Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut , ai mai rezolvat problema ? :))))
  3. Today
  4. Salut . Am aceleași opțiuni ca tine , ca sa fac retrofit la ACC simplu îmi poți spune dacă mai am nevoie de ceva ? Mașina este un G31 10.2021 facelift . Îmi poți spune ce înseamnă trecut în VO ? Iar dacă eu vreau doar ACC simplu mai am nevoie de acele două radare ? Îmi poți lăsa un nr de tel să vbim pe whatsup te rog ? mulțumesc
  5. Nu se verifica vizual continuitatea lor; ele se rup in izolatie. Trebuie pus aparat de masura pe fiecare din ele. Modulul diversity se verifica in interior. Dar daca nici nu l-ai desfacut fiind/parand sigilat din fabrica probabil modulul nu are nimic. Verifica cablurile cu aparat de masura daca stii cum. Daca nu mergi la cineva care stie si/sau a mai facut.
  6. Cablurile la balamale acolo si care pleaca din modulul diversity le-am verificat vizual pe toate,nici mufele nu sunt oxidate,am verificat cand am schimbat modulul. Din pacate nu am momentan o diagnoza Insta ,o sa vad sa verific la vreun service. Ideea e ca locuiesc intr-un oras mic si Doreii de aici mai tare strica decat sa repare,din cauza asta cam prefer sa incerc sa rezolv singur mai tot. multumesc mult!
  7. e suficient ss o incarce complet cu un incarcator dedicat si testata imediat/curand pe banc cu tester de baterie sa ii afle "sanatatea", SOH nu SOC. Nu trebuie sa mearga cu masina ca sa ii afle viata bateriei. Trebuie incarcata maxim si testata; testerele de banc testeaza destul de bine baterii incarcate maxim. Referinta e maximul posibil.
  8. Salut @cristie35. Pe parte de franare cel mai ok este sa pui discuri si placute originale BMW. Cam toata lumea stie ca BMW nu prea se impaca cu piesele aftermarket. Doi la mana, vad ca esti din Deva, in Jud. Timis este un service foarte ok, Tedde Auto, in Loc. Satchinez ( cauta i pe net / instagram ) Au un aparat special ( un fel de simulator de drum ) pt tot ce tine de suspensie, pot verifica absolut orice joc, bataie, etc. Dar daca la tine bataile si tremuratul e doar la franare si in rest e ok, nu prea vad de la ce ar putea fi decat de la discuri/placute. Sau daca ai prin Deva un service mai rasarit sa verifice calumea tot ce tine de suspensie/directie. Worst case, fa ti o programare la BMW la Oradea. Ii recomand cu incredere, cel putin pentru o diagnoza. Masina are ceva erori? La tester, nu neaparat in bord?
  9. Ai incercat si o diagnoza cu ISTA? Ai verificat toate cablurile care pleaca de la antena diversity, in partea dinspre masina dincolo de zona balamalelor? Te-ai uitat atent pe placa din modul? Nu ai gasit nici zone albite, semne de "oxidare"..?
  10. Salut! Poate s-a mai confruntat cineva cu asta,si ma ajuta cu un sfat . Detin un seria 1 ,1.6 benzina,cod motor n45b16a,2007 si dintr-o data nu mai merge inchiderea centralizata. Daca dau din cheie sa blochez si sa deblochez nu functioneaza,dar din masina daca apas pe butonul blocare/deblocare functioneaza. Am verificat sigurantele,nu e nimic ars,am schimbat si acumulatorul la cheie cu gandul ca ar putea fi de la el ,am schimbat modulul /antena diversity din spate de sub stopul frana dp luneta si tot nu functioneaza,am verificat firele care sunt sa zic asa pe balamaua haionului,nu e nimic rupt. De cand nu mai merge blocarea din telecomanda am observat ca atunci cand plec de pe loc,nu se mai blocheaza nici portierele automat cum o faceau inainte. Stie cineva ce ar putea fi/ce sa mai verific? Multumesc!
  11. As zice sa verifici suspensia fata.Bucse brațe fata , sau brațele fata nu mai știu exact zice pe aici ceva ce e drept pt F uri aici e pt G uri. Desi teoretic ar fi trebuit sa ai și alte simptome dar verificarea e simpla . și acest video e interesant
  12. Salut am un g02 m40d , in urma unor bătăi in pedala și tremurat al mașinii pe frânare, am hotărât sa cumpăr frâne noi față/spate ,chiar dacă cele vechi (TRW) arătau bine cel putin ochiometric ,deoarece am suspectat ca discurile sunt ovalizate .Zis și făcut, discuri Frână brembo tip oală din două bucăți, cele cu miez de aluminiu nituit ,si plăcuțe de Frână de la Jurid .Nu au fost chiar cele mai scumpe posibil ,dar nici ieftine ,in total m-a dus la vreo 1000 de euro plus minus . Lucrarea făcută ca la carte ,am stat lângă mecanic pe tot timpul operațiunii. Surpriză. Mașina face la fel după operațiunea asta ,se pare ca am schimbat frânele aiurea și problema este din altă parte. A mai pățit cineva ? Ce ar trebui sa mai verific care este următorul pas in situația asta ? Mulțumesc
  13. si mie azi mi sa intamplat mi sa taitat de odata pedala la accelerati si nu mai vrea sa traga da nu mia murit motorul de la ce poate fii
  14. Pentru cei cu motor B48/B58. Supapă Vanos ( cea care face probleme in timp dacă uleiul nu e schimbat frecvent, distrugându-se sita, intrând in variator si riscul să il distrugi, cu eroare VANOS JAMMED) vine pe OE de la INA cod 427 0083 10 . Prețul este de 4 ori mai mic decât cel cu ștanță BMW. Cotul de apă de lângă corpul filtrului de ulei este producator KAYSER, dar prețul pe original nu e foarte mare , 170 lei. Actuatorul de VANOS este un producator THOMAS cod 55584110. Preț original 360 lei , din ce am văzut după codul de mai sus e maxim 100 lei prin afară. Valvă ventilatie vapori combustibil rezervor , vine OE pe BOSCH cu cod 0 280 142 543 . Originală costă in jur de 700 lei, preț pe Bosch 180 lei.
  15. In prima fază pune un redresor pe ea și încarc-o,apoi umblă câteva zile cu ea și după poți face un test bateriei să vezi dacă mai ține curent în ea.
  16. si apare intrebarea - pe care o punem? cum sa reziste niste garnituri in conditiile in care ele sunt livrate asa...
  17. Orice lege (si implicit functionarea justitiei), din orice tara, se bazeaza pe doua principii fundamentale: 1. orice om are instinctul de a ramane in viata; 2. orice om pretuieste libertatea. Cum apare un individ care nu adera la aceste principii, legea devine hartie igienica. Cam in acest sens interpretez formularile actuale din codul rutier. Pietonul nu vrea sa fie omorat pe trecere, soferul nu vrea sa ajunga la inchisoare. Uneori insa, apare cate o scapare - de regula in subconstient, rareori in constient. O buna masura de a imbunatati siguranta este semaforizarea trecerilor, cu activare la cerere prin buton de catre pietoni. Trecerea aceea, de pe un bulevard larg cu trafic intens, asa ar fi trebuit sa fie. Ca si in accidentul lui Vlad Pascu de la Vama Veche, o parte din responsabilitate apartine administratiei tarii. Daca la Vama Veche era trotuar, acei tineri traiau. Daca trecerea de pietoni din Berceni era semaforizata, femeia aceea nu patea nimic. Daca autostrada A7 ar fi fost terminata in urma cu doua decenii - un deziderat absolut posibil si necesar, min. 2000 de oameni nu si-ar mai fi pierdut viata pe DN2. Lipsa investitiilor, fie prin furtul banului public, fie prin lenea de a accesa finantari europene, are un cost exprimat in vieti omenesti. Inca unul dintre motivele pentru care Romania nu este Germania.
  18. In fine, mie mi-a placut mult CLA, si cu cele 7 secunde 0-100. Ca si idee, mi s-a parut f rapida in acceleratie 120 km/h pana la 160 km/h de exemplu, clar peste multe masini pe care le depaseam la vitezele alea.
  19. Eu nu vad in acel text nici prevederea ca pietonii nu au voie ca traverseze in fuga, scrie doar ca nu au voie sa prelungească timpul de traversare, sa se opreasca ori sa se întoarcă. Deci teoretic daca tu mergi cu 30 km/h si cineva vine in fuga si se înfige intenționat in masina ta pe trecere ai rămas fara permis, chiar daca sa zicem ca ai camera de bord si filmezi. Asa e? Stiu ca polițiștii tin seama de filmari si stiu de practica asta, dar legal ești cam in culpa, daca nu exista un alt text de lege pe undeva...
  20. Salut! Am un f07 si se dezamorseaza sistemul de spalare parbriz, adică trebuie sa sau de 2-3-4 ori de maneta pana sa între apa pe duze, am verificat tot, nu îmi dau seama daca întra aer pe undeva sau curge lichidul! A mai pățiți cineva asa ceva?
  21. Cu multi ani in urma, am auzit de cazuri in care niste cetateni se aruncau cu dibacie in fata unor masini, pe trecerea de pietoni, speculand exact acea prevedere din lege. Aveau grija sa isi aleaga victima (= soferul) si contextul astfel incat sa nu iasa ciufuliti fizic din eveniment, iar apoi santajau soferul pentru a stoarce bani de la el. Intrucat firea umana este asa cum o stim, nu prea ai cum sa formulezi legea astfel incat sa fie echitabil pentru toata lumea. Daca legea ar impune pietonilor sa se asigure inainte de a traversa pe trecere, pentru unii soferi aceasta ar deveni license to kill.
  22. Mi-a aparut in aplicatia BMW o alerta cu ”starter battery, failure risk ” din cauza îmbatrânirii, a fost la un moment dat si pe masina, dar a disparut. F30 320d din 2017, baterie OEM. Problema este ca merg tot mai rar cu masina, peste vara a stat si cate 2 saptamani nepornita, pt ca merg cu motorul. Zilele trecute cand a fost mai frig mi s-a parut si ca porneste mai greu. Am scos luminile de follow home si localizarea prin GPS, ca sa mai limitez consumul..M-ar ajuta niste opinii: - ar ajuta o verificare? e pe duca sau ar mai ajuta o incarcare pe ceva redresor? - daca ati inlocuit, ce ati pus? ma astept ca cele aftermarket (cca 1000 lei) sa tina 2 ani sau pe acolo. OEM la BAV 1.800 lei.
  23. Conteaza mult si la electrica. Este diferenta chiar foarte mare intre ele. La I3, aveai acelasi cuplu pana la fix 100km/h cand se blagea brusc si tragea chiar greu la peste 100km/h. Daca depaseam la 100-120km/h, parca eram cu camionul La leaf trage tare pana pe la 70km/h si scade cuplul lent pana la 135km/h unde e limitat La skoda, trage la fel si abia pe la 120km/h scade incet cuplul insa in mare trage bine si la 150km/h Diferenta vine de la tipul motorului, ratia dintre magneti permanenti, nr de poli etc etc care depinde mult de la producator la producator si de generatie
  24. Si mie mi se pare aberanta aceasta interpretare care a fost confirmata de politisti, pietonii nu au obligația legala de a se asigura la traversarea pe trecerea de pietoni... Nu stiu daca e bine sau nu, inclin sa cred ca nu, asa ca atentie si mai mare la trecerile de pietoni de acum înainte. Pe principiul asta sa ne aruncam pe trecere fara nici un stres un pieton poate fi lovit si de o masina care se deplasează cu 30 Km/h, nu va fi omorât, dar nu cred ca i-ar fi prea bine.
  25. Scoate injectoarele , intoarce conductele invers , racordeaza-le la rampă si scoate mufa electrică de la injectoare. Pune o foaie alba sau o cârpă colorata curată pe motor , sub injectoare si da de 3,4 ori la automat , cate 5-10 secunde. Dacă vezi vârful la injector umezit (pui degetul pe el) sau firicele de combustibil cum ies din diuză, trebuie schimbat acel injector. Recomand injectoare Index 11. Dacă pui index 11, trebuie schimbate toate , să aibe același index. Daca pui alt index, nu contează. Inainte de montare, notezi codurile din partea stângă a fiecarui injector inlocuit , format din 6 cifre , 3 sus, 3 jos, si le codezi in ECU. Totodata trebuie cuplaje elastice noi si garnituri de pe varful injectorului noi. Dacă la codare , după salvare, codul diferă cu +-1 la finalul codului, nu e nici o problemă. Totodată scoate solenoizii de vanos, si cu spray de frână ii cureți foarte bine. Cu consumul de ulei nu vei scăpa fără segmentare si chiar inlocuire cilindri, dar și după aia, la viteze de peste 130 km/h , va exista un consum de ulei. Așa este proiectat motorul.
  26. Te rog sa detaliezi, care ar fi bunul mers al traficului? Iti garantez ca functioneaza foarte bine acele limitatoarea de viteza in zonele foarte aglomerate unde trebuie sa reduci viteza.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.