Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/11/17 in all areas
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.3 points
-
Dupa mai mult de 6 luni de la E92, am ajuns la al doilea BMW.. un F30. Nu eram f hotarat ce vreau dupa coupe, prima optiune era 328 F30 si dupa vreo 10 masini vazute, conduse, unele pierdute, am ajuns la un 320d. Pt mine conta sa nu fie negru sau inchis, head-up, trapa si scaune incalzite. Nu au fost sa fie toate, dar ce compromis am facut a fost ok zic eu, pt mine. Masina e un 320d de 184 (pare greu de crezut, dar 80% din ce e de vanzare sunt ED de 163) fab 2014, km 151800 reali, luata de la licitatii. Ca dotari, e destul de aproape de ce as fi configurat si eu de noua. Le las doar pe cele mai importante Color Mineralweiss Metallic - A96 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant REGENSBURG Production Date 2014-02-13 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DL Surround View Surround View 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 610 Head Up Display Head-up Display 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info Ce imi lipseste f tare sunt scaunele incalzite, dar o sa fac cumva sa le pun. Masina am luat-o pt starea in care era, dotarile, anul si km. Era placut sa mai aiba si pachetul de lumini, in rest alte dotari nu imi lipsesc. Cel mai incantat sunt de Visibility package, este de departe cea mai misto dotare a masinii, fata de bixenonul de pe E92, pare ca a rasarit soarele. Este f placut de condus noaptea. In 3 saptamani de cand o am, am facut si prima investitie, un set de oglinzi noi, pt ca... BMW.. si neinscriptionate.. Acum sunt scrise, desi masina are numere provizorii. Si 2 poze la repezeala:2 points
-
Dupa un e87 120d si e90 320d urmatoarea trebuia sa fie neaparat 6 cilindrii. Masina am achizitionat-o personal in Germania de la o persoana privata in Septembrie 2016. E90 LCI M sport 3.0D 197 cai automata Km la achizitie 108 600 acum are 121000 Dotari suficiente cel putin ce am eu nevoie. In afara de filtre si ulei, am schimbat uleiul la cutie, jante vara iarna si cauciucuri noi, insonorizare usi fata cu silent coat, update navi si altele care nu imi vin in minte momentan. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Nu vrei masina cu probleme, sa nu bagi bani in ea, sa consume putin si te uiti la bmw din 2008 cu 6000 euro.daca mai lasa cateva sute e perfect. Nu vrei si cu 100.000km navi si piele?2 points
-
nu se poate full doar la 6000 euro...chiar daca e din 2005, eu nu m-am incumetat cu a mea care e din 09.2005 sa spun ca e full si totusi are ceva dotari zic eu!!! hmmm ma face sa cred ca m-am prostit platind 7300 euro anul trecut!!! pune te rog seria de caroserie ca deja m-am enervat rau de tot......... :frantics:1 point
-
In ordine de la 1 la 4, pe locul 1 aflandu-se cele mai bune si pe 4 cele mai naspa: 1. Michelin 2. Continental 3. Pirelli 4. Goodyear Daca-ti permiti, ia MIchelin noi si aia e, o sa-ti placa cum se lipesc de asfalt.1 point
-
1. Nu (incerc sa) fur nimic 2. Chiar nu are rost, sunt destule 3. Stiam Ma amuza ideea cu full de full! Fara piele... fara trapa...1 point
-
ali3nnn, poti sa incepi prin a schimba pantofii cu, care conduci... apoi imbraca ceva natural; bumbac sa zicem.. Nu purta materiale "textile" supra-elastice; te incarci electrostatic de nu te vezi! :console:1 point
-
Sa va spun ce solutie am gasit eu: inainte de a cobori din masina pun o mana pe partea metalica a usii, apoi cobor (pun piciorul pe pamant), astfel posibila descarcare electrica se produce intre talpa pantofului si pamant (corpul fiind deja in contact cu masina). Inca ceva: acest fenomen se produce mai des cand sunt incaltat cu pantofi sport (adidasi). Nu conteaza marca masinii, conteaza materialul din care sunt facute hainele si husele scaunelor si cat de mult te misti pe scaun (se freaca unele de altele)1 point
-
E CLAR! Trebuie neaparat sa-i schimbi distributia Scuze, habar n-am ce are masina ta de nu-ti vede toata piesele ......1 point
-
Cu farurile am terminat! Urmeaza instalatia de spalare, desi lupele au fost replica Morimoto am fost impresionat de faptul ca lentila era din sticla iar corpul metalic, nu din plastic cum am avut la vechiul e46. Am observat ca apa ajunge greu la 90~ grade si mai scade cand sunt pe autostrada asa ca am decis sa schimb si termostatul + pompa de apa, radiatorul fiind schimbat acum 1000 km cu unul nou Behr. http://oi65.tinypic.com/117xyts.jpg http://oi63.tinypic.com/200bfy8.jpg http://oi68.tinypic.com/10zmmx3.jpg Evacuarea este un pic cam galagioasa la modul cand parchez masina seara pornesc alarmele la vecini , am catalizatoare pe evacuare dar sunt high flow, o sa umblu sa vad poate reusesc sa pun un silencer, ceva.1 point
-
incearca resetare generala a trapei: Vezi daca merge, la mine s-a remediat problema asa :1 point
-
Astazi masina a primit anvelope noi de vara. Am optat pentru noile Michelin Pilot Sport 4S nonRFT. Ca si dimensiuni: fata 225/35/19 spate 255/30/19 Datorita faptului ca am renuntat la RFT am castigat destul de ok la capitolul confort. Inca un plus ar fi greutatea mai scazuta pe punti. La capitolul aderenta si feeling al directiei sunt total in alta liga comparativ cu vechile Bridgestone Potenza. Acuma imi pot da seama mult mai usor ce fac rotile fata pe viraje. Poze: http://thumbnails101.imagebam.com/54279/4a7301542781864.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54279/43a11e542781870.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54279/b4a0b6542781878.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/54279/d77153542781887.jpg1 point
-
Probabil multi producatori din cauza competitiei gandesc asa : sa reduca costurile ( de achizitie si intretinere) pentru primul proprietar, respectiv sa faca o masina cu materiale mai slabe si cu un control al calitatii mai slab. Masina anume e facuta sa reziste in stare buna circa 4-5 ani sau poate maxim 200.000 km. Primul cumparator, tine masina tot 4-5 ani, perioada normala pentru un leasing operational, pt o amortizare, asa cum e in tarile civilizate, unde mai rar se cumpara masini cu plata pe loc. Oricum primul proprietar si din motive estetice si personale schimba masina dupa 4-5 ani, ca sa fie in trend cu toata lumea. Cheltuielile din perioada de dupa acesti 4-5 ani intra in sarcina celui de-al doilea proprietar. Concluzia este ca daca doriti masini la mana a doua si inca in termenul de fiabilitate luati-le la maxim 100.000 km si cu maxim 4 ani.1 point
-
Vezi ca pachetul asta de supernova costa in jur de 2000 euro, bani pe care posesori de "BMW" nu isi permit sa ii dea nici macar pe Jante + cauciucuri! Din moment ce o persoana comenteaza aiurea la un post este ori frustrat , ori e primul cont din viata lui facut pe un forum, ori in viata de zi cu zi nu le ia nimeni in considerare parerea si prefera sa o spuna pe un forum, ca ramane scris ! PS: Masina asa am cumparat-o, acum are pachet M1 point
-
daca vrei confort treci la 18, daca vrei aspect ramai la 20. e simplu1!1 point
-
Se face prea mult caz pe problema distributiei. Schimbatul asta "preventiv", (cultivat prin presiune psihica si dezinformare), aduce beneficii financiare substantiale in buzunarele mecanicilor rasariti precum ciupercile peste noapte, direct si strict specializati in schimbul distributiei la bmw! Nu contest ca exista oameni pregatiti sau probleme tehnice, spun ca tot mai multi speculeaza nevoia de confort psihic. O masina intretinuta si mai ales exploatata corect nu are voie sa aibe astfel de probleme. In majoritatea cazurilor primul propietar isi bate joc de masina iar al 2-lea o repara. Povesti si basme circula destule, cazuri concrete sunt putine. Si cum stilul romanului e sa arunce pisica moarta in curtea vecinului, e mai usor sa spui ca bmw face motoare proaste decat sa accepti ca ai exploatat necorespunzĂŁtor masina sau ca ai cumparat una in stare deplorabila. Nu apar pe nimeni si nu lucrez in reteaua bmw; doar incerc sa fiu realist. In final, desi majoritatea se plang de N47, tot motorul asta il cumpara.1 point
-
Stii tu ceva, doar ca la E90 nu se aplica treaba cu clapetele si nu supapele. Problema era la E46, pe care s-au montat primele motoare M47, evident cu mai putini cai. La E90, au remediat aceste probleme cu clapetele, dar marind puterea au schimbat turbina, dar si producatorul, trecand de la Garret la Mitsubishi, de altfel acesta fiind cam singura problema majora cu care se confrunta acest motor, M47N2. Tot din cauza turbinei, majoritatea motoarelor M47 care s-au montat pe E90, E60, etc au si probleme cu consumul de ulei. Nu toate, doar ca cele de 2.0d cu 163CP se regasesc intr-un procentaj mai mare in aceasta situatie.1 point
-
Vezi pe stalpul soferului ce jante se potrivesc pe masina ta, fata/spate vara/iarna. ai acolo toate dimensiunile compatibile1 point
-
Hai ca ma bag si eu. Tu compari consumul tau resetat zilnic, masurat pe distante scurte, si viteza medie de 17km/h, cu consumuri de 11 realizate la viteza medie de aproape 40km/h. Aici e buba; ceva nu se leaga. Iti spun si eu sigur: masina ta consuma normal. Vrei sa te convingi? Alimenteaza luni dimineata la plin, mergi pana vineri numai in oras, si in trafic mai aglomerat, si mai lejer. Alimenteaza vineri seara din nou. Imparte nr de litri alimentati la nr de km parcursi si inmulteste cu 100 (regula de 3 simpla), si vei afla cat consuma masina ta urban. Daca BC-ul indica gresit, exista un factor de corectie pe care il poti ajusta. Masina consuma diferit cu motorul rece sau cald, temperatura exterioara mai rece sau mai calda, cu anvelope de iarna sau vara, cu jante mai grele sau mai usoare, in regim de talpa sau regim de mers eficient, ac pornit sau nu, samd... Discutii despre consum cred ca sunt....nenumarate. Daca la finalul saptamanii iti iese media aia de 17, la o viteza medie de 17km/h, e ok. Daca media e 17 la viteza medie de peste 20km/h, poti sa iti pui semne de intrebare. testeaza, si revino cu informatii.1 point
-
Off topic: daca vrem sa fim mafioti, atunci din punct de vedere cromatic,alb si negru sunt non-culori. ðŸËÂŹ1 point
-
Uite ca eu zic pe dos. Intr-o tara cu autostrazi, traiesti lejer si cu 120-150 cp pe seria 5. La o cutie cu 8 trepte, la 3000 ture ai 160-180 km/h si ajungi lejer peste tot relaxat. Cu motorul de 190cp, la 180km/h, masina pe austrada se descurca la maxim si ai max 3000 ture. Cu ce te ajuta ca pe autostrada, de la 100km/h la 200km/h, 530 ajunge cu 5 sec mai repede decat 520?! Ca sa ajung la vaslui, plecand din bucuresti, iti garantez eu ca ajung cu 530d de cel putin 50 de ori la 4500 ture si motorul ala e mult mai omorat decat daca as merge cu 520d pe autostrada Totusi, cand o iei pe drumurile nationale, trebuie sa faci depasiri ca sa nu stai ca prostu dupa camioane ca e trafic si nu te ajuta motorul, atunci trebuie sa ai de la 530 in sus. Intr-o tara ca romania, un motor puternic este esential. De la Budapesta la viena castigi juma de ora daca ai m5 si nu 114d. De la sebes la baia mare castigi minim o ora cu m5-ul1 point
-
Eu am scos ieri pe o distanta de 80 km din care 70 km in afara o medie de 6.2L. Mi se pare putin useless sa verifici prea mult consumul de la un BMW, caci daca iti iei BMW, nu-ti iei BMW sa mergi ca mortul, iti iei BMW sa mergi cum se merge cu un BMW dar respectand in acelasi timp regulile de cirulatie si de bun simt ( viteza, prioritate, semnalizare, asigurare la manevre ). Bine, e ok sa te uiti la consum la modul sa nu ai ceva stricat care sa-ti afecteze consumul si altele pe termen lung, dar cam atit.1 point
-
@camdigital: mi-ai furat vorbele din gura! Cam orice masina cu distributie pe lant, acesta zornaie, se aude! Am in familie 3 masini cu distributie pe lant, si toate marci diferite, cred ca la mine (n47) se aude cel mai putin, culmea !1 point
-
Nicio grijĂŁ,stai linistit,ĂŽl urmĂŁrim,n-o sĂŁ scape el așa ușor. Apropo,da ce a fĂŁcut? a trecut pe roșu?1 point
-
si cu ce te ajuta bandourile la usi?!!?!? acum sa vezi minusuri si injuraturi ca ai parcat pe spatiul verde )1 point
-
1 point
-
Doamne cate aberatii pe topicul asta si cate persoane confuze... 1. Viteza afisata in bord este mai mare decat viteza reala (viteza reala e foarte apropiata de viteza pe gps). Poti sa ai 215kmh si sa iti afiseze 230kmh. Toti producatorii fac asta, nu e vreo greseala. In mod normal orice kilometraj arata viteza putin mai mare decat cea cu care te deplasezi in realitate. Diferenta creste proportional cu viteza, la viteze precum 280-290kmh poate sa iti arate cu ~20-30 kmh mai mult. Nu este o regula, dar este posibil. 2. Viteza maxima declarata de producator este aproximativ viteza reala pe care o prinde masina... Eu la 318i 2.0 143 cai am viteza maxima declarata 218kmh si chiar atat prinde pe gps, iar in bord trece de 220kmh. La 320d-ul postat mai sus ( http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17212 ) e declarat ca atinge 235kmh, deci probabil aia e valoarea reala sau in cel mai rau caz cu 5-10kmh peste. 3. O masina cu viteza maxima declarata sub 250kmh NU este limitata electronic, este pur si simplu limitata de puterea pe care o are si nu poate atinge o viteza mai mare. Limitarea de viteza a unei masini nu are nicio legatura cu protejarea motorului sau cu "conditiile de siguranta". Masina atunci cand este proiectata franele sunt gandite special in functie de viteza maxima, masa maxima admisa etc. 4. Nu are nicio relevanta ca in bord apare de exemplu 260 ultima valoare. Daca masina are viteza maxima declarata 220 nu o sa urce in vecii vecilor pana la 260. Repet, nu este vorba de o limitare electronica. 5. Masinile capabile de o viteza maxima de peste 250kmh sunt limitate electronic la 250kmh. Se poate scoate limita destul de usor, proprietarul asumandu-si responsabilitatea in caz de ceva. Din cate stiu limita asta are de-a face cu legislatia uniunii europene si in multe tari scoaterea acestei limitate duce la anularea asigurarii in caz de accident.1 point
-
Eu cred ca nu ai nimic. Nu te panica, mai urmareste pe parcurs si vezi daca apar modificari in plus.1 point
-
1 point
-
Asta ai inteles tu deci prin "se preteaza sa ..." !? Uite ca a venit si intrebarea E de vanzare din Noiembrie 2016. Eu as tinde sa cred ca ai o problema de perspectiva bafta la vanzare, sigur Cavaliere are banii si isi doreste o asemenea masina1 point
-
sau conectezi masina la ISTA-P, selectezi din optiunile de retrofit "power reduction delete" si face ISTA toata treaba......1 point
-
1 point
-
1 point
-
) Sa stii ca nu esti singurul! Chiar si eu sunt curios de ce inseamna un full de full0 points
-
Ia pune tu seria aia de sasiu sa vedem un full option....ca pana acum jur ca nu am vazut0 points
-
Slabe sanse sĂŁ-l depĂŁÂşeÂşti pe viitor, pentru cĂŁ e f bun driver, poți sĂŁ ai Âşi 400 cai, dacĂŁ nu Âştii sĂŁ-i foloseÂşti Âşi schimbi treapta de vitezĂŁ doar la turații mici, degeaba , poți sĂŁ ai Âşi pe mama Roverului, degeaba e maÂşinĂŁ mare.... Iți recomand din toatĂŁ inima tot un BMW Âşi tot roÂşu sĂŁ fie, dacĂŁ tot se apropie acum Âşi paÂştele..... .... E doar pĂŁrerea mea personalĂŁ, chiar dacĂŁ e un pic de adevĂŁr in ceace am spus.0 points
-
) orice service "respectabil" are minim 80% 90 % adaos la revizii. Si nu am vrut sa exagerez.0 points
-
Din punctul meu de vedere 18 este maximul pentru drumurile noastre ... strict parerea mea ... eu pe 17 si uneori imi vine sa ma apuc de par cand dau intr-o groapa0 points
-
Pentru 2008 pretul este mic, mai ales daca are si cateva dotari ( senzori parcare / navi macar mica, clima ). Daca e cheala, fara senzori, fara clima, fara navi si fara automata, atunci 6000 E ar fi un pret aproape de real, cu toate ca tot e micut. Modelul asta ( motor M47 ) are probleme cu supapele de admisie care se rup, intra in motor si il strica. Intereseaza-te bine daca le-a anulat sau daca a schimbat vreodata galeria de admisie cu totu.0 points
-
Nu sunt relevante bandourile, tot nu apara de toate loviturile , nu sunt adeptul parcarii pe spatiul verde, si tinand cont de faptul ca eu cu tatal meu am plantat majoritatea copacilor din parculet dupa ce primaria i-a taiat, imi permit sa mai fac o "magarie" cand nu gasesc loc lateral la gard.0 points
-
Din ce stiu M3-ul E36 venea cu 25%, dar sunt si cu procent mai mare, gen 40-50%. Nu stiu pe ce modele s-au pus astea, dar citisem undeva ca exista mai multe variante. Ontopic: Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Daca tot te apuci sa schimbi farurile si sa vopsesti capota, ai putea sa o transformi in facelift. Faruri, aripi si ce mai implica acest upgrade. Later edit: un scurt google search: Passenger car LSDs are usually in the25-40% locking factor range. Most BMW LSDs are 25%.-1 points
-
Asta e bulanul suprem, m-am tavalit pe jos de ras cand am citit... In alta ordine de ideii , foarte deosebita culoarea masinii! Succes pe viitor-1 points
-
A, nu. Conducea mai sportiv ce-i drept. Am facut o liniunta "spontana" si m-a luat cu o capota ca sa zic asa. Eram foarte curios ce motor are.-1 points
-
Urmand firul ; Un prost arunca o piatra in apa si zece intelepti se chinuie sa o scoata ps : imi asum rolul cand vine vorba de atata amuzament pe seama unora-1 points
-
Eu am pe "cinciar" style 128 19'...275/35 spate si 245/40 fata...sincer nu vad unde e lipsa de confort de care se tot vorbeste pe aici. Daca esti atent nu le "spargi"... depinde si de stilul de condus al fiecaruia. Acum hai sa ne punem roti pe 16' ca poate nu mai taiem cauciucurile...aiurea...schimba cauciucul taiat si aia e, mai multa atentie pe viitor.-1 points
-
Inca ceva foarte ciudat. Dupa ce am demontat dupa masina a ramas doar player-ul original al masinii si spre mirarea mea, atunci cand ascult muzica se intrerupe bass-ul apoi isi revine dar parca nu se aude chiar bine. Sa fie problema din player-ul masinii sau difuzoarele duse?-1 points
-
Nu vezi unde e lipsa de confort pentru ca ai jante pe 19! ..Sa ai/pui pe 17 si non-RFT si atunci o sa ai ce sa compari. (..225/45 R17? ) Nimeni nu spune ca ne trebuie jante de 16 DAR pot spune ca fudulia costa iar sa ai jante de 20 fata de cele de 17 [ultra-decente (.. si la pret)] "amprenta" care o fac rotile pe asfalt "cautand sau evitand" gropi este putin mai mare, intelegi? (... doar parerea unui alt posesor de BMW..)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00