Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/17/14 in all areas

  1. Ma bate gandul sa imi iau un Mini Countryman sau un F11, desi F11 nu m-a impresionat foarte mult. Pe afara e masiv dar in interior nu e atat de mult spatiu fata de E91 As vinde E91-le dar nu am idee la ce pret as putea sa o dau. Ma ajutati si pe mine cu niste pareri? Detaliile masinii sunt astea: Model description:320d Market:Europa Type:VU31 E-Code:E91 Chassis:touring Steering:links Doors: 5 Engine:M47D20O2 - 2,00l (120kW) Drive:Heckantrieb Transmission:manuell Body Color:Schwarz 2 (668) Upholstery:Stoff Fluid/beige (ALB4) Production date:16.01.2007 Assembled in:München S2BFA BMW alloy wheel, double spoke 154 S321A Exterior parts in vehicle color S4AGA Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S1CAA Selection of COP relevant vehicles S200A Diesel particle filter S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S320A Deleted, model lettering S386A Roof railing S402A Electric panoramic roof S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S441A Smoker package S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S507A Park Distance Control (PDC), rear S520A Fog lights S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S606A Navigation system Business S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth P735A Basic Package P7R9A James Fleet L801A National Version Germany S843A Power reduction S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP P9BFA Navigation Package Suplimentar am pus: geamuri privacy originale carlig de remorcare tot original. Instalatia carligului nu este inca legata (din lipsa de timp) haion si stopuri facelift bara spate m pachet covorase cauciuc originale Adusa in romania de o familie cu doi copii in 2010 la 170.000km (km sunt trecuti pe factura de vanzare din germania). Am luat-o la 230.000 Acum are 281.000km. Am schimbat la ea multe, de la volanta si ambreiaj, pompa apa, curele, simeringuri pe la cutie, simeringuri pe la intercooler.... pana la macarale geamuri spate si elemente interioare cu zgarieturi. Tot ce a fost nevoie. Revizii la 15000 cu ulei castrol 5w-30, Discuri si placute oem. Masina este intretinuta cat de bine am putut. De cele mai multe ori am preferat piesele originale. Masina a fost folosita in modul cel mai civilizat posibil. Nu mai sunt la varsta vitezei si nici nu mai sunt singur.
    4 points
  2. Valoarea minimĂŁ e de 24. Un cilindru avea 22, altul 12 și celelalte 2 aveau undeva ĂŽntre 8 și 9. Acel motor era varzĂŁ din cauzĂŁ proastei depozitĂŁri. VĂŁ dați seama ce fel de oameni sunt cei de acolo dacĂŁ au trimis motorul fĂŁrĂŁ capacul superior (se vedeau cele 2 axe cu came) fĂŁrĂŁ sĂŁ-i spunĂŁ lui Kenbobo nimic. Mai mult un axul din stânga, cum ne uitĂŁm la motor din fațĂŁ, nu era pe poziție. PĂŁcat de speranțele avute, de timpul pierdut, de consumabilele irosite,nervii și mai ales de munca ĂŽn zadar și aste pentru ce? Pentru cĂŁ unii dintre noi nu au deloc un simț al corectitudinii și cinstei ĂŽn afacere. MĂŁ ĂŽntreb retoric ce au avut de câștigat cei din Piatra Neamț?
    4 points
  3. Poneste motorul si da caldura la maximim.Regleza sa trimita aerul cald in toate 3 pozitii,picioare,fata si in sus.Lasa sa mearga caldura 1 ora,si dupa aceea deschide un geam 10 minute.Dupa cateva ore iti va porni fara probleme. Ai condens pe module si se alimenteaza aiurea.Calculatorul motorului fiind in alta parte pozitionat nu a fost afectat de condens.Luni dimineata si eu am patit la fel.Am facut ce ti-am scris si ieri dimineata totul a fost OK.Bafta
    3 points
  4. Se vinde: E46 Coupe, 325i, 192 CP, inmatriculat. Roti iarna: 17" Dotz Brands Hatch Roti vara: 18" Carline (8J cu 9J spate) Arcuri Eibach Pro Kit - instalate. Arcurile stock - cadou. ECU resoftat Bara fata M cu proiectoare Info detaliat: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/101194-e46-coupe/ Taxa de timbru: nu a fost platita, prima inmatriculare in RO fiind in Martie 2004. Pe 17.12 voi face autentificare RAR. Pret: 4500 EUR (se negociaza doar dupa testarea masinii) Info: 0745 951 311
    2 points
  5. Pffff....trist ce ti s-a intamplat, imi pare rau pentru tine. Compresia trebuie sa fie cat mai aproape de 30...Eu am 30 pe doua pistoane, 29 pe unu si 28 pe altul (237.000km). Succes cu reparatia! P.S. Recent am asistat la o masurare de compresie pe un 530d e60 218cp si a avut 31 pe 5 cilindri si 30 pe unul( 380.000km), asa ca, daca ai posibilitatea, ia un 3.0!
    2 points
  6. Ieri am facut o reclamatie la ASF ,in care am cerut sa sa plateasca suma cat mai repede plus penalizari de intarziere(asa m-au invata cei de la ASF) ,astazi ii sun iar sa ma mai cert putin mai mult cu ei
    2 points
  7. Va salut , de curand sunt proprietarul unui bmw e46 2.0 diesel , problema este ca am schimbat 2 turbine , ceva imi toaca paletii ...Am fost la un service si mi-au gasit o bucata de plastic din filtu de aer sparta , au zis ca a tras turbina tot plasticu si asta a fost cauza , insa ma cam indoiesc , la tester presiunea la turbina era perfecta chiar si cu paletii in starea asta si mi-au zis sa merg linistit cu ea ... va cer si parerea voastra , ce riscuri exista ? Alta problema ar mai fi ca am un vibrat puternic se simte in masina numai la relantiu care oscileaza uneori putin pentru ~ 2 sec e posibil sa nu fie pompa pusa la punct ? pe tester nu am avut nicio eroare ...Cam asa arata turbina :
    1 point
  8. Nu cred ca am zis ca nu se pune problema, sau cel putin nu asta intentionam. As fi vrut sa iau unul la cheie din prima dar nu gasisem.. M-am grabit ca fata la maritat... Alex: Nu mai iau motor fara sa fie montat sa il pot proba. Oricum, daca nu gasesc in timp util unul la fel o sa trec si eu la 3.0d.
    1 point
  9. km te trag inapoi destul de mult pe autovit vad ca preturile sunt intre 6.500-10.000 in functie de stare,dotaro si asa mai departe
    1 point
  10. Ti-am sugerat sa cumperi un motor la cheie....ti-am zis din experienta, mi-ai raspuns ca nici nu se pune problema...! La cat de pasionat esti, nu poti pune un motor din bucati...! Spor la treaba!!
    1 point
  11. Si am reusit ! acum, masina arata ca atunci cand a iesit din fabrica
    1 point
  12. Eu i-am oferit 400 si n-a vrut, marfa lui, banii mei.
    1 point
  13. Mi se pare mie sau sta ciudat bara fata ?
    1 point
  14. Sau ti-o pot da fara motor,acum serios sunteti absurzi. 3-4 zile mi se pare decent tinand cont ca am ajuns ieri si masina mea avea motor cutie evacuare date jos.
    1 point
  15. Nop. Tre' sa imobilizeze mult timp o masina ca nu se stie cand mai e nevoie de cate-o piesa pentru mici ciubucuri Gen ceva pe la coloana de directie )) (doua pagini mai inapoi).
    1 point
  16. Degeaba te certi cu ei, mai tare ii ambitionezi, iar de platit mai repede de ianuarie nu cred ca o sa se miste(sfarsit de an, una alta aia...). Eu am avut meci cu uniqa si cat am tot fost la ei sa fac scandal nu au platit. Mai bine si-au luat o amenda, pe vremea respectiva de la CSA.
    1 point
  17. La urmatorul motor merg cu Rcc si cu mecanicul sa il vad ca merge inainte sa il luam. Dar consumabilele pierdute, timpul, nervii, manopera....
    1 point
  18. mai exista si ocazii nimeni nu zice ca nu, dar stai linistit ca cine i-a dat la pretul asta turbina sigur nu face comert!
    1 point
  19. Eu as recomanda numai ce recomanda BMW daca as fi in locul vostru...directia si caseta de directie nu cred ca sunt o joaca asa ca puneti fratilor ce trebuie...de obicei scrie pe capacul rezervorului de la servo (ATF only, Pentosin CHF S11 etc.)...Eu tocmai ce l-am schimbat si sincer sa fiu nu as fi pus Castrol Transmission (compatibil) sub nici o forma daca pe capac scrie clar Pentosin CHF S11...Numai bine!
    1 point
  20. Foarte frumoasa mașinĂŁ și ĂŽngrijitĂŁ. Se vede din poze.
    1 point
  21. zici tu ? explica-mi si mie cum s-ar putea intampla asta?
    1 point
  22. Salut Ai spus ca ai schimbat 2 turbine? Ai cumparat turbinele noi si amandoua au ajuns in starea asta sau cum?Fii mai explicit.Dupa ce ai schimbat prima turbina dupa cat timp ai ajuns sa o schimbi?Ce te-a determinat sa scoti furtunul si sa afli ca turbina arata asa?
    1 point
  23. Cumetre ma lamurisi , nu stiu de unde ajunsesi tu la concluzia ca nu mai trage masina cand eu scrisei clar ca trage perfect , daca masina nu tragea crezi ca intrebam de prost daca pot sa merg cu ea asa ? era clar ca e turbina dusa nu ??...Daca tu dupa mintea ta crezi ca masina vibreaza dupa turbina inseamna ca tu cunosti alta mecanica decat restu lumii...Masina vibra si cand era turbina impecabila asta asa ca fapt divers ca oricum nu are legatura dar ca sa te lamuresc ...Ma rog , poate are altcineva alta parere mersi oricum de ajutor .
    1 point
  24. Masina trage cum trebuie , iar presiunea pe tester este in parametrii normali , nu am de ce sa fac treaba asta ...
    1 point
  25. :-) am incercat sa pun si poze dar nu mi se accepta upload-ul (chiar daca pozele se incadreaza in capacitatea maxima de 2Mb daca imi dai o adresa de mail iti trimit sau voi mai explora solutii de incarcat aici thanks anyway
    1 point
  26. Băi,părerea mea e că MIhăița trebuia să-și ia un logan sau o dacie,.. Dă-le dreaq de bemveuri...
    1 point
  27. am specificat ca in orice reprezentanta pretul de catalog este undeva la 80€/h manopera, timpul de lucru la un rulment spate este 1-2 ore max, preturile la piese sunt la jumatate fata de romania, deci nu ai cum sa dai 400€, si daca generalizam un rulment pe spate la o tigaie de masina are o piulita si un splint, deci in 30 min nu ai ce face..... ce ghinion frate, cineva si-a batut joc de masina lui
    1 point
  28. Pai discutia a deviat pentru ca ai vrut totusi sa le faci niste reclama negativa. Ti-au zis ca doar bobina este? Din moment ce ti-au recomandat si schimbul bujiilor, e clar ca stiau foarte bine ca putea fi si o bujie de vina. Hai totusi sa trecem de aceste discutii interminabile. Ti-au zis corect ce era de schimbat, dar nu ti-a convenit din cauza pretului. Ai incercat singur sa rezolvi problema si tot n-a mers. La reprezentanta fix la fel ar fi facut. Service-urile care au multi clienti n-au timp sa stea dupa fiecare client sa schimbe cate o bujie sau cate o bobina. Se schimba toate la pachet ca sa se rezolve problema din prima. Timp mai putin pierdut, ceea ce oamenii care n-au mult timp liber chiar apreciaza, chiar daca sunt costuri mai mari. Treaba e foarte simpla din punctul meu de vedere. Toate bujiile + toate bobinele rezolvau problema, dar ieseai scump. De fapt asta te-a deranjat. Plus faptul ca n-au vrut sa-si asume riscul ca bujia aia sa se rupa. Adica ar fi vrut bani ca sa-ti rezolve problema. Ceea ce mi se pare absolut normal. Nimic nu e gratis in viata asta.
    1 point
  29. Pai de ce zici ca n-au constatat corect? Ai zis ca ti-au spus sa schimbi toate bobinele si toate bujiile. Facand abstractie de pretul lor, asta nu ti-ar fi rezolvat problema? Fara sa o iei personal, destul de oportunista atitudine. Te duci la un atelier sa platesti o constatare. Aflii cum se poate rezolva problema, dar te gandesti ca jumatate din constatare este aiurea (bujiile de 15 000 km), asa ca-ti comanzi singur piesele si ti le schimbi. Apoi cand vezi ca nu s-a rezolvat asa, te superi pe aia de la service si le faci reclama negativa.
    1 point
  30. Pai si daca stiai cum se testeaza, de ce nu ai facut tu asta acolo pe trotuar, inainte sa comanzi cele 4 bobine si sa le schimbi...tot singur? Sau poate ai citit pe undeva pe forum dupa si brusc ai devenit mare mecanic?
    1 point
  31. Problema e ca daca ti le-ai schimbat singur, intr-o parcare, pe ei ii mentionezi degeaba. Au procedat corect sa-ti spuna ca trebuie schimbate bujiile si bobinele. Tu ai concluzionat ca bujiile sunt bune, ceea ce ar putea fi fals din cauza GPL-ului.
    1 point
  32. de unde stim ca nu ai incercat sa schimbi tu bujiile, daca tot te-ai bagat sa schimbi bobinele?
    1 point
  33. Cum ai constatat ca bobina nu era de fapt defecta? Poate ar fi bine sa expui toate informatiile odata, pentru ca sincer iti cam pierzi din credibilitate. Iar ca sfat, gaseste un service in care ai incredere si fa-ti doar acolo reparatiile. O sa beneficiezi de garantie si pe termen lung o sa vezi ca iesi mai ieftin decat cu tot felul de carpeli, parerea mea!
    1 point
  34. Si pana la urma...tu ce vrei? Ca am inteles ce s-a intamplat.
    1 point
  35. Problema nu se pune chiar asa.Acel lant nu trebuie sa se rupa nici la 30 de mii nici la 400 de mii.Inainte cum dracu nu se rupea si acum se rupe. Dupa mine problema grava este ca i-ti pune viata in pericol.Nu vreau sa ma gandesc sa se rupa pe autostrada cand conduce sotia cu fiul meu in masina.Nu stiu cum se va descurca fara frana si servodirectie.
    1 point
  36. Salut Scuzati-ma ca intervin , dar chestia cu stransul bujiei in loc sa fie desfacuta, mi se pare o tampenie extraordinara !! Orice mecanic fie el cat de slab pregatit , stie ca un filet normal se strange cu rotire pe dreapa si se desface spre stanga , Poate gresesc cu<< STIE >> mai bine spus o are in reflex . Refuz totusi sa cred, ca unul dintre acesti mecanici a pus cheia pe bujie si sa apucat sa o rasucesca la intamplare e totusi o bujie, nu o butelie de butan cu filet pe invers
    1 point
  37. Daca primesti in 20 de zile banii te poti considera foarte norocos. Sper sa ai noroc.
    1 point
  38. Multumesc ...am sa cumpar si asist la toate piesele care vor fii montate pe masina(aici pun si eu mana) sa fiu sigur ca sunt montate corect
    1 point
  39. Problema e ca inginerii pe daune de la asigurari sunt bonusati salarial cu cat scot mai putini bani din firma, daca tu ca pagubit nu iti stii drepturile te lucreaza frumusel. Cunosc caz cu Casco unde masina de 4 ani cu 30.000km luata din reprezentanta a fost declarata dauna totala si proprietarul a primt undeva pana in 3000 de euro, culmea epava a ramas cu contract de vanzare cumparare la unul din ingineri si circula si in ziua de azi, proprietara pagubita era totusi incantata ca a luat ceva banuti pe dauna. Eu unul mi-am facut o cruce mare.
    1 point
  40. Eu cred ca da, vedem dupa ce o termin, trag linie si vad cat am cheltuit
    1 point
  41. la cum arata lovitura cu piese sh originale nu are voie sa treaca de 1000 euro reparatia ,cea mai buna varianta e sa iei banii daca iti dau 3000 euro si mai si ramai cu ceva pentru nervii facuti
    1 point
  42. NU renunt la masina nu am lonjeron stramb sau contra aripa indoita..,aleg varianta a doua
    1 point
  43. fa un deviz de reparatie in audatex la ce service vrei tu si iti spun sigur ca va iesi dauna totala (cam 12.000 - 14.000 ron e numai sistemul de airbag-uri) , ei sunt obligati sa iti dea 75% din valoarea de catalog (ai grija sa nu te fraiereasca acolo pt ca depinde de foarte multe lucruri valoarea) la dauna totala sunt obligati prin lege sa te despagubeasca in 10 zile lucratoare si dupa ce iei banii o repari tu singur si mai si ramai cu ceva cauta un avocat sau jurist bun care se pricepe la litigii cu asguratorii si in 2-3 saptamani ai banii iti spun lucrurile astea in calitate de patron de service si sunt in cunostinta de cauza ca ma cert cu ei daca nu zilnic macar saptamanal
    1 point
  44. foarte bine arata masina pentru varsta ei, spor la treaba si personal as incerca sa o tin cat mai OEM, pisicute gone bad sunt destule
    1 point
  45. Salutare! Revin dupa aproape 1 luna. Nu am avut timp nici sa ma uit la masinuta. A stat in garaj, si a ramas nepornita, rezultatul fiind ca a ramas fara curent in baterie. Deja statuse vreo 3 luni inainte sa o cumpar eu, am mai lasat-o si eu o luna..... In fine redresorul si-a facut treaba. Ieri am avut in sfirsit zi libera, si am inceput sa o curat, si sa incerc sa ma familiarizez cu ea. Cu ocazia asta am studiat si o problema la inchiderea usii spate stinga. Am profitat si am facut citeva poze. Asa ca le prezint:
    1 point
  46. Distributie cu probleme la 5000 km? Statistic este posibil dar putin probabil. Chiar si cu problemele pe care le are la distributie, N47D20 ramane un motor de exceptie. Pe 520-ul meu (cumparat de nou la in februarie 2011, acum are 135.000 km), nu are nicio problema desi se afla in grupa de risc. Nu generaliza, statistic mai putin de 10% din loturile de mai sus au probleme la distributie (vezi 1addicts.com pentru mai multe detalii).
    1 point
  47. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  48. Aceste pareri pro si contra nu se vor termina niciodata....pe de o parte cei care au patit diverse iar pe de alta parte cei care au incredere in mecanici din diferite motive. Totul depinde de administratorul service-ului in a gestiona situatia astfel incat clientul sa capete incredere. Foarte multi mecanici sunt iresponsabili, foarte multi mecanici pot face ture cu masina in lipsa clientului sau sefului(am vazut asemenea cazuri). Acolo unde exista manageri corecti si responsabili care controleaza din scurt lucrarile, este posibil ca unii clienti din cei patiti sa nu mai insiste alte dati sa mai stea langa mecanic. Spre exemplu, la acest service, exista o domnisoara foarte hotarata avand cunostine ample despre mecanica si piese care la fiecare sfert de ora merge in celalalta parte a service-ului unde verifica in ce stadiu este masina, daca sunt probleme, culege informatii de la client si de la sef apoi le transmite mecanicului si invers. Mecanicul nu face un pas fara ca ea sa fie informata. Daca masina este testata pe sosea, esti invitat sa te alaturi persoanei care o verifica conducand-o. Eu cred ca asa ar trebui sa procedeze fiecare service pt a capata incredere clientul in ei. Vreau sa-i spun colegului nostru "fbdcnt" ca ii dau dreptate intr-un fel si mi-as dori sa pot gandi astfel....poate ca asa voi face daca voi avea incredere absoluta in vreun service.....voi duce masina la ei, ma voi intoarce la birou si voi merge ulterior pt a o lua, bucurandu-ma de imbunatatirea care i s-a facut. Pana atunci, NU. Cum eu duc masina in service, stau langa mecanic, iar a doua zi pana sa ajung ei termina masina, o iau si ulterior senzorul uitat liber imi face stricaciuni de 1800 lei, ce incredere sa mai am?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.