Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/07/19 in Posts
-
DONE: Scos extensii padele Reinfoliat trimurile cu folie carbon premium ORACAL Schimbat buton start-stop din albastru in rosu Revopsit trimuri cutie viteze ( chrome - > negru lucios ) Revopsit trim buton start-stop ( chrome -> negru lucios ) Urmeaza modificarea volanului in stil M Performance si o reconditionare totala a trimurilor de pe usi, reconditionare piele fete usi, reconditionare bancheta si scaune fata.3 points
-
Revin cu feedback Sper ca nu se considera reclama, daca este asa rog un admin sa stearga postarea doar ca m-am gandit ca poate o sa fie de folos pentru cei care cauta sau au probleme de acest fel. Am fost la baietii de la Vivancy Leather, desi a fost o interventie minora, mi-a placut ca au fost destul d seriosi iar lucrarea facuta este foarte ok, nu se vede nimic. Din ce am inteles fac acest lucru de 15ani deci au ceva experienta1 point
-
Merita sa iti cumperi in general masina care ti-o permiti fara eforturi financiare si care ramane o masina, nu bibelou sau obiect de adulatie, si pe care o vei folosi ca atare.In general, evolutiile intre game, din punctul meu de vedere au adus confort (spatiu, dotari, nivel redus de zgomot)....dar si performante, deci intotdeauna generatia mai noua, overal, va oferi mai mult decat precedenta. Mergi cu amandoua, cu motoare echivalente, si decide tu singur ce iti place mai mult.....doar nu o sa iti petreci viata cumparand/consumand doar la sugestia altora. Daca vrei asta, intreaba-l pe google, sigur iti ofera solutia.1 point
-
Treci linistit la E90! Este mult peste E46 din toate punctele de vedere. Am avut ambele modele si cel mai mult mi-a placut BMW E90 Nfl 163 de cai. Unul bun te duce la 6-7K euro cred...1 point
-
O alta idee daca nu vrei sa te complici cu Germania, este sa cauti masina cu dotarile necesare pe mobile.de si vezi o medie a pretului. Asta ca sa iti faci o idee cat valoreaza masina. Apoi de aici scazi tva-ul si mai scazi un discount pe care sa zicem ca-l obtine samsarul gen 500-1000 Euro. Si de aici cam poti sa aflii pretul de achiztie orientativ. Maacar in acest mod stii ca nu are cum o masina din anul x cu y km si z dotari sa coste mai putin de xxx Euro. (clar teapa) Se gasesc si samsari seriosi. Samsarii rai sunt aia care imediat cum pui mai mult de 5 intrebari sar in sus.1 point
-
Salult!Le-am avut pe ambele,si E46 si E90.Din punct de vedere tehnic E90 este peste E45,suspensia este mai buna,manevrabilitatea mai buna,E90 are caseta de directie electrica,fata de E46 care este hidraulica.In curbe E90 este peste E46,Chiar cu suspensie sport coborata cu 35 mm fata,spate, E45 nu intra in curbe asa de bine cum intra un E90 cu suspensie standard de fabrica.Ce nu imi place la E90?Desingul ,interior exterior,dar aici poate sunt subiectiv.LA motor E46 diesel are probleme cu clapetele din admisie care se rup si sunt aspirate in motor.La E90 probleme cu lantul de la distributie care se rupe distruge motorul.La caroserie E90 nu mai rugineste la aripile fata cum rugineste E45.Iar ca si spatiul interior,da,E90 este mai spatios decat E45.Cel putin in spate se vede diferenta,pasagerii din spate au mai mult loc.1 point
-
Daca nu era mai buna nu se mai facea e90 !! normal ca este peste e46 !!1 point
-
Acum a mers dupa ce am facut pasi indicati de tine! Multumesc tare!1 point
-
Am rezolvat...pentru cine o sa mai caute rezolvare. Custom tunning Pe spate se lasa masina din soft 4cm iar pe fata se schimba arcurile.1 point
-
Nu credeti ca e bine sa cautati sa puneti ultimile patine!? Asta trebuie sa cereti. Nu conteaza daca ei ai stocuri vechi. Daca nu au ultimile repere NU este problema voastra. Voi sunteti clientii (voo aveti banu') si voi decideti ce piese sa vi sa puna, chiar cu riscul lor de a pierde in client. Desigur ca sunt multi mecanici, serviceuri carora NU le plac clientii informati! Clienti neinformati = marfa ieftina.1 point
-
Da, nasoala povestea cu Bogdan BPro Remaps, desi in masinile lui a depus multa munca si pasiune, eu nu as avea curaj sa las masina pe mana lui. Ideea e ca in tara, sunt multi "tuneri" care colaboreaza cu altii de pe afara, si aia modifica hartile. Ei doar rescriu softul. Asa, oricare din noi ar putea fi "tuner". Si mai sunt cazuri aici pe forum. Si corect, fara un dyno, fara niste parametrii, tu nu ai de unde sa stii de unde ai plecat si la ce rezultat ai ajuns.1 point
-
Fara a lasa impresia ca ne contrazicem, la fel ca tine pot sa zic si eu (probabil o sa fac un test cu ceva bila de cauciuc pe bord sa vada necredinciosii cat de putun vibreaza un M47 la peste 400k km si aproape doua volante, lant original, injectoare neatinse..bla-bla-bla.., daca ele sunt cumva unitatile de masura a vibratiei unui motor.. ). Dar tot nu iese ca nu trepideaza ca o "benzina" buna!0 points
-
Un diesel (bun) intodeauna va vibra si va fi mai zomotos decat o benzina buna, asta e de inteles. Nu e vorba de suporti motor sau mai stiu eu.. Si da, un motor N47 se opreste mai linistit decat un M47, dar asta nu este RELEVANT pentru mine, pentru ca N47 are lant de plastic din punctul meu de vedere.0 points
-
Daca e flansa cardanului, scapi ieftin. Daca e cardanul, ai ceva de cheltuit. Chestia e ca e bine sa mergi la un mecanic priceput si sa schimbi direct piesa defecta, nu sa le iei prin eliminare.0 points
-
mai mult conteaza in alegere si motorizarea de pe masina;spre exemplu muuult mai fain ar fi un 325i e46 decat un 320d e90 nfl de exemplu. M47 vibreaza pur si simplu prea tare...se simte in interior. Am condus si 320d cu M47 si desi recunosc ca se simte binisor cuplul, nu suport lipsa de rafinament al acestui motor. Totusi 320d fl cu N47 cred ca e o alegere chiar ok.0 points
-
Am condus peste 12 ore E90 fara oprire si NU am simtit oboseala. Nu sunt fumator, sa mai aprind cate o tigare ca ma plictisesc.. Asta se stie si din review-uri inca de cand au scos E90; cu placere conduci distante lungi!0 points
-
0 points
-
Ba baiatule,calmeaza-te,vad ca esti pornit pe toata lumea,e simplu,daca cineva nu iti inspira incredere spui pas,nu dezbati aici zile intregi ,eu nu le tin partea,am asistat la toata lucrarea,am verificat toate codurile sa bata cu ultimele scoase pe piata si pa...mie mi-au pus patine negre .Si eu eram putin suspicios inainte de lucrare.-1 points
-
Mie imi sta pe creier o zgarietura facuta la montaj de recleta pe folia de la geamul soferului care se vede infect in soare, noaptea in lumina, in parcarile subterane (n-am mai stat sa o schimb pe garantie), iar voi stati cu zgarieturi pe toata lungimea ei ). Sunt eu prea pretentios inseamna )-1 points
-
-1 points
-
Eu toate masinile le-am pus la Marius, din Voluntari (nr 31 de aici http://www.rarom.ro/cs-uploads/modificari_constructive_ilfov.html ). De vreo 15 ani eu si toti prietenii/cunostinte acolo punem. Doar ca e mereu foarte foarte aglomerat, am stat si o luna pana mi-a venit randul.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Recent am invatat ca vanzarile merg mai bine pe farcebook decat pe OLX sau alte platforme. Am stat cu masina la vanzare o jumatate de an, am reusit sa o vand pe bmwclub dar nici pe departe la pretul dorit. Am ramas cu anvelopele de vara si ma chinuiam sa le vand pe olx si bmwclub de ceva vreme, fara succes. Am cautat intr-o sambata de plictiseala un grup de fb cu BMW F10 si am reusit sa vand rotile in aceeasi zi, cu pretul dorit. E doar o sugestie. Bafta!-1 points
-
multumesc. dar nu am, nu folosesc farcebook(naspa, nu? ) daca se vinde e ok, daca nu.....nu e pb, e dreapta nu o dau sa scap de ea. multumesc de sfat oricum stima-1 points
-
Nu as lua un E90 cu DPF (tehnologie nou introdusa, regenerari proaste, slabe, probleme multe) si motorul N47. Si schimba turbina cand ai ocazia si te asigur ca nu te va dezamagi, pardon, lasa in drum. Ia motorul de 163cp; nu e frugal. (ignora minusurile din dreptul postarii)-1 points
-
Eu nu ma simt deloc confortabil in e90, incredibil de inghesuita in fata, nu atrage prin nimic, mai ales nfl-ul, pret prea mare-1 points
-
Cand am obtinut autorizația de aplicator omologat RAR pt atelier am cerut sa ma autorizeze sa montez si pe geamurile din fata ale autovehiculelor. In România parbrizele trebuie sa aibĂŁ o transmitere a luminii de minim 73% iar geamurile laterale fata de minim 70% DupĂŁ ce am aplicat folia pe geamurile din fata am mĂŁsurat transmiterea luminii (folie+geam) și are 72%, deci se ĂŽncadreazĂŁ in legalitate. Folia este aproape insesizabila dar are o protecție ĂŽmpotriva razelor ultraviolete aproape totala (99%) Am fost oprit de poliția rutierĂŁ, au cerut autorizația pt geamurile din spate pt ca pe fata nu au vĂŁzut folia, iar in autorizație au descoperit și folia din fata. Pe spate am 15%, mai ĂŽnchisĂŁ iar pe fata 73% Nu a fost nici o problema. Trebuie sa mentionez ca la unele mașini din cauza ca au geamurile mai ĂŽnchise la culoare din fabrica dupĂŁ aplicarea foliei rezulta o transmitere a luminii de 63-65% deci ilegalĂŁ Eu fac o proba inainte mĂŁsurând cu aparatul și o bucata micĂŁ de folie pe geam.-1 points
-
La E90 directia electrica se numeste Servotronic si este optiune .Face pipi cu jet pe directia hidraulica.-1 points
-
si eu daca ma uit la pozele lui q8, nu mi se pare absolut deloc ca arata bine, insa am vazut pe strada si e cu totul alta discutie. Nu cred ca pozele pot fi o referinta pe unele masini, din pacate. Q8 imi place f mult si pt ca e o alta interpretare a notiunii de SUV coupe nesacrificand decat extrem de putin spatiul pt cap si picioare, masina fiind de fapt un fel de SUV hatch. Si eu sunt dezamagit in ultima perioada de audi dpdv al designului exterior, insa masina asta o consider chiar frumoasa si mult mai practica, peste competitia directa(repet ca e opinie personala). daca ar fi sa am bani de SUV si sa imi doresc o asa masina, as alege negresit Q8, fara sa ma intereseze absolut deloc cum arata noile x6 si ce urmeaza la GLE coupe, tocmai din rationamentele expuse mai sus. chestia cu grila iluminata, asa cum spui tu ca va avea x6, mi se pare amuzanta, de la Faurei. Nicicand nu m-as putea identifica purtand asa ceva. un alt SUV coupe care imi place este GLC coupe.-1 points
-
Foarte foarte ciudat sa nu poti monta kit de ambreiaj.. esti sigr ca poate nu se descurca ei cum trebuie? Ia de la luk/sachs si se potrivesc cu siguranta. Daca tot nu merg montate, ai ceva piese defecte/schimbate-1 points
-
-1 points
-
Stie mecanicul tau ca placa de presiune e cu autoreglare si ca trebuie resetata ca sa mai poata fi remontata/refolosita vreodata..? eventual daca vrei sa o trimiti inapoi..-1 points
-
Exista vreun mod in care as putea verifica daca e cardanul de vina fara sa il schimb efectiv? Sigur nu vreau sa le iau prin eliminare, dar cum sunt si constrans de timp intr-o anumita masura si flansa respectiva nu e foarte scumpa, imi asum riscul sa o schimb fara confirmare. Daca, insa, nu e de la flansa, trebuie sa identific cumva problema si sa o rezolv punctual, nu prin incercari.-1 points
-
Flansa nu este ultima idee.. Ideea cu flansa a venit de la cineva care ti-a spus ca a venit altcineva si probabil era flansa. Vrei sa schimbi ceva pentru ca altcineva a avut oarecum aceiasi problema? Eu n-as schimba.. As cauta un alt service cat se poate de bun de echilibrat roti, verificat jante, specialisti cei mai buni pe care ii gasesti si m-as duce la ei sa scoata tot dezechilibrul dintr-o pereche/set de jante si "gume"! Iesi mai ieftin daca afli ca defapt rotile nu erau echilibrate perfect. (Alta idee e ca daca vizual o janta e stramba a trebui aruncata.. Asadar vizual, la roti aproape nimic nu se vede, decat poate ai dat cu janta in bordura si mai ai o zgaraietura! :frantics: pam-pam )-1 points
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/186597-echilibrat-roti-bmw-m4-trepidat-ciudat/page__p__2480745__fromsearch__1#entry2480745 citeste putin aici ce am scris !-1 points
-
Hai sa detaliez putin niste aspecte ! cad ajungi sa schimbi anvelopele la vulcanizare si ai aceeasi dimensiune si jantele si anvelopele faci urmatorul lucru ! : - roaga vulcanizatorul sa verifice toate jantele pe aparatul de echilibrat fara anvelope pe ele !! cele care vizual sunt mai drepte sunt pentru fata ! , dupa care se face montajul ... dupa echilibrare ! DACA O ANVELOPA CARE VINE PE JANTA PENTRU FATA este putin deformata atunci trebuie demontata si pusa pe o janta pentru spate si tot asa ... sper ca am explicat ok !-1 points
-
-1 points
-
adica practic daca vrei sa faci treaba buna mai stai 5-10 min in plus ...sau depinde si de timpul sau cheful de munca al celor de la vulcanizare sau de cat timp ai tu la dispozitie ...-1 points
-
-1 points
-
Nu am vorbit de montare mai sus. Am vorbit de resetare daca vrei sa trimiti kitul inapoi, sigur nu-ti vor da banii daca mu pui inapoi clama cu 3 picioruse in diafragma placii. Uite cam ce implica o RESETARE cu remontare pe masina: Pe youtube mai gasesti si alte metode.. Dar probabil nici una nu arata cum sa pui inapoi clama mentionata si pe care (o sa) o vezi fixata in "soarele" diafragmei.. Sper ca am explicat si mai bine de data asta.-1 points
-
Sa raspund tuturor. Jantele au fost verificate atat vizual la mai multe vulcanizari, cat si pe un aparat cu laser care, la final, a generat un grafic in care indica deviatiile jantei. Din pacate, nu stiu sa dau mai multe detalii despre cum functioneaza acel aparat, dar concluzia a fost ca jantele sunt in regula. Mai departe, observ aproximativ acelasi comportament al masinii si cu jantele de iarna (alte jante, alte anvelope). Mecanic/service in Iasi nu am gasit mai priceput decat cel la care merg acum (si am schimbat cativa mecanici). Prin urmare, ce altceva ar mai putea fi daca nu flansa sau cardanul si cum as putea verifica? De asemenea, daca cunoasteti un mecanic in Iasi pe care il recomandati, astept propunerile voastre. Daca ajuta cu ceva la diagnosticarea problemei, intensitatea vibratiei nu este aceeasi mereu. Cu pilotul automat setat la aceeasi viteza, pe acelasi drum, uneori vibratia este mai intensa, alteori mai subtila. In plus, poate doar mi se pare, dar vibratia se intensifica atunci cand accelerez. (rulat constant cu 100km/h vs. accelerat de la 90 la 110). Multumesc!-1 points
-
Nu e chiar asa ! poate ai avut tu noroc de oameni incompetenti care de la shaorma au ajuns vulcanizatore-1 points
-
-1 points
-
Si eu am problema asta la 3ar de cand am luat'o. Daca le deschid de tot pe cele din spate, nu se mai ridica din prima. Trebuie sa trag de buton de cateva zeci de ori pana o ia 1 cm.. dupa care merg normal. Daca le deschid dar mai las un milimetru pana jos, nu au nimic. Nu am erori pe nicio diagnoza. Le'am si desfacut si nu parea nimic suspect la macara. Le'am lasat asa.-1 points
-
(Anania, zau daca inteleg de ce nu sunt unii de acord cu tine cand tu ai dat mai sus un raspuns cuprinzator si de inteles ca ai cautat cel mai bun..) Pana la urma cel mai important este ca tu sa fii convins ca, cei la care ai fost au scos/dat tot din ce se poate fata de rotile tale (echilibrat, verificat ovalitatea, etc.) Schimba flansa si zi si aici daca s-a rezolvat.-1 points
-
Eu am folosit si folosesc de foarte multe ori cand vreau codul de producator de pe realoem.com. Si daca sunt dealerul si ii spun eu codul el stie/spune despre ce piesa caut si daca o are pe stoc. Foloseste ultimile 7 caratere din VIN pe siteul dat mai sus si cauta volanta si/sau kit dupa codul de acolo si ma indoiesc ca o sa gresesti. Pune-i pe mecanici sa caute la fel sau da-le codul.-2 points
-
Nu cred ca exista E90 cu masa simpla pentru ca e modelul care l-au vrut a fi condus si de mai multe femei sau altfel spus puterea marita data de motor sa fie TRANSMISA mai usor fara trepidatii, opriri de motor ca nu apesi ambreiajul cum trebuie.. Mi se pare ca ambreiajul se apada mai greu la E90 fata de E46 pentru ca i-AU GATUIT traseul langa cutie cu o duza pe circuit.. (m-am inselat, si E46 are valva de intarziere..)-2 points
-
N-am gasit unul cu facultate la vulcanizare. Ai dreptate, o sa caut unul care sa stie si sa vorbeasca )-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00