Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/01/14 in all areas
-
Nu vreau sa jignesc sau ceva, dar cu 900 lei/luna venit nu m-as inahama sa devin sclavul unei masini . Masina a devenit un lux/ fita in ziua de azi, este mai ieftin sa mergi cu taxiul sa-ti faci treaba zilnic, sau cu metroul, autobuz etc. Stiu multi colegi de forum care au masini peste 10-15 mii de eur si salariu frumusel... si ei merg cu metroul/autobuzul fara probleme Eu as investi acei bani in ceva care sa-ti aduca un profit -> trai mai bun -> iti permiti luxul unei masini fara sa ti rupi de la gura.5 points
-
Ultima schimbare: http://111.imagebam.com/download/EPZlpkpoPkbTnt87cUcmfg/33607/336062829/IMG_0234.JPG Plus dupa multe cautari: http://112.imagebam.com/download/73xx6FuQT5NUMChsuRFgRA/33607/336064010/IMG_0221.JPG http://109.imagebam.com/download/p_vMHpp62IV6ARhssIN6hw/33607/336064014/IMG_0222.JPG4 points
-
Dupa o lunga plimbare prin tara in care am testat masina cat mai la limita ma declar foarte satisfacut de alegerea facuta. Masina a ajuns la 50 de mii de km si se comporta la fel ca la cumparare, nici cea mai mica problema. Pe traseul Rucar-Bran ne-am oprit pentru niste poze intr-un frumos peisaj, poze pe care le impart si cu voi.3 points
-
@ Lederp Trebuie sa iei un stick 3g necodat/decodat Huawei si sa bagi cartela de Digi in el. Pe urma, la setari pui asa: APN: internet, Dial: *99# @ SB25GAS Se codeaza cu NCS Expert. Se poate coda in 2 moduri, depinde de versiunea LCM-ului. Functioneaza doar pe avarii. Legat de navi, punctele forte ale acestui model sunt: * Navigatia e full Android. Nu mai are jumatate WinCE [Android 4.2.2] * Ecran capacitiv [raspunde foarte bine la comenzi, comparabil cu Nexus 7] * Procesor A9 Dual Core 1.6 Ghz , 1 Gb Ram, 8 Gb memorie interna (din care se pot folosi 5,6 Gb), GPU Mali-400 * Adaptor Wireless integrat 802.1 b/g/n * Iluminarea butoanelor e activa doar cand sunt si pozitiile pornite, iar seara scade intensitatea ecranului automat * Preia toate numerele din agenda, le pastreaza in ordine alfabetica, afiseaza numele persoanei pe care o suni sau care te suna * Comenzile pe pe volan functioneaza si prin Bluetooth, poti schimba piesa de pe telefon de la volan * Calitatea audio prin Bluetooth este foarte buna * Suporta video 1080p * Tuner radio Phillips 6624 * Posibilitate conectare camera DVR pe USB cu functia de inregistrare * Wireless display - afiseaza ecranul telefonului pe navigatie * Pe langa ce avea in plus, am modificat programul pt radio [cu ajutor gasit pe un forum] sa afiseze numele postului in loc de frecventa, pe butoanele cu canale radio favorite. * Modificat si programul pt Music Player sa arate mai mare titlul pieselor * Ca sa pot face modificarile, am facut si root la navigatie * Instalat Viper4Android care e cel mai bun equalizer/sound DFX pentru Android, chiar face diferenta * Instalat un program customizat care imi permite sa folosesc comenzile de pe volan in orice player din PlayStore * Mi-am instalat BMWhat iar cu adaptorul ELM327 Mini pot vedea direct pe navigatie o gramada de informatii utile, parametrii live, etc.3 points
-
DupĂŁ multe ezitĂŁri, din partea mea, și dupĂŁ ĂŽncurajĂŁri venite din partea unor colegi de pe forum m-am hotĂŁrât sĂŁ-mi prezint și eu mașina, pe care am achiziționat-o 2008. Din pĂŁcate din cauza unor probleme de sĂŁnĂŁtate pe care le-am avut și pe care din fericire se pare cĂŁ le-am depĂŁșit ĂŽncepând din 2010 am ĂŽnceput ĂŽncet, ĂŽncet sĂŁ o aduc cât mai aproape de cum am vreau eu sĂŁ arate mașina mea. BineĂŽnțeles cĂŁ am mai și greșit dar cred cĂŁ din dorința de a face totul de unul singur, asta a fost ambiția mea, și a mai fost și problema unui buget pe care nu l-am avut de la ĂŽnceput. Bani cum i-am fĂŁcut, cum i-am și bĂŁgat ĂŽn mașinĂŁ. Cel mai rĂŁu ĂŽmi pare cĂŁ nu am fĂŁcut poze cu ea chiar de la ĂŽnceput de cum am cumpĂŁrat-o. Acestea sunt dotĂŁrile inițiale ale mașinii Modellbezeichnung: 320d AusfĂźhrung: Europa TypschlĂźssel: AS71 E-Code: E46 (4FL) Karosserie: Limousine Lenkung: links TĂźren: 4 Motor: M47DO1 - 2,00l (110kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: manuell AuĂenfarbe: Alpinweiss 3 (300) Innenraum: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT) Produktionsdatum: 04.05.2004 Werk: MĂźnchen Code Standard Equipment S210A Dynamic stability control S548A Kilometer-calibrated speedometer S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German Code Optional Equipment S167A EU4 exhaust emissions standard S1CAA Selection of COP relevant vehicles S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S320A Deleted, model lettering S321A Exterior parts in vehicle color S426A Interior trim finishers, aluminium S428A Warning triangle and first aid kit S473A Armrest front S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S495A 3-point belt and headrest, center rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S550A On-board computer S609A Navigation system Professional S650A CD player S785A White direction indicator lights L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP S915A Delete clear coat S979A Business package II O sĂŁ pun cea mai veche pozĂŁ care am gasit-o pânĂŁ acum2 points
-
DupĂŁ ce am condus-o pe aia de Anglia m-am ĂŽndrĂŁgostit de 6L. ĂntreabĂŁ-l si pe Kenbobo si sa vezi ce spune si el. Sent from my HTC One using Tapatalk2 points
-
A platit un prieten taxa anul trecut in iarna la un 530xd 5 k euro si tot din 2006 era.2 points
-
http://i62.tinypic.com/2i6dtns.jpg Inca o poza cu noile oglinzi,vopsite si emblema noua.Multumesc inca o data colegului daci_84 pentru oglinzi.2 points
-
Nu ma agit, dar nu imi place cand sunt spuse jumatati de adevar. Pt informatia ta, la MP posturile nu se contorizeaza. Masina m-ar fi interesat, dupa ce dau v8-ul vreau un e60, dar e prea misterioasa pt gustul meu.2 points
-
Se vede ca esti nou in ale masinilor: brate fata (~1200 lei, pui noi, te tin cativa ani), bucse brate fata 400 lei, turbo (daca s-a condus subturat masina, ~1000 euro nou, de la 1200 lei in sus reconditionat), e recomandat sa scoti clapetele de pe admisie sa nu te trezesti cu ele in motor, se mai strica piesa cu tepi (~250 lei), la km pe care ii are s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi suspensia daca nu a fost schimbata (in jur de 2000 lei), discuri + placute daca sunt duse ~1000 lei, o revizie (ulei, filtru aer, filtru polen, filtru ulei, filtru motorina, filtru epurator ~600 lei), daca se mai strica vreun furtun pe la turbo/intercooler minim 250 lei, electrovalve 250 lei/buc, ambreaj + volanta 1800 lei, etc. SUnt multe care se pot strica, dar nu e neaparat sa se strice.2 points
-
Initial ai spus ca taxa e nerecuperata, ulterior cand ai postat pretul de 10800 nu ai mai mentionat nimic in legatura cu taxa, deci era logic ca nu s-a recuperat intre timp. Acum, ca tu stiai 75.3% ca taxa poate sa fie recuperata, nu putea ghici decat Omida. Daca pretul e mare sau mic iti dai seama dupa ofertele primite.2 points
-
Simt ironia,probabil pentru ca am folosit cuvantul "pachet" Pachetul se refera la roata de rezerva subtire,cric si cheie roti si se gasesc in portbagaj. Eu am renuntat la anevelopele RSC,si am cumparat pentru siguranta cele mentionate mai sus. Dupa cum spune Vlad,a vrut sa cumpere masina,dar nu a fost sa fie,nu e obligat sa garanteze pentru masina sau pentru mine. Vreau doar sa vand o masina corecta,cumparatorul sa stie toate detaliile,pentru ca si eu imi doresc sa cumpar urmatoarea masina in aceeasi conditii de seriozitate...Sper sa am noroc2 points
-
Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.1 point
-
Am 24 ani si am muncit ceva timp ca sa imi pot permite sa cumpar o masinuta. Nu am bani de o masina noua ca nah timpul in care traim acuma e putin dificil,anyway. Am 6000 euro si as dori sa va intreb daca as putea sa gasesc un bmw 320d model 2004 in banii astia care ii detin cat de cat bunicel, masina o voi folosii ptr munca, plimbat in oras la tara etc.. Optiuni banuiesc ca nu pot gasii foarte multe dar nu sunt pretentios o sa fie prima mea masina si o sa imi placa oricum ar fii. Nu prea mi-a placut sa stau sa vad ce piese sunt la motor ce face aia ce face aia etc.. sunt newbie la parte mecanica dar iubesc sa conduc si paradoxal este ca am facut liceul auto asa ca voi merge cu un mecanic. Vreau sa va intreb, cum este masina in interior. Este spatioasa? Scaunele sunt confortabile ? Este sigura?(ca un membru de familie este pe drum, si trebuie sa ma gandesc la siguranta ptr baiat, sotie si eu ). Este mai ok sa cumperi masina din tara sau din oras de la parcurile auto?1 point
-
1 point
-
Masina e foarte misto pacat de taxa. 530xd are 219 g co2 emisii ,taxa e in jur de 4500 de euro, chiar acum am calculat, 3300 euro e pt 530d care are 200 g co2 emisii, xD-ul are mai mult .1 point
-
http://109.imagebam.com/download/sn01zd3eWqKAAxumB8HGcA/33616/336153092/10429298_662825150463543_1781202976932242619_n.jpg1 point
-
Masinuta primeste frane noi (discuri+placute+senzori de uzura placute ATE, kit ambreiaj LUK, un proiector nou, suporti toba noi si parbriz+cheder nou. In curand ajungem la 330 000 km si masina merge in continuare impecabil1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-318-C33706558.html http://www.autovit.ro/bmw-316-C33306933.html astea 2 sunt singurele pe care le-as cumpara de pe autovit (nu am legatura cu "parcul auto"), cu taxa platita ajungi undeva la 5000e nu cred ca are rost sa iei diesel, si motor mai mare de 2l clar nu iti permiti din salariu (impozitul + asig = cateva salarii)1 point
-
Sau poate fi o mare teapa chiar de mai multe ori. Samsarii incearca de cele mai multe ori sa vanda o masina fara verificare la service tocmai ca s-o vanda cu defecte ascunse care pot fi remediate, insa foarte scump. Masini lovite si reparate prost, masini care au fost duna totala in alte tari si reparate de la dezmembrari, masini cu tot felul de probleme tehnice nu foarte evidente la o verificare sumara. Indiferent de la cine cumperi o masina trebuie deschisi bine ochii si mers la un service.1 point
-
De ce nu incerci sa cumperi direct din Germania? Este mai simplu decat pare ...1 point
-
Chiar nu imi da eronat si nu m-am luat dupa comp.de bord...am facut consumul si la pompa si a dat cu o eroare de 0.5 +/- pe comp.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce iti pot zice din experienta personala, trebuie sa fii pregatit daca pica ceva la masina. Am avut un E46 318 Ci (adica coupe) si tin sa zic ca ar fi o alegere rationala, mai ales daca nu mergi zilnic minim 50km cu masina, asta ca sa se merite un diesel. Motorul e suficient de agil si nu cred ca vei simti vreodata ca vrei mai multi cai. Motor de 2.0, benzinar, 143CP, fara turbo si alte prostii. Intr-adevar, diferenta la buzunar se simte cand bagi benzina...in oras imi lua 10%, afara vreo 7, depinde evident de mers, am zis cifrele in regim normal spre sport, cu reprize scurte. Eu zic ca e un motor fiabil...nu ai stres mare, insa trebuie sa fii constient ca la vechimea lui pot aparea multe probleme. Mie imi scotea fum albastru, imi manca mult ulei si simeringurile au fost de vina, dar putea fi ceva mult mai grav avand in vedere varsta masinii (02/2002). Simeringurile aparent sunt problema majora, si in unele cazuri lantul de distributie din ce am citit eu. Deci ce economisesti intr-o parte dai in alta...asta e, acum e un lux sa ai o masina in Romania. Eu in locul tau nu as merge pe diesel la vechimea aia...prea mari riscurile cu motorul. Cu benzina nu gresesti L.E.: Se spune ca dieselul tine de cate porniri ii faci, iar benzina de kilometri. E alegerea ta!1 point
-
1 point
-
misto masina , si pe mine ma batea un gand sa trec din manual pe automata sunt curios de rezultat !1 point
-
Se doneaza piesele din pozele de mai jos (toate pt E46) - covoras mocheta neagra sofer (are o gaura unde vine calcaiul) - tija schimbator - ansamblu frana de mana - trim-uri nFL sedan - cele de sub far - vopsite pe negru (fara spalator) - placute frana EBC Greenstuff - punte spate - mai au cca 40% - cred ca merg pe 318-320-323-325, dar trebuie sa mai verific o data - ulei SAF-XO pentru diferential cu aditiv MoS2 (bisulfura de molibden) - mai sunt cca 300 ml, OK pentru completare, sa zicem - panou clima manuala (ideal pentru cei care vor sa monteze ceasuri aditionale sau cel putin asta era scopul meu initial) http://s30.postimg.org/7h9y83vb1/IMAG0165_Large.jpg http://s30.postimg.org/cv8qfnl19/IMAG0166_Large.jpg http://s30.postimg.org/n6l38bcql/IMAG0167_Large.jpg Nu trimit prin posta/curier, valabile doar in Bucuresti, zona Unirii.1 point
-
Nu stiu de ce va tot plangeti de motorul asta, este chiar un motor reusit, care intr-adevar, dupa o perioada ( a se citi 10 ani si 200.000 km) necesita ceva investitii si o manopera de calitate,precum si niste costuri, dar: -este un motor economic, pentru clasa lui de cilindree si putere, si silentios -comparativ cu motoarele contemporane epocii lui, era destul de avansat, nu degeaba a iesit motorul anului -are un cuplu destul de bun(raportat la cilindree), si mai important cuplul maxim vine la o turatie destul de joasa, compara de curiozitate curba cuplu/turatie in raport cu alte motoare, si ai sa vezi ca nu sta rau N42, in plus, si limitarile legate de consum si emisii sunt factori ce determina puterea -in comparatie cu multe motoare aspirate ale epocii lui, la raportul performante/consum, este mult peste concurenta , precum si faptul ca a fost un motor care a inglobat o tehnologie interesanta la vremea lui1 point
-
Iti trebuie factura(aici intra tva-ul) plus certificatul fiscal al firmei respective.1 point
-
Persoanele fizice nu au treaba cu tva-ul , firma aia trebuie sa il plateasca.1 point
-
Daca omul e pasionat de bmw ca toti cei de pe forum,banuiesc,dece nu il incurajeaza nimeni? Sau sa inteleg ca toti membri de aici au salarii de la 30 in sus? ''La 900 lei pe luna si bicicleta e cam scumpa...'' astept sa iti faci un topic unde ne prezinti si noua M3 sau M6 tau,bogatule. Sfatul meu,cum zic si alti colegi,un e46 din 2000-2001 e perfect,restul ii pui deoparte.1 point
-
Desi nu e corect sa-ti dai cu parerea pe banii altora, trebuie sa zic ca la un venit de 900 ron/luna, cu un bebe pe drum, eu as uita de masina (mai ales bmw). Masina e inca o gura la masa, inca un membru de intretinut (unul destul de scump de fapt), dar daca chiar vrei sa iei, mergi pe un benzinar 1.6, si alta marca, nu bmw. Subscriu la ce a zis cosmin, megane 1 facelift e f ok.1 point
-
La 900 de lei salariu ia-ti o masina la care principalul atu sa fie : costurile de intretinere cele mai mici! Cu alte cuvinte eu as cauta masina cea mai noua si cu km cei mai putini pe care o poti cumpara. Sau iti iei un e46 de 3000-4000euro (eventual 2000-2001 nfl sau fl benzina 316/318) si aia 2000eur ii pui pe dreapta si in functie de norocul pe care il ai iti vor ajunge un timp mai mare sau mai mic pentru reparatii/intretinere/benzina/rca. Dar si asa exista riscul sa iti bati joc de banii aia stransi din greu. Stiu ca e aiurea sa iti dea cineva sfaturi din astea, sper ca nu te superi pe mine. Fiind la prima masina poate nu ar fi rau sa iei si o masina de aprox 2000euro (corsa, polo, fabia, megane1, focus1, astra g) macar sa iti faci o minima parere ce inseamna intretineea unei masini.1 point
-
Faza cu kilometri e prostia mare la romani..si de acolo vin cele mai multe tepe si tot nu se invata minte.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu chiar, ai postat pret de 10800 si apoi in alt post ai specificat ca taxa e recuperata si ai scazut la 10000. Deci 10000 cu taxa recuperata si fara volanul din poze e mai mult decat 10800.1 point
-
1 point
-
Am ajuns la Lacul Rosu (jud. Harghita) si pot sa spun ca combinatia H&R si Bilstein B4 cu franele schimbate (discuri Zimmerman si placute ATE) e suuuuuuper. Am mers agresiv tocmai ca sa vad ce pot si senzatiile sunt super stabilitate si franare excelenta. Recomand oricui. Drum de 150 Km in aproximativ 2 ore si 15 minute, consumul a iesit 7.9%.1 point
-
nu pot sa cred , etrieri rosii , ma frate voi nu meritati masinile astea , pai daca vrei imbunatatiri nu vopsesti etririi rosii . In fine .1 point
-
Poate pentru că trebuie să ai un anumit nivel cultural şi intelectual ca să intri în marea turmă. Eu nu-mi dispreţuiesc ţara, îi dispreţuiesc pe unii români pe care i-am descris. Asta e ţara în care m-am născut, asta e ţara pe care o iubesc şi nu voi pleca niciodată pentru că vrea X sau Y. Noi trebuie să-i marginalizăm pe ei, nu invers. Nu cred că este o manipulare generală pentru că cei care ar putea fi păpuşari nu au inteligenţa necesară să manipuleze astfel, sunt doar rezultatul nivelului cultural şi tipului de gândire care îşi face tot mai mult simţită prezenţa. Eu înţeleg de ce sunt interesaţi de astfel de emisiuni, şi anume pentru că sunt proşti, încuiaţi şi inculţi şi nu le merge încă destul de rău încât să realizeze adevăratele probleme şi prăpastia care-i la 2 metri în faţa lor dar pe care încă nu o văd. Dacă ai suficient timp încât să te intereseze că divorţează Columbeanu sau unde şi-a mai arătat chiloţii nu ştiu ce zdreanţă, e clar că nu-ţi merge destul de rău şi că meriţi să-ţi fie mult mai rău. Cei mulţi nu trebuie să fie cei proşti. Eu sunt sigur că în România există destui oameni de bun simţ, însă nu au cum să iasă în evidenţă la fel de uşor ca nulităţile cu care suntem intoxicaţi zilnic.1 point
-
Eeh, se mai intampla.. Verifica-i uleiul, daca trebuie schimbat sau daca nu e aproape de limita si trebuie sa mai completezi. Eventual la urmatoarea revizie cere la service sa-ti verifice si indicatorul de temperatura al uleiului.0 points
-
Mai asteptam poate se schimba legile - oricum masina asta nu o sa o vand degeaba, mai ales ca stiu cum a fost intretinuta, plus km care sunt reali.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Cam mare etrierul fata...se vede naspa galbenul. Daca le faci negre nu se mai vad Eu am ales un rosu mai mat si inchis. Nu sare asa in ochi precum galbenul. Gri nici atat nu-mi place. Cu gri(argintiu crom) am facut tabla de protectie de la disc ca nu se mai vedea de rugina.-1 points
-
Ai grija cu e46 se vinde ca painea calda...si nu cred ca vreun e46 fiind el si din 2005 nu merita mai mult de 5000 de euro.La fiecare intersectia vezi 1 cu masina ca tine.Intradevar e frumoasa dar sunt asa multe incat sia pierdut farmecu.Parerea mea ca o sa gasesti una cu 4000 si iti mai raman si bani pentru eventualele reparati care sunt inevitabile. Eu te sfatuiesc sa mai astepti si cu 6500-7000 intri in pretul la e90. p.s. am e46 stiu despre ce vorbesc-1 points
-
-1 points
-
Sa deschizi un astfel de topic in aria potrivita. "tanar, frumos, destept, cu bani nu vreau nimic doar ma laud"-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00