Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/11/17 in all areas
-
Alea-s doar la volanta. La placa nu apar. Si in niciun caz nu poate fi 120 la suruburile de 8 ca le faci aschii. Eu le-am scos din Autodata, mai sus.3 points
-
Adaugam pe lista de 'dotari' : - fetele de usi : -praguri interioare Mtech: -video dvd (ii multumesc lui Alex_wly pentru solutie) si VideoInMotion: . De asemenea, am reusit sa aduc si usb-ul in cotiera, deci si optiunea 6FL (redare de pe usb) functionala si instalata corect (am avut cablul si mufa lasate temporar in portbagaj pentru cateva zile). Din cate imi dau seama in acest moment, imi mai lipseste numai plafonul negru pentru a avea pachetul Mtech complet. Ca solutie temporara ar fi vopsitul, insa nu m-as complica.2 points
-
@MuscleMike partea mecanica din fericire ii fara probleme. Desi ma deranjeaza vizual m-am decis sa las capota asa. Pur si simplu nu am curaj sa o vopsesc. De doua saptamani masina a primit discuri placute si senzori spate noi OE. Asa am scapat de scartait-ul provocat de vechile placute. Pentru putin timp masina va imparti garajul cu noul membru a familiei(masina tatalui meu) un 340i Xdrive. http://thumbs.imagebam.com/5d/98/f3/aaa6f1575307303.jpg http://thumbs.imagebam.com/83/3c/e5/452874575307373.jpg2 points
-
Salut. Asa cum scrie si in titlu, de o saptamana sunt fericitul posesor al unui F30 320d Xdrive. Masina a fost achizitionata de la AB Baneasa si are 17k Km. Mia are garantie de fabrica 1 an, 2 ani garantie Premium Selection ssi ma bate gandul sa mai iau si extinderea de la AB pentru motor si cutie. Zuka are pachetul M, navigatie Professional, Connected drive extins, faruri adaptive, ACC, jante 19, cutie ZF8 sport, plus alte chestii care nu stiu ce inseamna. Acum sunt in cautare jante OEM sh, pe 17, pentru iarna si de presuri din cauciuc OE. Am atasat niste poze.1 point
-
Salutare forum! In sfarsit a sosit vremea sa imi prezint si eu masina, am vrut sa o pun putin la punct estetic inainte de deschiderea acestui topic. Inainte de toate, am 20 de ani si sunt pasionat de automobile, in special de marca BMW( despre care am reusit sa studiez destul de mult si sa ajung sa am suficiente cunostiinte acumulate). Inca de mic copil a inceput aceasta pasiune, mostenita de la tatal meu, prima masina in care am fost vreodata fiind un minunat E34 530i, detinut de el. Apoi a urmat tot un E34 525TDS si un E39 540i, iar pe urma masina despre care deschid topic, E60 535D achizitionata si configurata de noua in 2006, iar de un an predata mie. Masina a circulat pana in prezent 445.000 de km, fara probleme si sustin ca inca merge foarte bine. Totusi, e de mentionat ca la 380.000 a fost inlocuit motorul cu unul nou, din cauza ca era putin zgomotos, vibrant si mereu trebuia completat cu un litru de ulei pana la revizie. Acest lucru a fost facut de siguranta si din dorinta de a pastra masina in continuare, urmand ca sa imi fie cedata o masina fara probleme, cu tot istoricul cunoscut de noi. Am sa atasez mai jos o lista cu cateva din dotarile masinii, cateva poze si un timeline. Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/beige 3 - LCBA Interior Trim Finish. Titanium Dark Options 205 Automatic Transmission 226 Sports Suspension Settings 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 403 Glas Roof, Electric 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dip 441 Smokers Package 442 Cupholder 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 465 Through-load System Durchladesystem 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 496 Seat Heating For Rear Seats 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 536 Auxiliary Heating 541 Active Cruise Control 590 Lt/aly Wheels/star Sp. 123 W Runflat 6AA Bmw Teleservices 601 Tv Function 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 9AA External Skin Protection 936 Request Bmw Mobile Phone On Delivery 964 Request Navi Dvd On Delivery Masina in starea ei de fabrica 20732887_1629335440434378_867040098_n by Darius Muresan, on Flickr 20707578_1629335423767713_1529451123_n by Darius Muresan, on Flickr 20706513_1629335397101049_11398178_n by Darius Muresan, on Flickr Polish la faruri, starea lor fiind nasoala dupa 10 ani de drumuri in Romania 20706841_1629335400434382_2040080122_n by Darius Muresan, on Flickr 20668261_1629335413767714_303589039_n by Darius Muresan, on Flickr Masina mea si a iubitei mele, E60 LCI 520D 20706568_1629335447101044_195862462_n by Darius Muresan, on Flickr1 point
-
Eu zic ca nu e din greutate. Iar cel care a dat minus, sa explice de ce. Sau sa explice cum pe seria 5 cu M47, motor de generatie veche, cel mai mare consum avut de mine a fost 9.6% in oras, clima non-stop (22 kmh viteza medie). Iar in afara cel mai mic 5.1%, mers pana intr-o 100, fara clima. Greutatea oficiala e 1670 kg (nu stiu daca se ia cu sofer sau fara, eu am 100kg), iar cu plinul facut sigur trece de 1.7 tone.1 point
-
1 point
-
Intr-un final am reusit. :popcorn: :popcorn: Am utilizat contul ce il am la ConnectedDrive, cont facut pe UK (Romania lipseste din lista). Din masina am accesat ConnectedDrive - BMW Online - Routes si m-am logat cu datele aceluiasi cont. In My routes se gasesc toate rutele trimise de pe BMW-Routes.com. De acolo le poti trimite in navigator. O sa incerc odata si varianta cu USB de curiozitate.1 point
-
Aia crezi tu! De la calitate si pana la sunet. Au tonalitati complet diferite. Plus mufele care nu se potrivesc si tre sa faci o tiganeala ca sa legi firele.1 point
-
Eu i-am prezentat o varianta care chiar nu presupune folosirea altor scule inafara unui banal inbus (pentru ca de aici a pornit discutia-nu are scule adecvate), pe cand tu ii propui o varianta cu scule facute la strung... Eu am montat zeci de ambreiaje, fara probleme, prin metoda descrisa de mine, poate ma luminezi unde gresesc.1 point
-
Se poate inchide. Am rezolvat de 2-3 saptamani. ca si o posibila solutie si pt altii...la mine au fost electrovalvele de la turbine.1 point
-
Exista vreun termen de comparatie intre claxoanele OE si mizeriile alea din Carrefour?1 point
-
Am patit-o si eu, cu E60-ul. Parerea mea este ca trebuie dati in judecata. Eu am patit-o in judetul giurgiu, la o imbinare de dale, dar pierdeam prea mult timp, iar anvelopa a fost ceva pe la 700 nefiind rft. A fost atat de nasol, incat mi-a aparut o eroare pe masina (nu mai retin ce), Aveam tot style 135 (foarte rezistente jantele, si usoare). De-aia e bine sa ai RFT... LE. Momentan sunt intr-o alta tara, prin vest...pot sa zic ca era o groapa in asfalt pe care o stiu de cel putin jumatate de an, si au acoperit-o abia saptamana trecuta. Deci, se poate si in tari cu apa calda.1 point
-
Am cumparat de curand o masina identica cu a ta, 525d xdrive din 2015, avea la bord 21000 km si imi indica sa completez 1 litru adblue. Dupa drumul de germania respectiv 2200km si inca aproape 1000 km in tara masina cere sa completez 3.5 litri pipi. Ah, si spune ca mai pot parcurge cca. 10000km cu ce mai e in rezervorul adblue acum. Nu e neaparat necesar adblue ca sa iesi cu normele la euro6. Vezi motoarele de 2.2 de la noua alfa giulia, sunt euro 6 si totusi nu au adblue. Insa, da, au cilindree peste 2000cc, ceea ce nu place romanilor.1 point
-
cu ED, clar nu are ce cauta cu altceva decat R16 el a mentionat 320d, fara ED, si de aici am dedus ca este 320 "curat"1 point
-
Cum apare în COC (certificatul de autenticitate)? Dacă ai doar așa e posibil să fie un risc și sa te cheme cu cele de 16", deși la opționale ai lista căcălău de 18,19...etc o să insiste că vezi doamne modifică noxele. Poate la Pitești ai noroc și sunt mai puțin catolici decât Papa. :queen: Ce motor ai exact? Contează și asta. Dacă e EfficientDynamics (cel de 163CP) cu atât mai mult vei avea probleme - acolo chiar apar doar aceste jante pe 16 și nimic la opționale. http://i.imgur.com/5wZldM4.jpg1 point
-
Nu e vorba de facultati cat e vorba de experienta..si anume cate operatiuni de genul asta a facut un mecanic. Win daca totul este pus la punct sunt foarte importante strangerile dinamometrice. Daca nu strangi suficient in timp acea componenta se poate slabi si sare provocand daune mari iar daca strangi prea mult, cred ca iti dai si tu seama ce se poate intampla.. Personal, tin foarte mult la aceste strangeri, inclusiv la roti...1 point
-
sunt curios ce parere aveti despre tigania asta sinistra https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GmMyC.html#contact_form#xtor=SEC-811 point
-
Pe modele F merge doar cu adaptorul lor original ( nu poti cu dkan )1 point
-
1 point
-
Sincer, am intalnit mecanici care lucreaza f bine si nu dau factura dar isi asuma greselile care le fac( din cauza lor sau din cauza unei piese defecte)...In cazul de fata nu am cerut factura, nici macar nu am dat datele masini, talon sau cheie...eram chiar pe fuga.. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Alex, nu am incercat sa o fac ieftin...daca o faceam ieftin, luam distributia pe OE si atat sau nici aia...am schimbat si ambreiaj cu volanta, si daca iti arat cutiile, am vreo 30-40 plicuri si pungulite cu oringuri, cred ca numai alea ma duc 500-1000 lei, nu vorbesc de garnitura la baie-_chiulasa_-capac distributie, ci oringuri mici de furtunase, senzori...etc.Nu mai luam tacheti OE care doar aia costa 2200-2300 lei, acum am dat culbutorii inapoi...si aia erau 2500 lei care i plateam fara probleme daca erau buni pana la urma. Dureaza mult cred ca vrei sa spui, deja pe 20-23 se face luna...riscul sa gresim da este mare deoarece ei nu au mai facut asa ceva(aici vorbesc de motor de bmw), insa ne uitam de mai multe ori...verificam/intrebam. Reglarea motorului si a distributiei sa zic ca este gata.1 point
-
Eu chiar nu inteleg firmele astea, sunt chiar si restaurante care fac chestia asta, au simbolul visa afisat si iti spun cu seninatate ca nu merge POS-ul, eu le raspund la fel de senin ca nu am cash decat vreo 6 lei, daca ii vor pe aia bine, si revin cand merge POS-ul, sa imi faca o factura pe numele meu cu datele personale,cu diferenta de achitat, ei imi raspund la fel de senin ca poate merg pana la un bancomat ce se afla la 5 minute, eu la fel de senin le spun ca nu am chef, ca trebuiau sa ma informeze de la inceput ca nu merge POS-ul, in acelasi mod in care imi spun ca papanasii nu sunt disponibili, si pana la urma revine conxiunea la POS, sau cablul incepe sa faca contact; toate astea le spun foarte calm, fara nervi, fara suparare,ca nu stii ce ciobani mai activezi ca vezi Doamne, sunt client ce face figuri la factura; la cei mai grobieni, ce spun ca nu le merge casa, ca sa vezi, etc, ii intreb daca se supara ca sun la hotline ANAF , ca sa stim o treaba daca tot nu pot elibera bon fiscal. Nu neg ca mi se ureaza de bine, sunt numit sarantoc, fitos, etc, si imi calculez sa am vreo 0 minute la dispozitie pentru parlamentari, ca mai vin cateodata patronii sa vada cine e ala de face figuri,sau ala de le vrea raul si nu e solidar cu toata lumea care se descurca, dar chiar am o satisfactie sa le stric ziua. Pai schimbi o distributie , si la vanzare cum dovedesti asta? Scuze de off-topic, poti sterge postarea daca iti stric topicul.1 point
-
Pai si nu ai vazut transparenta/corectitudine/seriozitate ? Bord/carte service/detalii ?! Postez unde vreau eu, nu trebuie sa-mi recomanzi tu ! Si raspund la ceea ce consider ca merita raspuns !1 point
-
Bun venit. Faruri bixenon adaptive categoric merita. Impreuna cu stopurile de LCI si LM2 cu AHL. Restul dupa gusturi. Mai pune poze si cu interiorul, vad ca ai scaune confort, probabil si ventilate. Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Rezultatul fiind acesta si starea ei actuala Am sa fac niste poze si la interior cand va fi curat, iar legat de alte modificari aduse masinii, nu sunt decis in privinta urmatoarelor: - Daca merita sa pun tot faruri adaptive, dar de LCI. Trebuie sa schimb farul dreapta pentru ca e murdar in interior si e diferenta mare intre ascesta si cel pus pe stanga - Stopuri de LCI - Unui eleron( ducktail) de portbagaj, imi e frica sa nu mi se fure si sa trebuiasca vopsit portbagajul - CIC/ NBT, nu stiu daca am nevoie Pe de alta parte, urmeaza un detailing interior- exterior, polish plus ceruire( doar pentru diferentele intre paketul M si celalte elemente), retapitarea volanului si cautarea unui nou sezut la scaunul soferului, iar mai incolo o vopsire completa, masina avand cateva zgarieturi adanci si ciobituri aproape pe fiecare element. P.S. Imi cer scuze daca am incalcat vreo regula de tip "double post", nu ma lasa sa pun atat de multe poze in acelasi post.1 point
-
Prietene, am spus ca vand masina personala...bla...bla ? Am spus ca vand o masina cumparata din Belgia. Cand iti cumperi piese de la magazin, cei de acolo cum se numesc? Si ei cumpara pentru revanzare! Nu vand piesele personale! Cand platesti mancarea la magazin, celor de acolo cum le spui? Si ei au cumparat produsele pentru revanzare ! Nici nu ma astept sa vand masina asta aici ! Dar daca am posibilitatea sa o postez, de ce nu?1 point
-
Win, sorry frate pt off topic, dar asa ma enerveaza ca frustrati ca XMI nu pot sa doarma noaptea ca am avut eu nush cate masini. XMI daca n-ai bani iti trimit eu prin curier cu prioritate o lama. Rog un moderator sa-mi stearga posturile care au deranjat-o pe XMI, ca deh e la menstruatie.1 point
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..1 point
-
1 point
-
asa se intampla cand vine Dorel cu lancea de 200+ bari prea aproape de lac ... sau la un unghi gresit1 point
-
Salutare grup ! Se pare ca am revenit printre voi, de data asta cu F10. Destul de multumit de mercedes insa nu se compara cu bmw la sportivitate. Am achizitionat ieri un F10 de la Cluj, motor 2.0, automat cu padele, piele, navi mare etc. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Poate ai nimerit tu ceva contrafacut. Eu folosesc Motul la 3 masini, inclusiv bmw si pot sa-ti spun ca e foarte bun si voi folosi in continuare acest ulei. Pentru BMW este peste uleiul original (pe care l-am schimbat inclusiv la reprezentanta, pentru a ma convinge ca nu folosesc eu vreun fake) sau castrol.1 point
-
Motul este un ulei exceptional, bag si la motocicleta supersport. Cautati made in France, nu Italy; diferenta e sesizabila.1 point
-
Cand e vorba de cativa litri peste media unora care abereaza, e consum normal. Daca prinzi aglomeratie de cateva ori pe saptamana, daca stai intr-o zona plina de navetisti de la cubicul care sufoca strada zilnic cate 3 ore dus-intors, nu te astepta sa consume 8 in Bucuresti, de exemplu, motor de 2.0 Viteza medie de 15-20-25% nu e buna pentru consum. Degeaba zic eu ca scot 9% care stau in sud si am fix 2 stopuri pana la Unirii, daca aceeasi masina prinde 20 de blocaje, din Pipera, tot pana la Unirii. Logica de clasa a 2-a, dracu1 point
-
Full fĂŁrĂŁ trapa.... Scaune cu masaj la E90 ?! Lumini ĂŽn Clanțe?! ) Trage singur concluzia1 point
-
Intre timp am avut pana de curent Continuam Facem la fel aceias operatiune ca la sezut. Scoatem tijele metalice si inelele metalice. Acum ca masina de spalat face ce stie ia sa faca mai bine ne ocupam de pregatirea buretilor pentru montare Am renuntat la acele inele metalice deoarece se montau foarte greu si am inlocuit cu soricei, daca tot aveam de ce nu. sunt mai practici si nu da un disconfort deoarece intra in santul de burete. Se monteaza totul la loc Rog un moderator sa mute si la sectiunea DIY dar sa lase si aici postul ( pentru istoricul masinii) Revin cu poze dupa montare Inainte/ Dupa1 point
-
Se scot suportii de la tetiere. Se foloseste un patent si se apasa pe clema de jos dupa care se trage suportul spre exterior Se scot acele nituri din plastic din spatar, la fel am incercat sa scot nitul fara sa-l rup Se scoate tapiteria din santul spatarului si se extrage spatarul afara Se scoate tapiteria de pe scaunul metalic cu tot cu burete, se taie firul de la plasa incalzire1 point
-
Incepem operatiunea de scoatere a tapiteriei de pe burete. Scoatem tijele metalice de pe partea ce tapiteria pentru a ne fi mai usor la scoaterea inelelor metalice, cele de pe burete raman. Inelele metalice le cracanam pemtru a le putea scoate. Scoatem inelele metalice Deoarece incalzirea nu mai functiona la mine am decis sa tai toata plasa urmand ca pe viitor sa cumpar plasa si sa o adaug pe burete pentru a nu mai baga plasa la spalat. Plasa incalzita la e 46 este cusuta pe tapiterie, ca sa o dai complect jos trebuie desfacuta toata tapiteria din cusatura.Am evitat aceasta operatiune si am ales sa o tai de jur-imprejur Le adaug pe bucati deoarece nu pot baga toate pozele Continuam :1 point
-
Astazi vreau sa va prezint nebunia mea. Un DIY demontare tapiterie scaune fata la e 46 Modelul de scaun lombar cu incalzire Interiorul meu este pretentios , de culoare gri , am incercat cu diferite solutii sa spal scaunele dar fara rezultat. Ultima varianta era masina de spalat , si este singura care a dat roade. Ieri am facut aceasta operatiune cu scaunul pasager, pentru ca nu am gasit topicuri cu desfacerea tapiteriei in care includ si poze , am hotarat sa fac urmatoarea operatiune si cu scaunul sofer , dar de data asta explicand si facand poze. Primul pas scoaterea bornei de la baterie( deoarece deconectam mufa de sub scaun ) si nu vrem erori. Urmatorul pas este scoaterea celor 4 suruburi care tin scaunul ( nu am facut poze doarece un surub a mers foarte greu si eram nervos) deja obosisem ( si nici macar nu incepusem operatiunea la scaun) Sacaunul sofer era foarte muradar Asa arata scaunul sofer inainte de operatiune. Incepen operatiunea de demontare a tapiteriei. Desfacem suruburile care tin aparatorile cu un torx ( nu intrebati dimensiuneile sculelor ca nu mai le stiu ) Pe partea cu spatarul avem doua cleme. se trag de ele cu putere drept. Unii spun ca trebuie sa le rupi, eu nu aveam de rezerva si m-am chinuit sa le scot intregi. Se scoate aparatoarea de pe sina, se trage de ia, e prinsa in cleme Scoatem aparatoarea de la comenzi, este prinsa in cleme Scoatem mufa de la comenzile lombare Desfacem suruburile care tine mecanismul comenzilor si scoatem mecanismul afara La acest mecanism se afla un surub ascuns Scoatem clema ce tine acea tija, se impinge in jos plasticul din mijloc Desfacem tapiteria prinsa prin margine de plastic, tragem cu forta de ia. Se scoate cu tot cu burete. Se taie firul de la incalzire ( alta varianta nu vad posibila deoarece incalzirea e cusuta in tapiterie) se pot lipii dupa. Continuam:1 point
-
NICE motorul ala pe E46 rupe in 2. Inarmeaza-te cu muuuuulte seturi de cauciuri pt spate, vei avea nevoie de ele vara asta. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, e ft frumoasa!1 point
-
Au dat maimutoii forumului cateva minusuri, desi am zis fix cat trebuie sa consume f10 520d. Pai 11 12 e consum de iarna maxim, nu 13 14 cum scria cineva mai sus. Pai atunci un 530 cat sa consume, 20?) Unii abereaza de zici ca nu si-au mai luat pastilele de cateva luni. Ce e drept unii povestesc despre masinile lor din nfs sau ce au mai condus pe nintendo.1 point
-
Eu am pus Pilkington pe e60,senzor ploaie si lumina,cu 550 lei. Original era 1500,facut tot de Pilkington,doar ca avea stanta Bmw pe el. Tragi singur concluzia.1 point
-
1 point
-
Ti-am mai spus...ca injectoarele le-am verificat la cald de vreo 2-3 ori timp de un an la cald si cand a luato masina razna rau in ultimele 2 dimineti inainte sa le trimit am zis sa o pun si pe tester la rece la prima pornire...seara la cald au fost 0.5-0.7, dimineata la prima pornire 2-3-4. Tocmai aia a fost pentru ca cineva de pe forum mi-a zis ca poate sa fie o diferenta totala dintre rece si cald la injectoare. La fel si eu ma linisteam singur ca nu e de la injectoare, dar le verificam doar cu motorul cald, chiar si daca mergeam 3-4 km de la prima pornire ele isi reveneau si iara aratau bine.. Eu iti zic ca sunt injectoarele...nu-ti face de la EGR asa, dar o sa te convingi singur:D, iti urez mult succes sa fie ceva cat mai ieftin de reparat!1 point
-
Alt cineva cred ca vindea de mult masina la cate patanii ai avut tu cu ea.Sa sperma ca o sa te bucuri cu ea si iti doresc ca nu mai ai probleme cu masina !!!! Sa ai grija de ea in continuare!Ai talent de scriitor. :frantics:1 point
-
Am citit tot...nu-mi vine sa cred cate ai patit in primul rand, dar ai fost inteligent si ai scoso la capat cu motorul nou luat pe "desteptii" de la service + treaba cu garantia. Iti urez multa bafta si sanatate cu masina fara niciun alt incident! Astea inseamna City Insurance ca e RCA ca e CASCO...daca o aveai la altii mai potenti ti-o reparai atunci pe casco1 point
-
Doamne cat ghinion ai avut. Apa,accidentul,motorul,pppfff.... Ti-a vandut-o cu inima rea fostul propietar,altfel nu-mi explic de unde atata ghinion.1 point
-
Da, e prost cine da. Eu am zis tot in jur de 18k. Dar as mai fi vrut si alte pareri.0 points
-
Acc = adaptive cruise control = cand setezi masina sa mearga cu viteza X si sa tina cont de masina din fata. Cand cel din fata ta incetineste, incetineste si a ta pastrand o distanta de siguranta intre voi. http://www.youtube.com/watch?v=RV8Bq-b8Uvg Cruise control simplu = setezi masina sa mearga cu viteza X si se deplaseaza constant cu acea viteza, fara sa tina cont de trafic. Aici trebuie sa intervii tu sa franezi sau sa accelerezi cand e nevoie.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00