Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Aceeași problema cu pierderea de freon o am și eu la un seria 7 din 2016. Pierde cam la 2-3 săptămâni freonul. Mecanicul(service specializat ac) mi-a spus ca in caz ca nu se vede nici o pierdere pe la conducte,furtune, va trebui dat bordul jos iar operațiunea costa cel puțin 4000 de lei. Mai am și o alta problema la ventilație, la maxim merge foarte încet. Aștept păreri! Aceeași problema cu pierderea de freon o am și eu la un seria 7 din 2016. Pierde cam la 2-3 săptămâni freonul. Mecanicul(service specializat ac) mi-a spus ca in caz ca nu se vede nici o pierdere pe la conducte,furtune, va trebui dat bordul jos iar operațiunea costa cel puțin 4000 de lei. Mai am și o alta problema la ventilație, la maxim merge foarte încet. Aștept păreri!
  3. Exact se pot pune fără adaptări extra. Depinde ce buget aloci, pe aftermarket găsești și discuri dintr-o singura bucata care sunt la jumătate de preț sau kit premium. https://m.autodoc24.ro/brembo/23450832 https://m.autodoc24.ro/zimmermann/7890749 https://m.autodoc24.ro/textar/9378432
  4. Sunt rezident de 18 ani în germania și n am văzut asa ceva la stații de alimentare pkw.Doar super și normal,cum e și în ro. Posibil sa fie prin Norvegia,aia au toate cacaturile de gen..
  5. Din fericire m-as bucura sa ai dreptate Deci, pe E92 335i, pot monta PnP etrieri 370/380 p4.40 cu discuri 370?
  6. Today
  7. Din păcate nu ai dreptate. Sunt pnp atât etrierii de 340 cât și cei de 370/380. Etrieri fata bbk f3X sunt utilizabili indiferent de motorizare pe toată generația f3X, pe toată generația f2X, pe toata generația e9X(fără M), pe toate generațile e8X. Se pot pune pe toate cele de mai sus pentru ca offset-ul discurilor este la fel.
  8. Eu am configurat sport individual pentru asta.
  9. Se pare că nu avem rafinărie sau cum s-o numi de așa ceva în RO. Luăm electrice chinezești, mult mai bine.
  10. Nu cred ca la tine modul sport doar dezactivează ASS...
  11. La mine în modul sport de la modurile de condus nu schimba mai sus cutia. Doar nu se mai oprește motorul în mers (ci doar când sta mașina pe loc). Ca să schimbe mai sus trebuie sa pun cutia în modul sport.
  12. Pai si sa mergi in Sport cu motorul rece e ok? Mergi tu usor dar cutia schimba la turație mai mare
  13. Asta mi se pare cel mai nasol aspect la PHEV, ca merge doar electric, si termicul intra doar cand e nevoie, si atunci intra direct la 3-4000rpm, el fiind rece, si cu o ungere precara... cel putin in alea cateva secunde pana ajunge uleiul peste tot... cred ca de aia si trec astia la 0W20 sau uleiul mega subtiri la rece, pentru a unge cat mai repede toate componentele motorului. In functie de stilul de mers, un motor PHEV ( 30e, sau 45e ) la 80-100k, poate avea o uzura interna a motorului termic mult mai mare, avand in vedere majoritatea pornirilor la instante la rece.
  14. Corect, nu are pre-incalzire si @mgi ai dreptate. Battery control sau sport, forteaza sa porneasca motorul si il incalzesti inainte sa ii dai talpa.
  15. N are cum sa incalzeasca motorul daca nu e pornit In consecinta, la PHEV, daca mergi electric si dai talpa, motorul pe benzina va porni la temperatura exterioara, cu totul rece in el.
  16. Eu îl încălzesc manual, adică merg în sport pana ajunge la temperatură. După asta îl trec în hibrid
  17. Din ce stiu eu da, dar nu pot confirma ca nu am date clare. Dar stiu ca am gasit ceva discutii pe tema asta si motorul este preincalzit.
  18. Etrierul de 340 este PnP Cel de 370 nu Multumesc
  19. Fata este PnP, spatele nu. Nu am montat, oricum la mine am refacut complet franele spate de 335 (etrieri, discuri, placute, saboti, conducte cu OE/OEM). Eu aveam etrieri fata pentru disc de 340mm, care folosesc fix acelasi tip de placuta, amprenta este identica. In comparatie cu 340mm, discul de 370mm ofera doar o racire mai buna. Pentru daily use nu face sens, pentru track day face.
  20. Nu ai toate datele complete. Sunt diferente intre HVO si HVO100, al 2-lea este folosit la masinile de serie chiar din fabrica. Cum spuneam mai sus as folosii acest carburant daca depunerile de calamina ar fi mai mici daca regenerarile ar fi mai rare ( mai putine noxe mai putine depuneri etc) HVO stands for hydrotreated vegetable oil. HVO100 is made from vegetable oil such as rapeseed oil, or waste-based feedstock such as used cooking oil. HVO100 has a higher cetane number (c80) than standard diesel and has a lower sulphur and aromatics content
  21. Fata da, sunt si piulite adaptoare si un fel de flanse Ai montat si pe spate? Daca da ce adaptoare ai folosit?
  22. Nu e nici o zapaceala pe coduri, iar piulitele de adaptare sunt foarte safe. Ti-am scris foarte clar spate 345, nu e nici o alta varianta, iar fata doar 370. Trebuie doar sa te documentezi cu atentie si sa comanzi cu atentie, oricum e over kill pe 335i, am avut, stiu ce vorbesc. "Etrierii tai" si discuri aferente, flotante piesa 3 si flotante canelate piesa 4, placute piesa 1, link Pe spate copy paste ... link Placutele sunt si ele de compozitii diferite de la producatori diferiti, ce ofera o priza mai pronuntata sau mai slaba, in functie de utilizarea masinii.
  23. E pentru lkw ,bre..(camioane) https://www.aral.de/de/global/retail/tanken/unsere-kraftstoffe/aral-hvo.html Pentru ce ai pune asa ceva în rezervor?
  24. E o zapaceala intreaga cu codurile din realoem Etrierii fata, da, sunt marcati 370/380 Au venit cu discuri usoare de 370 Etrierii spate, au venit cu 345, dar pe realoem in echipari M sunt doar cu discuri de 370 Din pacate nu au niciun marcaj prin care sa ii poti identifica Se pare ca sunt echipare M Sport, de fabrica, din cauza culorii, M Performance fiind optionala, dar aceiasi etrieri vopsiti altfel Adaptoare pt E92 sunt pt tipurile astea de etrieri, dar doar in conjunctie cu discuri M, 380 fata, 370 spate In spate se completeaza cu hub de 135i O sa ii comand, vad ce iese Merci Multumesc de adaugiri. Asta ii spuneam si eu. Ca din ce am citit pentru el, ce incearca.. fara adaptoare, etrierii doriti nu se potrivesc pe fuzetele masinii. Eu unul nu as avea curaj sa pun adaptoare la niste etrieri. Daca nu e certificat de fabricant, nici o sansa sa pun viata mea si altora care ar putea fi in masina mea modificata, in pericol.. Sunt cu TUV
  25. Multumesc de adaugiri. Asta ii spuneam si eu. Ca din ce am citit pentru el, ce incearca.. fara adaptoare, etrierii doriti nu se potrivesc pe fuzetele masinii. Deci pe fata se pot pune fara adaptoare? Eu unul nu as avea curaj sa pun adaptoare la niste etrieri. Daca nu e certificat de fabricant, nici o sansa sa pun viata mea si altora care ar putea fi in masina mea modificata, in pericol.. Cand pui etrieri facuti de Brembo.. o sa trebuiasca sa pui doar placute de Brembo sau mai fac si altii placute sa se potriveasca in etrierii facuti de Brembo. Banuiesc ca au voie si altii sa faca placute compatibile..?
  26. Buna si poza asta, cu toate ca nu e prea exemplificativa. Sunt etrierii BBK big brake kit de F3X, pentru puntea fata sunt doua varinate unii care se folosec discuri de 370mm pe non M car si 380 pe M car, iar varianta 2 pentru discuri de 340mm doar pentru non M car. Cei de spate sunt pentru discuri de 345mm si merg pe e9X doar cu adaptari, modificari la piulitele de prindere bucsate in etrier, se gasesc kituri de modificare. Oricum mai jos in link ai clar toate informatiile.
  27. Păi a mea este compatibila, de de crezi că intreb ? Din 2020 sunt OK, am întrebat și la ei și au confirmat.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.