Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Poti și așa deșii din Germania pana în țară e numai autostrada deci nu văd de ce ai intra în orașe.
  3. adica o pot pune battery control 80% si acei 80% sa fie folositi cand intru in orase nu? Multumesc
  4. da asta stiu , ma refeream daca pot achiziționa ce ai pus tu mai sus si daca sunt pentru priza monofazica ?
  5. Today
  6. coco1382

    BMW X5 45e

    eu la casa nu am impamantare si incarca, dar am firul pt impamantare pe o siguranta in tablou si astfel pacalesc incarcatorul
  7. mgi

    BMW X5 45e

    Da, îți trebuie o priza cu împământare și care duce 16a. Dacă stai într-o casa veche de exemplu, trebuie verificata instalația
  8. Nu e nasol pentru șofer, crede-mă. Dar e mult mai bine pentru pasageri. Firește, în mașinile la care ai și jaluzea sau fotocrom, ca să-l poți închide la nevoie. Nu ca la tesla, unde te prăjești grupa mare vara..
  9. coco1382

    BMW X5 45e

    al meu, cel ''original'' s-a ars, a lesinat cred ca de la apa si caldura :)), il udau aspersoarele zilnic, asa ca a decis sa lesine si l-am aruncat
  10. Nasol sa ai lumina din toate directiile cand conduci, obosesc ochii mai repede . Deci are valoare de decor , merci. Tesla nu te tenteaza ?
  11. ..normal, daca fac geamurile laterale din ce in ce mai mici. La supra-pret cu vedere la nori si soare arzator.. anytime.. Sau poate niciodata.
  12. tzucul

    BMW X5 45e

    Probabil ai cel la 220v standard cu care vine mașină. Cele postate de mine mai sus se achiziționează separat.Cel de 220v care vine cu mașină încarcă mai greu.
  13. Deranj e. Gândește-te ca oricine sta la apartament și avea consum sub 200kwh platea 0.6/kwh. De la 1 iulie, dacă nu ești la HE, plătești peste 1.2/kwh. Deci dublu. E adevărat ca suma în sine nu e mare, 240 de lei fata de 120. Dar e dublu, totuși, și pentru un an se aduna niște sute de euro.
  14. Face interiorul mai luminos, n-ai senzația ca stai în peșteră
  15. Yesterday
  16. Tendinta asta , cu plafon de sticla , nu-mi place , nu pot concepe sa am asa ceva si vad ca toti marsaza pe stilul asta, in afara de faptul ca pasagerii stau cu barbia in sus si admira norii in timp ce soferul e atent in fata , mai are si alta utilitate pe care eu nu o inteleg ?
  17. Am mai auzit de tehnologii in zilele noastre legate de baterii. Pasi inainte. Nu stiu daca ma arunc din prima dar da, pare faina.
  18. Noul i3(Neue Klasse) pare promițător, mai ales dacă îți place designul.
  19. Da. probabil astia se trezesc la prima factura. Dar daca ai fost atent inainte, parca nu e deranj asa de mare.
  20. Sincer nu stiu daca sunt relevante problemele din trecut. Prin procesul intern au lesson learned deci dupa ce s-a intamplat odata, au mecanisme pentru a nu se mai intampla. Si mai ales ceva intamplat, se verifica. Daca a usturat. Cu atat mai mult. Pe undeva, dupa ce s-a intamplat... ai sperante ca au invatat ceva si nu se mai intampla. Problema e ca vad dude in proiectare in zilele noastre. Pe ce urmeaza. Si sunt mai epice ca niciodata. Si cumva nimeni nu mai pare ca-si asuma vreun risc. E direct pe client. Cu buget de return&warranty. Mno, asta e nasol. Eu vreau altceva dupa skoda. Bani, pe undeva am. Dar pe bune daca e ceva sa merite...
  21. Clasic, când rămân fără argumente, apar glumele sarcastice și bancurile cu ghețari. Nu, nu a topit EGR-ul planeta, dar uite că nici tonele de dieseluri "curățate" de voi n-o ajută. Faptul că majoritatea problemelor la diesel vin de la EGR/DPF/sonde nu înseamnă că soluția e "dă-le jos și gata”, ci că mașina aia nu a fost proiectată să fie abuzată și neîntreținută. Dar na, e mai simplu să tai decât să înțelegi. Să știi că și dacă ștergem aplicațiile, tot nu o să devină EGR-ul o piesă inutilă sau inexistentă. Realitatea nu se schimbă cu un swipe. Ultima oară când am verificat, impozitul (motor de 2000 cmc), că noi nu avem taxă de poluare, era în jur de 250 lei pe an. Adică o ieșire în oraș. 250 / 12 = 20,8 lei pe lună. Practic, nimic.
  22. Deja am luat o dată bann ,deci tac din gura și va las in pace!!!! Așa este,aveți dreptate,EGR off omoară planeta,el este motivul pt care s-au topit și ghețarii in epoca glaciară, EGR-ul e foarte important,că de altfel toate piesele puse puse pe mașina pentru așa zisele "norme de poluare"! Că de asta 90% din problemele la diesel vin de la EGR,DPF,sonde,senzori.....plm....si nu....nu putem merge doar pe autostrăzi că nu sunt ,doar "No fucking Speed Limit Autobahn" in lumea asta. Și cu banii de ii iau de la noi,de pe impozite și taxe de poluare.....ce fac cu ei.....???? Curata aerul,vă întreb eu ???? Și apropo dragilor,de unde știți voi ce e pe tick tock și pe FB,daca sunt mizerii,și aici va dau perfecta dreptate,de ce mama lui Hercules aveți așa ceva în telefon??? Va rog eu frumos....ștergeți aplicațiile alea doua din telefon și o să îmi mulțumiți ,va jur. Nu va mai prăjiți creierele cu tâmpeniile alea de rețele sociale,îs toxice,mai toxice decât 10000000000 de dieseluri cu țeava "goală". Hai gata,promit,asta ii ultimul post aici ,pe tema asta ! Sănătate și numai bine,și să ne auzim cu alta ocazie pe teme pur mecanice/diagnoze/mods/ codări etc.
  23. La o utilizare normala , deci nu angajat cu masina de serviciu , eu cunosc 2 persoane care au MG si nu au probleme cu ele , e drept ca nu sunt genul de a birjeli masinile. Nu le ridic in slavi , n-am avut , nu am si nici n-o sa am decat in cazul in care vor avea awd/4wd plug in si pretul imbatabil fata de concurenta. Chiar voiam sa-mi laud plug in-ul din dotare , azi cu treaba , chiar nu ma grabeam , am facut cu un plin electric peste 50 km , deci mers incet , fara bravuri. Is f multumit de micuta. Si grupul psa au avut motoare cu distributie pe curea in ulei la motoarele 1,2 , unii au avut probleme dupa nici 10k km
  24. ST ul are lanț si alte probleme . Și da stiu de problemele motoarelor cu distribuție imersata in ulei. Oricum in ultimii ani au început sa dispară lumea trecând la lanț/curea clasică.
  25. :off topic: Bauniesc ca stii ca Ford este "pionierul" wet belt ca distributie.. Atunci o mentionez pentru altii carr poate nu stiu. De evitat orice motoare cu aceste curele ca risti mult cu distributia.. atarnand de o curea uda.. si mai sunt si alte marci care folosesc wet belt: Audi, Citroen a lui Stelantis.., Peugeot, ceva motoare Seat, Audi de mic litraj TSI, TDI de la VW..
  26. Nu neapărat știu firme cu flote de Skoda,Ford sau Renault si nu au 50% din mașini in service. Înainte de MG au avut Rav4 bune si alea pana pe la 200k km după care au început sa crape. Ma rog inteleg ca părerea ta e ca e normal ca mașinile de flota sa fie 50% trase pe dreapta in primele 3-6 luni. PS la RAV4 cedau garniturile de chiulasa, toate mașinile erau 4 cilindri benzina.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.