Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Doar incerc aa te ajut cat pot de mult. Mai jos am gasit in BMW TISu detaliu ce sigur ar trebui sa te intereseze referitorla pinul acela din plastic: Ce tip de vaselina se pune. Asta scrie despre cans se pune uun kit nou: Required follow-up work: When installing a new clutch, the clutch operator, ball pin and the guide sleeve must be renewed! Clutch operator e furca. Pinul din ce apu ei trebuie sa pui acelasi pin, dimensiune aproximativa cu, cel gasit... latimea bazei pinului ar ramane aceiasi daca sa zicem ca cel vechi s-a scurtat putin datorita uzurii..
  3. Today
  4. Da,inteleg foarte bine ce zici.Probabil m-am inselat ca 2 mecanici au dat cutia jos si primul mecanic a montat kitul de ambreiaj si nu a stiu ca trebuie sa unga toate mecanismele care se misca ,nu stiu ce sa mai cred despre ei.Al-2-lea a spus ca furca si rulmentul,probabil defect de fabrica,dupa care si el a umblat acolo si nici el nu stia ca trebuie uns acolo Ideea este ca acelasi simptome si acel scârțâit sâcâitor dupa o perioada de cateva luni.Bani aruncati si plus ca la modelul asta de masina este foarte greu de dat cutia jos.Nu sunt mecanic si tocmai ca am crezut ca un schimb de ambreiaj,pentru un mecanic este doar o rutina.Daca dau de al-3-lea mecanic ii cumpar eu personal aceea tija,vaselina speciala pentru ambreaj si stau pe capul lui de la primul si pana ultimul surub Apropo,scârțâitul lung.Adica de cand apas pedala si pana la fund. Multumesc mult de sfaturi si de ajutor.
  5. Doar mecanicul îți poate spune după ce demontează.Noi de unde să știm?
  6. nu se inzavoreste absolut nimic, ea vrea sa se inchida tot timpul si ca sa stea deschisa tija se prinde intr-un sant , cand vrei sa inchizi scoti din șanțul respectiv si se inchide automat, un sistem foarte primitiv probabil ceva blocheaza cilindrul ala sa se invarta
  7. Am un BMW e90 318d 2009 143cp A început ambreiajul să patineze, doar când dau “talpa” se turează înainte și apoi trage, nu e diferență de putere. Gândindu-mă la costuri, aș vrea să schimb doar ambreiajul fără volantă, având în vedere ca doar în mers sportiv patineaza Ma puteti ajuta cu o părere, dacă e necesar să schimb mariajul plus volanta sau pot încerca pe rand
  8. Tu ai ID4. Poti folosi carplay doar daca faci update de soft la ID5. Asta ai incercat sa faci? De unde esti?
  9. Deci e vorba de un combi.. Si nu se mai inzavoraste (tija) sau nu este eliberata tija ..ruloului?
  10. Trepidatiile sunt de la volant uzat, putin probabil de la motor. Trebuie schimbat volantul. Se schimba si kitul de ambreiaj de obicei. Pentru clantanit iti sugerez sa trimiti injectoarele la un test pe bank de injectoare Bosch.. Numai asa iti faci o idee despre starea lor. Poti sa incerci un test cu eprubete dar s-ar putea sa nu fie relevant.. dar e mai precis decat ce, compensari face ISTA. Senzorul MAF, ce valoare arata la 2000rpm?
  11. Buna ziua , mă puteți ajuta cu o informație daca cunoașteți cum se deschide decapotarea manual la un bmw seria 4 cabrio G23 2024 ?
  12. Am avut in trecut la F10 la fel, doar la viraj maxim stanga parca si daca tineam acolo o perioada. Era xDrive si mai mult ca sigur venea de la planetara, desi am dat masina. Totusi nu ma deranja chiar atat de tare pt ca erau putine situatiile
  13. X2 este pe platforma de mini, este cu motor strâmb. Din această cauză are și cutie DCT7. Pe spate doar rulmenți, discuri, plăcuțe, ceva pe la suspensie și cam atât.
  14. Salutare. Dupa cateva researchuri m-am hotarat sa fac update la navigatia mea, pentru a putea folosi carplay. Navigatia este pe un BMW F31 2016, proaspat proprietar. Toate bune si frumoase pana la aproape finalul flashului cand esys-ul mi-a dat eroare... Acum ecranul este negru cu un mesaj destul de sugestiv "No Signal" Atasez cateva poze, sper sa ma poata ajuta cineva sa deslusesc ce am de facut in continuare. Multumesc anticipat
  15. ca si motoras care mai se poate auzii este cel din oglinzi dar cand se pliaza si depliaza, ma mai duce gandul la motorasul de la narile din fata ( grile) dar asta doar pentru ca spui ceva ce se aude ca motoras si face si cand deschizi din telecomanda si clar nu intorci volanul/rotile
  16. update:caseta n are nimic.nu mai stiu unde sa merg:) am observat mai nou ca face pocniturile acestea si cand o deschid din telecomanda.ma duce gandul la ceva electric care se activeaza cand o deschid,ceva motoras faruri,sau daca aveti idei ce se mai activeaza cand se deschide masina din telecomanda...
  17. Salut, verifica diferentialul spate si planetarele, bucsele, garniturile, flansa cardan. E ft greu de zis de la distanta. Cel mai bine o pui pe elevator sau mergi la un garaj care are canal. Cand dai cu spatele ei pot sa se uite exact de unde vine zgomotul. Spor la reparatii!
  18. Vă salut , Am o problemă la un X2 , 2021, B48 , Sdrive , cutie DCT 7 rapoarte , 48000km . În momentul în care dau cu spatele mașina scoate un sunet ca o rezonanță , un sunet de joasă frecvență , din direcția roților de spate am impresia ca se aude , ideea e ca se dispersează foarte tare și nu pot să indic o loacite exactă de unde provine . Ca și moment când apare , este atunci când vin de la drum cu mașina și apoi dau cu spatele . Dacă mașina se oprește , cu contactul luat și pornesc apoi cu spatele nu mai face . Când apăs frâna sunatul dispare și nu mai apare ulterior . Am atașat și un link cu sunetul încărcat : https://streamable.com/i2f7w4?src=player-page-share A mai pățit cineva ? Mulțumesc !
  19. este cineva care poate reseta modulul sme din bateria mare ?
  20. Vehicul: BMW E90 320d, 163 CP (M47N2), 209.000 km, an 2005, manual. Operațiuni Efectuate Recent la Service: Galerie de admisie nouă (cea veche a fost găsită fisurată). Furtun turbo nou (cel vechi prezenta pierderi de presiune). Senzor de pe arborele cotit nou. Filtru epurator nou. Toate cele 4 injectoare au fost verificate pe banc profesional și declarate "OK"; specific, injectoarele 3 și 4 au fost și calibrate. Filtru de particule (DPF) curățat chimic. Schimb de ulei și filtru. Simptome Persistente (După Reparațiile de mai sus): 1. Dezechilibru la Ralanti și Simptome Mecanice: Context (Valori înainte de service): Înainte de intervenții, corecțiile la ralanti erau foarte mari și dezechilibrate. O citire arăta: Cilindru 1: +1.41, Cilindru 4: -1.04. După o pornire grea la rece, valorile au atins chiar extreme de +2.01 (Cil. 1) și -1.96 (Cil. 4). Starea Actuală (Valori după service): Dezechilibrul la ralanti (motor cald) persistă. O citire recentă arată: Injector 1: +0.83 Injector 2: -0.13 Injector 3: +0.06 Injector 4: -0.74 (Notă: La turații mai mari, ~2000 RPM, toate corecțiile sunt perfecte, sub +/- 0.5). Simptome Mecanice: Persistă un zgomot metalic ("clănțănit") la ralanti și trepidații la plecarea de pe loc. 2. Problemă Software DPF: Calculatorul motor (DDE) arată o valoare incorectă pentru masa de cenușă (Ash Mass: 2.2g), ca urmare a unei resetări anterioare greșite la 200.000 km. Deși filtrul este fizic sănătos (presiune 12-13 mbar la ralanti și atinge 600-610°C în regenerare), managementul regenerărilor este haotic (încercări dese, validare inconstantă a ciclurilor). Sisteme Verificate și Găsite în Parametri: Sistem DPF (Hardware): Funcționează excelent. Presiunea la ralanti este de 12-13 mbar, iar temperatura în regenerare atinge 600-610°C. Log în Mers: A fost efectuat un log de date în mers care a arătat că următorii parametri funcționează normal și reacționează corect la comenzi: EGR, clapeta de accelerație, comanda actuatorului turbo și citirile debitmetrului de aer (MAF). Urmează săptămână viitoare să dau jos filtrul și să îi fac o curățare profesională, dar până atunci are cineva alte idei?
  21. Nici cei de la AB n-au stiut sa explice de ce apare cu scadenta 0 dar dupa mintea mea scadenta o sa apara odata ce placutele sunt aproape de schimbat, practic cand se activeaza senzorul banuiesc. Zgomotul, zic ei, este de la materialul din care sunt facute placutele, mai eco friendly cica.... Revenind la 330e cred ca am gasit o metoda cu care sa maximizez autonomia, merg cu cutia in sport si in acest fel merg ambele motoare. Am consum mai mic pe motorul termic si incarcare pe baterie. Momentan am o medie de 6.7 pe Valu lui Traian - Constanta. Bine asta se aplica daca ai bateria incarcata.... X4 probabil ca il voi vinde, cam sta degeaba, nu prea am mai mers cu el in ultima luna, parca doar o zi m-am dus la piata cu el. Daca sunt doritori, PM me. La diesel nu renunt, ma bate gandul sa iau un x5 sau x6 M50d...ma uitam si la x5 50e dar sincer sa fiu, nu sunt convins.
  22. Am avut și eu probleme de genul scadență 0 la plăcuțe,deși mai duceau mult și bine. Aparent problemă remediată la update soft, și/sau schimb senzor uzură plăcuță.
  23. tzucul

    BMW X5 45e

    Asta https://www.bavauto.ro/piesa-de-schimb-61445a92d00 daca dai pe poza la dreapta o sa vezi și tipurile de adaptoare pentru 380v.
  24. Yesterday
  25. Nu m-as fi avantat atat de sus in curent debitat de un alternator..: BMW 2011 328i https://www.autozone.com/batteries-starting-and-charging/alternator/bmw/328i/2011 F31, 32, 33, 34 36 pot fi de la 120A, 150A, 180A, si chiar 210A.. https://www.wosperformance.co.uk/alternators/300-series-alternators/bmw-f20-f21-f22-f30-f31-f32-f33-f34-f36-120a-alternator?fs=&c=2439
  26. Ddc_70

    BMW X5 45e

    Salve.Ce model ai? M aintereseaza sa cumpar si eu unul sa incarce mai rapid.Merge la 380? am acasa si de asta intreb
  27. si de ce aparea cu scadenta 0? cumva erau placutele spate? zgomotul poate veni si de la stat nemișcata in parcare inainte sa o cumperi
  28. Nu mai bine faci tu un topic nou si pentru 330e? Ca deja amesteci aici mere cu, castane.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.