Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/14 in all areas
-
15 points
-
Termina boaska, te faci de ras si mai mult. Sa inteleg ca ai condus f20 si a fost cam nașpa asa-i? Putin instabil fata de e46, nu? Lowlife, tu nu vezi ca, compara e36, care e superior unei masini 2012? Cat o fi e36 de bun la vremea lui, dar nu suferĂŁ comparație, totusi vw nu e logan. Discutam despre motoare identice, un golf 7 distruge un e36/e46 si pe curbe si pe linie dreapta, oricum vrea boaska.3 points
-
3 points
-
Nu sunt rare deloc, sunt scaune normale din piele crem, nici macar sport nu sunt.2 points
-
eu m-am referit strict la tinuta de drum si comportamentul dinamic al masinii, si da, E46 la capitolul asta e peste G7. Sasiul lui E46 e foarte bun, directia e precisa iar suspensia e ceea ce trebuie dupa parerea mea, are un compromis ideal as spune eu. G7-le ala e un 1.6TDI, o suspensie cam barca si o subvirare in curbe tipica FWD. Daca Golful a costat cca 20k EUR de nou nu inseamna ca e mai bun ca E46 de 3k Eur la capitolul asta, a costat atat pentru ca e nou. Asta e parerea prietenului meu si sunt de acord cu el pentru ca le-am avut si eu pe amandoua, nu am avut G7 dar am avut GTI MK6, evident cel din urma e peste E46, dar diferenta intre un Golf de serie si GTI e enorma, alta putere, alta suspensie cu totul alta dinamica. Un Golf de serie are o dinamica mediocra sau chiar sub nivelul asta comparativ cu un E46 in mintile lui.2 points
-
un sofer normal pentru mine este unul care simte diferenta cu masina incarcata, cu un combustibil prost sau ulei vechi, prezoane slabite sau o roata desumflata tu ai mers cu un e36 coupe sa vezi cum sta pe sosea? niciodata un hatchback nu va sta pe curbe mai bine ca o berlina sau un coupe, dar nu asta vroiam sa spun, eu am mers cu golf 6 ......si mik15 mi se pare ca stie ce vb2 points
-
F10 doar automat . Lasand la o parte avantajele , cutia asta consuma si f putin . La F10 e nevoie de 3.0 nu are rost sa asumi nici un risc cu N47 . Cu packet M e mai frumos ca orice bmw , in schimb arata f bine si normal , mai bine iei o masina cu optiuni bune ca packet se poate adauga . Neaparat EDC , e tot barca daca are suspensia normala .2 points
-
Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg1 point
-
Imi pare rau, dar eu nu am boi acasa. Poate ai tu, sa-i stapanesti sanatos. Daca nu ai chef sa raspunzi on topic, poti sa te duci pe alt topic. Am cerut pareri pentru ca vreau sa imi cumpar unul ( 318i 2.0L), ai vreo problema cu asta ? Nu ti-am cerut tie bani ca sa mi-l cumpar. LE : Am zis ca trec de la Polo '97, nu ca vreau sa trec la aceasta masina, eu abia astept sa scap de ea, dar nu se iveste nici un cumparator.1 point
-
1 point
-
Si eu sunt foarte multumit de n42b20. Consum in bucuresti 12-13, afara undeva la 8.5-9, poqte chiar mai mult. Ce-i drept, o si alerg. Cat despre boaska, cum am mai zis, el e in lumea lui, un tip singuratic si plin de experienta capatata de pe internet. Daca se uita la un video pe youtube cu un e36 poate afirma fara retineri ca are experienta la volanul unui e36. E un habarnist care se baga in orice discutie, cauta anturaj cu forta. In plus, pentru cine nu e de acord cu el, face orice pentru ca respectivii sa se aleaga cu avertismente sau ban. fiindca el sta cumintel in banca lui, respecta regulamentul, nu jigneste, insa e genul care e in stare sa iti aduca nervii pe culme disperarii.1 point
-
Eu tocmai ce am luat un E46 318i Auto acum o luna de zile (N46B20A motorul). Cred ca am aceiasi problema cu simeringurile de la supape ca multi dintre membrii acestui forum ce detin un astfel de motor (fum albastru la prima talpa daca o las la relanti 2-3 minute si apoi accelerez brusc) si valva PCV mi-au zis ca ar trebui schimbata. Nu pot sa o compar cu Golf pentru ca nu am condus niciodata unul, in schimb pot sa o compar cu cealalta masina ce o am: Octavia 2 FL 1.8 TSI (are acelasi sasiu cu Golf 5 si cam aceiasi tehnologie). Octavia e din 2011 si are 35.000km (BMW-ul e din 2004 cu 85.000km). Prima impresie cand m-am suit in BMW a fost faptul ca e mult mai silentioasa la viteze de peste 100 km/h, directia mai precisa si imi ofera o senzatie pe viraje mult mai placuta. Ca si tinuta de drum, consider BMW-ul peste Octavia. Ca si motorizare, BMW-ul suna frumos in ture inalte, in schimb e mai puturos si venind de pe un motor turbo pe aspirat accentueaza si mai mult sentimentul asta.1 point
-
SAlut!Pot fi mai multe cauze,incearca sa deconectezi flpsurile din galerie,apoi vezi daca mai ai acele intreruperi.Flapsurile lucreaza in anumite conditii,conditii legate de temperatura si turatia motorului si cam in acesta plaja de turatii isi fac treaba(1000-2000rmp).Dai capacele de plastic de pe motor si incerci sa te uiti pe galeria de admisie se gaseste un actuator ce comanda flapsurile,scoate mufa,apoi da o tura si vezi ce se intampla.Bafta! P.S.Acum dupa ce am scris am vazut ca nu dai date despre masina,ce an,ce motor,ce carburant.Eu am scris cam la ce sa te astepti daca ai un diesel de 150hp.1 point
-
nu am chef sa o dau in laudarisme cu tine, am confirmat doar ce au spus altii era vorba de 3 modele golf nu g7 exclusiv, nu stiu cu ce masini ai mers tu si discutiile cu tine se rezuma de obicei la un astra cu 4 arcuri KW lol, deviem de la subiect extrem de tare1 point
-
nu e placebo, chiar asa este, golful nu are tinuta de drum a unui bmw1 point
-
normele de poluare sunt foarte stricte in germania, aici nu trece nimeni tüv-ul pe blat, si nemtii si occidentalii in general nu concep sa dea 50k pe o masina care sa nu fie umweltfreundlich egr pentru economie de carburant si protejarea motorului , consuma mai putin si se incalzeste mai repede motorul, 0.5ltr-1ltr% scade consumul si cu cat ajunge mai repede motorul in temperatura de lucru cu atat se uzeaza mai putin anularea egr scade puterea pe turatii pana in 2000 si creste de 3-4 ori NOx care sunt mult mai daunatoare decat CO2-ul produs cu egr activ, si cancerul la plamani este in floare gazele racite si reintroduse in admisie vor scadea temperatura din camera de ardere,creste randamentul, si cand faci remap si dai afr 100 o sa coxezi pistoanele daca nu tii cont de anumiti parametrii cum ar fi de ex. temperatura de lucru din camera de ardere, si nu lucreaza decat foarte putin in sarcina, ele actioneaza mai mult la relanti, si diferenta este de cativa litri economisiti eu am curatat egr-ul acum 60-70k km si pana la ora actuala in afara de o pelicula subtire de negreala nu s-a depus aproape deloc funingine turbina se incalzeste mai repede si nu mai face depuneri de carbon care blocheza vanele nu scoate fum negru si nu are lag sub 2000rpm avantajele sunt mai mari decat dezavantajele dupa mine1 point
-
1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-520-C34463654.html Dauna si reparata. Erau sarite airbag urile fata,ambele.1 point
-
Sunt de LCI farurile, se vede clar forma lor. Angel-urile cu LED-urile erau optiune la inceput din cate stiu, am o prietena cu un 320xd lci luat de nou si are angel galben1 point
-
Astazi am finalizat si detailing -ul ..Ce pot sa spun..m-am reindragostit de masina mea :)Seful de la acest atelier este un foarte bun prieten cu directorul de la reprezentanta Bavaria Constanta,drept urmare l-a chemat sa-mi vada masinuta...A ramas placut impresionat de masina,evident mie mi-a crescut inima..Parca nu prea as mai da-o la banii astia...1 point
-
Noi avem in Satu Mare un Turbo Center unde am dus mai multe turbo la reparat sunt destul de buni baietii la curatat si mici reparatii, dau si garantie , dar pentru o reparatie ca lumea le ducem in Ungaria la Nyrbator unde este un centru de reparatii si reconditionat turbo Garrett unde ai si garantie si poti sa l predai cel vechi si primesti altul sau reconditionezi al tau Te ajut cu placere daca ai nevoie1 point
-
Mai mult ca sigur s a vandut.Banuiesc ca a fost cumparata cu lantul rupt ,reparata si vanduta. Doar nr de km era problema.1 point
-
350Ron pentru 8 ore este un pret extrem de bun dupa parerea mea.1 point
-
Consumul ala de 10% a fost in regim de autostrada prin Germania cu o viteza medie de 140kmh, au fost varfuri de pana la 210kmh, dar in mare parte am incercat sa stam la 160kmh, din pacate insa sunt multe zone acum unde se lucreaza acolo la largirea autostrazilor. In tara, de la AR la Pitesti a scos 6.5%, dar era noapte si eram obositi, nu am mers repede si foarte putine depasiri, acum are o medie de 7.5% in extra-urban. noi le-am luat pe amandoua de la un dealer foarte aproape de Hanover gasit pe mobile.de, le rezervasem cu 1 saptamana inainte, a fost greu cu negociatul cu ei, foarte rigizi in privinta asta, in final insa am scos BMW-ul la 3300 de la 3600 si i-au refacut TUV-ul pentru ca expirase de vreo 2-3 saptamani parca. I-am facut si un service acolo de ulei si filtre care a costat 70Eur. N42-ul este doar Euro4, de asta poti fi sigur 100%, nu o sa ai surprize la RAR. BC au toate, sistemul stock audio e slab, asta avea versiunea cu CD player si volan sport cu comenzi pe el deci si cruise control, nu stiu insa daca merge si MP3, o sa ii zic sa incerce. Prietenul cu care am fost e la primul lui BMW, dupa ce vreo 7 ani a condus doar VW Golf(5,6 si 7) toate 3 luate de noi, masini de serviciu, si a luat benzinarul asta la sugestia mea, de fapt eu m-am ocupat de tot , el doar a platit si a mers pe mana mea care pana acum s-a dovedit a fi buna . Dupa ce l-a condus pana in RO si pe aici mi-a zis ca masina se conduce mult mai bine decat celelalte pe care le-a avut pana acum, mult mai bine se simte acum in 3ar decat in Golf 7, desi cea din urma e aproape noua . Eu i-am recomandat benzina pentru ca nu parcurge mai mult de 15-20k km, si nu avea rost sa dea si mai multi bani pe un diesel, taxa mai mare, probleme mai mari ulterior de rezolvat daca se intampla sa cada ceva major, gen o turbina, sau galerie, etc..plus faptul ca la 3300Eur nu iei un diesel din 2003-04 cu optiunile si km astia, decat poate una cu cel putin 300k km.1 point
-
Nu incurajeaza nimeni samsareala...cel putin eu nu. Am vazut ieri anuntul si mi s-a parut prea frumos sa fie adevarat. Mai ales ca ma uitam la poze si mi se parea ca-i pocnita in 2 locuri...am zis ca poate nu vad bine si sa va cer si voua, cunoscatorilor, o parere. In orice caz, misterul a fost elucidat. Am fost azi de curiozitate sa o vad. Confirm ce am vazut in poze. Cam toata partea dreapta a masinii a fost ciufulita....cat de grav nu stiu dar masina lucea asa tare ca se reflecta jupiter in ea. Si am impresia (s-ar putea sa ma insel) ca am asistat si la o scena de teatru de milioane. Cum am ajuns sa inspectez masina...au mai ajuns si altii foarte interesati sa cumpere. Pentru amatori...stay away from this one. Parerea mea. Legat de coafat... urmeaza sa dau o fuga pana in nemtania sa vad ce nave spatiale gasesc si pe acolo. Fingers crossed1 point
-
Urmatorul pas e pe topicul cu "a picat distributia la 320d" la doar 150k km1 point
-
Trebuie sa mãnânce si gura lui, nu?! Nu pricep de ce a postat anuntul pe forum, si-a facut cont si prima postare - vânzarea masinii. Ce-si imagina ca gaseste aici, o adunãturã de idioti?!1 point
-
Inca un samsar pe aici. Sa mor dacă ii mai înghit. http://s30.postimg.org/irtoozrm7/2014_09_05_22_44_01.png1 point
-
Cheala. I-ai facut o lista cu toate dotarile de serie. Impresionanta lista. Tiganie de cluj sa faci rotile mai mari in photoshop. Esti la inceput cu photoshop-ul, nu? Vezi ca la pozele din profil le-ai facut prea mari.1 point
-
1 point
-
Pielea trebuie sa o ingrijesti in prim-plan si sa stingi check-ul(bineinteles nu doar din tester) Ar fi mai multe,dar e masina ta,tu stii mai bine ce trebuie facut. In rest,cu retrofituri...toate la timpul lor.1 point
-
Asta nu inseamna ca e regula. Eu as spune ca esti norocos. Nici alea vechi nu toate fac galagie. Andrei_vuv parca e la al 3-lea N47. Unul a fost 2007, altul 2009 iar asta nou parca e 2011 si niciunul nu zornaie. La mine e doar unul si imi zornaia. Ps: si mai terminati dracului cu minusurile. Copii...1 point
-
A iesit bine,doar ca era mai bine daca schimba si consola , se "imbina" urat cu bordul1 point
-
postare de pe bmwclub mai bartro . Zilnic am 2-3 motoristi care imi dau oglinda peste cap , unu a reusit sa o zgarie de am revopsit capac , se mai sprijina de masina cand trec la milimetru pe langa ea si tot asa . Inteleg ca e pe principiul mai mic si mai rapid , fuck u conserva si tot asa . Tot ce spun e ca daca nu ai fost acolo sa vezi cu ochianul tau , eventual cu ochelarii pusi ...e doar o poveste prin ochii cuiva .1 point
-
1 point
-
Dar fa si tu niste poze la rezolutie mai mare, incarcate pe un site gen imageshack sau postimage, ca nu se vede mare lucru.1 point
-
1 point
-
Au au... si distractia incepe cand unul din fire ramane pe dinafara si bordul e montat.1 point
-
Multumesc de felicitari! Treaba cu numarul relativ mic de KM are sens pt mine intr-o oarecare masura. Proprietarul are un X6 si un F10... Nu a mai folosit-o pe asta de ceva timp. In plus, diagnoza a spus ca aia ar fi numarul reali de KM. Asa ca nu stiu ce sa zic. Eu cred ca nr de km e real. Daca nu... asta e.1 point
-
arata bine masina, dar greu de crezut cu km aia, pentru ca eu am un e60 din 2008 a fost cumparat de nou din germania si a circulat doar prin cluj si un drum cluj-sat mare pe sapt si sau adunat 263.000 km, cu toate ca masina nu arata1 point
-
Frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos.. In legatura cu "doar" 128.000 cred ca are putin mai multi,filtru de particule nu mai ai pe ea? din poze par cam afumate tobele, ca si cand nu ai mai avea DPF... Sa te bucuri de ea fara evenimente!1 point
-
Eco pro e pe toate motorizarile aparute incepand cu 2012. Tot incepand cu 2012 toate modelele au acele butoane. In functie de dotarile masinii, de la acele butoane se modifica tinuta de drum, de la Eco Pro (mers "la consum"), Comfort + (daca masina e dotata cu EDC, Adaptive Drive, amortizoarele se inmoaie, barele stabilizatoare se inmoaie, la fel si directia), Comfort (e o setare neutra, daca as putea spune, ceva intre Comfort si Sport - la modelele pana in 2012 aceasta se numea Normal), Sport (se intaresc amortizoarele si barele stabilizatoare, directia prinde greutate si precizie), la Sport + (suplimentar fata de modul Sport se taie partial DSC-ul). Referitor la cutia de viteza. Exista diferente intre varianta standard si cea sport. Pe langa diferenta de software, cum spunea si un coleg inainte, mai difera si convertizoarele de cuplu ale cutiilor. Cine cauta 535xD sa fie atent la istoricul de service, mai precis sa se intereseze daca masina a avut probleme cu redecutorul/modulul XDrive si daca acesta a fost schimbat. De 3 ori am schimbat acest modul pe garantie, iar in Europa sunt peste 400 de cereri in sistem pt piesa respectiva. La 520d, inafara de amortizoarele fata (EDC) schimbate pe garantie, bratele inferioare si superioare ale articulatiei fata si un rulment, nicio problema.1 point
-
ventilatorul care se invarte chiar si dupa ce iei contactul se repara foarte usor nu are nici o legatura cu faptul ca tu ai avut AC inainte si acum ai trecut pe climatronic si masina s-a suparat si invarte nervoasa un motoras la clima ca sa-ti faca tie in sac! citeste cu atentie topicul asta si urmeaza pasii! http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=698221 point
-
panou clima 100 euro (de la 3xpert) kit retrofit 100 euro (de la 3xpert) manopera eu + un prieten, l-am platit cu 200 ron ca a stat toata ziua total 250 euro bucuria de a avea climatronic: priceless1 point
-
trebuiesc niste motorase si niste rotite de plastic. se vand sub forma unui kit retrofit care costa 300 euro (daca sti ce iti trebuie poti sa iei si de la dezmembrari). manopera e si ea 200 euro (dureaza cam 1 zi intreaga si se demonteaza volan, bord, etc pana se obtine accesul la aeroterma prin interiorul masinii) pdf-ul atasat contine instructiunile pentru conversie. 4421en.pdf1 point
-
Am intrebat pur si simplu, daca ai vazut-o sau ti-ai dat seama din poze, fara rea intentie. Daca la mine te refereai, nu m-a deranjat de loc, dimpotriva, te felicit ca ai impartasit asta cu noi.0 points
-
cu mizeriile astea fabricate vreti sa ma dea afara de pe forum? da chiar ma intreb de ce disperati asa? si de ce trebuie sa dispar eu de pe forumul asta? ca nu inteleg daca v-ati pierdut conturile nu este din vina mea, nu trag nici o sfoara pe aci, eu trebuie sa am mare grija ce vorbesc chiar cand st jignit inutil eu zic ca tinuta de drum la e46 este mai buna, si cica am zis eu ca e36 il sparge pe golf7, ca f20 e un nimic samd, nu are rost sa continui0 points
-
0 points
-
Golf 5 = golf 7 la tine? Sunt doua generatii intre ele. Dar si golf 5 e departe rau de e36. Ce rost mai are sa mai discutam. Succes boaska.0 points
-
pai ce vrei sa-ti mai zic, ca la autohaus unde lucrez am condus zeci de modele de masini si in afara de cele top de la toyota si lexus un citroen sau mai stiu eu ce peugeot sau auris este o copaie pe langa bmw? cand o sa fii angajat la o reprezentanta sofer atunci sa-mi zici mie habarnist also sei brav freundchen :flowers:0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00