Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/19 in all areas

  1. Salutare, Deschid acest topic cu gandul sa va povestesc ce am patit ieri. Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple(de exemplu taximetristii). Il sun pe vanzator si stabilesc o intalnire in 2 ore, eu venind de la Bucuresti, pentru a vedea masina si eventual pentru a finaliza tranzactia. Pana aici totul ok, cum ma apropii de Pitesti, il sun iar pentru a cere adresa exacta, moment in care imi spune: "Fa dreapta la prima iesire si la prima benzinarie mol, te astept. O sa te ti dupa mine ca mai este de mers 1km de aici". Ok, zic eu, cu gandul ca mergem la casa lui sau intr-un garaj unde tine masina. Dupa aproximativ 10 minute de mers ajungem intr-o curte unde scria: "Acte si documente auto" si in spate o parcare cu mai multe dacia logan si 5 BMW, iar masina despre care vorbim era pus fix pe mijloc, mai mai ca te invita sa intri in ea. Ajuns la masina, domnul vanzator nu s-a prezentat nici de aceasta data si imi spune: "Hai, uita-te la aspectul exterior si interior, porneste masina si asculta motorul, daca ne intelegem la bani o sa facem si un drive test". Ok ok, facem drive test doar daca ne intelegem la bani? Cum pot sa faca o oferta corecta si transparenta fara sa cunosc detaliile masinii? Ma apuc sa verific seriile, sa verific imbinarile si urmele de sudura, pareau ok. Cum trec la caroserie observ mai multe zgarieturi, ciubituri si infundaturi, jantele ciupite. Argumentul vanzatorului a fost: mai are mici probleme estetice, acum nu ma apuc sa vopsesc o bara pentru ca ma costa 250 lei si dupa zici ca aranjez masina pentru vanzare. Trec la interior, aici nimic de reprosat, masina a avut parte de un detaling de calitate. Arata exact ca atunci cand o cumperi noua, 0 urme de uzura volan si scaune dar domnul vanzator a insistat ca nimic nu este vopsit la interior si ca masina a fost ingrijita. Cei drept, omul destul de atent la detaliile interioare, mirosea a "bradulet new car". Pana in punctul asta nu am vazut niciun act al masinii. Trecem direcr la bani si ii cer un cont iban pentru un eventual transfer. Aici a inceput circul. Domnul vanzator nu foloseste carduri pentru ca "nu ai voie s vinzi multe masini" si ca daca vrei sa cumperi o masina, mergi cu cash, el le cumpara cash. Insist spunand ca suntem in 2019 si orice tranzactie ar trebuie sa fie monitorizata bancar, mai ales o astfel de tranzactie. I-am pus la dispozitie ING, BCR, UNICREDTI si REVOLUT. Dupa multe insintete si amenintari ca plec si nu ma intorc cu cash pentru ca nu sunt de acord, a dat cateva telefoane si s-a gasit cineva cu cont la ING care era dispus sa primeasca banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru. Intre timp vanzatorul, care am vazut dintr-un document bancar, in care a primit un avans ca se numeste Ionut se apuca si imi spune ca ieri a vandut un seria 6 pe 30.000 euro si a primit banii tot prin banca, in 3 conturi si ca tot ieri a cumparat un seria 7 si ca banii primiti IERI pe seria 6, s-a chinuit 3 saptamani sa ii scoata din bancomat. Intelegi voi logica acestor afirmatii. Insist sa facem drive test. Masina a pornit ok, incerc sa reglez oglinzile si constat ca cea din dreapta nu se strangea electric si nici nu se putea regla. Raspuns vanzator: poate nu trece curent prin ea, cand am luat-o eu functiona, ia da semnal sa vedem daca functionaza. A se poate sa fie geamul defect, o reparatie minora" Trec peste si zic sa mergem la drum. A deschis geamul si a inceput sa vorbeasca tocmai ca sa nu aud cum se comporta masina. Insist sa facem liniste si aud cum masina scotea un sunet nu tocmai normal la denivelari. Vanzatorul, foarte atent la nevoiele mele, imi spune: "masina este strong pe suspensie, un cap de bara sau o bieleta maximi sa schimbi dar este ieftin si oricum e normal sa le schimbi" Sennzorul de unghi mort nefunctional, oglinda nefunctionala, incalzire bancheta spate nefunctionala, trapa uneori functionala, pilot nefunctional. Sa nu mai zic ca masina are servo distronic daca zic bine, unde invarti volanul mai putin. Personal nu mi-a placut si nu am simtit-o la fel de precisa. Terminam drive testul in 5 minute pentru ca intrase rezerva si "Domnul" Ionut nu dorea sa circulam pe rezerva si nici sa alimentam, a insistat sa ne intoarcem si sa facem actele. Nu am fost multumit de ce am vazut si voiam sa o duc la o inspectie service sa stiu la ce ma astept. Cum am adus acest subiect in discutie, vanzatorul s-a enervat si a spus ca este o masina buna, ca oricine vine sa o vada si are banii la el, o cumpara. Ca daca mergem la service si imi spune de acolo ceva si nu vreau sa o cumpar, el ce face? Ca sa ii dau un avans de 200 euro ca sa scoata anuntul si sa o tina pana luni, dupa sa nu ii mai dau avans ca daca nu imi place ce spune la service nu o cumpar si vreau banii inapoi. Insinsta ca masina este buna si ca problemele sunt minore, sa ii dau banii, sa facem actele si sa plec, ca are anvelope noi, deci e buna. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am stabilit sa mergem luni la o inspectie, insa acest lucru nu se va mai intampla. Nu am vazut actele masinii nicio secunda, anuntul era plin de minciuni, de la nr de km, la nr de cai putere si "suspensia adaptiva". Daca nu eram atent si ma grabeam, puteam sa iau o teapa frumusica. Masini bune, dotate si ieftine, nu exista. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-4-butoane-extra-full-IDcx9BJ.html acesta este anuntul Mare grija la ce cumparati si unde mergeti. Eu unul, voi evita.
    5 points
  2. Am vazut Pitesti Arges... Nici nu citesc mai departe. Clar este teapa ca am patit-o si eu cand cautam masina. Dragi colegi va recomand tuturor sa ocoliti cu orice pret locatia Arges cand vine vorba de masini.
    5 points
  3. 06 January 2014 - 14:34 AICI a inceput totul .... 23 iunie 2019 data la care totul s a schimbat !!! Accept orice fel de critica pentru ca este constructiva uneori . Restul sunt doar poze ....... iar multumirile curg pe banda rulanta . Multumesc Voua toti cei care ati facut posibila nebunia , ieratare celor care i am omis nu cu intentie ... NOS AUTO SISTEM (FANE+GABI) SRZ POLONEZU CREATIVE330 IONUT MITRA Bmw Garage ALEX LIVIUS BEBE CLAUDIU GARCEA IONUT COSMIN PAUL ETC ETC ETC ENJOY ! PICS PICS PICS PICS
    3 points
  4. @Magnusy - F30 nu are buton pentru HUD
    2 points
  5. De la Arges mi-am luat si eu teapa.cu un A5 Coupe prin 2012.Am zis ca dau lovitura..o gasisem la un pret prea bun la vremea aia, 12.500€.Cel de la care am luat arata ca un interlop cu ceafa lata.Cand am am ajuns acasa am constatat ca bara fata era prinsa cu sarma, nu avea airbag-uri, motorul avea nevoie sa fie segmentat samdp..in primul an au urmat investitii de ~8-9000€.Deci da, m-am lecuit si eu de Pitesti.
    2 points
  6. Da, pentru el probabil ca nu dar banii tai sunt banii tai personal eu vroiam sa dau maxim 10k pe o masina si am ajuns sa dau 15k La fel am facut si eu, am vazut mai multe inainte si m-am hotarat la 2 apoi i-am trimis pe baieti sa o verifice, facusem locul 1 si locul 2 In caz ca cea de pe locul 1 nu era ok, verificam si locul 2, din fericire pt. mine a fost totul ok prima si am si luat-o.
    2 points
  7. Pana la urma nu a fost chiar teapa, ai observat defectele la timp, nu ai luat-o. E vina noastra ca umblam dupa ciori vopsite, masina putea fi perfecta, comportamentul vanzatorului e factorul determinant de cele mai multe ori. Poze photoshopate (se vede cum culorile sunt intense), intalnirea nu avea cum sa decurga altfel. Or mai fi si oameni seriosi pe forum/olx/autovit.
    2 points
  8. Nici mie nu-mi place sĂŁ generalizez, dar deja asta cu Piteși o aud de sute de ori. Zici cĂŁ e cuib de viespi acolo.
    2 points
  9. BMW ROAD MAP (EAST + WEST) EUROPE ROUTE (2019-2) Download DOWNLOAD FROM HERE: https://turbo.to/download/folder/2234975 BMW ROAD MAP EAST EUROPE ROUTE (2019-2) = 12.1 GB BMW ROAD MAP WEST EUROPE ROUTE (2019-2) = 14.3 GB Use 32 GB USB Stick. Format FAT32, Then copy the content to the USB Stick. Install, use FSC Code to activate, Enjoy wink
    1 point
  10. Da, atata timp cat sunt aceeasi masura, indicele de viteza si XL nu conteaza.
    1 point
  11. dau cu fel de fel de solutii si silicoane, din cauza asta arata asa bine, "ca noua".. Obisnuiesc din cand in cand sa merg in targ la vitan doar sa ma uit, nu caut nimic...chiar la fata locului in targ ii vezi pe baieti cum aplica ceara la S-uri... Am cautat si eu o masina acum 3,4 ani, era ceva la Tm...sun, ba tot perfect, ba frate chiar asa n-are nicio problema? Nu nu!; sun pe cineva de la Tm sa se duca sa o vada, m-a sunat inapoi si m-a injurat ) ca l-am pus sa se duca pana acolo...aripa spate vopsita cu spray, fum pe teava etc...
    1 point
  12. Eu nu stiu daca dispui de 14k. euro de ce nu iti aduci personal masina din afara, eu am adus anul asta 2, una de 12k. si alta de 5k. Am vazut-o sunat negociat pretul si la drum, km. trecuti in factura, istoric verificabil. Cu acte, numere, motorina, tot te duce 600 euro. Masini corecte, am schimbat doar filtrele si uleiul, o cosmetizare generala si cam asta e.
    1 point
  13. E bine pozitionat Pitestiul... are in jur multe orase mari la distante de pana la 200km. Sunt multe service-uri de cartier in oras si pe langa, unde se lucreaza ieftin si de mantuiala.
    1 point
  14. Mie mi se par mult mai practice si mai usor de intretinut fata de cauciuc. Le scuturi si arata ca noi (eventual si putin APC pulverizat pe ele si o laveta, fac minuni), pe cand cauciucul doar ai pus piciorul si iti ramane talpa acolo ). Eu le spal in casa, cam de 2 ori din primavara pana in toamna cat le folosesc si arata ca noi.
    1 point
  15. Probabil ceva de conjunctura. Un baiat din clan a dezvoltat metoda de tepuire, au gasit politie 'intelegatoare', au pus si altii mana ca nu refuza nimeni un ban 'cinstit' si usor, etc
    1 point
  16. Eu totuși nu ĂŽnțeleg ce e așa special la Piteștiul ĂŁsta de s-au adunat atât de mulți samsari nașpeți acolo. AdicĂŁ mĂŁ puteam aștepta la Arad, Oradea, Timișoara, fiind la marginea țĂŁrii, mai accesibil cĂŁtre vest sĂŁ fie plin, dar nu, avem Pitești.
    1 point
  17. Am avut intelepciunea sa nu cumpar pe baza de emotie si sa vad situatia asa cum a fost. Nu mint, cel putin la interior, masina era de showroom dar asa ne fura ochii. Din pacate este din ce in ce mai greu sa gasesti o masina cinstita.
    1 point
  18. Măi ce bine arată mașina în pozele din anunț...eu la cât sunt de agitat și de credul, sigur luam țeapă. Sunt bine venite posturile de genul acesta, mai învățăm și noi câte ceva.
    1 point
  19. Am achiztionat si eu de curand un F30, dar am stat sa caut aproximativ 3-4 luni pana am gasit ceva ok zic eu... numai baieti "seriosi", km reali, accepta orice test, oriunde, pana ajungi la fata locului si incepi discutiile sau vezi masina care in anunt este aboslut impecabila, in realitate este hamailita tare... Am dat si eu peste un personaj asemanator pe la Obor, masina arata si parea la prima vedere ok, pana cand am inceput sa ma uit la detalii, parbriz schimbat, geam sofer schimbat "amanaunte" de care nu a zis cand l-am intrebat, cand i-am zis de ele a zis ca "asa sunt aia din afara ca circula cu viteza si mai sar pietre...", mentionez ca nu sunt cunoscator, m-am instruit de pe net inainte sa merg sa caut iar cu toate astea la o prima vedere am sesizat asta, probabil mai avea si alte probleme dar de astea am putut sa imi dau seama, oricum din comportamentul respectivului am decis sa o scot de pe lista, omul parea mai mult decat dubios... Asa cum am zis mai sus, in final m-am hotarat la una, am platit pe cineva care se ocupa cu astfel de verificari (masina potrivita, daca se considera reclama se poate sterge) iar dupa o verificare acestia mi-au zis ca o pot cumpara deoarece este ok, a fost cumparata de la un samsar din Bucuresti care o cumparase de la o licitatie din Olanda, overall omul destul de ok si cu bun simt (cel putin asa a parut) In concluzie bafta la cautari si asteapta, nu te grabi, mai ales cand te arunci la o cheltuiala de 10K+
    1 point
  20. In anunț scrie ca “accepta orice test autorizat” - trebuia sa mai completeze: “cu un avans de 200eur”...
    1 point
  21. "Masina este extra full tot ce se poate pune pe un seria 3!!!" Practic da pe afara de full ce e... :frantics: Iti dai seama inca din anunt cu ce fel de om ai de a face.
    1 point
  22. Foarte faina și dotata dar sa zic și eu “ceva rĂŁu” : parca covorașul ĂŁla din cauciuc e din alt film.
    1 point
  23. Nu e normal nimic - nu e normal ca apa sa se acumuleze in usa si sa dea "afara " in masina . E un design idot - nu sunt scuze cu mastic bla, bla, bla . Usa trebuie sa aiba scurgeri iar apa care intra pe la geam trebuie sa se scurga in afara . BMW seamana ca doua picaturi de apa cu Apple , si toate tampeniile si failure de design sunt scuzate cu alte tampenii - gen "pune , schimba mastic ". Flaw-uri majore de design pe care doar utilizatorii de produse Apple le gasesc normale/rezolvabile.
    1 point
  24. prod aug.2015 05.17 - 89k 12.17 - 122k 08.18 - 148k 03.19 - 176k 04.19 - 180k
    1 point
  25. Daca erau probleme mari la filtru si era cum zici tu, ca isi face regenerare light sau hard, masina dupa 100-150 km ar fi dat eroare din nou, simtind ca ceva nu este in regula. Asa mi se pare logic.
    1 point
  26. Sunt 2 tipuri de senzori , din ce am observat cei care au capatul in forma de L parca au o mai buna estimare , in momentul de fata am un E90 si un f30 , la f30 de ex pe spate mai aveam placute pt 15 mii km si in bord doar 3 mii km , la E90 tot pe spate placutele mai tin aproximativ 2-3 mii km si in bord am 6 mii km La f30 am model poza 1 si la E90 model poza 2
    1 point
  27. Eu aș sugera sĂŁ nu faci flush oricum, mai ales dacĂŁ schimbĂŁ bine cutia.
    1 point
  28. ZF recomandă schimbul prin metoda gravitațională dacă se face în timp util (Prima dată 100-120000km, apoi din 80 în 80000km). Flush doar în situații extreme, pentru nevoi specifice, nu pentru un schimb standard de revizie. https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html
    1 point
  29. Un fel de style 184 de pe e60 dar mai mari :twitch:
    1 point
  30. O foarte mare gresala a mea !!! Am gandit 17 am scris 18 ce aveam eu pe masina. My mistake. Multumesc pentru corectura !
    1 point
  31. Vizionare plĂŁcutĂŁ. Nu ĂŽnțeleg de ce vĂŁ place sĂŁ vĂŁ mințiți singuri, mai ales când nu ĂŽnțelegeți ce ĂŽnseamnĂŁ "Lifetime" cu adevĂŁrat.
    0 points
  32. Service turbosuflante pentru orice model din gama BMW Reparatia se face in service specializat si autorizat Garantie 12 luni, fara limita de kilometrii Posibilitate de demontare in service cu programare prealabila Turbosuflantele se pot demonta in service autorizat in : Bucuresti, Timisoara, Brasov, Constanta, Suceava, Braila Acoperire nationala prin colaborarea cu firmele de curierat Peste 15 ani de experienta in reconditionarea de turbosuflante CONTACT: 0754 455 425 Reparatia turbinei auto consta in: - demontare + curatare + identificare probleme - inlocuire componente defecte cu piese noi (originale) - testare finala + remontare + verificare mod de functionare turbina auto. Principalele semne de avertizare ale unei turbine defecte sunt urmatoarele: – sunete neobisnuite ale turbinei auto cand accelarati sau decelerati; – mirosul de ulei ars si consumul de ulei nejustificat; – evacuarea unei cantitati excesive de fum alb pe teava de esapament; – scaderea considerabila a puterii motorului. - UPGRADE TURBO BMW - Upgrade Turbo stage 1 Specificatii - Corp central nou - Ax nou , special conceput pentru a reduce presiunea pe evacaure - Rotor admisie high-flow ( Billet ) - Carcasa compresor admisie modificata pentru a se potrivi cu rotor - Turbina incepe sa incarce intre 2050RPM si 2350RPM - Echilibrata dinamic la 185.000rpm Garantie 12 Luni, fara limita de kilometrii Turbina este echipata cu actuator electronic Preturi incepand de la: 350 Euro Stage 1 CONTACT: 0754 455 425
    0 points
  33. Incarca cam tarziu turbina, pana in 2350 rpm ce faci, te rogi de ea? asta avand in vedere curba de cuplu care incepe pe la 1600 rpm.
    0 points
  34. Mai Nico - esti indragostita de BMW ? Parca ai avut o tona de probleme cu cealalta masina . Vrei sa iei un F10 din 2011 si sa dai aproape 15 mii pe el ? Eu zic sa te mai gandesti . Crezi ca exista F10 din 2011 cu 116 mii la bord ? Hmm , doar al meu care a facut 10 mii in doi ani de cand l-am cumparat , pt ca NU circul cu el si sunt plecat din tara mai tot timpul . Uita masinile alea din 2011.
    0 points
  35. La mers linistit masina nu ar trebui sa depaseasca 11 % media, nu e mult pt ce masina este 7-le. Un pasionat de old-BMW nu se va plange de consum niciodata, si-l asuma din momentul din care o cumpara, la fel si cu "impozitul" , nu asta e problema. Intretinerea unei astfel de masini este ceva mai pretentioasa , nu speciala dar necesita atentie la unele aspecte.Frumos model, mai este de munca in ceea ce prriveste estetica, nu stiu partea tehnica. Se compenseaza atunci cand te dai cu ea, nu e o masina de zi-cu-zi , cand iesi cu ea imposibil sa nu fii remarcat, ca sa ma exprim pe intelesul unora de aici.,... este mai mult decat 250 de "pisicute" Este imaginea succesului din anii '90s , este classic-BMW , sunt cativa care apreciaza aceasta mica entitate Pe la inceputul anilor '90s o reclama BMW-Comercial suna astfel: " Doar cei slabi se aduna in haite " .
    -1 points
  36. nu as avea curaj sa parchez acolo. alta solutie nu ai?
    -1 points
  37. unde sunt "butoanele" din stanga trebuie sa ai unul dedicat pentru head-up in caz ca exista optiunea
    -2 points
  38. Voi ati vazut vreodata un ulei scos din cutie ? Este perfect curat , cutia nu lucreaza la temperaturi atat de inalte ca si motorul , nu se face ardere ...nimic . Uleiul din cutie doar lubrefiaza niste pinioane. Cand va aud cu schimbatul uleiului la 80 mii ...imi vine sa imi dau 2 palme . BMW zice ca uleiul din cutie nu necesita schimb , ok ...voi ii banuiti ca sunt niste mincinosi, o adunatura de ingineri perversi , care se excita cand vad cutii stricate si care abia asteapta sa vi se strice voua cutia . Dar sa ajungi sa zici ca se schimba la 80 mii , tinand cont ca si costa o mica avere sa faci asta profesional ....mi se pare aberant si total lipsit de motiv . Eu nu o sa schimb niciodata uleiul din cutie ,am mai multa incredere in ce zice cartea tehnica .
    -3 points
  39. Nu stiu la ce masini ai vazut uleiul ala asa ars ,eu intamplator am asistat la schimbatul uleiului in cutie la 2 masini in aceasi zi ,un BMW 320 si cealalta o Skoda Octavia si uleiul la ambele era la fel ca cel care a fost bagat in loc . Sincer,daca faci asta profesional , cu banii aia aproape ca poti schimba distributia . Chiar costa enorm ,daca nu ma insel,la BMW a costat 2000 lei ....ceva de genu' si nu era la reprezentanta .
    -3 points
  40. Normal. Folii pe parbriz si pe geamurile fata. RAR-ul e pentru prosti.
    -7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.