Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/02/15 in all areas

  1. http://s21.postimg.org/k02s99kv7/DSC_0143.jpghttp://s21.postimg.org/i4p6plasj/DSC_0162.jpghttp://s21.postimg.org/n0o83jlk3/DSC_0160.jpghttp://s21.postimg.org/e1tkcrrab/DSC_0156.jpg http://s21.postimg.org/ojjm8is4j/DSC_0153.jpghttp://s21.postimg.org/s6us0uaxv/DSC_0147.jpghttp://s21.postimg.org/6i52ognhf/DSC_0163.jpghttp://s21.postimg.org/jv87r2sbn/DSC_0161.jpg
    7 points
  2. Masina este foarte rara (singura din Romania cand am verificat) si tinand cont de cate exemplare au fost construite (310 buc. din care cu aceasta motorizare 30 buc.) si cate mai sunt azi (aprox 90 buc.) este potrivita pentru colectionari sau pasionati. O vand pentru ca eu nu mai am timp pentru ea si e pacat sa stea in garaj. Pretul de vanzare este de 4200 euro. TEL - 0735131985 CLICK AICI PENTRU POZE MASINA cateva link-uri unde va puteti informa despre acest model: Clubul BMW Baur (20033 este a mea): http://www.baur-tc.d...4-register.htmlArticol despre model: http://www.news.bmw-...6-baur-tc4-e36/Mai jos ai lista de caracteristici ale masinii in engleza si poze atasate. Masina este inmatriculata in Romania din 2008 eu fiind al 4-lea proprietar (al 2-lea in Romania). Taxa a fost platita si nerecuperata. Am si documente germane originale, inca din 1993. - BMW 320i model BAUR TC4 nr. 20033 - M50 engine (NO Vanos), 6 cylinders inline, euro 2, 1998 cm3, 150 hp - 161.000 km - 4 electric windows - leather interior - heated front seats - New Clarion MP3 player (with matching amber lighting) - New MTX 3-ways rear speakers - electric headlights - fog front lights - M3 steering wheel (NEW) - M3 17 inch motorsport rims - M3 side trim - M3 heated power mirrors - M3 tail lights - AC SCHNITZER front grille - AC SCHNITZER front lip - AC SCHNITZER back lip - AC SCHNITZER evacuation
    5 points
  3. Salutare la toata lumea! Acesta este primul meu DIY si l-am facut pentru a-i ajuta si pe altii care intampina sau vor intampina problema cu inchiderea centralizata la E90 citind pe internet ca asta ar fi ”boala” lor. Pe scurt, problema mea era: usa de la pasager fata nu se mai descuia deloc, iar de incuiat doar cateodata. Am vrut sa schimb incuietoarea cu totul, dar inainte am incercat sa o desfac in speranta ca poate fi reparata si am putut face acest lucru, urmarind urmatorii pasi. Pozele nu imi apartin in totalitate. Pasul 1 - Demontarea fetei de usa Pentru a da jos fata de usa, prima data am scos trimul de la usa pornind de la stanga la dreapta cu o unealta de plastic sa nu se zgarie. Dupa ce sa desprins am tras usor de el pana s-a defacut tot http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/1_zps7pifqch1.jpg A urmat plasticul exterior al manerului: http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/3_zpsvuguhvuv.jpg Iar in final am scos cele 4 suruburi Torx de 20 http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/4__zps2aorrnnm.jpg Dupa care am tras usor de fata usii pana s-a desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/6_zpsnqkhqkox.jpg Dupa am scos de pe fata usii prima data lampa de la picioare http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/lampa_zpss6y1jm5n.jpg Cablul de la incuietoare ce este actionat de manerul din interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/7_zpsxxjqlysu.jpg Difuzorul http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/8_zpstp0f752w.jpg Si conectorul pentru butonul geamului. Pasul 2 - Scoaterea incuietoarei Pentru a avea acces la incuietoare se dezlipeste, eu am dezlipit aproximativ jumatate, buretele de protectie de pe usa. dupa care am desfacut cablul de la manerul exterior, am bagat mana in usa si am tras tare de cablu. Asa arata un interior http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/9_zpsrz80prvq.jpg Dupa care am scos conectorul incuietoarei si am desfacut cele 3 suruburi, Torx 30, ce tin incuietoarea pe usa, doua pe lateralul usi si unul pe fata usii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/10_zpsclcviw1x.jpg Dupa ce am eliberat incuietoarea, pentru a o putea scoate am defacut piulitele, de 10mm, care tin suportul geamului. Suportul doar trebuie dat un pic intro parte, nu scos de tot, deoarece nu ai loc sa scoti incuietoare. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/11_zpsnpualttk.jpg Dupa ce am scos incuietoarea afara, am desfacuto sa vad ce e inauntru. Pasul 3 - Desfacerea incuietoarei Am desfacut cele 1 surub Torx 20 de pe lateralul incuietoarei si am tras tare de partea metalica pana sa desprins http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/12_zps8of7qxcg.jpg Dupa am desfacut cele 4 suruburi Torx 20 si am desfacut clemele de pe lateral iar incuietoarea s-a desfacut http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/13_zps9sszy02s.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/14_zpsl4e2fhkz.jpg M-am uitat peste motorase si am vazut ca motorasul de deasupra se ocupa cu inchiderea masini si l-am scos afara. Prima data am scos ansamblul care se afla deasupra rotii galbene, dupa care si roata si asa am putut scoate motorasul. Mare atentie la arculetul de sub mecansm ca o sa sara. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/arculet_zps0z19ulby.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/15_zpsccz1cea0.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_1_zpsnkll4ani.jpg Am desfacut motorasul si am observat ca era ars, nu am facut poza dar era ca in poza http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/17_zpsuo3uhhhq.jpg Pasul 4 – Inlocuirea motorasului Dupa ce am vazut care este problema, am comandat de pe ebay un motoras identic, doar ca fara melcul acela de angrenare a rotii si l-am inlocuit, nasol a fost ca a durat in jur de o luna pana a venit din china. Acestea sunt specificatiile motorasului si asa arata cel nou. Au fost in jur de 10$ doua motorase cu tot cu transport http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/18_zpsrt5addvt.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/19_zpszhgyk9sa.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/20_zpsahcfwwjb.jpg Partea mai grea a fost sa scot melcul dar am folosit procedura din pozele acestea lovind cu putere patentul pana a iesit melcul de tot afara, fiind foarte tare intepenit, totusi avand grija sa nu stric melcul ca am mai avut nevoie de el. http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/21_zpsgch7smg3.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/23_zpscgskev5h.jpg http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/24_zpsbbuwrh7p.jpg Cand am vrut sa pun melcul pe motorul nou am observat ca nu se intepeneste bine, iar rotorul motorului vechi avea niste zimti pe el, atunci m-am gandit sa fac si eu niste zimti pe rotorul motorului nou, cu o dalta ascutita bine. Acest lucru a fost benefic si am intepenit melcul pe motorul cel nou foarte bine, deoarece a intrat fortat fiind nevoit sa il bat cu un ciocan de plastic pentru a nu deteriora melcul. Distanta dintre melc si capatul rotorului trebuie sa fie de 4mm, altfel nu are loc in incuietoare si nu se poate invartii http://i172.photobucket.com/albums/w28/shady_rulls/Incuietoare%20E90/16_2_zpsnnhmdz8n.jpg Pasul 5 – Montarea inversa Dupa ce am verificat ca motorasul functioneaza pe incuietoare, am facut aceleasi operatiuni in ordine inversa, iar acum inchiderea functioneaza foarte bine, deocamdata nu am avut probleme cu ea. Sper sa va fie de folos! Daca cineva are nevoie de explicatii mai multe i le pot oferii fara nici o problema! Nu stiu de ce dar nu arata toate pozele
    3 points
  4. Salut la toata lumea !!! Vreau sa prezint si eu noua achizitie : E46 nfl 2.5xi Ca si optiuni are : pachet crom exterior ; clima ; full piele ; incalzire scaune ; oglinzi electrice rabatabile electric si incalzite ; geamuri electrice fata ; volan sport cu comenzi si pilot ; linie audio harman kardon ; magazie cd-uri ; alarma oem ; faruri reglabile cu xenon de fabrica . Fiind un fan inrait al e46-lui am ales aceasta optiune ca si a doua masina , anteriorul e46 fiind un compact de 1.8litri . Masina se comporta excelent are unele "bube" sa zic asa , dar le voi repara intre timp, prima miscare fiind inlocuirea radiatorului de apa (cotul care iese din radiator si intra in vasul de expansiune are o fisura pe care nu o pot repara) Mai jos va atasez si cateva poze. Multumesc ptr timpul acordat acestui topic si va astept la o "ilegala" ) . Stima , Sorin http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/02/a11efbedc0f06951602f58ab76180dd7.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/02/e728475a8d066a583523789ee5b10cbd.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/02/8491d33f1c62facc42ba6e6d8d7c27fb.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/02/e0b0e89decf71f280b8f3fcb53a1e0f9.jpg
    2 points
  5. Te-ai grabit cu minusul nu m-am referit la tine.Postasem eu o stire aiurea si deoarece nu se poate sterge, la editare am scris "bad post". Alta solutie nu am avut.
    2 points
  6. sunt frumoase , replici nu ? nu prea sunt recomandate .. modelul m6 eu stiu ca originale sunt doar pe 19 . oricum daca scrie made in italy nu sunt oem
    2 points
  7. Da tocmai de aceea am ales nfl...masina este luata din Ro de la reprezentanta cu 145k km in bord am 4 chei... istoric tot. Impozitul este 900 de ron. Asig 450 pe 6 luni. Trebuie platita taxa la ea..dar am ales sa o las pe firma (patronii firmei fiind cunoscuti apropiati). Pretul este confidential dar pot spune ca a fost mai ieftina decat un logan.
    2 points
  8. nu pot sa spun decat: W A W !!!! este o masina extrem de rara, din ce vad in poze in conditie foarte buna, iar pretul este de ras dupa parerea mea avand in vedere raritatea acestei masini. sa speram ca nu ajunge pe mana la vreun ghertoi care sa o faca de boala copiilor.
    2 points
  9. discutii peste discutii, de parca sta zi de zi cu ea pe circuit...cum a spus si mik si mike....dupa 80-100 km/h e important cum mananca asfaltul...0-100 e fix pix. nu cred ca mai suntem copii sa o ardem la semafor/liniute...sa iasa fum din cauciuc.
    2 points
  10. Welcome home http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4973_zpsdrjrpfv3.jpg
    2 points
  11. Dupa cum spune si titlul, vand urmatoarele, pentru motor N47, 2.0 diesel, 177 hp : - Turbo-Suflanta (asa-numita Turbina) OEM, Nou Nouta, in cutie, cod de piesa 11 65 8 506 892 - Pret : 4500 lei - 2 Injectoare OEM, Noi Noute, in cutie, cod de piesa 13 53 7 797 877 - Pret : 1400 lei / bucata Piesele le aveam pentru masina mea, insa intre timp am vandut-o fara a le mai schimba. Au costat : Turbina - aproximativ 8400 lei Injectoarele - aproximativ 2400 lei / bucata Piesele sunt compatibile cu motorul N47, 2.0 diesel, 177 hp, de pe orice caroserie : E60-61, E90-91-92-93, E83, E87-88 Tel : 0724.563.644
    1 point
  12. mare grija la fulie de la vibrochen ea poate fi afectata pe interior. Eu am schimbat tot ce puteam schimba pana am revenit la fulie și am rugat un mecanic sa o dea jos sa o verific și nu pĂŁrea a avea probleme, iar mecanicul a pus o fulie (avea schrott) de la el și am pornit, mergea perfect. Deci fulia poate fi afectata la interior fĂŁrĂŁ a fi vizibil
    1 point
  13. Mergi pe hepu dar mare atenție jocul NU ESTE NEAPĂRAT DEFECT eu am schimbat 2 pompe crezând ca sunt defecte. Când rulmntul face zgomot neaparat schimb.o, altfel risiti mult. Ele au un joc fff mic dar îl au chiar și cele originale.
    1 point
  14. Eu nu am vazut palete uzate, numai rulment uzat cara huruia sau avea joc. Ca si firma, eu recomand HEPU + ca vine cu garnitura metalica [cea dintre pompa si bloc motor] in pachet
    1 point
  15. Nu mai deschid un topic nou ptr. o stire scurta, asa ca postez aici... Asadar azi Seria 3 implineste 40 de ani de existenta. La multi ani!:sorcerer::goodjob: Sursa: pagina farcebook BMW Romania (eu nu am farcebook asa ca nu pot sa postez linkul)
    1 point
  16. Fie ca il faci in forta sau moderat ideea de baza este sa faci bedding-ul in condiitii ideale, daca il faci in trafic atunci nu ai nici un control despre cat de mult sau tare vei frana.
    1 point
  17. Doar daca ii dai curent si-l incalzesti.
    1 point
  18. Impozitul pentru 2.5L nu e 900 RON?
    1 point
  19. Nu țin minte sĂŁ ”arunce” portbagajul sus, dar poate greșesc. Oricum dacĂŁ le dĂŁ jos clar cĂŁ ceva nu-i convine lui Mister Perfection. :frantics:
    1 point
  20. Daca tii neaparat la aceste doua optiuni poti cauta una cu 1000e sub bugetul tau si iti poti cumpara de banii astia o navigatie fie OEM fie Dynavin si o linie audio custom de la Bavsound - net superioara celei HK Daca nu te daranjaza imi permit sa iti sugerez motorul m52b20 de pe 320, un motor in 6 cilindri, cu o capacitate de 2000cc si nu foarte gurmand fata de 318! Pe 320i ai sanse mult mai mari sa gasesti optiunile dorite!
    1 point
  21. Eu am aceste dimensiuni ale pneurilor pe masina personala si nu am avut niciodata probleme! Din ceea ce observ sunt jante de e60 - style 123 (8J / ET20) - in mod normal jantele astea vin echipate cu anvelope 245/45/18. Eu pe fata am 8J cu ET 47 cu anvelope 225/40 - diferenta de ET dintre jantele tale si ale mele, adica 27mm s-ar putea sa fie una din cauze, jantele fiind foarte iesite din caroserie (e ca si cum ai avea distantier de 27) iar la viraj cred ca atinge in aripa Pe spate am 8,5J cu ET 50 cu anvelope 255/35 - pe langa faptul ca anvelopele 255/35 sunt cam late pentru 8J, ai o diferenta de ET de 30 (e ca si cum ai un distantier de 30 pe spate) iar combinatia de ET20 cu 255/35 e foarte proasta pentru ca si pe spate ies foarte mult jantele si ating cred ca destul de tare si destul de repede cand iei limitatoare in viteza. Solutia cea mai ieftina ar fi sa iei jante de e46 si sa pui distantieri decenti 15mm, maxim 20 - dar cu toate anvelopele 225/40 Este posibil ca instabilitatea sa fie determinata si de elementele de directie, o geometrie si o constatare a starii elementelor de directie cred ca ar fi utila! Sa stii ca masina nu este joasa, cam asta este inaltimea standard! Daca vrei 18 respecta ET-ul si dimensiunile anvelopeler si nu vei mai avea probleme!
    1 point
  22. Jante pe 18" si et prea mic...
    1 point
  23. Toate scaunele sport sint mai uzate la aripioare,nici masinile nu mai sint la prima tinerete
    1 point
  24. NU da banii sub nici o forma pe 530d E39 cu cutie de viteze automata (Steptronic) pe el pentru ca este foarte vast cunoscuta probelma cutiei de viteze care echipeaza aceste motorizari 3000cmc diesel si care pica din rautuni de subdimensionare a cuplului motor maxim suportat de catre aceasta. Iti spun lucurul asta in cunostinta de cauza, explicatia fiind faptul ca reportul cuplu motor dezvoltat-cuplu motor maxim suportat de catre cutie este dezechilibrat si anume motorul dezvolta un cuplu motor mai mare decat maximul cuplului motor suportat de cutie si atunci aceasta cedeaza cu siguranta intr-o periada relativa de timp. Aceeasi cutie se regaseste si pe X5 E53 3000cmc diesel iar acestea au aceleasi probleme...Da intr-adevar 530d-ul este mai frumos si mai dotat dar nu risca pentru ca o sa te doara buzunarul rau! Gasesti si 525D E39 cu kit M fara probleme si cu un impozit mai usor suportabil si sa stii ca nici benzinarul nu e urat de loc si nici consumul nu e mega mare. Succes la cumparaturi!
    1 point
  25. Sistemul audio e gata montat, amplificatoarele conectate, firele + distribuitoarele, etc la locul lor, reglaje facute. Tot ce mai ramane de facut e sa mochetez incinta, pe urma sa confectionez un suport pt amplificatoare si apoi sa le integrez OEM-isch in portbagaj, in stanga. Aici ma va ajuta Rcc. Momentan sunt montate peste roata de rezerva, intr-un mod foarte urat. Luni ajunge bara spate M Tech II, noua de la CataXXL, abia astept sa o vad pe masina. PS: Am luat si capacele pt far [pentru a acoperi spatele lupelor] , o sa postez ceva poze cand o sa fie gata toate puse la punct http://thumbnails105.imagebam.com/40690/370824406896990.jpg PS: O sa arunc arculetele alea urate si ruginite de la portbagaj. :shifty: https://www.youtube.com/watch?v=RLA9CbLTwo8 Pacat ca telefonul nu inregistreaza bass-ul deloc Imi place ca subwooferul e foarte precis, nu are note prelungite si doar o bubuiala constanta. Are ritm, sa zic asa
    1 point
  26. Degeaba cobora volanul daca nu vedea oricum peste bord. Crede-ma ca dealerul a tot incercat sa ii ridice scaunul dar degeaba. Urmeaza sa incercam la masina mea, parca vad ca vede peste bord.
    1 point
  27. Dorule tu faci ce faci si iti mai iei cate un BMW. Am vrut si eu anul trecut sa ii iau nevestii un X4 dar nu vedea peste volan, aceeasi problema avand-o si in X3, de...inaltimea bat-o vina. Sa il stapaneasca sanatoasa nevasta!
    1 point
  28. Am interior din piele gri sport cu bancheta rabatabila pret 200e,cred ca am si fete de usi pe spate cu macara manuala....0725691059
    1 point
  29. 1 point
  30. Co conteaza myx?are bmw ))) si matzul gol
    1 point
  31. Superb exemplar, felicitari pentru intretinere, Ai facut o treaba excelenta. As oferi oricand 10.000, dar mai mult ca sigur nu ai sa accepti. Nu ma intelege gresit, as da mai mult, poate nici chiar cat ceri tu pentru ea, dar 12-13, as da !!... Bugetul nu ma avantajeaza, la modul in care iti ofer 10.000 pe masina si nu o sa mai am bani de motorina sa o aduc din Alba in Buc )).. Spor la vanzare !!
    1 point
  32. Era la un moment dat un 318ci facelift ce a stat 2 luni pe autovit. Ultimul pret pe forum a fost 3700. Deci probabil cu tot cu taxa a fost undeva la 4000-4200 eur. Masina arata chiar bine in poze si avea revizie facuta. Din cate stiu eu coupe-urile din 2004-2005 se vand cu 5000. Si eu am vrut sa vand X3-ul. Dar dupa vreo 2500euro bagati, chiar daca mi-as permite un X1 sau F10 nu merita. Mai astept pentru ca nu fac bani chiar asa de usor
    1 point
  33. prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo
    1 point
  34. Daca tot ne iei la misto ca nu avem bani sa o cumparam, o sa fiu si eu rautacios si iti spun ca ai uitat sa treci la superdotari, clima cu butoane tip aragaz.
    1 point
  35. Prea scurt post-ul ... prea de la tara.
    1 point
  36. Am achizitionat injectoarele,daca mai aveti un set ii las loc colegului kazuya sa fie primul pe lista. Am primit un sfat ca ar trebui sa iau si pompa de injectie de la 535d pentru acele injectoare pentru ca masina sa fie citez "bomba",dar m-am uitat pe bmwfans.info si codurile de la pompa sunt identice 330d cu 535d.Voi ce stiti despre aceasta pompa?
    1 point
  37. Fara suparare dar eu nu pot sa cred ca cineva a reparat epava aia, fie si la reprezentanta !
    1 point
  38. si mie imi e putin greu sa cred, mai ales ca preturile la piese de f10 sunt (probabil) extrem, extrem de ridicate iar la dezmembrari, sh, chiar si aftermarket nu cred ca gasesti prea repede. totusi daca a luat-o cu 7k pana la 25k sunt o gramada de bani in care sa intre si piesele, si manopera si profitul. doar nu era nebun colegul fre sa deschida topicul ca sa se afle in treaba. oare cat o costa o plansa de bord sau 2 faruri xenon?
    1 point
  39. De aceeasi parere , tare greu imi vine sa cred... tare meseriasi au fost , nici nu-ti dai seama(cel putin din poze)
    1 point
  40. Inainte de a-ti da cu parerea despre chestii pe care nu le cunosti invata sa scrii corect romaneste.
    1 point
  41. Multumesc pt raspunsuri. Zice-ti ca SKF nu-i rea nu de altceva dar sunt satul sa l-e platesc adaosurile de 200% celor de la reprezentanta deaceea si orientarea spre aftermarket iar bmw nu cred ca fabrica pompe de apa(poate gresesc desi nu cred) si apropo totusi nimeni nu stie cine fabrica originalul pt bmw?
    1 point
  42. Nu scoti mai putin pana la suta, cum sa spui asa ceva? Performantele masinii nu se modifica Ce se modifica e graficul logaritmic al pedalei. Daca mergi lenes, o pedala apasata la 50% va corespunde, sa zicem, unei deschideri a clapetei de 30%. Daca o resetezi (sau ai buton sport) atunci 50 va corespunde lui 50, 70 lui 70 si tot asa Asa face ca senzatia sa se schimbe, nu performanta masinii! Reseteaz-o si apoi primii 50 dr km conduce-o de parca ai furat-o, cum spunea cineva, si apoi o sa ramana mai intepata ceva vreme. exista varianta cu resetul din cheie, dar cel mai tare se simte cand cu GT1 sau INPA ii dai clear all adaptions 100% pedala va fi intotdeauna 100% deschidere clapeta, no matter what! PS: daca programele alea au optiune de resetare adaptari, asta inseamna ca ele exista!
    1 point
  43. Mi se pare mie sau in acest topic fiecare si-a votat propria masina? :sorcerer:
    1 point
  44. Nu am cartea de service. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  45. iti dai seama ca alea noi sunt varza pe langa e46, dar posesorii de e36 spun ca e36-le ar fi mai bun decat e46 daca e intretinut macar 15k face asta cu motor de 1.8
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.