Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Vand set 4 jante originale BMW Style 356. 2 x 8.5j - 5 x 120 - 36116792598 2 x 9j - 5 x 120 - 36116792599 Jantele sunt ca noi, reconditionate la SRZ. Pret magazin bavauto. ro / set 4 bucati (NOI) = 12816 Lei Pretul meu / set 4 bucati (reconditionate) = 4000 Lei Se pot vinde si cu tot cu anvelope, NOI, montate, "all season" Goodyear Vector 4 Seasons Gen 3 (FF 25.08) la pretul de 7000 Lei / set.
  4. pana acuma nu mergea deloc, in vreo 5 ani poate o sa mearga calumea
  5. Pentru prima problema este posibil sa fie un senzor abs defect sau inelul de pe planetara. Pentru a doua problema posibil plasa din scaun sa fie rupta.
  6. Yesterday
  7. Salut, am cumpărat recent acest bmw e46, in bord stau aprinși martorii pentru frâna de mână, asc,abs si airbag, mai am probleme cu încălzirea in scaune, apas pe buton se aprind cele 3 beculete pentru o mili secunda sa zicem si se sting si nu se întâmplă nimic, rezolvare la toate astea va rog mult
  8. O fii fost oare montant de cineva ? Mi-e greu să cred că vine asa din fabrica.
  9. Salutare, Eu de atunci am mai schimbat si 2 racitoare EGR deci posibil si de acolo, ultima data la fel am incercat curatarea senzorului MAF si a fost din racitor. Poti sa verifici usor in ISTA -> Mass air system TEST ABL ceva de genul, Exhaust gas recirculation ( e un test de calculeaza soot ul din racitor) si in functie de cat de incarcat posibil acela sa fie.
  10. Ăla e un scut de protecție din aluminiu. Dacă aveai “găuri “ în turbo nu puteai să mai mergi cu mașina…
  11. Cred ca e defect senzorul MAF. Se cam decalibreaza in timp singur pentru ca e expus la variatii mari de temperatura si praf (filtru de aer neschimbat la timp..). Poti incerca o readaptare cu ISTA desigur. Dar probabil o sa revina la aceaiasi eroare.
  12. Salutare, Astăzi când să-mi completez lichidul de parbriz am observat găuri în turbo. Cred că e turbo, sincer nu știu prea multe pe partea mecanică la mașini moderne.
  13. A aparut Road Map EUROPE Live 2025-4...Eu o am disponibilă în contul My BMW în secţiunea Update Hartă...
  14. si la mine merge exact la fel de rudimentar Google maps-ul in bord si pe HUD...
  15. Momentan am plecat, fara masina. Cand revin am sa postez presiunile. Multumesc!
  16. Ce presiune arata pe senzor in relanti si in turatie in livetest? Sunt niste valori minime si maxime ... Daca le depaseste e infundat
  17. Traseele sunt cam identice... 20 30% oras poate, 70 80% centura drum expres, extraurban... dar repet, asa regenereaza de peste 120k km... Pai eu asa banuiesc prin deductie logica, pentru ca altfel nu prea vad de la ce s ar murdari putin evacuarea...
  18. Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!
  19. din pacate nu te pot ajuta cu DPFul. sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.
  20. Salut, eu de cand am masina de la 52k km ( momentan 175k km ) regenerarile s-au facut 80-90% in intervalul 300-350km maxim. Si inainte de resoftare ( Stage 1 ) si dupa. Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix la aceeasi km ca inainte... 300-350km maxim.
  21. Multumesc mult pentru ajutor! Am sa tin cont de recomandari. Recomandari de achizitionare si montare? Neo te ocupi si de asa ceva?
  22. nu exista nici o operatie care sa se numeasca "resetare DPF", poate vrei sa spui ca ai facut o regenerare. Regenerare fara sa cureti fizic macar DPFul este degeaba. La 300k km curatarea chimica nu rezolva mai nimic, in 2-3 luni esti la fel ca acum. Schimba DPFul, daca mergi asa risti sa iei foc daca face o regenerare, presiunea mare pe recirculare iti omoara EGRul, depune mizerie in galerie, uzeaza toate furtunele de retur din cauza presiunii si temperaturii mari, adica in timp vei avea mai multe de reparat.
  23. Va multumesc pt raspunsuri! DPF nu este schimbat,s- a resetat la 200000 km. Senzor si furtunase am pus original BMW. As putea oare incerca mai intai oare cu o curatare chimica? Am incercat in mers cu Bimmer tools, dar nu cred ca stiu ce ar tb urmarit, ca nu da sau nu vad erori/diferente pe livedata. Senzorul de presiune diferentiala e schimbat ,pe original. Dupa ce am vazut ca nu s-a rezolvat cu inlocuirea furtunaselor.
  24. daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic. intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat. ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF. ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.