All Activity
- Today
-
Silviu Iacob joined the community
-
Lin power distribution box
zeronoo replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Fa o poza la rear power distribution box. Posibil sa nu fi schimbat cu modelul extins care e necesar la dotarea de carlig pentru masina ta. esti sigur de asta? -
Bublebee12345 joined the community
-
Revin cu update dupa schimbarea actuatoarelor, cred ca mi s-a stricat masina, consuma prea puțin Lăsând gluma la o parte, am condus de la Pitești la București pe pilot automat setat la 110 km/h, nu am mers la consum, am o problema medicala si atat s-a putut. Nu stiu daca au vreo legătură actuatoarele, dar eu asa consum nu am mai avut la masina, a scăzut consumul si in oras dar nu ma pot pronunța inca, e trafic de vara.
-
Lin power distribution box
Bmwbreda replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Cu un Autel Dar cred ca am sa reinstalez ista pe Leptop și o sa scanez cu ăla -
Masako joined the community
-
sskkaa started following Lin power distribution box
-
Lin power distribution box
sskkaa replied to Bmwbreda's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Cu ce diagnoza ai scanat masina? -
Bmwbreda started following Lin power distribution box
-
Salut băieți am scanat mașina (x3 g01 20i din 10.2019) și am găsit două erori 1 . Lin power distribution box incorect version installed D90D69 2 .general conector A not connected ( asta pe cârlig ) mașina are cârlig retrofit din fabrică ideea e ca nu știu de unde sa încep am fost la o diagnoză dar dar încă nu e clar ce și cum . voi ce părere aveți ?
-
Emi300 joined the community
-
Burnete Ionut Marian started following Electromotor probleme
-
In primul rand salutare tuturor sunt nou pe aici. Un e46 318i 1998 , nu da curent absolut deloc la electromotor asta sa intamplat dupa ce am schimbat cutia de viteze dar banuies ca nu are legatura. Electromotorul este probat functioneaza perfect , bateria este ok au fost verificare absolut toate firele care duc pana la contact si e in regula am schimbat comutatorul de sub volan acela cu pinii de are un arc cted ca asa se numeste si degeaba , am incercat cu , cheia de rezerva niciun rezultat. Am vazut ca mai este un modul posibil sa fie de la ala ?? Ce sfaturi aveti ??
-
Burnete Ionut Marian joined the community
-
CojoBoss69 joined the community
-
Tocmai am primit si eu o ofertă de preț cu tot cu montaj pentru F32, cu loc pentru KAFAS, cu HUD, Pilkington, 2000 lei.
-
Vlad Fruja joined the community
-
Andrei BeEMve started following PROBLEMA CIUDATA E60 NFL DIAMANT
-
Salut colegi, dupa ce am reconectat borna la baterie am observat următoarele probleme: Nu mai merge închiderea centralizata; Ceasurile nu mai merg, arata doar liftul rosu și nu se aprind; Navigația sta închisă, butoane și ecran; Clima sta închisă cu tot cu lumini butoane; Geamurile nu mai coboară sus jos, nu mai merg, stau doar iluminate non stop comenzile lor, chiar si cu cheia scoasa si lumina pe 0 zero. Diagnoza nu se conecteaza pe mufa OBD; Dupa ce am verificat toate siguranțele, inclusiv cele de lângă ECU am ajuns la o concluzie: ECU merge ca pornește motorul, deși termocupla merge la maxim; CAS merge ca pornește motorul și recunoaște cheia; LM1 merge deoarece luminile funcționează normal; SGM de la airbag nu are nici o legătură; PDC nici atât; Am mai discutat si cu niste amici care se mai pricep si am limitat căutarea la 2 module: KBM din torpedo si MPM din portbagaj. Urmeaza sa fac rost de ele si sa probez. Intrebarea mea e pentru cine s-a mai lovit de aceasta problema si are o idee. Nu cred sa fie un scurt-circuit undeva deoarece borna + nu avea cum sa atinga caroseria sa faca masa, probabil un soc cand a fost pusa a ars un modul. Astept idei, propuneri.......
-
- e60
- problema e60
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
E posibil sa tina mai mult sau la fel, cel original pe g30 este de la carlex si este o mizerie ordinara.Al meu g30 a avut pana la 150 de mii 3 schimbate, toate pe original.
-
Si alea OE sunt tot mai proaste si mai sensibile, nici nu vreau sa ma gandesc astea aftermarket cum si cat te tin...
-
branevl started following Pret schimbare parbriz G30
-
Asa cum am zis vin cu pret pt parbriz g30 aftermarket fara hud. 1400 agc cu tot cu montaj, iulie 2025.
-
shu started following BMW e92 n47d20a euro4 check engine dupa montat dpf euro5
-
sskkaa started following Pret schimbare parbriz G30
-
Eu cand am schimbat parbrizul la X3 G01, la un service tert de parbrize ( foarte bun ), nota de plata a fost de vreo 7000lei, pe CASCO, parbriz FUYAO parca, nici macar original.
-
Intr-adevar la E39 525d si 530d sunt 2 pompe, mai este si una sub pragul soferului. S-au mai vazut cazuri cand o pompa noua aftermarket nu asigura presiunea corespunzatoare. Trebuie vazut cu o diagnoza.
-
Hai ca m-am jucat acum un pic la Safelite cu preturile de parbrize. Nu am idee ce marca sunt, BMW cu siguranta nu sunt. La G60 pentru parbriz cu HUD e $1015.48 din ce vad, cu siguranta mai as primi si un $100 ceva daca tot nu misc sa merg mai departe gen haide ma si schimba ca iti dam cuponul asta. Nu am idee ce parbriz e. La G30 daca imi bag VIN-ul de il aveam la G30 vad ca pretul e $735.41 dar ala era fara HUD. Nu stiu de ce nu mai vad cat mai vor si pe recalibrarea sufletului de senzori si etc. @branevl putem continua discutia aici ca sa nu mai poluam topicul colegului, macar ramane si ceva in urma.
-
@Daniel_89 urata treaba, eu de-asta mereu parchez masina la dracu in praznic peste tot pe unde ma duc chit ca e vorba de masina inchiriata sau masina personala. De acord cu tine.
-
Am rezolvat eu postarea.
-
Salutare tuturor! Sunt nou pe forum, asa ca m-am gandit sa incep cu prezentarea uneia dintre masinile mele. Este vorba de un BMW f11 525d Xdrive aflat in familie de aproximativ 2 ani. Masina este din anul 2013, motor 2.0d N47 twin turbo 218CP cu tractiune integrala si cutie 8hp. Mai jos atasez cateva poze cu ea:
- Yesterday
-
Vine ziua plecarii spre Balti. Nu v-am spus dar si Dragos era gata sa se dea cu masina lui (seria 135xd) intr-o noua setare asa ca oricare ar fi fost rezultatul la E46 am fi mers in Moldova sa fim alaturi de el.Am pregatit masinile si am pornit spre aeroportul din Balti.La vama intraderar vamesii din partea Moldovei au cerut sa vada actele masinii,numerele(am noroc ca Viesparul inca este inmatriculat cu acte in regula si poseda numere de inmatriculare) chiar au intrebat si de ITP care nu mai era valabil dar au fost intelegatori cand le-am spus ca nu circula pe strada si ca este o masina destinata competitiilor sportive. Ultimii 15km pana la Balti au fost dezastruosi pentru cei ce doresc sa vina in aceasta regiune sa se pregateasca sufleteste pentru asa ceva,un drum foarte rau ! Ajunsi pe pista descarcam masinile si merg in aprcul rece sa o incalzesc putin si sa fac cateva plecari(au o portiune de aproximativ 200 metri unde poti merge sa testezi masina fara nici o problema). Dupa ce am incalzit masina ma pregatesc sa merg la start. Auzisem ca aderenta este foarte buna aici asa ca ma asteptam la o plecare foarte buna,in timp ce ma alinia Luci la start vedeam cu i se lipesc lui DOP adidasii de pista Plec dupa loc si intr-un metru masina nu mai inainta si se auzea sunetul de cardan sau planetara rupta ! In 10 ani de curse nu am rupt niciodata un cardan si iata ca am reusit aici!Dupa cum am spus aderenta foarte buna cum nu am crezut,nici eu si nici altii care tot au rupt planetare pe aceasta pista.CU planetare eram si eu pregatit dar cu cardan nu...Dupa ce o ridic constatam intradevar ca este rupt cardanul,partea din spre grup...Ce sanse aveam sa gasesc eu un cardan tinand cont ca acesta era ceva modificat nu de fabrica. Il demontam pentru a avea o viziune clara a dimensiunilor si cu ajutorul gazdelor care sunt extraordinat de primitori si saritori sa ajute am gasit un cardan de E46 330xd pentru a lua daor partea din spre grup(partea care se rupsese) iar partea modificata sa o pot folosi pe cea veche.Nu imi venea sa cred ca am gasit exact ce aveam nevoie si urma sa mai incerc iar un run cel putin...In capul meu era ca urmeaza si acesta sa se rupa in urmatorul run,deci cumva eram ca mielul la taiere Revin cu noul cardan,il montam si ma pregatesc iar de run. Plec,astept sa se rupa iar cardanul,vad ca nu se rupe dar in schimb se aprinde spira in bord si simt masina cum se limiteaza = run nesemnificativ. Ajung inapoi la cort,constat ca nu mai aveam suficienta motorina,realimentez si intre timp Dragos se pregatea sa se dea si el asa ca mergem cu inima stransa cu el la start. Face o plecare buna,masina topaie putin dar merge drept si reuseste un timp asemanator,doar cu cateva miimi mai bun decat recordul sau 8,31s.Se intoarce cu masina fara absolut nici o problema la cort si hotaraste sa opreasca testul pentru aceasta etapa. Era randul meu sa mai bag o fisa asa ca ma aliniez! De data asta am incarcat-o mai mult si deja o simteam cum franele nu o mai pot tine pe loc si incepea sa inainteze asa ca iau piciorul din frana si porneste,plecarea nu a fost buna dar dupa 100km/h s-a dezlantuit reusind un 100-200km/h de 4,0s ,cel mai bun de pana acum si un timp la 402m de 9,6s. Spre marea mea surpindere cardanul rezista si incep sa uit de aceasta problema. Ajuns inapoi la cort ne hotaram sa plec din transbrake pentru a nu mai avea problema cu piciorul pe frana.Acesta era un lucru nou pentru mine. Ma aliniez si reusesc o plecare foarte buna 1,4s 60ft , 0-100km/h 2,1s dar dupa 145km/h se aprinde iar spira si masina ruleaza pana la sfarsitul run-ului in Limp Mode chiar si asa reusind 100-200km/h in 4,6s si un nou record personal de 9,3s. Tind sa cred si sper ca daca nu s-ar fi aprins iar spira si ar fi mers 100-200km/h cat a mers in run-ul precedent adina 4,0s masina ar fi fost in clubul masinilor de 8 secunde,dar se pare ca nu a vrut de aceasta data,atat s-a putut momentan. Voi reveni la urmatoarea etapa mai bine pregatiti cu rezerve de putere oricum disponibile si speram la rezultate mai bune,pana atunci va las mai jos si 2 clipuri cu run-ul de 9,3 secunde.
-
530d e39 automat
FiveThreeFive replied to iordanescu 81's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Pentru restul greselilor se aplica prezumptia de erori de tastare. -
Pentru a nu mai lucra orbeste hotaram sa montam si un MAXXECU Mini. Dupa a doua etapa,care iar am ratat-o,a venit momentul ca merg la Iasi sa fac rodajul motorului si sa o punem pe dyno sa vedem ce iese. Urma sa fie in weekendul respectiv etapa din Republica Moldova de la Balti unde daca ca prin minune totul ar fi iesit perfect am fi avut de gand sa mergem sa testam masina pentru a ne face o idee ce a iesit. Ajung la Iasi,lucrul la masina inca era in toi,Luci termina montajul turbinelor,gaurim si capota sa scoatem evacuarea prin ea si mergem cu ea pe dyno dupa ce Dragos face modificarile si ajustarile softului. O ancoram pe dyno si urmeaza o perioada de rodaj a motorului pe care am incercat sa o fac cat mai precis la indicatiile lui Dragos.Motorul se aude extraordinar,niciodata nu l-am auzit atat de bine si rotund,cresc sperantele cu toate ca am intampinat si ceva probleme cu montajul pieselor pe masina,dar acesta este tuningul,daca era usor se facea peste tot si de catre oricine. Termin rodajul,o inspectam si pare ca totul este in regula,facem schimbul de ulei si intra Dragos in actiune! Se anuntau presiuni de peste 5 bari! DA,5 BARI! La astfel de presiuni Dragos ne-a recomandat sa stam cat mai feriti pentru ca orice se poate intampla la masina iar in cazul unui dezastru pisele pot sparge geamuri situate chiar si la 40 metri distanta(lucru care el il patise deja in testele cu masina lui). Ne ascundem ca suricatele fiecare cum a putut dupa cate un colt si asteptam nerabdatori finalul runul de pe dyno cand deodata vedem o piesa metalica cazand sub masina .Il vad pe Luci cum sare in fata masinii facandu-i semn cu mainile lui Dragos sa opreasca cat mai repede.Asteptam sa vedem si balta de ulei sub masina! Piesa metalica semana cu un bolt de la vilbrochen dar cand ne-am baga dupa ea sub masina era de fapt intinzatorul de la cureaua care actiona a doua pompa de inalta presiune motorina .S-a slabit surubul care il tinea,acesta fiind in sensul opus fata de cum se invartea cureaua si a cazut intinzatorul.Inspectam radiatoarele si totul este in regula. Rasuflam usurati toti si dam drumul la al 2-lea run,aceeasi poveste - suricatele,Dragos power iar spre finalul run-ului se aude ca un fluierat....Merg repede la ecran sa vad cifrele care aratau 693CP fara NOS!Cel mai bun rezultat al meu de pana acum fara NOS! Inspectam masina si ne gandim ca acel fluierat au fost poate anvelopele patinate pe rolele de la dyno asa ca mai strangem putin chingile. Da Dragos drumul la robinetii de la NOS si ne pregatim de run-ul 3 .Nici nu apuca sa faca presiune bine ca iar se aude acel fluierat...Ridicam capota si constatam ca un furtun de la intercooler vroia neaparat sa spuna ceva asa ca il strange Luci mai bine si ne pregatim de run-ul 4 cand deodata incepe ploaia,masina fiind cu botul afara si evacuarea scoasa prin capota,suntem nevoiti sa luam o pauza... In tot acest timp eu ma zbateam sa aduc actele si numerele Viesparului pentru ca cei de la vama din Moldova erau foarte pretentiosi si cereau aceste lucruri chiar daca masina era una destinata competitiilor sportive dar asta va povestesc mai tarziu. Se mai domoleste ploaia si putem incepe run-ul 4.In timp ce filmam simteam cum vibreaza betonul sub mine!Este diferenta enorma intre run cu NOS si fara,cand deodata ceva ma tot lovea in fata si nu stiam daca arunca ceva ulei incins prin wastegate sub masina sau ce se intampla,dar deodata se aude si o bubuitura si iar ne oprim...Anvelopa pe stanga spate bubuise ,noroc ca a putut face run-ul complet iar acesta arata 855Cp si 1503Nm Cu un shot de NOS de doar 150cp pot spune ca sunt pe low boost,obligati de lipsa anvelopei sa ne oprim aici ne ramane doar sa mai marim puterea pe pista in functie de situatia de acolo. Nu imi venea sa cred ca in ciuda tuturor piedicilor cu actele,numerele,intamplarilor de pe dyno masina era in sfarsit gata de pus pe pista (rotile cu slickuri le aveam dupa mine de la Bucuresti) cu o putere si potential mult mai mare fata de ceea ce a avut pana acum.
-
iordanescu 81 joined the community
-
Buna seara, mi s-a ars pompa din rezervor. Dupa ce am schimbat-o nu mai trage ca inainte. Daca o trec pe sport nu mai schimba ca inainte si ramane la 4500 turatii, ca sa schimbe trebuie sa ridic piciorul de pe accelerație iar pe la 170/180 incepe sa intrerupa. Cineva mi-a spus ca este filtrul sau pompa de sub scaunul șoferului.
-
Topics