), nu am bagat un leu pe langa consumabile. Nu mai spun de dinamica, e o reala placere sa conduci un BMW. Desi as fi tentat sa trec si la Mercedes, datorita tehnologiei si ideea de confort pe care o ofera, feelingul pe care ti-l ofera un BMW nu prea il gasesti pe la alte marci (si aici ma refer la MB, Audi, nu la cotetze precum Toyota, Honda, Mazda). Am avut ocazie de-a lungul timpul sa testez si japoneze (Toyota, Lexus, Mazda, Honda), ba chiar unele o perioada indelungata pt ca am avut de la munca. Crede-ma, cand te dai jos dintr-un BMW si urci intr-o Toyota, iti vine sa o lasi in mijlocul drumului si sa o iei pe jos. PS: Despre Volvo nici nu mai vorbesc, alea sunt masini luate de pe Temu deja
  14. alex230ro

    BMW X5 45e

    E simplu la BMW ai maxim 5 ani garantie si daca stai sa studiezi o sa vezi ca fiabilitatea dupa 5 ani scade dramatic , nu mai spun de depreciere. La "japoneze" fiabilitatea e ceva mai buna istoric vorbind ( desi pare ca se duc si ei usor usor in jos) garantia ceva mai mare ( aici iar depinde cum studiezi, in general ai peste 5 ani garantie) . Ar fi multe de discutat plecat de la faptul ca la BMW de ex ai o gramada de plastice la motor ( si aici ma refer la capac culbutori, fitru ulei si corp filtru ulei) care pica datorita vechimii , din nou pe partea asta usor usor pare ca si japonezii se "aliniaza" . O fi forum BMW dar trebuie sa recunoasem ca fiabilitatea la BMW nu e un punct forte , desi in ultimii ani aparent a mai progresat .Ma rog pe banii lui fiecare face ce crede . Oricum subscriu la ideea " BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie" .
  15. @neo_andersson multumim pentru clarificare @Stef_M uite aici cum se monteaza link Amplificatorul Alpha One este la baza un Match UP8DSP.
  16. throw

    BMW X5 45e

    Nu stiu ce te face sa crezi ca o mașină noua, dotată, fie ca e Toyota/Hyundai/Ford/Mazda/Honda whatever, ceva care nu e "premium" ca bmw dar costa bani, vor fi mult mai fiabile si usor de reparat? Ma refer la masinile marcilor care sunt peste 40k. E la fel, te salveaza garanția daca o iei nouă, in rest e loterie. Toti au hybridizare, toti au senzori si mărcile non premium sufera cel mai mult de pe urma constructiei low cost (furtune/senzori/asamblare)
  17. @aghiuta Este un sfat foarte bun - si consider ca aceasta este solutia corecta. Alternativ, daca din anumite motive preferi rotile de 19" si locuiesti + circuli iarna in zone in care zapada nu este abundenta si temperaturile nu sunt preponderent negative, poti lua un set de anvelope all seasons. In combinatia de dimensiuni indicate de tine gasesti atat modele de la producatori premium - Continental AllSeason Contact 2, Bridgestone Turanza All Season 6, Michelin CrossClimate 2, GoodYear Vector 4 Seasons Gen-3 - cat si modele de la producatori din esalonul doi - Hankook Kinergy 4S2 H750, Falken Euroall Season AS220Pro. Totusi: - nici un model nu este runflat, deci va trebui sa te dotezi cu un kit de pana (si, ideal, sa si sfintesti masina); - intrucat ai xDrive, grija la diametrul exterior total al rotilor; - nu este o deloc buna practica sa ai doua seturi de anvelope, pe care sa le tot montezi / demontezi de pe acelasi set de jante de doua ori pe an; - anvelopele all seasons nu sunt potrivite pentru drumuri lungi in zile caniculare de vara.
  18. https://reifen-groessen.de/size/bmw/2-series/g42-2021-2024/#trim-g42-2021-2024-m240i-xdrive--369-6 pentru iarna cred ca trebuie alte jante,pe 18,adica 4 roti noi.
  19. Sa te invat eu cum sa dai in ea ca surdu-n toba sa vezi cat mai tin franele atunci.
  20. Raspunsurile mele sunt nu si nu. Uitandu-ma la pneuri runflat vad doua dimensiuni pe 19: 225 cu 40 pe 19 si pe fata si pe spate sau 225 cu 40 pe fata si 255 cu 35 pe spate, ambele pe 19. La pneuri normale insa vad doar 225 cu 40 pe fata si repectiv 255 cu 35 pe spate pe 19. Acum eu nu sunt marele expert, sa asteptam sa iti spuna si restul parerile lor.
  21. O galagie de bani pe care sincer sa fiu nu as fi dat-o. Dar... fiecare e stapan pe banii lui. Sa iti conduci cu placere masina si sa te bucuri de noile faruri!
  22. U11 scoate semnal audio pe ethernet (OABR) cu IPSec. Nu exista nimic aftermarket cu astfel de intrare audio si care sa poata importa certificatele pentru IPSec ale BMW. Poti pune doar amplificatoare care accepta la intrare semnal de difuzor, adica sa iei semnalul audio de pe iesirile de boxe din amplificatorul actual.
  23. sskkaa

    BMW X5 45e

    Eu zic sa mai astepti pana prin martie aprilie... salveaza ti cateva masini pe mobile si peste iarna sigur mai scad preturile... si la a mea de ex ( X3 M40d ) din decembrie pana in martie cand am luat o, au scazut pretul cu aproape 4000eur... nu zic ca e o regula, dar dupa o iarna mai grea, poate sunt dispusi la preturi mai bune si discounturi mai mari. Eu as lua 550e.
  24. Yesterday
  25. Am o rugaminte la cei mai imformati ca mine. Am cumparata masina din titlu, varianta G42. A venit utilata cu cauciucuri de vara. 225/40/19 pe fata si 255/35/19 pe spate. As frefera sa cumpar cauciucuri de iarna de la acelasi producator (Pirelli, etc) dar, din pacate, nu prea reusesc sa le potrivesc. Este o problema daca sunt producatori diferiti ? Si inca ceva. Pot pune 255/40/19 si pe spate ? Sau trebuie musai de 35 ? Multumesc.
  26. Am ajuns pe la vreo 60k Eur buget momentan. Dar habar n-am ce sa iau, sincer. Ma tot gandesc Oscilez intre: - sa astept pana la primavara si sa iau un 550e, in speranta ca il gasesc pe la 62-65k Eur - sa iau acum un GLC 400e din 2024, E klasse 400e din 2024, sau X5 45e din 2022 (doar in cazul in care as trece peste problema cu slow charging si in caz ca gasesc un deal f bun la o masina cu dotari f bune si km putini)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.