All Activity
- Past hour
-
The M54 thermostat is both mechanical AND electrical. They often have a "soft fail" whereby they open too soon. Replace it and you'll see the temp gauge behavior go back to normal. The electric part is there for the DME to open it even further under certain high load conditions. E cam clara treaba, necesita inlocuire.
-
roberto27 joined the community
-
Ce antigel sa folosesc?ce culoare?
roberto27 replied to Eoqisihr's topic in Ingrijire si intretinere
Ce fel de antigel se foloseste la bmw 530e ? -
F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
DragosPena replied to dxb444's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
EGR pui doar OE nu Pierburg nu Wahler ( care vine pe OE) doar OE, cand ai curatat DPF ul ai schimbat si senzorul de presiune de pe DPF ? - Today
-
Totul ok, nu se mai aude nimic. Oare o fi ok termostatul cu plaja asta mare de la 80 la 100 grade? As inclina sa cred ca nu. In bord, acul sta nemiscat la 90 grade.
-
Grigo_bn joined the community
- Yesterday
-
CristianRaul10 started following Martor Check Engine BMW X3 2012 diesel 2.0 184 CP
-
Salutare, Am un BMW X3 2012 diesel automat, 2.0 184 CP, pe care l-am cumpărat recent cu 218.000 km reali. De când l-am luat am parcurs aproximativ 2000 km, însă în ultimele ~350 km mi-a apărut martorul de check engine de 4 ori. La fiecare apariție, martorul s-a stins după ce am mai parcurs câțiva km. Mașina nu scoate fum, nu consuma mai mult decat normal (consumul mediu este 7.5 l/100 km) și nu se simt pierderi de putere când apare martorul. Am atașat o poză cu erorile apărute. Mașina a fost adusă în România din Germania și tocmai am înmatriculat-o aici. Aș aprecia dacă cineva care s-a mai confruntat cu situații similare mă poate sfătui ce ar putea fi și ce verificări ar trebui să fac să previn probleme mai mari. Mulțumesc!
-
CristianRaul10 joined the community
-
F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
srb_alex replied to dxb444's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Daca puneai egr original nu cred ca mai aveai problemele astea. -
dxb444 started following F31 N47 184CP xDrive - mers bâlbâit
-
Vă salut! Am și eu 'o' problemă cu al meu f31. Povestea e lunga, masina are momente cand se 'limiteaza' in sensul in care nu vrea sa traga mai mult de 120hp/300nm din ce vad pe sport display. Am luat problema pe rand: de fiecare data primeam eroare intermitenta pe DPF, o stergeam si masina tragea normal, dar regenerarea se interupea pe parcurs. Isi facea foarte rar regenerari si nivelul de funingine crestea rapid. Intr-un final a dat eroarea permanenta si atunci am luat decizia sa duc filtrul la curatat (pe tester mai dadea durata de viata undeva la 80k km). L-am trimis la Odorheiu Secuiesc si l-au curatat, dupa asta perioada s-a prelungit la 244k km. Problema tot a persistat. Acelasi comportament, eroarea pe intermitent, doar ca acum reusea sa faca mai des regenerarea. Am decis sa merg mai departe, sa schimb EGR. L-am schimbat cu unul de la Pierburg nou. Am aceeasi problema, eroarea ramane dar la fel, isi face regenerari. S-a schimbat si senzorul MAF pe original si senzorul de presiune evacuare. Au mai fost schimbate si cateva furtune preventiv. Unul intr-adevar era fisurat fix langa colier, dar a fost schimbat si acela. Garnitura si clapetele de admisie au fost schimbate si ele, pe original, a fost curatata si galeria. Dupa cateva investigatii, am observat ca turbina are joc axial si radial. Am dus-o la reconditionat, am schimbat totodata si filtrul de ulei si uleiul, restul le-am lasat pentru ca nu aveam mai mult de 5k km de la ultimul schimb. Nu era pilitura in filtru. Masina trage foarte bine in momentul de fata. Asta pana cand a aparut o noua buba. Povestesc mai in amanunt pentru ca mi-a mancat ficatii si nu as vrea sa ajung sa inlocuiesc tot din bara in bara. Orice detaliu poate fi important, asta daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema, asa ca va cer scuzele de rigoare pentru pomelnicul scris. Masina are cutie automata. O dau pe modul sport, accelerez usor, iar in momentul in care ajunge pe la 67-72 km/h masina incepe sa bâlbâie, parca ceva o gâtuie. Cam atunci are undeva la 1800-2000 rpm. Se mai intampla si la alte viteze, dar in acest interval e cel mai des. Nu apare nimic pe tester, doar a revenit eroarea pe dpf intermitenta. Am incercat sa jonglez cu modurile de condus. Pe confort masina merge bine, nu face figuri in intervalul mentionat, doar in jur de 120 km/h, cand, daca nu ma insel, are cam aceleasi rpm. Am dat o pe manual, nu face figuri. Cand bag piciorul in ea, fuge de rupe, nu are nicio problema, nu are nicio intrerupere. Deci aceasta balbaiala apare cand accelerez nu foarte brutal, cand urca liniar, dar doar in conditiile deja mentionate. Imi pare rau daca nu am fost foarte tehnic. Daca am omis ceva, voi specifica ulterior. Nu stiu ce poate fi, ma dispera. Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
-
dxb444 joined the community
-
MadalinCMG joined the community
-
O sa revin cu update dupa ce rezolv, poate mai are cineva aceeasi problema
-
Îmi pare rău,nu.Doar service agreat BMW,sunt toate pe net.
-
O sa incep cu epuratorul, verificat turbina de joc.. si dupa sa ma gandesc la ce e mai rau(simeringuri supape). Segmentii nu prea au cum sa fie deoarece nu scoate fum albastru mereu. Aveti o recomandare de service(Bucuresti, sector 3) pentru o constatare?
-
Oțelul se dilată la cald. Noi putem scrie trei luni aici,fără service nu rezolvi mare lucru..
-
Da, într-adevăr, dar dupa putin mers cu ea sa nu mai scoata?
-
În ralanti are 2 bari presiunea la ulei. In sarcină are 6
-
Daca o pornesc dimineața, nu da cu fum albastru pana nu o turez, nu imi dau seama de la ce e, ca nu cred ca intr-un km se incalzeste motorul suficient cat sa etanseze garniturile la supape. Ma mai gandeam la epurator sau turbina... acum sa vad ce si cum, eventual sa trec la un ulei putin mai gros. Acum am 5w40 in ea, dar cred ca e putin cam subtirel pentru 408k km
-
asa este am cautat si eu intre timp
-
Simeringuri supape,cred.Oricum,tre ‘ demontata chiulasa si văzut ce e acolo. Aici pe forum nu ai cum să faci asta, mergi la service. Nope. E albastru,și dacă mergi în spatele lui miroase a ulei ars.
-
eu stiam ca alb e de la ulei
-
Albastru e de la ulei.Alb,de la antigel,negru de la amestec. Cel puțin teoretic..
-
Probabil racitorul EGR scapa antigel.
-
F48 PROBLEME SENZORI PARCARE
I_Am_Roby replied to I_Am_Roby's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Multumesc pentru raspunduri si sfaturi ! Am comandat 2 cu tot cu inele ! Revin cu feedback dupa ce ii inlocuiesc ! Stima ! -
Salutari, vand masina mea de suflet, un BMW Seria 5 F10 535d XDrive, Model 2012 cu M-packet. Am cumparat-o in iunie 2021 la 213k km si am tinut-o in puf de atunci, cu o lista lunga de reparatii si imbunatatiri (am pus la final lista). A avut Casco in ultimii 4 ani dar am schimbat doar 2 parbrize, in rest nu am avut evenimente. O vand pentru ca fac cei mai multi km in oras si am trecut pe o masina electrica (am panouri acasa). ITP valabil 05.2026, RCA 07.2026. Imbunatatiri notabile: intercooler Wagner, downpipe cu catalizator RM Motors, evacuare custom, ECU tuning la Completechip (378HP/768Nm, opacitate 0.9K), MMI Andream (Wireless Android Play/Apple Carplay). Pun si linkul catre autovit, pentru poze: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-5-ver-535d-xdrive-at-ID7HDsqC.html?isPreview=1 Consum la drum lung: 6.6% (Viena-Arad pe autostrazi, la 130km/h) si 7.3% (Bucuresti-Regensburg si retur, 3500km, mers sportiv, cu sectiuni de autostrada fara limita de viteza). Foarte confortabila, chiar si pe drumuri rele. Motorizare: 3.0 diesel bi-turbo 313HP, euro 5, evacuare dubla, Cutie Automata 8+1 trepte Moduri de condus: Eco/Comfort/Sport/Sport+ Sistem Start stop, Pilot automat / Cruise control Jante 18" in 2 dimensiuni cu anvelope vara, indreptate si vopsite gri in 2023, stare perfecta. Jante 18" separate cu anvelope iarna, vopsite gri in 2023, stare perfecta. Interior piele bej, plafon negru, scaune sport, scaune fata incalzite. Volan sport de piele, cu padele Tetiere active in caz de accident Faruri Bixenon Adaptive, fază lungă/scurtă automată, spalator automat faruri Keyless GO Senzori ploaie Navigatie mare Afișaj instrumente parțial digital Camere 360 Senzori Parcare Fata/Spate Head Up Display, Recunosteare limite viteza Sistem de Navigatie Profesional cu Carplay/Android Oglinzi incalzite si reglabile electric Bancheta spate rabatabila fractionar 60/40. Suport telefon Magsafe 2 chei originale Schimbul de ulei si filtru motor a fost facut la maxim 10 mii km. Reparatii/intretinere importante, toate facute in service-uri autorizate BMW, cu piese originale BMW: schimb capat tacheti (2021) schimb admisie, corp filtru ulei, garnituri filtru ulei, oringuri instalatie racire, origuri turbo, amortizoare motor (2022) schimb baterie 12v (2022) schimb turbine, galerie evacuare, garnituri conexe (2022) schimb semeringuri si bucsa cutie transfer revizie cutie viteze la service autorizat ZF, cu schimb ulei cutie (martie 2023) schimb discuri si placute fata, lichid frana (iunie 2023) schimb discuri si placute spate (decembrie 2023) schimb curea accesorii si role intindere (iulie 2023) schimb arcuri spate, brate superioare fata, pivot fata stanga (noiembrie 2024) schimb ulei + filtre ulei + habitaclu + motorina (noiembrie 2024) schimb cuzineti, role intinzatoare distributie, garnitura capac tacheti (februarie 2025) schimb ulei + filtru ulei (iunie 2025, 255k km) schimb agregat clima (iulie 2025)
-
Am reusit sa descopar problema zgomotului la acoperis.. la fiecare blocator al acoperisului din stanga si dreapta estista cate o bucsa alba de ghidaj…. una din ele e sparta, am inteles ca separat nu este de cumparat originala si doar intreg mecanismul. Cum ati rezolvat bucsa asta ? exista aftermarket? ma puteti ajuta cu un link? sau ati inlocuit cu altceva… va multumesc pentru raspunsuri Atasez o poza cu bucsa
-
Cred/sper sa elimin si rulmentul. Am ridicat rotile fata si, la cea din dreapta, freca un plumb pt echilibrare, de un element de suspensie. Cam ciudat, zic eu, dar era montat cam aiurea. L-am dat jos si vad mai tarziu cum e. Trebuie sa le schimb si pe astea.
Announcements
-
Topics